Partyflock

Forumonderwerp · 680781

Vraag me af hoelang sommige mensen doorgaan elk weekend, en wat hun record aantal dagen wakker zijn is?

Of dat nou onder invloed van drugs is of niet, maakt niet uit...

Ik ben vorig jaar rond deze tijd 'n keer van woendagochtend tot dinsdagochtend wakker geweest, en tijdens die dagen, natuurlijk ook de nodige feestes bezocht.

Vertel... !

heb trouwens zoek-functie ff gebruikt, maar kon nix vinden zosnel, dus als tie dubbel is, dan was ik me daar niet van bewust :)

uuhm 26 uurtjes met nieuwjaar ofzo. Maar anders hou ik dat niet vol, ik hou van slapen :$
1 week!!

Eerste keer dat ik PEP gebuikte ( 12 jaar geleden) heb toen maar meteen een weekje gesnoven, weet je meteen of je het lekker vind of niet!!!

Was trouwens in het weekend van de "MegaRave1" op de maasvlakte!!

Hmm had een ander beeld van Dhr Beachmaster :D

Mijne, in mn slechte gabbetijd was van Vrijdagochtend tot Zondagmiddag. Van Amnesia Kabul en de Fun tot Hellraiser in Sporthallen-Zuid.
Toen kon ik geen pap meer zeggen :D Nooit meer van mn leven, ga na 1 nacht knallen al het liefst mn nest in :P

Dinsdag had ik echter mn schoolexamens, en het glansrijk gehaald :D
het langste dat ik wakker ben gebeleven eens even denken.....
volgens mij was dat vanaf 30-12-2003 smiddags tot 3-01-2004 savonds
ik was echt goed naar de klote!!! helemaal blauw aangelopen voelde het verschil van warm en koud niet meer
alles zag er wazig uit en zag ik dingen die er dus niet waren :vaag:
en me ma die vroeg zich steeds zich steeds af waar ik het allemaal over had!!!
ik kon op 3 januari wel zeggen heb dit jaar nog niet geslapen!!!!!!!whehehehe!!!

sla eigenlijk elke week wel een nacht of meer over tjah.....

ik kan een helehoop andere dingen doen inplaats van slapen!!!
laatste aanpassing

Toen ik uit spanje terug kwam van vakantie was ik ongeveer 40 uur wakker.
Artiest Gonzo
Ik 1x van donderdagochtend 6 uur tot zondagavond 10 uur, toen ging het lichtje uit en heb ik 20 uur geslapen, gegeten en weer 12 uur geslapen.
laatste aanpassing

Hmm had een ander beeld van Dhr Beachmaster

Ander beeld? Vertel... :)

Mijn record is van vrijdagochtend tot zondagavond, ik heb me later in die week echt gigantisch waardeloos gevoeld dus ik doe het nooit meer ...
3 dagen ..en toen een week ziek whaaaaaaaaaah das so minder never ever....
ik wist niet dat ie dubbel was zegt ie !!

ooit wel eens je ogen gebruikt 5 topics lager staat het zelfde topic :S
Alleen op koffie: 46 uur:)
laatste aanpassing

LTC miep 25 mei 2004 16:16
ik wist niet dat ie dubbel was zegt ie !!

ooit wel eens je ogen gebruikt 5 topics lager staat het zelfde topic

Ok mop... zal het je één keer uitleggen, goed opletten he?!

Deze topic werd geopend om...

*From The Beach* [u]25 mei 2004 12:43[/u]

De laatste post die gedaan werd in dat andere topic, ten tijde van het openen van deze topic, was om...

HardCoreCHILLIE [u]11 mei 2004 15:47[/u]

De volgende post in dat andere topic was om...

Born2bWild [u]25 mei 2004 13:20[/u]

En dat was net nadat iemand in mijn topic een link had gezet naar dat andere topic...

Born2bWild [u]25 mei 2004 13:18[/u]

Snap je het nu... of moet ik het op 'n sesamstraat manier uitleggen?

Dus in plaats van m'n ogen gebruiken, zou ik het op prijs stellen eerst even na te denken, voordat je je vingers op het toetsenbord neerlegt.. dan word je heel wat serieuzer genomen hier :D
laatste aanpassing
Vrijdag ochtend tot zondag avond.
Het is niet echt voor mij weggelegt
word zo chagerijnig ervan,niet echt gezellig dus :P
65 uur op coke, pep, pille, wiet en drank :vaag:

ik ga em ook niet verbeteren hehe hoe gaar en para dat ik toen was.. :|
op nature one
van vrijdagochtend vroeg tot zondagnacht
is alleen niet verstandig geweest
nadat ik thuiskwam in bad in coma geraakt voor 3 uur.
me hele huid begon week te worden
op nature one ook

Van donderdagochtend 10.00 uur tot zondagavond 20.00 uur ofzo...

Nooit meer zo lang voor mij
van donderdag ochtend 06:00 tot zondag avond 23:00

Vrijdag ochtend 07:00 3Dagen Party Maandag om 02:45
flikker ik in slaap en was ver heen ...:S probeer het zelf niet meer te verbeteren..:P
laatste aanpassing

wel eens 3 dagen wakker gebleven maar bij de laatste dag als ik dan zat en ik wilde drinken pakken en stond op wert het zwart voor me ogen en moes ik snel gaan zitten ik ben toen toch maar naar me nest gegaan maar hoe kan het eigenlijk dat je door pep niet kan slapen hoe moe je ook bent echt kei moe en dan door de pep nog nie kennen slapen hoe kan da ??
dat komt door alle natuurlijke ingredienten die in pep zit

:yes:

sommige boy's zijn nog wakker vanaf Zaterdag/zondag

Je staat tenslotte maar 3x achter elkaar in de finale :)
laatste aanpassing

afgelopen weekend ben ik wakker geweest van donderdag ochtend tot zondagavond....uiteraard niet zonder drugs
doe dit noooooit meer ik was echt letterlijk naar de klote en ben nu nog aan het bij komen
en wat bodytobody zegt is waar je gaat hallucineren je lichaam kan dat soort acties niet hebben
op een gegeven moment leef je in een roes en je hebt eigenlijk niet meer door wat je aan het doen bent koud/warm wartaal uitslaan niet fatsoenlijk kunnen bewegen enz enz
is het voor mij allemaal niet waard
been there done that
maar noooooooit meer

Ik ben vorig jaar rond deze tijd 'n keer van woendagochtend tot dinsdagochtend wakker geweest, en tijdens die dagen, natuurlijk ook de nodige feestes bezocht.

:O :o :o

Van zaterdag ochtend tot zondagavond, langer trek ik echt niet. Naja misschien dat het wel lukt maar dan zie ik er echt verkankerd uit en zo voel ik me dan ook!
het langste dat ik wakker ben geweest is een keer met oud en nieuw geweest. Gewoon rond een normale tijd (10.00u) opgestaan en drie nachten overgeslagen. Volop doorgehaald op pillen speed en alcohol.
Na die drie nachten (vroeg in de ochtend) nam ik nog een paar dikke lijnen. Ik was zwaar naar de klote. Vijf minuten na die lijnen lag ik heerlijk te slapen.

Ik hou het tegenwoordig bij maximaal 1 nacht doorhalen. Maar dat doe ik liever ook niet meer ;)

5 dagen en 4 nachten was wel heftag
en toen moest ik nog buitenbslapen ook want ik had de laatste bus gemist in goes
ben ik maar in de bouw gaan slapen
2 dagen had er heel wat zooi voor nodug maar was wel kickuh
van zaterdagochtend 8 uur tot zondagnacht 12 uur, tussendoor na n flink feessie geweest, en ZONDER ZOOI!! nee k kon gewoon niet moe worden... en maandagochtend toen ik wakker werd, ging ik gewoon vrolijk me examens maken...
t doet mij niet zoveel dat sommige nachten doortrekken!!

zaterdagmorgen 10 uur tot zondagnacht 1 uur....
dus dat is uhhhh 39 uur ofzo 2 feestjuhs gepakt.......

2e feestje was ik clean zeg maar...alleen ik was echt wazig....zonde van me feestje :S doen we niet meer!!!
1 nacht overgeslagen en toen was ik erg aan de dooie kant.

Bonter maak ik het liever niet, denk veel aan mijn gezondheid namelijk... O:)

Er is bij ons vorige week een heuse beker
uitgereikt.......
Een vriend van me heeft het record van zichzelf
verbeterd naar 113uur wakker blijven.
Maarja die spoort nie :P
pppffft 113 uur wakker!!!!! Niet best!

Ik heb eens 4 nachten overgeslagen. van donderdagochtend tot maandagavond ergens. maar daarna heb ik dan ook meer dan 30 uur in een diepe coma gelegen.
vorig jaar in de zomer sliep ik in t weekend eigenlijk nooit en vond ik t zelfs 'abnormaal' als iemand ging pitten.
nu niet meer gelukkig,maar sla wel nog regelmatig een nachtje over.

:wazig:

Enkele voorbeelden, waarvan ik de bovenste 2 ken, en bij de eerste bij ben geweest B2B!

lul niet

echt wel dat je tussendoor effies heb geslapen

misschien ben je het vergeten

maar echt hoor,

ik geloof niet dat het straight on is geweets. Kun je nog zoveel voorbeelden geven om je verhaal te steunen, maar ik geloof liever in medische wetenschap dan wat iemand op een internetforum tikt

(y)

Tja, want idd, alles is medisch verklaarbaar Body2body... :S

Voor alles is een verklaring...

Ik heb inmiddels al van meerdere vrienden van me 'n bericht gekregen die jouw reacties op deze topic hadden gelezen, en die zeiden, dat als je het zo beter wist, je maar eens erbij moest komen zitten...

Kan je het zelf zien...

:no: Beetje jammer...

:-D

Ja natuuurlijk(y)
Vannacht niet geslapen, zit nu op m,n werk :(

Vanavond naar het gezellige oldschoolfeessie, daar gaan we weer :D

Bodytobody:

113 uur is niet goed.....maar echt 113 uur wakker
aan 1 stuk....

-=FNP=- Noizefucker 29 mei 2004 04:19
Bodytobody:

113 uur is niet goed.....maar echt 113 uur wakker
aan 1 stuk....

Maak je zin eens af a.j.b.... :)

9 dagen
Van donderdags (mijn verjaardag) tot zaterdags een week later...

kaaaaaaaaaaaapot...
en zo was ik wekelijks zowieso vier nachten wakker...

ik ben 2 maand clean nu van pepverslaving...

aan 1 stuk door uiteraard...
ben er niet trots op, voor de lijers die nu bijdehand gaan doen omdat ze het "oh zo sneu" vinden...
laatste aanpassing door een beheerder
Je kan heus wel een week wakker zijn hoor..
heb op televisie een keer een documantaire gezien van pepverslaafden in amerika en die gasten waren soms bijkans 2 WEKEN wakker... Het kan dus echt wel..!!!!
Of het gezond is, is een tweede maar het is dus wel mogelijk..!!
Mijn record staat van vrijdagochtend tot maandagavond en dat doe ik NOOIT meer..

Ik ken deze jongen (nog) niet persoonlijk... Tot nu toe zijn zijn argumenten op "drugsgebied" (voor zover ik het na kan trekken...) geloofwaardig genoeg...

check s.t.p.

Nou is het niveau hier op PF niet behoorlijk hoog, maar de persoon waar ik hierboven naar verwijs weeg wel wat ik bedoel neem ik aan...

Dus hij kan ons ongetwijfeld vertellen of het uberhaupt mogelijk is om van "Amfetamine" danwel "Methamfetamine" wakker te blijven voor 'n periode langer dan 90(want dat is wat B2B aangeeft als maximum... :/ ) uur...

Ik ben erg benieuwd... Het is jammer dat 'n camera niet langer dan 24 uur op kan nemen, anders had ik het je zelf bewezen...
laatste aanpassing
Hij komt ook wel geloofwaardig over, alleen de bewijzen heb ik op tv gezien dat het dus wel mogelijk is.. Er zijn in amerika heel veel mensen verslaafd aan pep en die zijn echt krankzinnige tijden wakker..
Zal wel eens kijken of ik er iets over kan vinden.. Zou alleen niet weten met welke trefwoorden ik dat kan googlelen

Ja, precies, Christine...

Ik ken ook verhalen uit de VS, waar mensen meer dan 'n week wakker zijn van "Crystal"(zoals zij het noemen...), wat "familie" blijkt te zijn van de Methamfetamine...

Crystal, is methylamfetamine (op z'n engels methamfetamime), werking ongeveer 20 uur...
Het komt voor dat al je een lijn neemt s'avonds 3 nachten daarna niet meer slaapt...

methylamfetamine (zoals ze het hier in NY noemen: "Crazy medicin", het komt uit thailand/laos enz. waar 70 procent van de bevolking vanaf 10 jaar verslaafd is, (bankok), ze noemen het daar "jaba", het is een roze pil die ze in een buisje weg roken, ze hebben het ook in snuifvorm het komt langzaam deze kant op....

en geloof mij, het is harde shit..!

Nog vragen..? ;)
crystal meth
(crystal methamphetamine, tina, crystal meths, krank, tweak, ice)

Crystal meth is an intensive stimulant with disinhibitory qualities

Once very big amongst some of the US gay community but now spreading fast into mainstream culture, meth was originally used by bikers and truckers to stay awake on long journeys. Crystal is made of highly volatile, toxic substances (based on such chemical "precursors" as methylamine and amyl amine) that are melded in differing combinations, forming what some have described as a "mix of laundry detergent and lighter fluid."

The mixes are never exactly the same, but basic types are a rough yellow substance called Hydro and a smooth white blend called Glass. Half a gram costs around £25 and a £15 hit would probably keep you going for a few days http://www.urban75.com/Drugs/meth.html

With crystal, you can stay awake for days. Sleep, however, is essential to maintaining the immune system. Lack of sleep and poor nutrient intake aside, crystal use itself causes a drop in T cells and NK cells, and recent research suggests that crystal takes a major toll on people who are immunocompromised.http://www.thebody.com/apla/dec00/crystal.html

Kan niet precies vinden hoelang ze wakker zijn allemaal maar het is echt lang. Overigens word crystal, een zusje van speed of zelfs t zelfde vooral gebruikt in de gayscene en is vrijwel elke site gelinkt aan het feit dat mensen die t gebruiken vaak aids of andere geslachtsziektes hebben. Ze gebruiken t vaak bij sex, dus denk dat het toch iets anders is aangezien je van speed over t algemeen niet echt sexueel presteerd.

Vragen?! Nee...

Maar geloof me, dat het al te krijgen is in NL...