Partyflock

Forumonderwerp · 680775
1841x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik zie/hoor het tegenwoordig steeds vaker, mensen die iemand leren kennen via internet...eerst chatten, dan sms-en en uiteindelijk bellen.
Niks mis mee verder maar om nou na een paar keer bellen met iemand die je alleen kent van een foto en dus nog nooit gezien hebt gelijk "ik hou van je" te zeggen :S ???!!!

Dat gaat toch nergens over of ligt het aan mij ?

Waarschuw beheerder
oh voor mij ook wel hoor :yes::)
maar door dat wijf krijg ik steeds meer frusty's en regargeer ik net zo hard weer op haar af...

Waarschuw beheerder
daar is ze ook voor :devil: :[ [img cacheid=000665570010cbe03a72fe191a004e4aad]http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_2_105.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Haaaaai ben der weer, gaat u gang allemaal maar.
Ik kan het tenminste allemaal aan :D
En als je zo gefrustreerd bent waarom reageer jij eigelijks dan ?? Tja dan kan je commentaar terug verwachten...

En JA Ik ga Naar Defqon kunnen die trutjes niet eens betalen :P:P

RELLENNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!

Waarschuw beheerder
kom ff naar ons stamertjuh forum we hebben een rel topic speciaal voor jou :devil:
Waarschuw beheerder
BETER :devil: kun je zien hoe zielig jullie zijn 1 persoon kan het nog niet eens af en nu met z`n achten ? En dat voor een meisje van 17 ?? WAHHAHAHAH lief hoor ;)

Waarschuw beheerder
didt hebbenw e gedaan zodat tenminste nog een beetje van lonsdalekutjuh topic overblijft

Waarschuw beheerder
ik vond t wel lachuh ff rellen hahahahahahha ben weer wat energie kwijt
Waarschuw beheerder
donateur
Dan gaan we hier toch lekker verder:P
Waarschuw beheerder
donateur
gezellig weer