Partyflock

Forumonderwerp · 680781

Waarschuw beheerder
donateur
Vraag me af hoelang sommige mensen doorgaan elk weekend, en wat hun record aantal dagen wakker zijn is?

Of dat nou onder invloed van drugs is of niet, maakt niet uit...

Ik ben vorig jaar rond deze tijd 'n keer van woendagochtend tot dinsdagochtend wakker geweest, en tijdens die dagen, natuurlijk ook de nodige feestes bezocht.

Vertel... !

heb trouwens zoek-functie ff gebruikt, maar kon nix vinden zosnel, dus als tie dubbel is, dan was ik me daar niet van bewust :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is hier in New York ook volop in de handel...
Waarschuw beheerder
donateur
tis echt zieke shit volgens mij... vergelijken bij onze speed is het echt véél beter volgens mij

al die amerikanen zijn er ook massaal verslaafd aan.. Raar volkje, hier zijn in verhouding volgens mij niet veel mensen verslaafd aan speed dan aan bijv alcohol ofzo..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uiteraard is het ook in nederland te verkrijgen, maar nog niet zo populair als hiero...
Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij t al geprobeerd?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In nederland kun je ook "ice" krijgen, rookbare vorm van methylamfetamine, richt meer schade aan dan heroine...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja, ik heb het al gehad, maar doe het niet vaker nu, het is te hard, niet te vergelijken met andere wekaminen.
Waarschuw beheerder
donateur
nee joh die zooi moet ik niet... t enige wat ik rook zijn peuken en plofjes.. zooi als hero mot ik niet. Maar ben wel errug nieuwsgierig naar de crystal.. Al is t linke zooi gezien t aantal afkicksites... of die amerikanen overdrijven weer
Waarschuw beheerder
donateur
Oh oke.. Het is dus niet lekker zoals speed.. Hoe bedoel je dan dat t te hard gaat?

Waarschuw beheerder
donateur
Vragen?! Nee...

Maar geloof me, dat het al te krijgen is in NL...

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik heb "gehoord" is dat er van die "workaholics" mee bezig zijn op Wallstreet, zodat ze langer kunnen werken... maar nogmaals, ik weet niet of dat waar is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je kunt niet meer denken, als zie je in een rush en je moet bewegen, je weet niet eens waar je mee bezig bent, je hersenen kunnen het niet verwerken, zo vaag...
Waarschuw beheerder
donateur
Ow oke.. aparte shit dus.. Lijkt me dan niet handig als je dat doet tijdens je werk zoals Jon zegt.. Hmmmz... als ik t tegenkom denk ik toch maar dat ik verstek laat gaan..

Maar ondertussen weten we nog niet hoelang je wakker kan blijven van speed... Of althans heb ik er niks over kunnen vinden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja in new york gebruiken ze het veel om door te werken (amfetamine geen methylamfetamine), het was hier ook al op het nieuws van wallstreet, het is wel waar dus.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
blijf maar van die rommel af,
je kunt nog beter een shotje bruin nemen, is minder schadelijk... (doe ik trouwens niet aan hoor...)
het is leuk om geprobeert te hebben maar meer niet...
laatste x : laat maar gaan die shit
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is het gevolg van nachten niet slapen. Zo had ik laatst 6 of 7 nachten niet geslapen, ik weet zelf niet eens meer wat ik gedaan heb die dagen, maarre dat boeit nie, maar daar ben ik nu nog moe van!

http://www.drugsweb.nl/drugs/harddrugs/amfetamine/ervaringen.html#top
Eentje gevonden.. Maarja, dat is niet echt wetenschappelijk.. Maar er zijn dus meer mensen die er over praten..

nee ik doe t ook niet.. ken mezelf gaat heel nie goed.. Ben happy met wat ik nu doe en verder is t prima zo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tuurlijk is het prima zo, doe gewoon wat je moet doen en ga niet met deze shit fokken, is een totaal ander circuit dan dat je gewendt bent!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat denk ik ook wel ja... ben nog verder aan t lezen op internet en die zooi is echt dodelijk...

Waarschuw beheerder
5 nachten 6 dagen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
"The crazy medicin",
was hier laatst iemand onder invloed van crystal van the cryslerbuilding (hoge wolkenkrabber in manhatten) gesprongen omdat ie de drugs niet meer kon verdragen...

Waarschuw beheerder
donateur
Die link je geplaatst hebt Christine, is misschien niet wetenschappelijk... Maar zegt mij wel meer dan genoeg...

"Wetenschappelijk" bewijst geen fuck in mijn ogen... het gaat om het gevoel wat je erbij hebt, en dat beschrijft degene die die post gemaakt heeft maar al te goed! :(

Ik heb al wel meerdere keren "Meth" geprobeerd, en kan het nog steeds krijgen(ik moet wel zeggen dat mij vantevoren verteld is dat die "Meth" zó versneden is dat de verhouding 60/40(Meth/gewone pep) is), maar heb er niet zo bar veel van gemerkt... Maar meerdere vrienden van me hebben dat spul ook genomen, en konden serieus meer dan 36 uur na dat ene lijntje "Meth" genomen te hebben, nog steeds niet slapen(terwijl ze wel veel meer pep dan ik gewend zijn..) Ik gebruikte er toen wel veel meer G bij, wat het effect behoorlijk af weet te remmen, maar toch...

Ik heb het nog nooit genomen op 'n nuchtere maag, om te zien hoe het effect werkelijk is...

Heeft iemand dat wel gedaan? Iemand die ook vrij veel "pep-ervaring" heeft?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tuurlijk..!
Waarschuw beheerder
donateur
dat is waar.. eigen ervaringen zijn waardevoller dan onderzoeken van proffessoren in labaratoria die zelf niet eens weten hoe t voelt om te snuiven...

jezus, 36 uur is echt vet lang van 1 lijn.. Zeker zieke shit. Ben ook wel benieuwd naar meer ervaringen.. (al was het alleen maar om te zorgen dat ik t dus niet doe!)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dan voel je het pas lekker op komen, direct als je je lijn genomen hebt voel je die tinteling al en krig je kippevel, dan is het genieten en voel je na een paar minuten het gewenste effect, als je niet genoeg voelt neem je nog wat er achter aan...

Waarschuw beheerder
donateur
lees dit eens... :/

Lang verhaal, maar het doet je wel behoorlijk nadenken over allë "drugszaken" die je hier in NL als normaal ervaren hebt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van8 weer niet geslapen, naar een feessie geweest niet veel aan ofzo nou ja er werdt terror gedraaid.
maar ja slapen in het weekend is tog zonde??
slapen doe ik doordeweeks wel dan heb ik alle tijd tog een dooie buurt waar ik woon :s
Waarschuw beheerder
recordtijd wakkerblijven...Denk ongeveer 3 n88...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
50 uur met redbull :yes:

steeds als ik weer moe werdt weer blikje weg tanken
Waarschuw beheerder
Een x bijna 3 dagen wakker gebleven, doe ik nooit meer kzag er niet uit zombie kop..
Waarschuw beheerder
Van vrijdag tot maandag 1 1/2 week ben er niet trots was zwaar verot en heb een dag of 4 op bed gelegen.
Waarschuw beheerder
Ben er ook nie trots op hoor,maar je begint donderdag met stappen en voor je t weet is t zondagavond...En dan heb ik nog geen oog dicht gedaan...

Waarschuw beheerder
donateur
To: Bodytobody

Raar dat je dit niet gelooft wat die gast zegt. Ik heb nog wel veel gekkere verhalen gehoord van lui die het nog veeeel langer volhielden met pep! Dat kan echt wel. Of het gezond is is natuurlijk een tweede maar het kan echt wel wat hier gezegd wordt!

Ikzelf doe niet aan lang wakkerblijven. Weleens een nacht overgeslagen maar je wordt er niet beter op.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ik een zaterdagnacht doorhaal dan kan je me zondag avond echt opvegen

zonder drugs natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
3 dagen.. ZONDER drugs(Y)

5 dagen met drugs(Y):D
Waarschuw beheerder
donateur
van donderdag ochtend tot zondagn8 1 ua

en 3 feesten gehad!!!!

Artiest LanZ^
Waarschuw beheerder
4 dagen, 3 nachten is dit jaar al vaker voorgekomen... Gelukkig heb ik het licht gezien en hou ik het tegenwoordig bij 0 of soms 1 nachtje.

Het wereld record wakker blijven(op drugs natuurlijk) staat op 19 dagen trouwens. Wat je allemaal wel niet opzoekt na een paar nachtjes doorgaan ;)

Enne voor diegene die zeggen dat je na 48uur braindead bent, FOUT! Met de combi ghb+speed heb ik hele satelliet systemen ingericht na meer dan 72uur ;)
Waarschuw beheerder
3 nachten met rooie wodka red bull

4 met speed en :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het 1x van vrijdag morgen tot maandag avond volgehouden..moest die dinsdag weer aan het werk.was de hele dag vet lam en had nergens zin in.was de hele week kapot.

Waarschuw beheerder
donateur
van zaterdag 6 uur tot zondag 12 uur is me record
geen drugs
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Van zaterdag ochtend 11 uur tot zondag avond 11 uur op de pep, heb daarna 4 dagen griep gehad, dat doen we dus ook nooit meer...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet mijn recore\
maar van iemand sie ik ken 75 uur van de speed
Waarschuw beheerder
Van vrijdag ochtend 7 uur tot zondag ochtend 6 uur. Eerst gewerkt toen naar een feest geweest. Volgende ochtend zaterdag dus een herkansing gemaakt. En toen ben ik aan het drinken geslagen en door gegaan tot zondag ochtend.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
EEN WEEK OFZOW IK WEET NIET PRECIES >Maar dat boeit ook niet jah als je maar strak staad toch?

Waarschuw beheerder
2 dagen :S

gelukkig doe ik dat NOOIT meer:no:

Waarschuw beheerder
4 nachten en 5 dagen.. En daarna lag ik ook zowat in coma :gaap:
laatste aanpassing
een weekje is toch wel ut langste...maar het moeilijkste was 24 uur wakker blijven vanwege een ziekenhuisonderzoek.. niks op tv..niks buiten te doen.. doordeweekse dag iedereen werken of moest vroeg op blrff dat was wel zwaar kut.. gelukkig kwam een liefert me wkkr houden!
Waarschuw beheerder
5 nachten daarna goed doorgedraait en opgenomen!

kan het beter niet proberen!!

1 nachtje is genoeg1!
Waarschuw beheerder
ben na in qontrol in 1 keer doorgegaan fey-ajax kijke en was ong 38 uur op of zo
en niet eens moe savonds egt klasse

Waarschuw beheerder
zo lang weet nie precies hoelang doe van m,n 15 jaar speed pillen coke weed dan onthou je dat echt nie maar ga alyijd door tot ik er gewoon van slaap dat lijkt me op dat moment het gezondste....