Partyflock

Forumonderwerp · 680076
4275x bekeken

Waarschuw beheerder
hallo allemaal ik ben een meisje van 17 jaar met een dochtertje van bijna een maand nu ben ik ook op zoek naar meiden van ongeveer mijn leeftijd die ook een kindje hebben maar anderen mogen ook wel reageren hoor...

Waarschuw beheerder
hoe heet de baby???
Waarschuw beheerder
ahh lieff

Waarschuw beheerder
Vriendin van mij is 18, heeft een tweeling van 2 jaar... :D :D

Waarschuw beheerder
de baby heet gabriëla woog bij de geboorte 3050 gram en was 48 cm en weegt nu 4160 gram en word volgende week weer gemeten op het consultatiebureau

Waarschuw beheerder
leuk hoor..trots als een pauw zeker

geniet ervan

Waarschuw beheerder
veel mensen vinden dit een jonge leeftijd om een kind te hebben maar ja ongelukjes gebeuren wel eens toch?? en ja ik ben zelf fel tegen op abortus dus heb het daarom ook niet weg laten halen...

Waarschuw beheerder
ja zeker ben ik een trotse moeder welke moeder zou nou niet trots zijn op haar kind elke moeder vind haar kind het mooist van allemaal dus...
dat is gewoon dat moedergevoel begreep het nooit maar nu weet ik wat het inhoud

Waarschuw beheerder
donateur
dan ben je echt een slet als je op die leeftijd al kinderen hebt :bah:

Waarschuw beheerder
zijn jullie ouders t ermee eens?
gefeliciteerd

Waarschuw beheerder
ja misschien zie jij dat zo dat je dan een slet bent maar het kan jou vriendin net zo goed overkomen je kan er niet altijd wat aan doen...
neem nou meisjes die verplicht seks moeten of meisjes die verkracht worden of meisjes die gewoon door hun vader of ander familielid worden misbruikt??? nou is dit mij niet overkomen maar je bent niet altijd een slet als je zo jong kinderen hebt daar ben ik het absoluut niet mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
dan ben je echt een slet als je op die leeftijd al kinderen hebt

doe jij eens even normaal zeg!!!!!!!!!!!!!

wat is dat nou voor een dom antwoord.

moeilijk he mensen in hun waarde laten:yes:

Waarschuw beheerder
wat is dat nou weer voor n misselijke kk opmerking :bah: psychoforce stumperd! Dan heb jij maar nooit meer sex, want wie geeft jou de garantie dat je meisje de pil netjes iedere dag slikt of dat j rubbertje niet knapt???

Ik ben op mn 20ste bevallen van mn dochtertje, tis niet altijd even makkelijk maar zou dr voor geen goud willen missen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja alle ouders zijn er mee eens en zijn ook blij voor ons en daar gaat het toch om enblijven ons steunen wat er ook gebeurt

Waarschuw beheerder
donateur
aahahahaahahaahaahahahahaahah kijk ze happen:d
Waarschuw beheerder

haha moeite van reageren niet eens waard danielle 17

laat hij maar naar zijn mammie gaan kan ie een heropvoeding krijgen

mijn zus is nu 19 en heeft ook een kind van twee (in december 3)
was ook niet gepland maar wel heel geliefd :lief:
Waarschuw beheerder
Psycho Forze 21 mei 2004 17:06
aahahahaahahaahaahahahahaahah kijk ze happen

denk je dat je lollig bent ofzo:(

Waarschuw beheerder
ja ook helemaal mee eens lady.Dee het kind kan dan wel niet gepland zijn maar word wel met open armen ontvangen en alle liefde gegeven die het kind nodig heeft...
en dat is het belangrijkste.

Waarschuw beheerder
donateur
b)

Waarschuw beheerder
donateur
Psycho Forze 21 mei 2004 17:02

dan heb je echt GEEN verstand als JIJ op 19 jarige leeftijd nog zulke doelloze opmerkingen maakt!!
jaloers???

Waarschuw beheerder
:gaap: gewoon niet op reageren, www.tmf.nl ???
tis maar n idee......

Waarschuw beheerder
donateur
jaloers???
------------------

:jaja: ik wil ook een kind:@

Waarschuw beheerder
donateur
kimmetje zet eens een goeie link joh:s

Waarschuw beheerder
Psycho Forze 21 mei 2004 17:02

het zal je zelf eens moeten overkomen voordat je zulke opmerkingen naar iemands hoofd kan gooien je moet niet oordelen over een persoon die je niet kent en niet elke tienermoeder is een slet zoals ik net al zei.

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd met je kanjertje..
de mijne is nu 4 en een half :D
was er ook redelijk op tijd bij
Waarschuw beheerder
Vind het heel goed dat je het gehouden hebt!
Wens je veel geluk! Het zal niet altijd makkelijk zijn met een babytje, maar hoop dat je veel gelukkige tijden zal hebben! :flower:

Ook een (Y) voor je vriend, je hoord vaak dat mannen de benen nemen als er zoiets gebeurt dus je hebt een schat! :D
Waarschuw beheerder
psycho Forze.......... tis beter als jij je de eerste paar jaar nog even bezig houd met tmf i.p.v. partyflock met je loze opmerkingen:(

Waarschuw beheerder
kijk op zich vind ik 17 nog wel een redelijke leeftijd je hebt ook meisjes van 13 14 jaar die zwanger zijn en kinderen krijgen nu op zich kan je er niet altijd wat aan doen. het is gewoon zo dat hier in deze tijd meisjes gauw een naam krijgen als ze met een jongen naar bed gaan en zijn ze gelijk een slet en een hoer zo worden ze vaak genoemd maar ja de jongens mogen wel op hun 13 met een meisje naar bed maar als er nou geen meisje is van 13 a 14 jaar wie met hun naar bed gaat hoe kunnen hun dan ooit op hun 13 sex hebben ik vind dit ook maar een dom oordeel vooral reageer ik hierop voor Psycho Forze je zal toch wel wat meer verstand moeten hebben als je 19 jaar bent ik ben 17 en ben nog verstandiger je moet denken met je hoofd niet met je reet!!!

Waarschuw beheerder
ja gelukkig heeft mijn vriend niet de benen genomen we zijn gelukkig samen en houden allebei van het kind hij is echt een schat en laat me niet zomaar zitten zoals de meesten zouden doen.

Waarschuw beheerder
ach tis gewoon een zielige meeloper die denkt stoer te zijn om n topic te verneuken, want dan is ie pas echt B) Je hebt grapjes en je hebt grapjes sommige mensen snappen dat verschil nou eenmaal niet helemaal, eigelijk is dat heel zielig!

Waarschuw beheerder
ik vind het jong en ongelukjes kunnen tegenwoordig vaak voorkomen worden hoor :yes:

ik zou er iig niet happy mee zijn als ik nu al moeder zou worden en ik ben geen 17 maar 23 ;)

en psycho wat ben je ook een lulletje soms he :p (K)

Waarschuw beheerder
Jullie gaan een mooie en leuke tijd tegemoet...
Geniet er maar lekker van meid!
Waarschuw beheerder
donateur
Ongelukjes kunnen gebeuren :)
17 vind ik zelf niet te jong.
Ik was 14 en heb abortus laten plegen, anders had ik nu een hummeltje gehad van bijna 8 :s
Danielle ik heb net je fotows bekeken, was het een zware bevalling? :)

En als jij en je vriend samen gelukkig zijn en super blij zijn met de kleine, wat kunnen sommige woorden van die herseloze pf-ers die tog niks boeiends te melden hebben, jouw schaden ;)

Leuk schattig hummeltje heb je 8)
Veel succes , en tis prachtig als je je kleine op zo'n moment in je armen krijgt ;)

Ik zelf heb het nog niet meegemaakt, maar heb twee kleine zusjes de jongste is 2 :d
Dus weet wel hoe het ongeveer voelt ;)

(K)
Yonina

Waarschuw beheerder
donateur
Lonsdalekutje... maar ze gaan er wel allemaal serieus op in;d :9

maaruh danniele 17---> Gefeliciteerd met je baby hoor;) (K)

Waarschuw beheerder
tuurlijk gaan ze er op in haha was toch ook de bedoeling :p ze zien alleen de humor niet helemaal geloof ik :)

Waarschuw beheerder
LONSDALEKUTJE met een toefje slagroom
je zegt wel van ongelukjes kunnen worden voorkomen maar ja nu zijn er tegenwoordig wel dingen wie er helpen maar ja als je zwanger raakt door de pil heen dan????
en stel je nou voor dat je zwanger zou zijn kan je abortus plegen maar ja dat is het domste wat je kan doen het is je eigen kind en nou kan je wel zeggen van ja met een paar weken is het nog niks maar je moet wel weten dat er binnen 5 weken een hartje onstaat die klopt in je baarmoeder en daarom heen je kind zal groeien kan jij een levend wezentje di3e nog zo onschuldig en klein is dit aandoen???? het is een regelrechte moord

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://us.f1.yahoofs.com/users/fdd58f6f/bc/36e8/__sr_/29da.jpg?ph5FirABM8e1cTIB[/img]

en zo ziet nou een topic-verzieker eruit:P

begrijp het wel hoor psycho forze;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Psycho Forze 21 mei 2004 17:19
Lonsdalekutje... maar ze gaan er wel allemaal serieus op in

owwwwwwwww wat het een grapje........ zal ik even lachen hahahah:( :vaag:

Waarschuw beheerder
ik lach me kapot :vaag:

Waarschuw beheerder
miss-tina go fuck yourself puleeeez :/ wat laag weer zeg om iemands foto erop te zetten bah bah !!

en danielle heb ik ergens gezegd dat je abortus had moeten laten plegen dan :s uuuh nee duss...en verder ga ik een discussie over abortus niet aan met je want ik zie het niet als regelrechte moord :/

Waarschuw beheerder
donateur
eey dat is mijn uberintelligente foto:d

het is een regelrechte moord

vind ik niet, als je een kind geen goed leven kan bieden vind ik dat je het ook niet op de wereld moet zetten...ik vind dat abortus moet kunnen, maar er moet geen misbruik van gemaakt worden!!!

Waarschuw beheerder
donateur
eey dat is mijn uberintelligente foto:d

het is een regelrechte moord

vind ik niet, als je een kind geen goed leven kan bieden vind ik dat je het ook niet op de wereld moet zetten...ik vind dat abortus moet kunnen, maar er moet geen misbruik van gemaakt worden!!!

Waarschuw beheerder
Yonina aKa wazige opertuup

jammer dat je abortus hebt laten plegen je mist zoveel aan dat kleine hummeltje..
de mijne die beweegt nog maar niet zoveel maar alleen als je er al naar kijkt ben je helemaal verkocht ik zelf kon dit niet aan om abortus te doen om dat ik het een moord vond me ouders waren het er dan ook totaal niet mee eens als ik een abortus zou laten doen maar heb er zelf ook geen moment bij stilgestaan om dat te doen...

maar mensen ik ga even eten en spreek jullie straks weer.... je kan anders ook een berichtje bij me achterlaten....

Waarschuw beheerder
donateur
miss-tina go fuck yourself puleeeez

is prima(Y)

mag ik jouw hoofd dan gebruiken?:)

Waarschuw beheerder
Maar even on-topic, heel veel mensen hebben hun oordeel al klaar over jonge moeders, maar als je 30 bent heb je ook nooit 100% zekerheid, als je mensen om je heen hebt die je steunen dan komt alles goed, en maakt het geen verschil of je nu 16 of 35 bent, ik geniet nog vollop van mn leven werk nog gewoon en ga minstens 2x in de maande lekker stappen het is gewoon een kwestie van organiseren. Veel geluk :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind het wel regelrechte moord

het is al een mensje die je laat weghalen dus wel moord
of het nu een reden heeft of niet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had er geen moeite mee om te beslissen om het weg te laten halen.
14 jaar, ik wilde me diploma;s halen en zelf nog ene leuk leven hebben.
stel je voor dat ik het had gehouden dan kon ik nu niet stappen niks meer.
het kan wel tuurlijk, masar ik vind dan van mezelf dat ik niet echt heb geleefd.
Mijn tijd komt nog wel, dat ik serieus aan kinderen gata denken.
mits het anders mocht verlopen :P
hehehehe

Waarschuw beheerder
nee maar dat is het hem nou juist mensne maken er wel misbruik van ze neuken er maar op los als konijnen en plegen om het minste of gericgste abortus omdat ze het kind niet willen hebben ze kunnen er wel voor zorgen maar ja willen het gewoon niet en dat is moord maar als jij als meisje niet kan zorgen voor je kind en je ouders staan niet achter je of je vriend is weg vind ik nog dat je je kind op de wereld moet zetten die heeft ook recht op leven laat het desnoods adopteren....

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk je kan beter als je 16 bent en zwanger raakt het kind houden !
die heeft natuurlijk een geweldige toekomst om naar uit te kijken :yes:
mama nog op school en thuiswonend (Y) geen geld op zak 9 van de 10 keer geen papa meer in de buurt :/

als je zelf nog een kind bent moet je niet aan kinderen beginnen :/
Waarschuw beheerder
doe maar makkelijk en laat het weghalen........

maar daarom is het nog wel moord kutje

Waarschuw beheerder
Ik vind abortus geen moord, ben blij dat die keuze er is, ik heb vriendinnen van 25 die er ook absoluut niet aan toe zijn om kinderen te krijgen nou mooi dat er dan toch zoiets als abortus bestaat en al helemaal als je idd nog heel jong bent en eerst lekker wilt genieten en je school wilt afmaken, je pleegt toch zeker niet zomaar abortus alsof je naar de tandarts gaat ik denk dat dat hoe dan ook emotioneel een hele moeilijke beslissing is die je niet zomaar maakt!
Waarschuw beheerder
Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar vind je het niet jammer dat je je hele jeugd verneukt hebt want ik geloof dat je alleen maar met die kleine bezig moet zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
abortus ik vind dat het gewoon moet kunnen, een kind moet je een goed leveen kunnen bieden, en als het in de buik zit heeft het toch nog niet de hersencellen om "een moord" te kunnen ervaren:)

Waarschuw beheerder
ik zeg ook niet dat elke slet die nie weet wat de pil of condoom is en maar steeds zwanger word telkens abortus moet gaan plegen !
maar als een meisje van 16 door een ongelukje zwanger word vin ik er niks op tegen :/
Waarschuw beheerder
tuurlijk is het moeilijk in sommige situaties en kan mij ook wel een beetje indenken waarom vrouwen een abortus plegen

maar het leeft en je maakt het dood dus een soort van moord
maar ja heb hier al zoveel discussies over gehad ik hou ermee op:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind abortus de grootste vorm van lafheid.
alleen bij verkrachting vind ik abortus terrecht.
anders is t je eigen schuld en die fout ga je maar oplossen ook. je bent ook zo slim geweest om m te maken.

Waarschuw beheerder
ach ja ik heb toch liever dat ze het weg laten halen dan dat een kind opgroeit zonder toekomst.
want niet alleen de toekomst van het kind staat dan op het spel maar ook die van de moeder, gaat gewoon niet werken als je zelf nog kind bent :no:

ja jeffrey maar het kan ook weleens dat het condoom scheurt en dat je toch zwanger raakt als je aan de pil bent ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind abortus de grootste vorm van lafheid.

iedereen maakt fouten in z'n leven, en gelukkig is er nu de mogelijkheid die "ongedaan" te maken;)

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toekomst......... volgens mij denk je dan meer aan je eigen toekomst als aan dat van het kind

Waarschuw beheerder
wat kan zo'n kindje nou verwachtten als ie een moeder van 16 heeft denk eens even na zeg.
het is gewoon naief om te zeggen dat je dan meer aan je eigen toekomst denk hoor, je kan toch niet voor zo'n kindje zorgen als je zelf nog een kind bent !

Waarschuw beheerder
donateur
stelletje zeikwijven! :bah:

Waarschuw beheerder
nou dat ken dus wel. heb ik met me eigen ogen jaren lang gevolgd.
met liefde komt een kind groot en sja als je in jou geval niet in staat ben om alleen dat maar te kunnen geven, zou jij al geeneens mamma mogen worden.
je ken t makkelijk redden. als je maar wil en erachter staat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
LONSDALEKUTJE met een toefje slagroom 21 mei 2004 17:37
wat kan zo'n kindje nou verwachtten als ie een moeder van 16 heeft denk eens even na zeg.
het is gewoon naief om te zeggen dat je dan meer aan je eigen toekomst denk hoor, je kan toch niet voor zo'n kindje zorgen als je zelf nog een kind bent !

mijn zus anders wel..... al meer als twee jaar en het gaat (y)

Waarschuw beheerder
donateur
lady.Dee dan praat je toch over een incident, doos :frusty:

Waarschuw beheerder
Psycho Forze rot jij ff lekker op naar een of ander onzin humor forum.. meer komt er toch niet uit die domme harses van je

Waarschuw beheerder
nou jeffrey ik hoef ook geen mama te worden dus dat scheelt weer he ;)

en als je als kind een kindje krijgt ben jij het niet die voor dat kindje zorgt maar je ouders en anders gaat het nooit lukken !

Waarschuw beheerder
tja, ik heb een beetje een dubbele mening hirover... ik vind het stom dat je op deze leeftijd zwanger bent geworden, maar vind het wel knap dat je de verantwoording heb genomne en dat ook de vader van het kind nog bij je is, dat gebeurd ook niet vaak.
maar zoals hierboven al eens gezged is, je bent zelf nog maar een kind, maar ja daar tegen over staat wel weer dat je hulp en steun aan jeouders hebt dus dat moet goedkomen! ikzelf zou als ik nu zwanger zou raken het weg laten halen, omdat ik het kind niets, maar dan ook niets te bieden heb... en voor ik kinderen neem, wil ik een leuk huisje, goede baan enz enz! ik wil je veel plezier en sterkte wensen wijffie, want je zal het wel zwaar krijgen!
Waarschuw beheerder
tjah ik denk dat in veel gevallen je een kind wel een goed toekomst kan geven......... als je het maar wilt
ik denk dat als je er alles aan doet om een kind een goed toekomst te geven en het ook aardig lukt
en anders sta het af ter adoptie veel mensen die er vast wel gelukkig mee kunnen worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

dan ben ik zeker een driedubbele slet ? hahaha

Ontopic:

Hai Danielle :D

Gefeliciteerd met je kleintje, leuk hoor !! Ik was ook 17 toen het me overkwam, ongelukje... nu tien jaar verder en 3 kindjes... het is hier harstikke gezellig in huis :D , ik ben op mn 18de verjaardag getrouwd met de pappa van mn kinderen, hij was bijna 20, goeie baan... hij kocht een huis en daar zijn we na ons trouwen in getrokken, ik had de mogelijkheid om thuis te blijven bij de kinderen, en nu 10 jaar verder, zitten ze allemaal op school en wil ik gaan werken, heb nu wel mn best gedaan... dus het kan echt wel goed gaan, als je maar wil !! en niet te snel opgeeft samen... laat je niet te snel afschrikken door sommige verhalen, niemand kan oordelen over hoe jou toekomst er gaat uit zien, tegen mij zeiden ze dat ook : wat moet dat worden, je bent een kind, straks gaat je vriend ervandoor etc etc, nou ik heb mezelf bewezen en heb dat bereikt wat ik wilde bereiken...

Geniet ervan... het is best wel zwaar, zeker als ze ouder worden, opvoeden is echt een kunst, ik wens je heel veel geluk met je kleine meid !!

Grtz, Romy
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goed ik zal het even anders zeggen.
als je 16 bent en je raakt zwanger en je besluit het kindje te houden dan zul je toch wel erg veel steun van je ouders moeten krijgen :yes:
zo niet dan gaat het gewoon mis alleen kun je dat op die leeftijd niet !!
je kan wel zeggen met veel liefde lukt het wel maar met een onsje liefde is de maag van dat kindje niet gevuld :/

Waarschuw beheerder
donateur
2 Danielle..

Wat leuk..Vind het ook een onwijs mooi meisje..Hoop dat je gaat genieten van de tijd die jullie samen hebben!

(k)

2Psycho forze..Ik vind die opmerking van jou bovenin echt ziek!!
Waarschuw beheerder
gelukkig krijgen daarom alleenstaande ouders een maandelijkse bijdrage(als ze naar school gaan sowieso)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wens je al t geluk van de wereld, en zo zwaar is t allemaal niet. doe t zelf al 4 en een half jaar alleen en klaag niet. t is zo een kanjer.
en duur vald ook best mee. ja kleding en als ze baby zijn de voeding, maar de kleuter en basisschool kosten niks.

Waarschuw beheerder
ja ik denk dat we hier nog wel uren over kunnen discusieren maar we verschillen gewoon van mening :yes:
Waarschuw beheerder
Mag ik je allereerst van harte feliciteren (f)

Verder heb ik een vraag aan je. ik ben nu 26 jaar oud en mensen beginnen al te vragen of er binnenkort dan kinderen gaan komen. Ik antwoord hier altijd stellig: nee! op.... Ik ben er nog absoluut NIET aan toe, en zou niet weten hoe ik ervoor moet zorgen. ik studeer nog, heb geen normale woonruimte, geen geld en weinig discipline.....

Maar goed... Jij bent 17 jaar oud. Losstaand van het feit dat je abortus een moord vind, kan je je kindje wel goed onderhouden op deze wereld? Waar woon je? Waar haal je het geld vandaan? Ik zie dat je MBO doet, is dat te combineren of maak je het niet af?

Ik vraag me dit de laatste tijd echt af omdat ik dit soort situaties veel zie op partyflock... hoe doen die meisjes dat allemaal?

Waarschuw beheerder
donateur
veel geluk! :flower:

zelf had ik het kindje niet gehouden, omdat ik van mening ben dat ik een kind niets kan bieden (zoals lonsdalekutje ook al duidelijk maakte)

Waarschuw beheerder
donateur
Psycho Forze rot jij ff lekker op naar een of ander onzin humor forum.. meer komt er toch niet uit die domme harses van je

wil jij soms een lekkere (K) van mij hebben?

2Psycho forze..Ik vind die opmerking van jou bovenin echt ziek!!

T WAS EEN GEINTJEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

en jullie MOETEN om mijn grap lachen anders zijn jullie echt sletten:[
:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik was zelf helaas 1 van die honderden die ondasnks de pil die ik slikte en door het condoom hen zwanger werd,
Mijn oudersd stonden er niet achter dat ik het houdde, wat wil je mijn moeder heeft altijd gezegd je moet pas aan kinderen denken als je er zelf ana toe bent, niet omdat het ook al was het ene ongelukje het je word gedwongen om te houden.
Mijn moeder vond mij nog een kind!!! en das logisch ik was 14v jaar kop op zeg...
En geloof me dat het niet makkelijk was!!!!
Denk er nog steeds regfelamtig aan van stel je voor dan had ik nu een kleine van 8.
ik ben 22 en een kind van 8 :s
Schiet niet op he!!!

ik vind het geen moord.
maarja zo heetf ieder zijn eigen mening
Waarschuw beheerder
k heb ook abortus lten plegen.. heb r wel verschrikkelijke spijt van.. als k t niet had gedaan had k nu een kind van denk 2 weken gehad.. k heb r egt wel vette spijt van.. maar k vin t ook belangrijk da mijn vriend by de bevalling s.. en da kon hy niet want hy zat in bosnie.. en k had t geld niet dus wist k van te voren da k t nooit zou redde met een kleine.. maar als t nu zou geburen heb k overal schijt aan k laat t egt niet weg halen.. mijn vriend wil da k t ook niet laat weg halen als t gebeurt dus da s mooi.. we hebbe r allebei wel spijt van.. een vriendin van mij heeft nu een zoontje van 4 en s zelf 22 geloof k.. k heb foto´s gezien da ze op de bank zit en da der zontje op der schoot ligt met zijn beentje by der buik en zijn hoofdje op der knieen.. k heb t r ng moeijlijk mee.. k raad t egt af voor mensen die per ongeluk zwanger zijn geraakt om t weg te laten halen.. ten eerste de abortus s zwaar en later krijg j der erg veel spijt van..

maar heb ng 1 vraagje:
vinden jullie t belangrijk da j vriend by de bevalling s van jullie eerste kind!! ben erg benieuwd!!

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd! als jij en je vriend er happy mee zijn (Y)!
zelf lijkt het me vreselijk om nou zwanger te worden maar goed iedereen z'n eigen...
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
goed teken dat je er zo trots op bent ;)

Beter dan van die mensen die een kindje nemen omdat het ze wel leuk lijkt :S

Veel geluk toegewenst :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
.. k raad t egt af voor mensen die per ongeluk zwanger zijn geraakt om t weg te laten halen

In veel gevallen heb je gelijk,maar voor sommige gevallen zoals die van Yonina aKa Wazige OpperTuup die toen nog maar 14 was,vind ik het toch eerlijk gezegd wel het beste

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben geen moeder maar werd op mijn 17e vader van een prachtig mooie 2ling.
NOELLA en ELINE.
heb een hele zware tijd moeten doorstaan want t is niet eenviudig om dan al voor 2 kids te moeten zorgen.
maar deed t met alle liefde en hou zielsveel van die meisjes.
schiet er zelfs een beetje van vol om dit nu te vertellen zo op pf.

:cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Achhhhhhhhhh :lief: :cry:
Waarschuw beheerder
ja ok 14 s idd wel erg jong om een kind te krijgen.. heb ie gelijk in!

Waarschuw beheerder
donateur
Maar sterkte he ermee (K)

Waarschuw beheerder
Nou meid gefeliciteerd, geniet er van, maar vooral ook heel veel sterkte.:flower:

Waarschuw beheerder
Chrisje je vroeg je dit af???

Maar goed... Jij bent 17 jaar oud. Losstaand van het feit dat je abortus een moord vind, kan je je kindje wel goed onderhouden op deze wereld? Waar woon je? Waar haal je het geld vandaan? Ik zie dat je MBO doet, is dat te combineren of maak je het niet af?

moeite heb ik niet om het kind te onderhouden op deze wereld ik kan me eigen pampers kopen en voeding voor het kind dat heb je nog als je spaargeld hebt en als je ouders je helpen ik doe nog steeds mbo en ga daar ook mee door ik voel me zelf verplicht om me school af te maken om daardoor me kind een betere toekomst te geven en op de tijden dat ik naar school ga past mijn moeder op en tja ik heb ook een vriend met werk....

Waarschuw beheerder
maar ja ik vind zelf abortus moord maar mensen die daar voor kiezen vind ik maar laf maar kijk zoals sommige meisjes willen geen abortus maar moeten het verplicht van hun ouders omdat hun het niet zo zien zitten dat hun dochter een kindje krijgt maar tja k vind die ouders dan ook maar laf wie hun eigen kinderen in principe met hun kleinkinderen op straat schoppen snap niet hoe ze dit over hun hart kunnen krijgen dan zou je toch je kind helpen ik zou dit in ieder geval wel doen als mijn dochter op 17 jarige leeftijd thuis komt of wat voor leeftijd dan ook en zal vertellen dat ze zwanger is zal ik haar steunen en helpen tot in de laatste puntjes aan toe en zal ik alles voor haar doen en voor haar kind wat ze nodig hebben....

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind zelf abortus moord maar mensen die daar voor kiezen vind ik maar laf

laf? dat heet realistisch zijn.

Waarschuw beheerder
realistisch me reet je bent pas realistisch wanneer je je kind een leven geeft je hoeft het zelf nog niet eens een toekomst te bieden maar kan het anders ook wel afstaan voor adoptie dat is nog minder laf dan abortus het is wel een leven wat in je zit en iets mooiers kan je niet meemaken dan iets wat in je lichaam zich beweegt en groeit en ik kan het weten omdat ik het zelf heb meegemaakt ik voel me nu soms zelfs leeg van binnen omdat je dat gevoel mist van je kind dat het zich in jou beweegt dat is het mooiste wat je kan overkomen dus vette bullshit over realistisch zijn want je hoeft zelf nog niet eens je kind een toekomst te bieden het heeft net zo goed recht op leven als jij ook.... als jou ouders lekker hadden liggen neuken en je moeder zwanger was van jou en abortus had gepleegd was jij er ook niet geweest als je zelf wil neuken moet je daar ook de gevolgen maar van inzien en die accepteren als ze komen dat is pas realistisch zijn en niet voor je problemen weglopen;)

Waarschuw beheerder
wat je zelf doet moet je zelf ook maar je verantwoording van inzien en dan erbij als jij geen kinderen wil en niet zwanger wil raken hou dan je broek aan dan ben je pas realistisch genoeg;):) maar kom niet zeuren over realistisch zijn je moet eerst nadenken met je hoofd voordat je je verstand in je reet stopt

Waarschuw beheerder
donateur
meisje meisje..
we moeten wel respect voor jouw denkbeelden hebben, maar je hebt het niet voor anderen?

ik vind dat als je 14 bent (of 15 of 16 of whatever), en je komt erachter dat je zwanger bent, je het niet HOEFT te houden.
je bent zelf nog een kind, hebt misschien geen stabiele relatie, hebt totaal geen geld, zit nog op school, woont bij je ouders...
dan kan je wat mij betreft zoveel liefde hebben als moeder theresa, maar daar eet zo'n kind niet van he? ik vind, dat kinderen niet moeten worden opgevoed door kinderen. zo'n kind wordt heus niet verpest, maar het kan absoluut beter.

dan zou je denken, dat adoptie een optie is? maar ik kan het niemand kwalijk nemen dat ze geen 9 maanden met een baby wil lopen om m vervolgens af te staan. dat is lichamelijk en geestelijk heel zwaar.
ik zou dan dus absoluut voor abortus kiezen.
en dat vind ik een goed doordachte, realische keuze :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
btw, leestekens zijn er om gebruikt te worden hoor :flower:

Waarschuw beheerder
btw ik maak zelf wel uit hoe ik typ met leestekens of niet hoeff je me niet te vertellen je kan wel denken dat ik een klein kind ben omdat ik 17 ben maar ik kan me kind goed zelf onderhouden heb zelf geld ga door met school me vriend werkt kind krijgt liefde ik ga 's avonds werken ouders passen op dus wat kom je nou te zeggen dat ik niks kan doen voor me kind??? misschien zien jullie het allemaal van de negatieve kant maar er zitten ook heus wel positieve kanten aan een kind hoor..
en dan erbij je krijgt kinderbijslag en de meeste jonge tienermoeders krijgen een uitkering om hun kind te verzorgen en dan erbij als je een jonge tienermoeder bent en je wil verder met je school en je bent niet meer bij je ouders thuis betaalt de staat je opleiding dusse wat is dan btw het probleem van al die meissies zijn ze bang voor hun eigen problemen ze denken alleen maar aan zichzelf en niet aan een leven wat ze kunnen geven aan een mens....
en al dat uitgaan en die shit doe ik ook nog wel er is altijd wel oppas en als jij kinderen kan krijgen en je laat abortus doen vind ik dat maar laf want er zijn ook zat mensen die geen kinderen kunnen krijgen en dat dolgraag zouden willen en dan hoef jij je kind niet dus laat je het maar weghalen dan kan je het toch beter afstaan aan iemand die er wel gelukkig mee is en dan zoals ik net ook al zei als je geen kinderen wil HOU DAN JE BROEK AAN!!!!!
Waarschuw beheerder
Danielle17, ik vind je maar een opgewonden standje hoor!

Iedereen reageert normaal en geeft zijn/haar mening (zelfs ik: en dat is voor mijn doen vrij normaal)... maar zodra iemands mening even anders is dan die van jou begin je je op te winden... niet echt volwassen gedrag, en dat is jammer, want je hebt een kind en zou nu wel volwassen moeten zijn!

Ik ben absoluut voor abortus als je vind dat je je kind geen toekomst kan bieden... dat is mijn mening en zo ook die van het toverpopje, learn to live with it..... Het is in onze ogen laf om je eigen leven te vergooien als je een andere optie hebt, en misschien dat kind wel een slecht leven geeft!

He

Waarschuw beheerder
donateur
lees eens even goed.
ik heb het niet jou, ik heb het over een fictief voorbeeld. verder was het alleen maar een tip leestekens te gebruiken. je hoeft het niet te doen, maar dit is geen pan natuurlijk.

je kan hier nou wel een heel betoog gaan houden, waarom mensen hun kind naar jouw mening MOETEN houden, maar feit is, dat ze dat lekker zelf bepalen. ik vind het persoonlijk niet echt een goede instelling, dat je je kind wel groot gebracht krijgt met een uitkering en kinderbijslag %-) eerst zelf groot worden, baan zoeken, en op eigen benen kunnen staan. daarna zou ik er eens over nadenken, of ik ook nog voor iemand anders kan gaan zorgen. het is een grote verantwoordelijkheid, die ik niet zomaar wil aangaan.

ik krijg bij jou helaas nog iets teveel het idee dat je zelf nog een kind bent. en dat vind ik jammer, want zoals ik al zei.. kinderen moet geen kinderen opvoeden.

ik ga hier verder geen woorden meer aan vuilmaken, aangezien je jezelf alleen hoort praten heeft deze discussie toch weinig zin.

veel geluk met je kind, maar hou voorlopig alsjeblieft je broek aan.

Waarschuw beheerder
donateur
meisje meisje..
we moeten wel respect voor jouw denkbeelden hebben, maar je hebt het niet voor anderen?

ik vind dat als je 14 bent (of 15 of 16 of whatever), en je komt erachter dat je zwanger bent, je het niet HOEFT te houden.
je bent zelf nog een kind, hebt misschien geen stabiele relatie, hebt totaal geen geld, zit nog op school, woont bij je ouders...
dan kan je wat mij betreft zoveel liefde hebben als moeder theresa, maar daar eet zo'n kind niet van he? ik vind, dat kinderen niet moeten worden opgevoed door kinderen. zo'n kind wordt heus niet verpest, maar het kan absoluut beter.

dan zou je denken, dat adoptie een optie is? maar ik kan het niemand kwalijk nemen dat ze geen 9 maanden met een baby wil lopen om m vervolgens af te staan. dat is lichamelijk en geestelijk heel zwaar.
ik zou dan dus absoluut voor abortus kiezen.
en dat vind ik een goed doordachte, realische keuze
------------------------------------------------

:respect:
Waarschuw beheerder
ik zeg (y) tegen danielle:jaja: het kind zal het vast wel goed hebben met zo'n lieve mamma:jaja: en of het nou eten heeft van een bijstand of ergens anders van...... het kind heeft te eten, kind heeft liefde ik zie het probleem niet goed zo meid ga zo door

ze durft het temminste aan klasse

Waarschuw beheerder
donateur
ze durft het temminste aan klasse

het gaat toch om wat het beste is voor het kind?

Waarschuw beheerder
donateur
komt op hetzelfde neer.
vind jij dat het beste voor het kind?
want daar gaat het toch om lijkt mij.
Waarschuw beheerder
Tja... ik weet zeker dat dit meisje nooit een carriere zal opbouwen... en dan heb ik het over een ECHTE goede carriere, niet als cassiere ofzo :nee: ze zal dus met een minimumloon moeten rondkomen..... en haar kind (en ik heb het idee dat er vele zullen volgen) nooit het beste kan geven. Tja, liefde zal wel... maar wat dacht je van dure zaken zoals een studie of wat dan ook? Dat betaal je niet zomaar van een hongerloontje hoor!
Waarschuw beheerder
Ik vind ook dat je het kind wat moet kunnen bieden. Ik denk niet dat een 17 jarig meisje dat echt kan.
Ze is zelf nog maar een kind.
Denk persoonlijk dat abortus best een optie was geweest.
Niemand die je dat zou verwijten.
Een bijstands kind ok die zijn er wel meer maar die hebben waarschijnlijk niet zo'n optie gehad als haar. Zij had haar school afkunnen maken etc en dan eens aan kinderen kunnen beginnen.
Kinderen opvoeden is een zeer volwassen taak.

Waarschuw beheerder
Jeetje

Laat iedereen een keer in zijn waarde!!
En gun haar dat geluk, niet iedereen wil studeren!!!!
En zonder studie kan je een kind heel goed opvoeden hoor:yes:
Niet alles kan je uit een boek leren:s
Al die rijke lui die dan zo goed hebben gestudeerd hebben vaak een sleutel kind alsof dat zo'n goede opvoeding is:kots:

Waarschuw beheerder
donateur
het gaat niet om de studie.
het gaat om de baan die je vaak na een studie krijgt, en het geld wat je daarmee verdient.

ze zal dus met een minimumloon moeten rondkomen..... en haar kind (en ik heb het idee dat er vele zullen volgen) nooit het beste kan geven. Tja, liefde zal wel... maar wat dacht je van dure zaken zoals een studie of wat dan ook? Dat betaal je niet zomaar van een hongerloontje hoor!

Waarschuw beheerder
chrisje je mag denken wat je denken wilt ondertussen benn ik 17 en heb door me zwangerschap wel 5 diploma's gehaald in versnelde richtingen doe me dat maar eens na 8 maand tijd...
en je studie hoef je niet zelf te betalen als je niet thuis woont zoals nu betalen me ouders het maar als ik thuis niet woonde betaalde de staat het...
iedereen mag z'n mening hebben maar ik vind gewoon abortus moord en dat is mijn standpunt en ik zeg gewoon ik vind die mensen laf wie abortus plegen is mijn mening en daar winden jullie je weer over op ik vind gewoon als je geen kinderen wil hou dan je broek aan en kom niet over een abortus......
en dan over volwassen zijn ik ben volwassener dan de meesten hier ik durf mijn eigen fouten in te zien en daar de consequenties van in te zien de meeste mensen hier denken dat het maar zomaar gaat een abortus plegen maar je moet weten dat dit wel moord is op een mens wat later zelf ook nog een toekomst op kan bouwen het maakt me voor de rest niet uit of je zo erover denkt om een abortus te doen maar ik vind het lafheid omdat je voor je eigen fouten wegloopt.... maar meisjes die abortus hebben gedaan omdat het van hun ouders moest die kan ik niks kwalijk nemen omdat die niet anders kunnen maar als jij al een jaar of 25 bent en jij wil geen kinderen zeg ik hou je broek aan!!!!!
Waarschuw beheerder
ken genoeg mensen die met weinig geld hun kind goed kunnen opvoeden:jaja: en hun kind vrijwel alles kunnen geven

krijg bij sommige meningen hierzo het gevoel dat ze zichzelf schoon proberen te praten:S

en crisje...kinderen zijn dus alleen weggelegd voor mensen met een goeie carriere en veel geld:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
okee ieder ze eigen mening maar dit is mijn mening ik vind het gewoon niet kunnen ik heb zelf de taak op me genomen om voor me kind te zorgen en ik kan dat best als 17 jarig meisje hulp zat aan alle kanten
Waarschuw beheerder
maar als jij al een jaar of 25 bent en jij wil geen kinderen zeg ik hou je broek aan!!!!!

nee, dan laat ik abortus plegen... ik wil NOOIT iemand worden die leunt op de staat!

en verder... houd je eens rustig joh.. ik probeerde normaal met je te converseren, maar je schiet steeds uit je slof!

Waarschuw beheerder
idd Lady dee:yes:
Waarschuw beheerder
Nou je hebt het niet altijd in de hand hoor.
Pil is ook niet altijd betrouwbaar en er zijn nog mensen die wel eens verkracht is dan wel iets anders.
idd je kiest er zelf voor.
heb ie helemaal gelijk in.
Jij ziet het als moord ik zie het anders.
Ik zie genoeg mensen om me heen en dan heb jij geluk met mensen die je idd helpen enzovoorts.
(y) van die mensen.
Maar zie er genoeg die in de goot belandde etc
En dan de kinderen er te dupe van worden. En ze hadden het gemakkelijk kunnen vermijden.
En sorry ik vind het geen moord om iets wat in een buik zit en nog niet op zichzelf kan leven zie ik niet als moord.
Mensen die hun kind van een balkon gooien omdat ze ten einde raad zijn dat wl ja, die moesten ze meteen opsluiten en zorgen dat ze voor altijd hun benen dicht houden.
Waarschuw beheerder
sta het dan af ter abortus kan je er ook nog iemand mee blij maken:jaja: kind heeft ook recht op een leven
Waarschuw beheerder
en crisje...kinderen zijn dus alleen weggelegd voor mensen met een goeie carriere en veel geld
Lady.Dee: je bent 18 jaar oud, ik neem aan dat je kunt lezen
Ik zeg niet dat het alleen is weggelegd voor rijke mensen... zeg alleen dat je met meer geld je kind beter kunt onderhouden op deze manier...

enne, ik vind het maar laf als je er zomaar vanuit gaat dat je toch wel geld krijgt van de overheid.... super instelling (y)

Vind het wel frapant.... tienermoeders zijn bijna altijd meisje van allochtone afkomst of uit achterstands families :/ Heb het alleen maar met die kinderen te doen.... geloof heus wel dat ze liefde krijgen hoor.... maar materiele zaken zijn ergens ook wel belangrijk!
Waarschuw beheerder
zo komt het wel over chrisje.....

tjah sommige mensen denken alleen in matriele zaken:S
Waarschuw beheerder
Ja nog meer mensen die van de staat trekken.
Ga eens verder kijken wat er over 10 jaar gebeurt.
Dan is er geen geld meer over dan moet de jeugs de werkende bevolking al krom liggen voorzichzelf te kunnen onderhouden en de oude van daagjes die hun hele leven hard hebben gewerkt.
En dan komen er ook nog eens mensen bij die een kind nemen en dan zeggen ach ja dan trekken we toch van de staat.
Goed bezig jongens wat zegt de vader ga wel even aankloppen bij het CWI dan trekken we allemaal.

Waarschuw beheerder
donateur
met alleen materiele zaken kom je er niet nee.
net zo min als je er met alleen liefde komt.
Waarschuw beheerder
Ik vind het hypocriet als jonge mensen kids nemen terwijl ze er niet zelf op kunnen passen :kots:

MAAR als ze er wel zelf goed voor kunnen zorgen :respect:

Waarschuw beheerder
jeetje,

Wat lopen we weer te zeuren tienermoeders die van de staat trekken dat kan niet hoor, maar allochtonen die dat aan alle kanten doen dat kan dan weer wel. :s

Waarschuw beheerder
ik ben ook moeder van een zoontje van bijna 7 jaar.

ik was ook 17 toen ik hem kreeg alleen wist ik niet dat ik zwanger was terwijl ik de pil slikte en ongesteld werdt.

pas een dag voor me bevalling had ik echte buikkrampen dacht dat het optipatie was maar bleken achteraf gezien de weeen te zijn.

ik heb de hele bevalling ook in me eentje gedaan en ben heel trots op Quincy (me zoon).
je ziet jezelf echt in je eigen kind terug.

18 juni wordt hij 7 jaar tijd gaat echt hard, maar kan niet zonder hem.

Waarschuw beheerder
De mensen zonder kinderen hebben hier het grootste woord.:gaap:

Komen jullie maar eens terug als je echt weet wat het inhoudt om een kind te hebben.
Hoe kan je nou toch oordelen over iets wat je zelf niet eens meemaakt:s
Waarschuw beheerder
Wat lopen we weer te zeuren tienermoeders die van de staat trekken dat kan niet hoor, maar allochtonen die dat aan alle kanten doen dat kan dan weer wel.

:s waar zie jij dat we zeggen dat dit wél oké is? hier ben ik ook absoluut TEGEN....

La isla Bonita... wat een verhaal zeg! bizar lijkt me dat? maar even voor jou een vraagje dan? en probeer je liefde voor je zoon even opzij te zetten om eerlijk te kunnen antwoorden.... heb je er veel moeite mee gehad hem te onderhouden? was je liever iets ouder geweest en een stabielere omgeving (huis, geld, je eigen ontwikkeling) gehad???

Waarschuw beheerder
Jeetje Chris wat zit je nou te lullen joh, ga lekker verder met je studie.
Want volgens jou kan je zonder studie geen kinderen opvoeden of niet genoeg iig.:S
Waarschuw beheerder
Nou sorry hoor heb een relatie gehad waar toevallig wel mijn vriendin zwanger is geworden.
Ondanks ze de pil slikte. Iedereen zijn eigen mening erover wij hebben het samen besloten het weg te laten halen.
Dus weet echt wel waar we over praten.

Wij hebben er tot de dag van vandaag geen spijt van want we hadden hem gewoon geen goede toekomst kunnen geven die wij wilde.

Kijk als je het niet weet en het is er ineens ja dat kan gebeuren Zo Audrey (y).
MAar zeg nou eerlijk heb je je kunt alles kunnen geven wat je wilde.
Waarschuw beheerder
jézus.... is lezen nou echt zo moeilijk?

ik ga inderdaad lekker verder met m'n studie! kan ik later m'n eigen boontjes doppen en hoef ik niet aan te kloppen bij de staat (y)

Waarschuw beheerder
je hebt geen studie nodig om je kind te kunnen onderhouden moet je kijken hoeveel banen hier nu al verdwijnen in nederland hoe moet dat straks dan chrisje??? stel je voor je hebt een goede opleiding gehad neemt kinderen omdat je ze kan onderhouden ja nu kom je op een dag op je werk en blijkt dat je niet meer aan de bak kunt daar omdat ze je niet meer nodig hebben omdat ze teveel moeten investeren aan mensen dus maar overgaan op machine's omdat dat goedkoper is nu heb je dan een kind hoe denk je dan dat je het dan gaat redden en dan moet je er ook nog bij voorstellen dat je geen man meer hebt die jou kan helpen...
hoe wil je dat doen dus maakt niet uit ongeacht je leeftijd ook jou kan het overkomen dat je niet voor je kind kan zorgen

Waarschuw beheerder
hey chrisje,

ja ik sta er ieder dag nog steeds versteld van.
ja tuurlijk wel in het begin was het echt moeilijk,ik heb dan ook veel hulp gehad van familie en van de thuiszorg.
ja opvoeden moet je tog zelf doen voor geen enkele moeder is er een opleiding om moeder te worden.
en een kind kost ook heel veel geld.
ik had altijd wel kinderen willen hebben maar niet op 17 jarige leeftijd.
ik ben wel geslaagd voor me diploma maar heb daarna nooit meer scholing gedaan wel gewerkt.
ik wou heel graag de kappersopleiding doen maar een kind staat tog op de eerste plaats.
en het was niet makkelijk was zelf nog kind maar je hebt een grote verandwoordelijkheid en die moet je wel nemen.
kinderen maken is het makkelijkste wat er bestaat maar het onderhouden en opvoeden is best zwaar.

Waarschuw beheerder
tuurlijk
Waarschuw beheerder
maar moet wel eerlijk zijn met diploma's kun je wel meer bereiken als niets.
Ten eerste ze heeft dan een CV.
En al het werk vervangen door machines.
dan zijn we wel een paar jaar verder. Managers blijven er altijd wel bestaan daar maak ik me niet druk om. Maar lopende band werk is idd makkelijk te vervangen door machines ja.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het hypocriet als jonge mensen kids nemen terwijl ze er niet zelf op kunnen passen

Weet jij hoeveel vrouwen van rond de 30 er zijn die naast hun baan kinderen nemen, die gaan toch ook niet elke dag thuis zitten om maar op te passen?

Ik krijg ook een kindje..die straks ook naar professionele kinderopvang gaat 3 dagen in de week omdat ik een OPLEIDING ga volgen. Moet ik dan maar thuisgaan zitten met een uitkering? Ik wil mn kind later wel iets te bieden hebben.

Zie niet in wat hier hypocriet aan is??

Waarschuw beheerder
ik ben het met la isla bonita eens
het is best moeilijk maar voor mij word het tog iets makkelijker omdat ik ook steun van alle kanten heb....
en ja trekken van de staat doe ik niet ik betaal alles zelf van me eigen spaarrekening af en toe betalen me ouders ook wel de pampers en de dingen maar straks weer werken en naar school maar zo heeft mijn kind wel een goede toekomst
Waarschuw beheerder
donateur
ja tuurlijk je kan beter als je 16 bent en zwanger raakt het kind houden !
die heeft natuurlijk een geweldige toekomst om naar uit te kijken
mama nog op school en thuiswonend geen geld op zak 9 van de 10 keer geen papa meer in de buurt

ik was 16 toen ik zwanger raakte en mijn ouders stonden absoluut niet achter mijn keuze om mijn kindje te houden! Toch heb ik het gedaan en heb er nog geen seconde spijt van gehad. De kleine is nu 5, ik ben nu 22 en het gaat allemaal prima. Leeftijd zegt namelijk helemaal niks over of je een goeie moeder bent ja of nee. Dit is mijn kleine: [img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwAyA70US97suHYWinWXbMOdsZFGm92dswzRXi1sAXTYurVhJeO0KnGN2cLUx62WtASAFJRxngIsfA5enSfO9bWTMSjXlEsOgHcMjYrQgNo/jesse%2004.jpg?dc=4675469751185938006[/img]
:$ *trots*

Danielle: jij van harte gefeliciteerd en dat je maar net zoveel van je hummeltje mag genieten als ik van de mijne doe (f)

Waarschuw beheerder
ja zeker geniet ik van me kleine
er is niets wat ik mooier vind dan dit en ja zoals jij zegt ruudterwild een cv en weet ik veel wat allemaal ik heb 5 diploma's gehaald in 8 maand dus wie kan er nou niet goed voor der kind zorgen???

Waarschuw beheerder
ik ga wel weer een opleiding doen maar weet nog niet wat misschien alsnog de kappersopleiding doen!

Waarschuw beheerder
leuke foto van je kind angeldoll!!!

wees er trots op

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu dus 27 weken zwanger..en mijn ouders stonden er in het begin ook absoluut niet achter en dat begrijp ik ook wel. Maar nu ze weten dat ik een opleiding ga doen en zien dat ik hier ook wel alles voor doe helpen ze me wel.

Tuurlijk wordt het zwaar maar tot nu toe echt nog geen seconde spijt van mijn beslissing en ik kan ook niet wachten tot ze er is!! En heb vertrouwen in de toekomst.

Zie het niet als een ongelukje..maar als een verassing! (een hele ingrijpende verassing wel)

Waarschuw beheerder
nou zweef,

gefeliciteerd dan he(f)
wens je veel geluk verder...

Waarschuw beheerder
ik wens iedereen hier geluk die een kindje heeft of zwanger is ik weet zelf dat er niets mooiers is dan dat....
mijn moeder was net 17 toen ze me kreeg
:yes: en mensen moeten is ophouden met zeiken over tienermoeders want sommige oudere mensen weten al helemaal niet hoe zn un kind opmoeten voeden:nee:

Waarschuw beheerder
precies ben ik helemaal met je eens!!!
Waarschuw beheerder
stel je voor je hebt een goede opleiding gehad neemt kinderen omdat je ze kan onderhouden ja nu kom je op een dag op je werk en blijkt dat je niet meer aan de bak kunt daar omdat ze je niet meer nodig hebben omdat ze teveel moeten investeren aan mensen dus maar overgaan op machine's omdat dat goedkoper

Ik weet zeker dat er voor mij altijd werk zal zijn! Doe een internationale opleiding en ik zal het zeker in het buitenland zoeken...

en dan moet je er ook nog bij voorstellen dat je geen man meer hebt die jou kan helpen...
een situatie als dit is de situatie waar ik altijd vanuit zal gaan. ik zal en wil nooit afhankelijk worden van een man. dus daarom zorg ik dat ik later een goed baan krijg om op eigen benen te kunnen staan.

La Isla Bonita: (f) bedankt voor je volwassen reactie zonder agressie!

Waarschuw beheerder
graag gedaan hoor chrisje!!!

ik ga dit topic verlaten maar lees de rest morgen wel!

(ik kan straks wel met me zoon uitgaan dat is wel het voordeel, als ik 35 ben is hij 18!!!)

wens de moeders en de toekomstige moeders veel suc6(f)
Waarschuw beheerder
goedzo chrissie en audrey ik sluit me bij chrissie aan bedankt voor de reactie van een moeder die het al jaren heeft ervaren en ook toe geeft dat het allemaal wel moeilijk is.

Ik geef toe voor elk probleem is een oplossing en problemen bestaan niet alleen maar uitdagingen alleen sommige problemen kun je misschien later beter aan pakken als op een jonge leeftijd

Ik ben er ook vandoor want ik ga naar een feessie toe ik wens iedereen veel sterkte toe aan de topic en het gaat je goed doegggg
groetjes ruud
Waarschuw beheerder
donateur
petje af voor jonge meiden die geen abortus plegen

ja idd lady.dee daar ben ik het helemaal mee eens er word tegenwoordig veel te makkelijk over gedaan en ze laten het allemaal maar weg halen!

2 Danielle17
gefeliciteerd meid en lekker van genieten he!
ik heb zelf ook een zoontje van bijna 15maanden.
en hoe ouder hoe leuker!
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kreeg mijn oudste zoon toen ik 19 was en 21 mijn jongste.....

Ben nu 31 en de kids zijn 10 en 11 jaar!

Tuurlijk is het heel zwaar als je jong bent maar dat hebben ook moeders op "normale" leeftijd....!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een vriendin van moi is ook zwanger :D 4 maand maar dat wist ze pas zkz toen ze 4 maand was dus had ze geen keus, maar ze houd het :yes: haar ouders staan voor 100% 8er haar dus komt allemaal goei, als iedereen dan ook ophoud met tienermoeders raar te begluren en op te kankeren :@:@
tis al zwaar genoeg...
en bianca ik ben wel trots op u hoor :kusje2: :flower:
Waarschuw beheerder
misschien kan je wel voortaan op je taalgebruik letten.....

Waarschuw beheerder
Ik was zelf 19 toen ik zwanger raakte van me eerste...Heb er zeker over nagedacht om het weg te laten halen, want ik woonde toen net samen en me vriend die wou het toen niet:no:

Maar toen ik heel erg pijn in me buik kreeg en naar de gyno moest en het kindje in mijn buik had gezien was ik totaal verkocht, want zelfs met 6weken zie je een klein hartje kloppen...
Me oudste is nu 5jaar en heb inmiddels ook al een 2de kindje die nu 7 en half maand is nu...
Heb er totaal geen spijt van dat ik jong moeder ben geworden....
Maar als ik alles van te voren had geweten dan had ik zeker nog een paar jaar gewacht:yes:

Ik ben wel ondertussen getrouwd met de vader van allebij me kinderen...:yes:

Waarschuw beheerder
Ben het idd met chrisje eens:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
als iedereen dan ook ophoud met tienermoeders raar te begluren en op te kankeren

:jaja:

ik weet nog dat ik de kleine in de draagzak had en ik liep de tram in, er staat een bejaarde vrouw op van haar stoel en die begint de broekspijpen van de broek van mijn kleine naar beneden te trekken :S Heb haar bijna een muilpeer gegeven, want het was niet het eerste incident! :@:@

dus afgezien van het taalgebruik ben ik het helemaal met (NL)GoEd WiEs KaPoT(NL) eens! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
als tienermoeder ben je volgens mij gewoon publiek bezit! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Weet nog toen mijn oudste zoon voor het eerst naar de basisschool ging.........wat keken de andere moeders mij aan......toen ik hem kwam halen hadden sommige moeders aan hem gevraagt of ik zn zus was......aan de ene kant wel grappig natuurlijk maar aan de andere kant: waarom wordt je gewoon niet serieus genomen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was 16 toen ik Zwanger was en kreeg na 5 maanden een miskraam,die reacties die je dan krijgt: van het is beter want je bent jong en wat kan jij het kind nu bieden,niemand dacht na bij het idee dat het misschien wel gewenst was,en dat die opmerkingen niet echt hielpen.
Ben op mijn 20ste bevallen van een heerlijke dochter en ook toen kreeg je nog de blikken dat je te jong bent en dat je je kind niks kan bieden.
En inderdaad je bent gelijk publiekelijk bezit,vreemde mensen die zich zomaar der mee gaan bemoeien enzo bah wat een nare lui.
Mijn dochtertje is nu 5 en ondanks dat ik der alleen voor sta heeft ze nooit wat tekort gehad,ze is juist eerder verwend dan dat ze ooit wat heb moeten missen
Waarschuw beheerder
donateur
de jouwe ookal zo verwend:S

ergens hebben we dan toch iets vekeerd gedaan;)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb altijd het idee dat mensen die bewust op jonge leeftijd kiezen voor een kind.
Niks hebben in hun leven en dat gat proberen om te vullen dmv. een kind :/
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien is dat bij sommige,maar als je al heel lang een relatie heb dan ligt dat weer anders,denk ik.
En heb altijd gezegt dat ik jong moeder wou worden zodat ik later niet zo'n ouderwetse moeder zou zijn.Nu als mijn kind 16 is en uit gaat dan weet ik wat der allemaal afspeelt

Waarschuw beheerder
donateur
Ouderwets zijn heeft niks met leeftijd te maken? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
In onze ogen misschien niet,maar in die van kinderen toch echt wel hoor
Waarschuw beheerder
wat een onzin Cleo :/ ik heb een moeder die mij kreeg toen ze 32 was, en ze was tijdens m'n opvoeding in veel dingen erg vrij en ruimdenkend.... dat heeft dus niets met leeftijd te maken, maar meer met het feit hoe ze zélf zijn opgevoed :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het wel met Chrisje en Toverpopje eens hoor.
Vriendin van mij was ook 18 toen ze een kind kreeg,maar elke dag heeft ze moeite met rond te komen ookal werkt ze fulltime!Soms heeft ze niet eens te eten voor haarzelf!Ze mist het uitgaan ook erg,ookal gaat ze heeeel soms mee.
Ze zei later zelf ook vaak:ik zou mijn kind nu niet willen missen,maar ik zou hem liever een paar jaar later gewild hebben!
Waarschuw beheerder
helemaal met je eens chrissie mijn moeder is al 60 en mijn vader 72. Betere ouders heb ik me niet kunnen wensen. Ook zei dachten eerst alles goed voor elkaar krijgen en dan de kinderen een toekosmst kunnen geven. Ik heb 4 broers en 1 zus.
Ze hebben allemaal kunnen studeren etc, je wil niet weten hoeveel mensen ik ken die uit een groot gezin komen die net als mij het jongste kind zijn en dan te horen krijgen sorry jung er is geen geld voor je studie.
Waarschuw beheerder
En lekker met je eigen kinderen naar de disco gaan.
Nee dat is hypokriet.
Nou laat mij maar eerst van mijn jeugd genieten en dan kinderen krijgen en dan een lekkere oude dag meemaken als eerst kinderen en dan de jeugd inhalen die je allemaal gemist hebt door een kleine die er ineens was.

Waarschuw beheerder
nou ruudterwild dat is lekker zulke oude ouders lekker ouderwets k weet niet hou oud je bent denk nog geen 30 maar tegen de tijd dat jij 30 bent zijn je ouders de pijp uit lekker dan.... wou je dan zeggen dat je als kind zijnde iets aan je ouders hebt???? d8 het tog niet:s
en chrisje je moeder was 32 toen ze jou kreeg hoe oud ben je 18??? dan is je moeder nu 50 lekker over 10 jaar ken ze de pijp uit zijn en kennen jou kinderen hun oma en opa niet eens

Waarschuw beheerder
donateur
Cleo->Dit staat op je profiel.. Bedoel je hiermee dat je geen ouderwetse moeder bent? :/
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQCvBGYUysJeRIFi1IkwRqrT130MgSUlQp9x8CWasSQOAxLycZqcqYPhuX85A3nplP9uwMYvkeTOSgfnn6cXg*Yb7EbrwnUf6xihCbi4wO4/Coke2.jpg?dc=4675408646936334439[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff... Danielle, jij bent 17 maar kan ook over 1 jaar de pijp uit zijn :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
chrisje je moeder was 32 toen ze jou kreeg hoe oud ben je 18??? dan is je moeder nu 50 lekker over 10 jaar ken ze de pijp uit zijn en kennen jou kinderen hun oma en opa niet eens

gut gut gut.... je bent echt nog een kleuter he, wat een taal! Zo te horen ben je zelf net 3 jaar van de pampers af.... grow up! (y)

Maar die moeder van jou kan ook over 5 jaar in een kist onder de grond liggen schat.... je weet nooit hoe het leven loopt!

Waarschuw beheerder
ja doubledutch dat is zo maar heb dan wel ouders die me kind op kunnen vangen als ik er niet meer ben stel nou dat hun een jaar later doodgaan dan hun ouders wie zorgt er dan voor??? de staat???? adoptie denk na man:P

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff.. dan mogen alle meisjes wel meteen als ze vruchtbaar zijn aan kinderen beginnen voor het geval dat ze zelf en/of hun ouders overlijden.. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
god, wat een verschrikkelijk naief kind ben je zeg.

Waarschuw beheerder
hahaha mijn moeder niet ik ben zelf 1 van 4 kinderen de laatste ebn als 8ik jou was zal ik maar niet meer zulke opmerkingen maken want je denk zeker dat ik jou mening maar aanmoet nemen nou meisje dan heb ik deze woorden voor je shut the fuck up ervaar het zelf eerst maar voordat je wat zegt je bent zelf gewoon de kleine meid die nog in de pampers zit ik heb verantwoording voor me kind dus wie is er nou volwassen????? als ik niet voor me kind kon zorgen en onvolwassen was had de kinderbescherming allasng me kind gehad poeta:P

Waarschuw beheerder
wuhaha kmind zegt ook wat denk na met je hoofd kind niet met je reet:P

Waarschuw beheerder
donateur
Mjah.. toen ik 17 was dacht ik ook volwassen te zijn..

Nu besef ik tenminste dat ik dat zelfs nu nog niet ben :/

Danielle-> als Chrisje met d'r reet zou denken heeft zij daar meer verstand zitten dan jij in je koppie.. :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
doubledutch kan je wel zien dat jij als een kip zonder kop praat ik zeg toch als je erover mee wil praten en alles zo goed weet over wat er gebeurd is en hoe het in elkaar steekt moet je wel het goede vertellen en niet als een kip zonder kop praten ze zegt ook geld van de staat trekken hahahahaha ik heb geen geld van de staat nodig en als ik dat al kreeg dan zou ik het bij haar in haar reet douwen omdat ze zo'n ************ opmerkingen heeft waar ze niks van af weet dus en als ze der al over mee wil praten moet ze niet van die ******opmerkingen maken maar eens realistisch nadenken voordat ze oordeelt over iemand ze kent mij neit eens en zegt dat ik een klein kind ben alleen omdat ik 17 ben what the fuck grow up man!!!!!
dan spreek je over kleine kinderen zie dat kleine zieltje daar nou zielig zijn dan poraten over een ander die ze niet eens kent
!!!!!!!
wat voor kind ben je dan!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat ze je een klein naief kind noemt heeft niks met je leeftijd te maken maar met je uitlatingen hier... :/

Waarschuw beheerder
hahaha uitlatingen dat is mijn mening ik liet haar ook in haar waarde maar totdat ze mij een klein kind noemde dan laat ik mensen ook niet meer in hun waarde dusse kleine kinderen kunnen mensen ook niet in de waarde laten dus wie is er dan een klein kind
Waarschuw beheerder
donateur
Danielle je bent een klein kind....

en niet omdat je 17 bent, maar omdat je totaal niet begrijpt wat de anderen bedoelen... je leest niet goed en je reacties op anderen zijn erg onvolwassen. je uitlatingen/meningen slaan echt totaal nergens op.

sluit dit topic gewoon en ga nog eens nadenken over wat je hier allemaal zegt...

Waarschuw beheerder
nadjesda mensen begrijpen niet wat ik hiermee bedoel ze moeten het eerst eens zelf ervaren voordat ze kunnen oordelen over meisjes die al jong kinderen hebben en niet van die naiefe dingen zeggen zoals je bent een klein kind en blablabla ik geef gewoon mijn mening en als ze daar niet tegen kunnen tegen mijn mening moeten ze ook niks achter laten op mijn topic van pf...
this is the real world so love it or leave it!!!!

Waarschuw beheerder
ben ik het helemaal met je eens danielle, je moet het eerst zelf meegemaakt hebben om er over mee te praten!!!
Waarschuw beheerder
Het feit dat je al jong een kind heb betekent niet dat je op jonge leeftijd reeds volwassen bent...

Het geeft alleen maar des te meer aan dat je onverantwoordelijk bent...
Wat heb je dit kind te bieden op je 17e helemaal niets, opleiding komt waarschijnlijk ook niets meer van :S

Je ben goed bezig hoor meid (Y)
Ga vooral zo door.... :S

Waarschuw beheerder
daarom la isla bonita je kan pas oordelen over kinderchtige opmerkingen als je zelf eens meegemaakt hebt hoe het is om een kind te hebben en mee te praten over de geldzaken eerder kan je daar niet over oordelen.... en ik kom prima rond hoor van em geld en kan me kind kleden eten geven en me zelf ook kleden eten geven en stappen dus wat wil je nog meer???

Waarschuw beheerder
donateur
en chrisje je moeder was 32 toen ze jou kreeg hoe oud ben je 18??? dan is je moeder nu 50 lekker over 10 jaar ken ze de pijp uit zijn en kennen jou kinderen hun oma en opa niet eens

Je bent eigenlijk best wel een dom kindje :jaja:

Waarschuw beheerder
opleiding ik maak me opleing af ten 2e heb ik in 8 maand door me zwangerschap 5 diploma's gehaald dus wat zeuren over opleiding of weet ik veel wat ik zeg toch je moet het eerst zelf meegemaakt hebben voordat je er over mee kan praten!!!en ten 3e me vriend werkt en ik werk 's avonds ook dus ik kom prima rond....
Waarschuw beheerder
n chrisje je moeder was 32 toen ze jou kreeg hoe oud ben je 18??

Vond het eigenlijk wel een compliment :yes:

18 jaar.... zucht :)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ouders waren ook 32 toen ze mij kregen en ik heb zelfs nog een jonger broertje en ze zijn nu 53.Je doet net alsof je op die leeftijd bejaard bent en bijna doodgaat!!
!!NOT!!
Jij kan morgen ook dood zijn!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik vroeg ook alleen maar hoe oud je was.... kan ook niet aan je neus zien hoe oud je bent:S:S:S:S gaf alleen een voorbeeld:P
Waarschuw beheerder
Maakt verder niet uit hoe oud ik ben.... het gaat toch om je wijsheid en levenservaring? :[

Waarschuw beheerder
jou opmerking slaat nergens op sir kenny
Waarschuw beheerder
en ten 3e me vriend werkt en ik werk 's avonds ook dus ik kom prima rond....

Nu nog wel jah, maar ik neem aan dat je een hoger doel hebt in het leven?
Of wou je de rest van je leven op dit niveau blijven hangen?

Feit is gewoon dat alles nu in het teken staat van dat kind en dat er geen tijd is voor zelfontplooiing.
Maar dat zal je waarschijnlijk pas over een aantal jaar beseffen als je kind naar school gaat e.d. dan kom je erachter dat jij een paar jaar bent blijven hangen en je nu pas weer iets kan gaan opbouwen, en 9 vd 10 keer is het dan al te laat...
Waarschuw beheerder
Nou goed... je kan je kind nu natuurlijk niet meer terug proppen.... hoop alleen dat je wat meer wijsheid gaat krijgen in het leven en dat wel kan overbrengen aan je kind... want zo te lezen aan je opmerkingen, heb je nog een lange weg te gaan :/
Waarschuw beheerder
donateur
Zodoende leert men elke dag :/

Whehehehe Go chrisje :respect:
Waarschuw beheerder
B) handtekeningen na de show :9

Waarschuw beheerder
ag ja sommige mensen denken dat ik blijf hangen maar ik was altijd al veel te volwassen voor me leeftijd heb veel dingen in me leven meegemaakt vooral dingen wie ook kunnen leiden tot ernstige gevolgen voor mezelf....
ik ben een meisje die gewoon voor haar mening opkomt en als je daar anders over denkt is je eigen mening.
ik laat jou ook in je waarde hoe jij denkt maar geef gewoon mijn mening daar op terug als jij mij daardoor een klein kind vind nou ja what ever ken je toch niet dus lig er ook niet wakker om zeg alleen dat je zelf dingen moet ervaren voordat je erover mee kan praten..(K)
Waarschuw beheerder
eerst zelf moet ervaren hoe het is om hier een mening over te hebben? wat een onzin zeg!
ik weet ook zonder een kind te hebben dondsersgoed dat ik een kind geen goed leven kan bieden, en een eventueel kind ook nooit geboren zou laten worden :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehehe

Ach ja
Zelfs ik ben nog niet eens volwassen ;P

En dan zegt meisje van 17 ik ben volwassen omdat ik een moeder ben:/
Mijn eigen moeder is bijna 44
en ik heb 2 zusjes (nakomertjes)
Heeft ze zelf bewust voor gekozen. de jongste is bijna 3 en de oudste van die twee is vorige week 4 geworden.
Zelfs mijn moeder zegt, dat je elke dag nog leert.
En dan zegt mutsje (17)
dat ze al volwassen is :/
Pffffffffffffffffffffffff
Geloof me dat kinderen krijgen makkelijk is, maar ze onderhouden, opvoeden, normen en waarden bij brengen toch even wat ingewikkelder is.
/en als je al zo'n instelling hebt, van ach ik kom der toch wel, want de staat helpt mij. en me ouders.
Is toch een teken, dat je het niet zelf af kan.
Hoe verantwoordelijk en zelfstandig ben je dan??
Waarschuw beheerder
nu ben ik ook op zoek naar meiden van ongeveer mijn leeftijd die ook een kindje hebben maar anderen mogen ook wel reageren hoor...

Ligt het aan mij of houdt deze zin in dat er ook mensen mogen reageren, en een mening mogen hebben die niet hetzelfde hebben meegemaakt als jij?

Waarschuw beheerder
ik doe alles wat ik daarvoor ook deed toen ik nog geen moeder was!

dus in die zin is me leven gewoon doorgegaan en ben ik niet blijven hangen.

ik ben wel anders tegen het leven gaan kijken,dan daarvoor want je hebt eenmaal een kind waar je voor moet zorgen.

en je hebt een grote verandwoordelijkheid.
ik zou er absoluut niet voor kiezen om bewust zwanger te willen worden op 17 jarige leeftijd omdat je zelf nog kind bent en jezelf nog moet ontwikkelen.
Waarschuw beheerder
1-0 voor kenny :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee maar als het een "ongelukje" is, e je kiest er zelf voor om het weg te laten halen.
Dan is het moord :|

:s
Waarschuw beheerder
daar zijn de meningen over verdeeld...

liever weghalen dan het kind een leven geven die die niet verdiend....

Waarschuw beheerder
ik had niet eens een buik, maar heb Quincy met 7 maanden gekregen.

ben wel blij dat alles gezond met hem is!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Juist!!!!!

ZO d8 ik er ook over, op me 14e

Wat zou ik het kind op me 14e kunnen bieden.
Bahalve liefde dan,
Had ik op de zak moeten teren van me ouders :s
Nou daar word je ook echt vrolijk van.
Bijstands moeder worden :s
Me school niet kunnen afmaken.
Pfff schoot niet op, hehehehe

Ach ja.
hihihi, Mijn iegen toekomst gaat eerst voor, dan pas kinderen
Huisje boompje beestej.
EErder niet :/

Waarschuw beheerder
nou ja mense ik heb er ook niet zelf voor gekozen zoals ik net ook al zei: "heb veel dingen in me leven meegemaakt vooral dingen wie ook kunnen leiden tot ernstige gevolgen voor mezelf...."
maar ja sommige mensen snappen dat niet en toch blijf ik bij me mening dat abortus moord is en dan chrisje jij reageert wel zo maar op andere topics wil je ook overal je gelijk krijgen ligt het dan aan mij of ben je een strontverwend kind????

Waarschuw beheerder
als je geen kind wil dan moet je ook niet kiezen voor sex want dan kan je ook zwanger worden ongeacht wat je ook gebruikt voor je daden moet je ook de gevolgen inzien vin ik en is mijn mening;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo maar isla, je had geen buikje :|

Kennis van me , dat meisje was 19 en Kwam der ook pas achter toen ze 6 maanden was :s
Geen buik helemala niks, nooit misselijk duizelig noem maar op.
Totdat ze pas na 6 maanden ineens stopte met ongesteld worden.
En in de tussen tijd slikte ze de pil ook nog gewoon es.

Ze heeft nu ene kern gezond zoontje van nu bijna 2

Zo zie je dat het maar raar kan lopen.
Waarschuw beheerder
In welke topics wil ik gelijk krijgen dan? :/

partyflock is een forum, hierin kan je je mening ventileren en over een stelling discussieren... de enige die haar mening opdringt ben jij... ik probeerde een normale discussie/gesprek op gang te brengen... maar als zodra ik iets zeg waar jij het niet over eens bent begin je te 'schreeuwen' :/

(y) dus.......
Waarschuw beheerder
donateur
Dus je mag geen sex meer hebben :/

We mogen dus niet meer genieten van je partner?

:/

Sex is Lekkerrrrrrr 8)

Waarschuw beheerder
Ik ben denk ik blij dat ik het kind niet ben...
Waarschuw beheerder
donateur
Xeanne :respect:

Waarschuw beheerder
nou mensen ik ga dit topic verlaten!!!
laat iedereen in zijn waarde ooit zul je wel meemaken hoe het is om een kind te hebben.

en inderdaad je leert iedere dag weer(f)
mama gaat vanavond misschien weer ff los in hemkade multigroove:bounce:
Waarschuw beheerder
okiedokie... veel plezier (f)

Waarschuw beheerder
ag ja chrisje ga jij maar verder met je mening reageer niet meer op jou reageer niet opzelfingenomen egoistische meisjes je kenrt me niet eens dus oordeel niet over mij:P;)

ja sex kan wel lekker zijn maar wil je de gevolgen er van inzien je kan niet altijd zomaar de op los neuken t gaat een keer mis...

ik kreeg zelf ook pas met 6,5 maand een buik en wist toen ook pas dat ik zwanger was tja weghalen kan je dan niet maar ik heb ook nooit gedacht van als ik t nou eerde wist kon ik het weg laten halen:s anders had ik nu niet dat mooie meisje in me armen;)
Waarschuw beheerder
:flower:

Wel Quincy thuis laten he :@

Waarschuw beheerder
ag ja chrisje ga jij maar verder met je mening reageer niet meer op jou reageer niet opzelfingenomen egoistische meisjes je kenrt me niet eens dus oordeel niet over mij

Wie oordeelt er hier nou over wie?! :/

Ik vind dat Chrisje gelijk heeft!!!! 8)
Waarschuw beheerder
opzelfingenomen egoistische meisjes

allereerst is het mevrouw voor jou

ten tweede ben ik juist niet egoistisch.... ik weet dat ik niet voor een kind kan zorgen en daarom zou ik het niet houden, hoe graag ik het ook zou willen...... dus wat nou egoistisch!?

en ten derde: ga je niet meer op me reageren? wederom blijkt hieruit het feit dat je nog een kind bent en erg onvolwassen (y)

Waarschuw beheerder
bedankt chrisje(f)

Waarschuw beheerder
hahaha zie je wel had groot gelijk wist dat je zo zou reageren maar maakt me niet uit en je noemt me maar zoals je me noemen wilt intresseert me geen reet ik ken jou niet jij mij niet dus lig er ook niet wakker om.......
dusse wat kan mij t ook schelen wat je van me denkt....
heb wel wat beters te doen dan te erover te gaan denken hoe jij over mij denkt!!!!
Waarschuw beheerder
Als je hier een topci opent krijg je verschillende reacties...

Mensen die het knap van je vinden, mensen die het dom vinden en mensen die het onverantwoordelijk vinden...

Iedereen heeft zo zijn eigen redenen om een mening hier over te hebben, iedereen is ook vrij om deze mening te uitten zeker als je er ook nog eens zelf om vraagt...

Als je er niet tegen kan dat mensen het dom/onverantwoordelijk of weet ik veel wat vinden maar het er kortt samengevat dus niet mee eens zijn.
Had je dit topic niet openen...

Als je opmerkingen wil van,

-Oh wat goed van je meid
-Wat lullig voor je
-Ik leef met je mee...
-Geef me je bankrekeningnummer dan stort ik wat geld voor je...

Ben je hier op t verkeerde adres, je vind hier voor en tegenstanders...
Die zal je je hele leven tegen blijven komen, als je daar nu al niet mee om kan gaan dan hou ik me hart vast hoe dat later zal gaan...

Sterkte :flower:

Waarschuw beheerder
tuurlijk sir kenny hoewel hij ook wel van hardcore/hardstyle houdt wahahha hij danst er zelfs op soms!!!

maar Quincy blijft bij zijn vader(f)
Waarschuw beheerder
klopt... luiers verschonen, voeding geven, wassen... en ga zo maar door :yes:

Waarschuw beheerder
en ten derde: ga je niet meer op me reageren? wederom blijkt hieruit het feit dat je nog een kind bent en erg onvolwassen

Helemaal mee eens! Had je nou echt serieus gedacht dat als je hier op PF een topic zou openen over zo'n onderwerp, dat iedereen jouw mening volledig zou delen?! Hoe kortzichtig kan je zijn... :no: Chrisje geeft toch gewoon haar mening?! Vind het van een hoop zwakheid getuigen dat je nou niet meer op haar zou willen reageren!!!
Waarschuw beheerder
Kenny, wat heb je dat mooi gezegd (f)

Ik word er helemaal emotioneel van :cry:

Waarschuw beheerder
mooi gesproken sir kenny :respect:

Waarschuw beheerder
sir kenny heb jij mij hier ooit zien vragen om geld ik hoef dat geld van jullie niet ik zeg al 10000x dat ik het prima red zo en ze blijft maar zeggen dat ik niet voor me kind kan zorgen als ze niet wil geloven mag ze best een kijkje bij me thuis nemen hoor want als zij mij niet in de waarde laat ik haar ook niet makkelijk zat;)

Waarschuw beheerder
Hmm.. Kenny zei precies wat ik wilde zeggen, alleen dat wat mooier en uitgebreider ja... :s ;)

Waarschuw beheerder
nou yonina aka wazige opper tuup,

ik realiseerde me pas op het moment dat Quincy er uitkwam dat ik zwanger was geweest,ik wist het niet.
Waarschuw beheerder
n ze blijft maar zeggen dat ik niet voor me kind kan zorgen

LEZEN DANIELLE ik zeg niet dat je niet voor je kind kan zorgen! Zeg alleen dat je je kind een beter leven kan bieden als je eerst een stabiele omgeving hebt, jezelf hebt ontplooid en waarschijnlijk wat meer geld hebt!!!!
Waarschuw beheerder
k realiseerde me pas op het moment dat Quincy er uitkwam dat ik zwanger was geweest,ik wist het niet.

opzich wel jammer dat je dan eigenlijk je hele zwangerschap hebt gemist toch?!
Waarschuw beheerder
donateur
Dit word wel een beetje een kinderachtig topic zo...

k ben het ermee eens dat Danielle niet altijd goed leest en reageerd op de anderen... Maar ik denkt dat dat komt omdat ze net pas 1 maand moeder is en gewoon zooo blij is en overloopt van emoties dat ze alle goed bedoelde vragen/reacties ziet als negativiteit naar haar toe.... door haar blijdschap over haar eigen dochter voelt ze zich aangevallen door mensen die realistisch reageren.

Maar oke ze is dan ook net bevallen van een dochter en dat is iets wat niet iedere dag met je gebeurt.

Danielle... ik heb zelf geen kinderen en weet dus niet HOE het voelt, maar ik ben wel ervaren genoeg om te weten dat ondanks je blijdschap je het niet altijd makkelijk zal krijgen...

Maar geniet nu gewoon lekker van je dochter en als je weer met beide benen op de grond staat moet je gewoon nog even alles terug lezen wat er is geschreven (vooral het begin van je topic)en dan zal je zien dat het niet allemaal negatief bedoeld is. en dat jij op sommige mensen niet helemaal juist gereageerd heb...

grtz
Waarschuw beheerder
sir kenny heb jij mij hier ooit zien vragen om geld ik hoef dat geld van jullie niet

Dit is nou ook precies wat mensen bedoelen, er staat een hele lap tekst wat ik heb geschreven wat volgens mij nog niet eens zo slecht is...
ipv dat je dat leest en er wat mee doet en bij jezelf nadenkt wat ik ermee bedoel, wat ook nog eens goed bedoeld is...

Trek jij er weer 1 zinnetje uit dat als voorbeeld diende en gaat daar over lopen bleren...

Dat is wederom in mijn ogen een teken van ....

Mensen zeggen hier niet dat je een slecht mens ofzo, dus voel je niet zo aangevallen...
Ze hebben slechts een mening, en waarom zouden alle mensen gek zijn :/
Soms moet je iets durven aan te nemen van wat een ander je zegt... ook al ken je diegene niet en ook zal je diegene nooit kennen...
Pik van ieder mens wat je spreekt in je leven bepaalde dingen eruit en onthoud die dingen dan zal je uiteindelijk een wijs mens worden (Y)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik maar de politiek in ga ofzo... (Y)

Waarschuw beheerder
maar chrisje moet jij ook LEZEN ik zeg net ook al een paar keer dat ik geen geld gebrek heb ik kan mezelf eten geven en me kind kan me kind kleden en mezelf ook en kan ook nog stappen dus wat hebben we hier nou over geldgebrek zeg toch dat ik geen geldgebrek heb!!!!! en dat geld komt nog niet eens van me ouders af!!!!!

Waarschuw beheerder
Het gaat ook niet alleen om het geld Danielle.. Je moet je kind ook nog opvoeden en dingen meegeven.. Het is nou eenmaal zo dat je met 17 jaar bepaalde wijsheid en ervaring niet hebt...

Waarschuw beheerder
nee sir kenny weet je wat het is ik wil best iets van iemand aannemen maar neem niet van iemand aan dat het het beste was geweest als ik me kind had weglaten halen!!!! ik kan prima voor me kind zorgen duss en heb me kind van alles te bieden ik vind het helemaal niet erg als mensen een eigen mening hebben ze hoeven het niet eens met me te zijn maar ik vind wel dat ze niet zomdaar moeten gaab bleren dat ik eerst beter naar school had moeten gaan ik zeg 10000x ook dat me school gewoon ga afmaken en elke keer staat er weer ja school afgelopen dit school afgelopen dat!!!! en dan zeggen dat ik de enige ben die niet leest???? en dat verhaaltje over klein kind en weet ik veel wat ben ik ook niet van gediend mensen kennen mij niet dus ze moeten niet oordelen voordat ze meer weten en het hele verhaal erachter wat ik hier dus niet op PF ga zetten!!!
Waarschuw beheerder
ik zeg net ook al een paar keer dat ik geen geld gebrek heb ik kan mezelf eten geven en me kind kan me kind kleden en mezelf ook en kan ook nog stappen dus wat hebben we hier nou over geldgebrek zeg toch dat ik geen geldgebrek heb!!!!!

mag ik vragen hoe je aan dat geld komt? en kan je daar de de komende 18 jaar jezelf en je dochter van onderhouden?

Waarschuw beheerder
ja het is wel jammer Quincy lag 3 weken in de couveuse en ik 10 dagen.

in die 10 dagen die ik in het ziekenhuis heb doorgebracht heeft me familie en schoonfamilie een babykamer ingericht(f)

en wat wel zo is omdat ik 17 was minderjarig kwamen de kosten bij me vader neer.
Waarschuw beheerder
maar neem niet van iemand aan dat het het beste was geweest als ik me kind had weglaten halen!!!!

heb ik ook nooit gezegd.... heb alleen verteld dat ik persoonlijk dat wél had laten doen... puur alleen om m'n eigen leven en dat van m'n kind niet te verpesten....

Mijn dromen en ambities gaan niet samen met een kind momenteel!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niet zo katten mensen ;)
Waarschuw beheerder
katten? dan doen alleen kinderen ;)
ik probeer een volwassen discussie te voeren :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
:S

*zucht*

Waarschuw beheerder
donateur
mag ik vragen hoe je aan dat geld komt?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :9
Waarschuw beheerder
waarom zucht je?
Waarschuw beheerder
donateur
Chrisje volgens mij is het hopeloos :/

Ze wilt tog der gelijk hebben,
Hoe dan ook.

Kinderen zijn Leuk, maar tijd, geld , liefde moet je er wel voor hebben :)

en sir kenny... Welke partij ga je dan in :P
Waarschuw beheerder
mensen kennen mij niet dus ze moeten niet oordelen voordat ze meer weten en het hele verhaal erachter wat ik hier dus niet op PF ga zetten!!!

Dat je het hele verhaal hier niet neer wil zetten sanp ik, sommige dingen zijn prive...

Maar als mensen die info niet weten geven ze dus antwoorden met beperkte info zonder eventueel belangrijke achtergrondinformatie...
Dan kan je het de mensen ook niet kwalijk nemen als ze 'in jou ogen' een foutieve mening hebben...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vooruit dan;)

In mijn leven passen momenteel ook geen kids, maar over 5 jaar wil ik er wel (minimaal) 1 hebben rondhuppelen. Nu nog even mijn droomprinses tegen het lijf lopen haha.

Maar ik wens alle (tiener)moeders succes!
Waarschuw beheerder
Welke partij ga je dan in :P

Ik denk de KGSP

Kenny's
Grote
Schoonmaak
Partij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
VVD to the bone ;)
Waarschuw beheerder
doe dan D'66 das nog n tikkeltje sociaal ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb je volgens mij gezien op Crazyland:) Maar toen zat ik nog niet op partyflock hier haha
Waarschuw beheerder
donateur
katten? dan doen alleen kinderen
ik probeer een volwassen discussie te voeren

kom op he....

ik ben het met je eens over veel dingen die je schrijft. maar je weet zelf ook wel dat je geen discussie kan voeren met iemand die net zoiets ingrijpends heeft meegemaakt als een kind krijgen.... en ook nog eens 17 is.

wat danielle allemaal terug antwoord vind ik ook vaak onzin en ze begrijpt jou totaal niet. maar jij zou toch de wijste moeten wezen...

ik begrijp je ergenissen wel hoor, maar wat heeft het allemaal voor zin....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je een neger zag lopen met meer als 30cm gereedschap dan was ik het ja O:)
Waarschuw beheerder
ach..... ze wil nou eenmaal toch niets aannemen van anderen. en waarom zou ik geen normale discussie met haar kunnen voeren? omdat ze net een kind heeft? wat een onzin! ze wil zo graag volwassen zijn dan moet ze ook een normale discussie hierover kunnen voeren.....

Waarschuw beheerder
nadjesda als je mee maakt wat ik heb gehad piep je wel anderrs;)

en chrisje ik kan wel normaal discissie voeren maar dat gezeur van kind dit kind dat pik ik gewoon niet als je niet weet hoe ik ben moet je dat niet zeggen
Waarschuw beheerder
Danielle... lees eens terug... je gaf me hier aanleiding toe! ik begon zelfs allereerst je te feliciteren met je kind, en stelde je normale vragen omdat ik werkelijk waar benieuwd was naar je situatie.... jammer alleen dat je nogal fel begon te reageren... tja, dan vind ik je net een klein kind ja!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nu weten we nog steeds niet wat voor werk je doet Danielle
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
omdat ze net een kind heeft? wat een onzin

wij weten niet hoe het voelt... maar ik weet wel dat dat emotioneel zwaar is. vooral als je pas 17 bent.

laat haar... en nogmaals ik ben het met je eens over alles wat je schrijft. maar ik vind het gewoon zo onnodig om iemand zo hard aan te pakken als je weet dat ze nou eenmaal op een roze wolk zit en jou toch niet zal begrijpen...

verspilde energie vind ik dat. maar oke als jij daar zin in heb.....dan heb ik nix gezegt..

Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen voor zichzelf wel kan beslissen of ze een kind nemen ja of nee. De één is er nou eenmaal eerder klaar voor dan de ander.

Ikzelf zou er ook nu nog niet aan moeten denken, vind ze hartstikke leuk.. maar dan van een ander.
Om me heen hebben al een paar vriendinnen van mij een kind, en mijn nicht verwacht in deze dagen ook een kleine !!

Meid gefeliciteerd en veel geluk met de kleine!
Je gaat vast een gelukkige tijd tegemoet!

(f)
Waarschuw beheerder
hard aanpakken? uhm ik dacht dat zoiets gewoon realistisch zijn heette :/
Waarschuw beheerder
donateur
*doet geen moeite meer om te reageren want heeft ook wel door dat het gewoon niet de moeite waard is*

:X:X
Waarschuw beheerder
blablabla wat zitten jullie toch allemaal op elklaar in te zeiken zeg :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
blablabla wat zitten jullie toch allemaal op elklaar in te zeiken zeg

wat een opmerking... je kan beter je mening over het onderwerp geven.... (y)

Waarschuw beheerder
chrisje misschien hebben we elkaar dan verkeerd begrepen mijn exuses hiervoor en Gupcore ik werk in de horeca en ben nu bezig met mijn diploma's te halen voor SPW.

en nadjesda mensen zoals jij zijn ook maar naief wie heeft het hier nou over een roze wolk ik schrijf net ook dat ik best iets wil aannemen van een ander dus.. eerst lezen!!! ik heb chrisje misschien net ook verkeerd begrepen en zij mij en daardoor komen alleen maar woorden waarbij je toch niet met mekaar eens bent en ben niet weer van plan om zo'n discussie te gaan voeren!!!!!

ik geef gewoon mijn mening dat ik er blij mee ben en goed voor me kind kan zorgen no problemo toch hoeft voor de rest ook niemand zich zorgen over te maken de enigste die zich hier zorgen moet maken over het kind ben ik!!!;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat klopt... het is idd realistisch. Voor ONS.

en dat vind ik nou zo leuk aan jou. jij bent tenminste niet zo'n emotionele huppelkut die altijd alles maar lief en/of zielig vind.

maar ja, in dit topic bereik je daar alleen niet zoveel mee. vandaar dat ik schreef. verspilde energie of je moet het gewoon leuk vinden om te doen

gtz Willeke

Waarschuw beheerder
ag ja ik heb niet zelf er voor gekozen voor mijn kind maar ja dat betekent niet dat ik me kind niet kan geven wat ze nodig heeft....

ze is met open armen ontvangen en krijgt alles wat haar hartje begeert dus ik maak me nergens druk over ik moet me pas druk maken wanneer ik het niet meer zo zie zitten dat ik denk dat ik in nood kom te zitten met geld maar dan altijd heb ik nog familie en vrienden die me steunen!
Waarschuw beheerder
chrisje....(y)
Waarschuw beheerder
prima... dan zijn we verder uitgesproken...

veel succes en plezier met je dochter!

Waarschuw beheerder
okeej thnx meid misschien zijn we wel te fel op elkaar in gegaan maar komt ook omdat je niet goed weet hoe iets bedoelt word via de pc omdat je elkaar ook niet hoort op de manier waarop het gezegd word;)
Waarschuw beheerder
happy ending :respect:

:[

Waarschuw beheerder
wuahhahahahahahhahahahaha;)

Waarschuw beheerder
Ik zit echt vol verbazing dit alles te lezen.

Hartstikke leuk voor je hoor danielle dat je een kind hebt maar ik moet er niet aan denken.

Ik heb 10 maanden geleden een abortus gedaan en ondanks dat ik het er wel moeilijk mee heb gehad ben ik er echt blij om.

Ik weet van mezelf wel dat als ik een kind zou krijgen dat het dan wel goed zou komen maar ik vind mezelf gewoon te belangrijk. En dat zal wel egoistisch klinken maar ik wil gewoon eerst voor mezelf leven.

Inmiddels is het uit tussen mij en mijn ex wat ook maar beter is want ik moet er niet aan denken dat ik nu met een kind van hem rondloop.

Ach ik had nog zoveel willen zeggen n.a.v. alle reacties maar ben het ff kwijt.
Ik zat me zwaar op te fucken hier.
Ik sluit me in ieder geval op elk gebied bij Chrisje aan.

En lang leve de sex, we zitten hier niet in de middeleeuwen en de kuisheidsgordel is afgeschaft, dus neuk er maar lekker op los ookal wil je geen kinderen :D
Waarschuw beheerder
hmz mijn ma was ook 16 ja jong he maar nu heeft ze nog een heel leven voor haar neus en geloof me me ma heb eg wel geleeft en nog :jaja:

heeft ook voordelen om op jongere leeftijd kids te krijgen ...mits je dat aan kan

Waarschuw beheerder
ja ja ben ik helemaal met je eens ik heb straks ook nog een heel leven voor me ik kan nu me kind onderhouden en er voor zorgen dat het goed komt allemaal als ik alles in me eentje had moeten doen was het niet goed gekomen weet ik ook wel maar ik weetzelf dat het nu wel goed komt omdat me vriend nog bij me is en er van alle kanten gesteund word;)

Waarschuw beheerder
Ik was 18 toen ik zwanger werd....nu 13 jaar later nog steeds heel erg blij met mn zoon :yes:
Waarschuw beheerder
(y) beter redbitch

Waarschuw beheerder
En gefeliciteerd met jullie dochtertje :flower:

Waarschuw beheerder
Thanxxx Master of Hardcore en de groetjes aan je moeder ;-)
Waarschuw beheerder
zal ik doen :D

Waarschuw beheerder
thnx ReDBiTcH jij ook veel geluk met je zoontje;)(K)danielle

Waarschuw beheerder
Thanxxxx ;-) (k)

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom nou weer dat gezeik dat je eht zelf meegemaakt moet hebben??

Mijn ex had 2 kinderen en heb met haar samengewoond
Weet dus echt wel wat erbij komt kijken..

En nog snap ik niet dat mensen bewust op jonge leeftijd voor kinderen kiezen ! klaar..
Hoeveel jonge moeders zijn er wel niet die later klagen over hun jeugd die ze gemist hebben..!!

Maar goed, Danielle jij je zin...
Jij bent er helemaal aan toe, mist niks in het leven en zal de beste moeder van de wereld zijn, je kan je alles geven wat hij/zij wil en/of nodig.
En je weet ook als geen ander wat verantwoordelijkheid betekent en zo kan ik nog wel ff doorgaan..

Pleur dit topic maar dicht en open er maar weer 1 als je wat ouder bent :/ :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
*sarcastische toon* ik heb samengewoond met iemand die al 2 kinderen heeft, dus ik weet er alles van

:kots:

hoe weet jij nou wat een jonge MEID meemaakt door een kindje 9 maanden in haar buik te dragen en als eerste in haar handen te hebben?

iK :kots: op mensen zoals jij die denken alles beter te weten.

Waarschuw beheerder
donateur
pff.. daar heb ik het toch niet over?

Over de dingen die je in moet leveren..

Ze zeggen toch altijd: Vader worden is een gunst, vader blijven een hele kunst??
Draait het om die 9 maanden of om de rest v/h leven??

Maar goed, moet je een teiltje en een dweiltje hebben?
Zal wel een zooitje zijn daar... :/

Waarschuw beheerder
maar ja doubledutch zoals ik ook al duizenden keren hier kan vertellen maar ja blijkbaar kan jij niet lezen ik zeg zo vaak hier ik heb hier niet voor gekozen maar ben wel heel blij met me kindje!!!!!
dus eerst lezen voordat je oordelen neerzet:@

en dat met je ex met 2 kinderen waren die van jou of van een andere man???
als ze van een andere man waren kan jij niet weten hoe het voelt om een vader te zijn want dat voel je pas echt wanneer je er helemaal 100%achter staat en dat meisje dan niet meer alleen laat maar ja zo kan ik ook nog wel uren doorgaan maar ja daar heb ik geen zin aan:D
Waarschuw beheerder
donateur
daarmee geef je dus al zlef aan dat je als vader gewoon weg kan lopen. Moeder ben je ten alle tijden, ookals je kind in thailand woon bwv en ook als je 16 bent als je zwanger raakt!

en als je 32 bent en je krijgt een kind hoef je zeker niks in te leveren?

en op je 17e zal je niej genoeg verantwoordelijkheidsgevoel hebben??? Pleur toch op! niet genoeg kunnen geven? mijn kind heeft verdomme meer dan elk kind van 'normale' ouders.

met andere woorden: hoe lekker je vooroordelen voor jezelf!

Waarschuw beheerder
angeldoll ben het helemaal met je eens op elke leeftijd zal je bepaalde dingen in moeten leveren sommige mensen stappen ook nog als ze 32 zijn maar dat kan dan ook niet meer met een kind:S:S:S dus als je alles niet wil op geven en lekker egoistisch zijn begin dan vooral niet aan kinderen want maakt niet uit welke leeftijd je hebt je moet altijd wat opgeven:D
Waarschuw beheerder
donateur

maar ik heb zown idee dat wij tienermoeders toch niet zown zin hebben in commentaar van bekrompen personen die alles beter denken te weten :S

walk a mile in my shoes...

...then judge

Waarschuw beheerder
nee angeldoll denk ook niet dat ik daar zo'n zin in heb we worden gewoon domweg niet serieus genomen wij zijn volgens de meeste mensen maar van die sletjes die de benen niet bij elkaar kunnen houden niet voor hun kind kunnen zorgen en al helemaal geen goede opvoeding aan het kind geven:S
nou ik weet van mezelf dat me kind het goed heeft en het goed zal blijven houden en zal bij jou ook wel zo zijn of niet dan????;)

leven is soms ook wel wat moeilijker met een kind maar dat betekent nog niet dat de mensen ons kinderen moeten noemen die een kind opvoeden...... dit vind ik maar kinderachtig gedrag waardoor ze laten zien dat ze zelf nog zijn blijven hangen in hun puberteit:D

(K)(K)(K)iessss danielle en alle tienermoeders of aanstaande tienermoeders wens ik heel veel geluk en sterkte toe:D:D(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begrijp dat jullie trots zijn op jullie kinderen en respect willen van anderen maar dat kun je hier echt niet 'afdwingen'.
Jullie reageren subjectief, en een tikkeltje te agressief :S
Iedereen heeft zijn eigen gedachten, verleden en een eigen mening.
Zelf denk ik wel dat je een boel in moet leveren. Meer dan je op je 32ste moet.. maar ik kan niet zeggen wat ik had gedaan in jullie situatie. Dat weet je pas als je er in zit.
Kijk eens wat meer om je heen, denk iets 'ruimer'.

Waarschuw beheerder
donateur
idd Boef! :respect:

En voor de andere, ben blij voor jullie hoor (y)
Zijn jullie tenminste niet meer alleen op de wereld en hebben eindelijk een doel in jullie leven (y)

Dit is mijn laatste post.. de gr.

Waarschuw beheerder
nee probeer niemand iets af te dwingen maar bepaalde mensen proberen hun mening mij aan te smeren ik zelf neem deze meningen niet aan en ben dat ook niet verplicht:D
ik geef gewoon mijn mening erover en misschien komt ie op jou wel agressief over maar zo word het niet bedoeld......
voor mij is het zo dat ik niet veel hoef in te leveren ik kan gewoon nog stappen kan verder met school heb nog een vriend ouders van alle2 de kanten die je steunen dus wat wil je nog meer?????:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet dat het lijkt alsof ze hun mening aan je op willen dringen maar dat is niet zo.
Ze vertellen simpelweg hun eigen mening. De een hapt, en van het een komt nou eenmaal het ander.
Je vind zelf dat alles goed gaat, dat jij niks in hoeft te leveren.. Maar kun je je voorstellen dat dat voor anderen wat lastig te begrijpen is? Je bent een uitzondering wat dat betreft.. hopelijk besef je dat je erg veel geluk hebt gehad.
Er zijn genoeg tienermoeders die wel bijna alles in moeten leveren, en zo veel mooie momenten uit hun jeugd moeten missen. Wees er maar blij mee, en laat je niet opjagen. Als jij dat vind dan is dat fijn voor je, maar probeer te accepteren dat anderen een andere mening hebben en hier uiten

Succes en veel plezier met de kleine!
Waarschuw beheerder
Daniele17_ ten eerste hartstikke leuk dat voor je dat een kind hebt!!!

Je zegt dat je nog steeds kan stappen, maar ik neem niet aan dat je elke weekend in de discotheek hangt!!!!

Ik vind het niet kunnen als je elk weekend uitgaat terwijl er je een kind thuis hebt.
Dan je had je maar geen kind moeten nemen of beter moeten opletten 9mnd voor dat zwanger!!!
Vaak zijn de grootouders die er op moeten letten!!!
Ik zeg dat altijd maar Jij kiest er voor dus dan moet jij het ook opvoeden en niet de grootouders, wnat die hebben er niet om gevraagd!!!!

Nogmaals heel veel sterkte en veel plezier natuurlijk de komende 18, 20 jaar!!!
Hoi Danielle17

EERST VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE KLEINE!!!!
Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine.
Fijn dat je nog naar school kan om wat diploma's te halen. Ik was zelf ook 17 toen ik mijn kleine kreeg. Ben nu 19 dus alweer twee jaar verder. Ik zit ook nog op school, ook voor SPW. Ik wens jou en je kindje alle geluk en liefde toe, mooi gevoel he dat kleintje in je armen te hebben en dan te bedenken dat ie helemaal van jou is! :lief:
Waarschuw beheerder
En nog snap ik niet dat mensen bewust op jonge leeftijd voor kinderen kiezen ! klaar..
Hoeveel jonge moeders zijn er wel niet die later klagen over hun jeugd die ze gemist hebben..!!

Maar goed, Danielle jij je zin

Nogmaals heel veel sterkte en veel plezier natuurlijk de komende 18, 20 jaar!!!

Zelf denk ik wel dat je een boel in moet leveren. Meer dan je op je 32ste

...jullie schijnen er nog al moeite mee te hebben dat ze een kind heb terwijl ze 17 is ..

ze zegt dat het alles krijgt,niks te kort komt kwa verzorging....en alles makelijk kan betalen ...ja toch?...

waarom blijven jullie dan zou mekkeren op haar ??!
Helemaal mee eens!!!!! :yes:

Laat die anderen maar zeuren en kijken naar hun eigen leventjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee ik ga ook niet elk weekend stappen maar er zijn wel eens weekenden waarop ik gewoon ff lekker alleen er uit kan met me vriend:D niks mis mee toch en ik voed me kind zelf wel op heb ik niemand bij nodig geen ouders of niks;)

kan prima voor me eigen gezin zorgen alleen is deze situatie nu wat makkelijker omdat ik ook nog naar school ga en me school niet zelf kan betalen me ouders hebben dit zelf aangeboden ook omdat ik zelf me school af wou maken ook omdat ik me kind dan nog meer een toekomst kan geven dan ik nu al doe nu komt me kind niks te kort maar straks met 6 diploma's moet ik het toch zeker wel redden;)
Waarschuw beheerder
Vind het wel frapant.... tienermoeders zijn bijna altijd meisje van allochtone afkomst of uit achterstands families Heb het alleen maar met die kinderen te doen.... geloof heus wel dat ze liefde krijgen hoor.... maar materiele zaken zijn ergens ook wel belangrijk!

Ahum :S

niet allemaal hoor...
Waarschuw beheerder
mijn ma was ook tienermoeder en nou niet bepaald uit een achterstandfamilie of allochtone :@

Waarschuw beheerder
Mater of Hardcore op zulke mensen moet je niet eens reageren die zijn het niet eens waard je moeder was ook een tienermoeder en jij bent tog ook groot geworden dusse mensen moeten niet teveel denken maar dingen in leren te zien en dat kunnen ze pas zien als je zelf kinderen hebt;)
Waarschuw beheerder
die mensen denken alles beter te weten ...terwijl ze zelf niks meegemaakt hebben of nog geen kind hebben

Waarschuw beheerder
juist en mensen van allochtone afkomst of achterstands wijken what the fuck ik ben geen allochtoon en woon midden in een villa wijk dus:D:D:D wat ben ik dan ?????
Waarschuw beheerder
precies ;)...

Waarschuw beheerder
dus mensen oordelen nog al snel terwijl ze niet eens weten hoe je woont wat je je kind kan bieden en hoeveel geld je hebt en ondertussen weten ze alles zooo goed wat je allemaal kan doen voor je kind maar moet het zelf eerst ervaren :D:D:D;)
Goed zo meissie, helemaal mee eens.

Ze hebben de bek gelijk alweer vooraan weten niet eens de situatie ervan. Ik ben ook geen allochtoon en woon gewoon hier haha.
Als ze kindertjes hebben mogen weer komen te zeuren!
Waarschuw beheerder
donateur
Danielle mag ik even zeggen dat ik het leuk vind voor je dat jou topic nu wel leuk is ;)

Het ging er eerder nog al heftig aan toe tussen iedereen zeg....

en wie er nu wel of niet gelijk had maakt toch niks meer uit..... ja toch :d

veel plezieren en geluk nog met je dochter....

:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd met je kindje. Knap hoor, ik zou nu echt geen kinderen willen. Maar ik heb net het hele verhaal zitten lezen. (wat een gebekvecht af en toe zeg :S)

2 Danielle--> ik las dat je in de horeca werkt en dat je SPW doet. Werkt je vriend full-time? Hoe reageerde je ouders? Ben je nooit bang dat je later geen baan kan vinden (face it, een baan vinden is heel moeilijk nu, met deze economie, ik kan amper aan een stageplaats komen) nooit aan ged8 een condoom te gebruiken? Toch wel raar dat je er pas na zolang 8erkomt? Met de pil ben je regelmatig ongesteld? (lijkt mij)

Ik zou als ik nu zwanger wordt abortus laten plegen. Ik wil best kinderen maar niet nu. Ik zou het nu geen toekomst kunnen geven. Verdien niet superveel, studiefinanciering stelt ook niets voor, zou niet weten waar de babykamer moet komen enzo :S

Maar anyway gefeli (f)

Waarschuw beheerder
2sweetbihatch me vriend werkt full-time ja mijn ouders schrokken in begin wel maar reageerden darna heel positief. nee ben niet bang dat ik geen baan meer kan vinden zolang alles wat ik nu verdien zet ik aan de kant dus als ik tijdelijk even geen werk meer heb staat er altijd nog geld op de bank en heb een spaarrekening condoom is gebruikt en de pil ook alleen wisten we niet dat we allebei 100% vruchtbaar waren als het door allebei dwars heen zou komen en nee ik was tijdens de zwangerschap de eerste maanden nog gewoon ongesteld dus niet raar dat ik er zo l;aat achterkwam:D
Waarschuw beheerder
Ik zou ook nog geen kids moeten ,
maar zou het nooit laten weg halen ofzo,
en het heeft ook wel wat leuks toch om een jonge moeder te zijn,
je zult je kind waarschijnlijk beter begrijpen en je kind zou het waarchijnlijk ook leuk vinden later om een leuke vlotte jonge moeder te hebben!
Het heeft dus voor en na delen, maar dat heeft een oudere moeder ook.
mijn moeder was 17 had un eige huis same met er vriend opleiding werk en ze heeft het helemaal alleen gered want me vader heeft me bij me geboorte verlaten en geloof mij ik ben eg nix te kort gekomen
dus

Waarschuw beheerder
echt waar heel knap van je moeder heb ook alle respect voor haar omdat ik zelf ook weet hoe het nou is om een kind op te voeden (K)iess

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gefeliciteerd met je dochtertje..

als jij gewoon je ding kunt blijven doen, is er niks aan de hand toch? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Pff is effe een hoop bijgekomen in een dag zeg
*Allereerst wat maakt het uit wat voor foto der in mijn profiel staat van drugs,betekent het dat als je een kind heb nooit meer iets mag doen ofzo?
*Niet elk kind vind ze ouder ouderwets als ze ouder zijn,maar als mijn kind 16 is ben ik ook nog jong en heb daar zelf bewust voor gekozen omdat ik zelf een jonge moeder heb en daar alleen maar voordelen van heb ondervonden ik kon dingen bespreken met mijn moeder die vriendinnen niet konden met hun moeder omdat die uit een andere generatie komen,drom hoeft niet elke ouder ouderwets te zijn.
*Mijn kind krijgt op financieel gebied alles wat ze wilt,ze krijgt alle liefde en alle aandacht van me en ook de normen en waarden in dit leven krijgt ze mee,of kan je die niet meegeven aan een kind omdat je zelf ook nog jong bent,want dat werd der hier wel gezegt?
*Wat maakt het uit van welk geld je leeft al zou je een uitkering hebben,dan heb je der recht op,zijn zat mensen die dat niet hebben en der van profiteren,Zelf werk ik,ik breng zelf mijn dochtertje naar school,tussen de middag eet ze bij oma en om half 4 haal ik der zelf weer uit school. In de vakanties deel ik de tijd met mijn ex en als ze bij mij is werk ik niet,omdat ik die tijd met haar wil besteden.
*Ook al ben je 17 en je heb een kind je weet zelf wel of je der aan toe bent en het ook aankan en respect voor mensen die dat willen en voor de mensen die daar absoluut niet aan willen denken.
Ik heb eens in de 2 weken een vrij weekend en dan ga ik zelf lekker weg en doen wat ik wil en de rest daar om heen is voor mijn dochtertje.
Heb altijd 1 ding mee gekregen van mijn moeder dat een kind krijgen makkelijk is,maar een kind opvoeden is een hele klus en ik leer ook nog elke dag,Maar dat doet iemand van in de 30 0f 40 ook

Waarschuw beheerder
donateur
omdat ik zelf ook weet hoe het nou is om een kind op te voeden

kan het niet laten..
no offence, maar je kind is amper geboren, en je weet nu al hoe het is om m op te voeden?
dat kan je pas over een paar jaar zeggen, er valt nu nog bizar weinig op te voeden namelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou durf te zeggen dat het opvoeden niet altijd even makkelijk is,maar dat hebben mensen in de 30 of ouder ook.
* Double Dutch sorry hoor maar die opmerking van nu zijn jullie niet meer alleen op de wereld en heb je een doel om te leven slaat dus echt nergens op.
Dus als je jong een kind neemt eheb je geen doel in je leven en ben je alleen op de wereld?
Had een goeie relatie en woonde al 4 jaar samen met de jongen waar ik al 6 jaar mee ging,Wouden allebij graag kinderen en daar gingen we ook voor.
Ik had/heb een goeie baan met veel uitbreidingsmogelijkheden dus een doel daar hoefde ik het ook niet voor te doen,Kon alles prima combineren zodat mijn kind mij ook niet hoefde te missen,Dus niet iedereen neemt een kind uit wanhoop ofzo hoor.
Zal niet zeggen dat die mensen niet bestaan,maar die zijn gewoon niet 100% als je om die reden een kind neemt
Waarschuw beheerder
donateur
was me aant vervelen en voelde me wel aangesproken door dit onderwerp... was zelf net een week 18 toen mijn dochter werd geboren... kan me dus denk ik wel redelijk in haar verplaatsen... inmiddels is mijn dochter alweer bijna 9jr... ben de eerste die zou toegeven dat het inderdaad niet makkelijk is om op zo een jonge leeftijd een kind op te voeden... inderdaad denk je op die leeftijd dat je alles wel weet... en ja kom je er later achter dat dat dus niet zo was... maar het leven is er om te leren...ben er altijd voor mijn dochter geweest en heb alles gedaan wat ik kon om haar een redelijk leven te geven... en zal dat tot mijn dood blijven doen... en ja ik zeg redelijk want sorry de maatschapij werkt ook niet echt mee... ben van mening dat die meiden die niet voor hun kinderen zorgen inderdaad de naam slet zouden moeten dragen... alleen vergeet niet hoeveel mensen op normale leeftijd(wie dat dan ook bepaald) kinderen krijgen en er ook niet voor zorgen... waarom hoor je daar nooit iemand over??? wil dit afsluiten met de laatste woorden... heb altijd gevochten voor mijn dochter en zal dat altijd blijven doen... en weet vele jonge meiden met mij redden het echt wel... heel veel succes met opvoeden voor alle (jonge) moeders...

nog één tip: blijf staan voor wat je staat maar doe niet eigenwijs...
Waarschuw beheerder
donateur
2 ninanaomi: heel goed gezegt, meid! Zo denk ik er nou ook over!!

Het leven is echt geen rozegeur en maneschijn met en zonder kids!!

Je moet er gewoon voor gaan!!

Wens mijn "collega" moeders hier op pf ook het allerbeste!!

Waarschuw beheerder
Ik vind het vreemd om te zeggen dat abortus plegen laf is.

Ik vind het juist niet laf dat je jezlf meer tijd gunt om voor een stabielere situatie voor je kind en voor jezelf probeert te zorgen.

Het is mogelijk om te denken dat je het goed of goed genoeg voor elkaar hebt, maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo is. Je weet niet hoe je het later gaat ervaren. Als je ouder bent natuurlijk ook niet, maar dan kan je denk ik wel beter met bepaalde situaties om gaan.

Je zegt nog naar school te gaan (slim) en 's avonds te werken.
Misschien kan je op gegeven moment de druk niet meer aan en word het je te zwaar en dan gebeurt en verder ook niets meer met je studie.

Ook zeg dat je vriend full time werkt.
Waar blijft de tijd die jullie met z'n drietjes samen hebben?
Ook dat is erg belangrijk voor je dochtertje.

Je zegt een lieve vriend te hebben die jou niet in de steek heeft gelaten.
Wat als hij er genoeg van heeft, als hij weer lekker wilt stappen of weet ik niet wat met zijn vrienden wilt doen.
Jij kan dat ook hebben, maar jij zit met het kind.
Dit kan natuurlijk ook gebeuren als je ouder bent, maar dan zijn vader en moeder vaak stabieler. Die hebben namelijk minder behoefte aan stappen etc. Die gaan eventuele dingen minder missen dat jongeren. Zij hebben het een en ander meegemaakt wat jongeren meestal nog mee moeten/willen maken. En ook dit hoort bij het volwassen worden. Ervaringen die je op doet, gebeurtenissen in het leven van een ander die jij kan observeren en relativeren, fouten die je maakt waar je weer van kan leren etc.

Dit hoeft natuurlijk niet allemaal te gebeuren. Het zijn natuurlijk maar een soort speculaties.
Maar ik denk dat de mensen die voor abortus zijn, en hier een reacie hebben geplaatst, hier over nadenken en dat dus niet goed genoeg vinden om hun kind dat te laten overkomen.

Als het je allemaal goed afgaat, dan bedoel ik niet tot nu maar ook in de toekomst, vind ik erg kanp en heb daar dan ook veel respect voor.
En natuurlijk hoeft niet alles goed te gaan, daar zal namelijk ook geen sprake van zijn al ben je 30.

In ieder geval gefeliciteerd.
Heb er al sowieso respect voor dat je zo gelukkig bent met haar, ondanks dat ze niet gepland was.
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand kan zeggen dat abortus plegen laf is,dat is ene beslissing die iedereen zelf moet maken,en die maakt iemand niet met plezier van zo nu kan ik me eigen leven weer leiden,daar gaat vaak heel veel pijn en verdriet mee,en ook daarna nog.
*Inderdaad zijn der ook moeders van oudere leeftijd die niet voor hun kinderen zorgen,omdat ze het niet willen of kunnen
En helaas zijn der ouders die hun zelf belangrijker vinden dan hun kind,Dat zijn gewoon schoften,heb daar geen andere woorden voor.
*Ninanaomi Ik kan me niks anders dan aansluiten wat je schreef (y)Meid

Waarschuw beheerder
donateur
2Danielle---> als je een topic opent als deze..kan je zulke negatieve reacties natuurlijk wel verwachten.

Ik heb nog nooit iemand horen zeggen: ja tienermoeders!! een hele verstandige keuze om op je 18e een kind te nemen!

Ik denk dat iedereen hier wel negatief tegenoverstaat, totdat je zelf het tegendeel hebt bewezen. En als tienermoeder zal je jezelf wel dubbel zo hard moeten bewijzen want achteraf komt iedereen die het je heeft afgeraden, met: 'zie je nou wel' als je t een keertje zwaar hebt. En natuurlijk is het hartstikke zwaar..dat weet je voordat je eraan begint toch?

Een kind krijgen is het mooiste wat er is..maar je moet het wel waard zijn. (wat natuurlijk geld voor elke moeder..)
Waarschuw beheerder
donateur

maar je wordt t bewijzen af en toe zo moe! :S Zeker als je weet dat je t wel waard ben;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef me tegenover niemand te bewijzen,als ik weet dat mijn kind het goed heb en mijn kind zegt van mamma we hebben het leuk he zo samen en ik zie der lachen dan weet ik dat ik het goed doe

Waarschuw beheerder
lol hoe verneuk je je leven 8)
Waarschuw beheerder
donateur
zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen was ik zelf ook een tienermoeder... word zooooo boos over die mensen die roepen je moet arbortus doen of juist niet... heb zelf op mn 18de een kind gekregen werd drie jaar later weer zwanger...
zou je kunnen zeggen dom maar weet eerst de rede... heb toen besloten om arbortus te doen... was toen zeker niet instaat om twee kinderen op te voeden... kan je zeggen was geen pretje... maar heb er nooit spijt van gehad... de keus was twee kinderen niet opvoeden of één een goed leven te geven... dus mensen oordeel niet maar vraag eerst...
Waarschuw beheerder
donateur
word zooooo boos over die mensen die roepen je moet arbortus doen of juist niet...

Dat roept volgens mij bijna niemand, iedereen geeft zijn eigen mening, wat hij of zij zou doen als ze zwanger raken, of wat ze zelf hebben meegemaakt. Dat is een verschil!

Maar ik denk ook dat je dat niet kunt zeggen voordat je het zelf mee maakt.
Ikzelf weet het gewoon niet. Echt niet! Ik kan gelukkig niet in de toekomst kijken.

Ben blij voor alle moeders hier waar het goed mee gaat en die zo gelukkig zijn!(Y) Petje af...

Maar verwacht niet dat een 'buitenstaander' weet hoe het is om in jullie schoenen te staan, en dus weet wat hij of zij zal beslissen als ze in dezelfde situatie terecht komen. Gelukkig is het leven er ook om van te leren. En de mening van een ander doet er toch niet toe? Niemand weet hoe het zal lopen en dus speculeert iedereen.

Ieder mens verschilt van een ander!

Waarschuw beheerder
2 Nancy ut Toverpopje

kan het niet laten..
no offence, maar je kind is amper geboren, en je weet nu al hoe het is om m op te voeden?
dat kan je pas over een paar jaar zeggen, er valt nu nog bizar weinig op te voeden namelijk.:

misschien is me kind wel amper geboren maar je weet van begin af aan wel hoe je je kind op wil voeden en daar begin je ook gelijk mee de opvoeding begint niet pas als je kind 1 jaar is ook bij de opvoeding van een kind zit ook hoe je er voor zorgt en wat je er mee doet....
dat zijn gewoon de moedergevoels die je hebt op het moment dat je kind geboren word.....
dus ja zoals ik al zei als je dit zelf mee maakt sta je er heel anders tegen over en krijg je ook dat moedergevoel.
(k) danielle

Waarschuw beheerder
2 lustral

je zegt wel lol hoe verneuk je je leven

mijn leven is helemaal niet verneukt nu op het moment dat ik een kind heb ik vind zelf dat mijn leven er een beetje meer beter op is geworden ik heb nooit veel geluk gehad veel dingen meegemaakt en als je dan zo'n klein onschuldig mensje in je armen krijgt vergeet je bijna alle dingen om je heen dus ook wat je hebt meegemaakt...
als ik het even moeilijk heb dat ik het even niet meer zie zitten en ik kijk naar mijn dochtertje weet ik in ieder geval wel waar ik het allemaal voor doe en waarom ik niet opgeef

(K)danielle

Waarschuw beheerder
2 chantal XXboxmeer

nee ik heb een goeie relatie met mijn vriend en die mist het uitgaan ook totaal niet(nou ging hij toch al niet vaak uit) en ik ook niet...

natuurlijk is het krijgen van een kind en het opvoeden ervan niet altijd rozengeur en maneschijn maar ik weet nu wel waar ik voor leef en dat ik de moed niet zomaar op moet geven...

daar word je een sterker persoon van en dat merk ik gewoon ook aan mezelf door de tijden die ik heb doorstaan en nu dat ik haar heb....

en kijk 's avonds werk ik niet de hele avond maar werk ik maar een paar uurtjes omdat ik ook nog een kind heb dus. is er altijd nog wel tijd voor ons 3en...
en ja het is nou eenmaal zo dat het leven niet makkelijk is en goedkoop en dat weet ik ook wel maar ja als je er zelf niet echt bewust voor hebt gekozen ja dan zit er niks anders op....
ik zelf ben een meisje die fel tegen is op abortus wat anderen doen moeten ze zelf weten helemaal hun eigen keus maar mij zal je dat nooit zien doen ik vind het gewoon een moord en dan zeggen de meesten wel het is nog niks maar ik zeg het is nog niks maar het word wel wat!!!!!
maar ja dat is mijn mening en iedereen denkt daar anders over en laat iedereen daarom ook wel in hun waarde maar jaik zou dit nooit doen of aankunnen...

maar ja ik ben nu gelukkig het gaat allemaal goed heb een wolk van een dochtertje en beter kan ik het niet hebben dan ik nu heb......
kan me niet meer voorstellen dat ze er niet was......

(K)danielle

dit is niet als negateve reactie bedoeld maar gewoon positief niet om je aan te vallen .....

Waarschuw beheerder
donateur
misschien is me kind wel amper geboren maar je weet van begin af aan wel hoe je je kind op wil voeden en daar begin je ook gelijk mee de opvoeding begint niet pas als je kind 1 jaar is ook bij de opvoeding van een kind zit ook hoe je er voor zorgt en wat je er mee doet....
dat zijn gewoon de moedergevoels die je hebt op het moment dat je kind geboren word.....
dus ja zoals ik al zei als je dit zelf mee maakt sta je er heel anders tegen over en krijg je ook dat moedergevoel.

ik snap dat je ideeen hebt over hoe je je kind op wilt voeden, en een moedergevoel..
ik bedoel alleen dat je kind op dit moment nog niets anders doet dan slapen & eten. de opvoeding begint naar mijn mening als ze een eigen willetje beginnen te krijgen, als ze begin te praen & lopen en alles gaan ontdekken.
vandaar dat ik vind dat je pas over een paar jaar kan zeggen hoe het is, om een kind op te voeden.

Waarschuw beheerder
dat is naar jou mening ja maar ja gelukkig denkt iedereen daar anders over toch????:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dit geen mening, maar een feit O:)

Waarschuw beheerder
Vind het een hele goede reactie Danielle.

Ben blij voor je dat je er gelukkig mee bent.

Iedereen heeft hiet inderdaad zijn/haar mening over.

En fijn dat je een goede relatie hebt. Dit voel jij zelf het beste aan.

Waarschuw beheerder
2 nancy het toverpopje dan zie jij dat maar als een feit ik zie eht als een mening en dat is weer een mening van mij dus en je zat al eerder over die meningen maar ik heb ook al gezegd iedereen ze mening en laat jou daardoor in je waarde dus moet je mij ook in me waarde laten...

2 chantalXXBoxmeer ik ben er ook heel blij mee ja tuurlijk voelt iedereen het beste aan hoe zijn of haar relatie in elkaar zit en daar kan ook niemand over oordelen en zelfs geen meningen geven .....

Waarschuw beheerder
Ik wil verder niet lullig doen hoor offuhh me ergens mee bemoeien, maarrehh...
Is dit niet "toevallig" jou vriend??
Weet je ook wel zeker dat de relatie zo goed is??

https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/680480.html

o:)

Waarschuw beheerder
hihihi.. Ja Chrisje je had hem ook al gevonden?? :P
Waarschuw beheerder
:yes: ik zal het je sterker vertellen... ik heb hem een tijdje terug laten verbannen :@ 8)

Verder geef ik m'n mening over het onderwerp niet meer... lees alleen rustig mee :yes: O:)

Waarschuw beheerder
inderdaad, ik doe mee :yes:

Danielle: Veel geluk in jullie villa a.k.a. woonwagen!! Ennuh, werkse!!! :x o:)
Waarschuw beheerder
[img]http://dennylover.mypicgallery.com/img/?/gabrielaschatje/denny-en-gabriela_large.jpg[/img]

[img cacheid=000661300010be391334bdef1a004ddc25]https://partyflock.nl/images/user/USERID/93038/SIZE/large.jpg[/img]

zelfde ketting, geblondeerde haar, haar-aanzet :yes: het is dezelfde persoon....... 8) mooi kut voor je meisje :x **proest**
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Behoorlijk grof neergezet door hem.

Je zou zoiets maar over jezelf te lezen krijgen.

Dan zou ik ook niet meer reageren.
Waarschuw beheerder
donateur
grof????
ligt eraan wat de waarheid is...

Waarschuw beheerder
Lekker vriendje heb je dan, als je leest wat voor onderwerpen hij geopend heeft. Over hoe korter het rokje en strings en vreemdgaan. :kots: en dat is dan vader sinds een maand.

*proest* suc6 met zo'n vent, als ik dit over de mijne zou lezen terwijl ik net een baby heb van 1 maand oud dan zou ik hem de deur wijzen :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht in spanning op een reactie van Danielle 8)

*edit* Is het mijn-vriendin-neukt-met-familie topic nu opeens weg ?? :cry:
laatste aanpassing
waarom lopen jullie allemaal te zeiken op danielle en haar vriend volgens mij is jullie mening al duidelijk genoeg

er is nou al zo vaak gezeikt over het feit dat ze sow jong moeder is

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt niet genoeg rechten om onderwerp met ID 680480 te lezen!

Wat is dit voor iets vaags??????? Ben nou ook wel benieuwd eigenlijk..

Waarschuw beheerder
Je hebt niet genoeg rechten om onderwerp met ID 680480 te lezen!

Dit krijg ik ook al te lezen :vaag: ik heb ook gereageerd op de onderwerpen van die gast.

Waarschuw beheerder
donateur
Oh..vaag. Maar wat stond er dan???

Waarschuw beheerder
Dat dus :S

Waarschuw beheerder
donateur
kan iemand de situatie even uitleggen. aangezien de link het niet meer doet :@

waarom is hij precies fout?

Waarschuw beheerder
Omdat hij topics opende over strings, korte rokjes, wat zou je doen als je meisje vreemd zou gaan met haar neef. allemaal dat soort dingen en dat hij haar een keer eruit had gegooid en toen hadden ze gen**kt en toen raakte ze zwanger bla bla

:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Best wel zielig persoon dus! :bah:

Waarschuw beheerder
Maar we gaan weer ff on topic O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Goed idee! ;)

Waarschuw beheerder
mooi zo
Waarschuw beheerder
donateur
Lekkere Gozer dan :s

Maarja

whehehe 17 en naief zeggen ze dan toch :/

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd met je dochtertjuh :bloem:

&

Heel veel suc6 met opvoeden :)

Waarschuw beheerder
Ik vind de jongen op haar forumfoto niet lijken op die foto van hierboven hoor, maar dat zal wel weer aan mij liggen:S
Waarschuw beheerder
Als je goed kijkt zie je dat ze dezelfde ketting omhebben en dezelfde neus en haaraanzet hebben... en ze hebben allebij net een maand een kindje en heten allebei Denny.... :/

Nou goed... als ze wel dezelfde persoon zijn vind ik het wel zielig voor Danielle... hoop voor haar dat het niet zo is..., zo ben ik dan ook wel weer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad is niet te hopen voor der,ben je klaar mee dan
Waarschuw beheerder
donateur
waarom zielig voor haar???

als zij echt vreemd is gegaan... verdiend ze toch niks anders???

of zie ik dat nou helemaal verkeerd...:p

als ik zo allemaal lees denk ik dat ze erg voor mekaar gemaakt zijn...;)

Waarschuw beheerder
wuahhahaa dit is echt lachen hoor hahahaha dusse what the fuck als je wat te ouwehoeren hebt en als je wat te ouwehoeren hebt dat ik van kamp kom mag je gerust ff langs komen hoor;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
pppfff daantje...

jij erg bijdehand:)

dacht dat je volwassen was??? :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ag ja mensen kunnen blijkbaar niet normaal reageren op dit topic dus denk dat ik m maar sluit :D:D:D als iemand ff verteld waar k moet sluiten zal k dat ff doen:D
Waarschuw beheerder
donateur
zo dom...:P

jij begint deze topic...

moet je er ook tegen kunnen als mensen hun mening geven...daar vraag je toch om???
Waarschuw beheerder
donateur
als je wat te ouwehoeren hebt en als je wat te ouwehoeren hebt

Zo kwaad worden dat je jezelf zelfs voorbij typt :S nog nooit meegemaakt :|

Maar van het kamp :S

Ongeveer op de helft van dit topic zei je nog dat je uit een villawijk kwam :S wat is het nou???
Waarschuw beheerder
donateur
pppffff zoooooo dom...:p

hoe bedoel je onvolwassen...;)
Waarschuw beheerder
donateur
ze is denk ik aan het zoeken hoe je een topic dicht kan gooien..... :/
Waarschuw beheerder
donateur
denk ik ook...ze kan ook haar ogen dicht doen...;)
Waarschuw beheerder
donateur
of haar computer verkopen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo kwaad worden dat je jezelf zelfs voorbij typt nog nooit meegemaakt

nee, ze gebruikt nooit leestekens.
het is sowieso niet echt een geweldige zin, om het zo maar even uit te drukken..
maar als je er een komma tussen zet, is er nog wel iets van logica in te ontdekken.

Waarschuw beheerder
Jullie hebben het hier allemaal maar over volwassen gedrag......

Nou ik vind een kind van 17 afzeiken nou ook niet bepaald volwassen:s
Waarschuw beheerder
donateur
17 of niet als je er om vraagt kan je het krijgen...

lijkt mij heel goed plan...verkopen die hap...:p
Waarschuw beheerder
donateur
het is sowieso niet echt een geweldige zin, om het zo maar even uit te drukken..
maar als je er een komma tussen zet, is er nog wel iets van logica in te ontdekken.

Zal hem dan nog eens gaan bekijken 8) want ik zit helemaal in de knoop met die zin :S

Maar is er al iemand uit waarom we ineens dat andere topic niet meer konden bezichtigen??

Waarschuw beheerder
Beetje jammer hoor kind heeft zich zelf verwijderd, door al dat gezeik hier.

Dat is toch triest joh een beetje een kind die eindelijk eens met een serieus onderwerp aankomt weg zieken.

Oh wat zijn weer hier toch allemaal stoer en volwassen:kots::s
Waarschuw beheerder
donateur
als je daar niet tegen kan moet je niet reageren...

waren er ook een heleboel met normale reactie...;)
Waarschuw beheerder
moeten jullie jezelf eens horen.... :p

dan hebben ze het hier over onvolwassen gedrag ;-)

hahahaha......
Waarschuw beheerder
donateur
Wel grappig dit 8)

Whehehehehehe
alleen beetje jammer dat ze zichzelf heeft verwijdered :/ :X
Waarschuw beheerder
Dat meissie is trots met dr kindje ... ik was ook zeventien toen ik in zwanger raakte, op die leeftijd heb je helemaal niet door hoe zwaar het allemaal nog gaat worden... dat had ik ook niet, maar ik heb het wel gered, maar ook ik zeg achteraf dat het heel zwaar was, samen hebben we voor ons gezinnetje geknokt om dat te bereiken wat we wilde, en dat is gelukt.... maar denk je nou dat je met zo'n meisje kan discusseren ? op dit moment leeft ze op een roze wolk, samen met haar vriendje.... so what ? laat haar...

ik vind het een beetje laf, om haar zo uit het veld te ruimen....
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Romy:D,

Ben het met je eens, maar Danielle moet ook niet gelijk in de aanval gaan met haar antwoorden, lijkt wel of ze niets van al die andere meiden wil aannemen terwijl iedereen het goed met haar bedoelde, ok soms was het een beetje hard maar toch......

En idd, die roze wolk waar je op leeft.....nou die wolken worden heel snel grijs hoor;)!!

We weten het nu wel, he Romy!! En natuurlijk al onze collegamoeders hier op PF!

Waarschuw beheerder
:respect: Romy :respect:

Eindelijk iemand die het begrijpt:D

Waarschuw beheerder
donateur
Nou voor degene die niet het topic van haar vriend niet gelezen,daarin vertelde hij dat zijn vriendin met een neef had geneukt,ik weet natuurlijk niet of dit waar is!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf ook een dochter van 3 en heb geen opleiding , maar het kind komt er wel groot om hoor!!
Danielle geniet maar lekker van je kindje voor je het weet zijn ze groot....

Waarschuw beheerder
Denk dat het eerlijk gezegt niet slim is geweest om zo'n topic te openen op pf omdat er altijd mensen zijn die anders reageren. Ga anders naar het Yes forum, daar reageren ze anders O:)

(gewoon ff een tip)
Waarschuw beheerder
Hai Diets (K) ... hello PoP ! :D

Ja Diets, daar ben ik het ook volledig mee eens.... ze kan idd weinig kritiek velen, maar wat kan je nou van haar verwachten, ze moet alles nog gaan meemaken, ik heb ook die tijd doorstaan.. en ook veel kritiek moeten slikken, dat was best vervelend, want ik deed mn best, pas nu tien jaar later besef ik pas wat al die mensen bedoelden.... maar toen dacht ik alleen maar van: pffff wat een gezeur van iedereen.

(you know what i mean ;-) )

Dus in die zin, kan je het haar gewoon niet kwalijk nemen, ze komt er heus wel achter... maar waar ik niet zo goed tegen kan is dat er pijnlijke dingen bij worden gehaald... dat zo'n meissie op die manier met dr vriendje geconfronteerd moet worden, doe dat in een PBtje... maar niet zo open en bloot zodat iedereen er nog eens hatelijk om kan gaan zitten lachen... nee, dat vind ik een beetje min.

Ik zit het net nog eens terug te lezen... ik vind het verdrietig voor dat meisje echt waar... degene die met haar vriendje kwam had haar beter even kunnen PBen, we kunnen toch best een beetje menselijk zijn ?

Diets en PoP :hug:

Romy
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Romy(f),

Wij begrijpen elkaar;)!! ik heb nog steeds die bemoeienissen van mensen wat ik niet altijd accepteer maar leer er ook veel van!!

En dat willen wij aan (de beetje oudere tienermoeders) de tienermoeders van nu uitleggen dat het leven echt niet over rozen gaat; je moet er echt hard voor knokken in deze maatschappij!!

Het is geven en nemen; niet gelijk zo vijandig reageren en ook voor de buitenstaanders; niet zo'n harde kritiek leveren!!

Zoals ik al eerder zei; ben het met alle parijen eens maar laten we het gewoon leuk en gezellig houden op het forum; er zijn nog vele ergere dingen op de wereld!!

Nou Romy, heb mn zeggie weer gedaan, spreek je snel weer eens!!

:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kheb op dit moment ff geen vriendin (interessesss???:P) maar uhh stel dat mijn vriendin zwanger geraakt zou zijn, dan ben ik perdefinitie VOOR abortus, wat moet ik met zon klein menneke, ik ben nog veel te jong, en wil nog ff geniete van t leven, en mezelf niet vast ketenen aan zon kind. Verder heb ik r het geld en de ruimte niet voor, en dat is KEI belangrijk. Dus altijd veilig maar he :P
Waarschuw beheerder
Dus altijd veilig maar he

Heel verstandig (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Pff.. sja.. ze riep zelf keihard dat ze zooo volwassen was
En een perfecte relatie had, in een dikke villa woonde etc etc

Ze leefde zelf een leugen en toen bleek dat haar vriendje dat ook deed...

Soort zoekt soort zeggen ze altijd maar..?
Waarschuw beheerder
donateur
anders stamp het nog ff iets verder erin :/

Beetje nutteloos nou nog te reageren terwijl ze er toch niet meer is (hoewel ze toch wel weer een nieuw account aan zal maken ze heeft er al genoeg versleten B) )

*Medic mag deze dicht 8)*
Waarschuw beheerder
Beetje nutteloos nou nog te reageren terwijl ze er toch niet meer is

reageer dan niet als je het zo nutteloos vind.
Waarschuw beheerder
|^^^^^^^^^^^^| ||
    | DUREX ||| |";\,___.
    |_..._...______== |_|__|...,] |
    "(@ ) (@ )"""" |(@ @ )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
reageer dan niet als je het zo nutteloos vind

Reageren op vind ik toch nog wel heel iets anders ;)

Waarschuw beheerder
als ze er toch niet meer is kan ie wel dicht ook, ging toch al helemaal nergens over :/

Waarschuw beheerder
Dat vind jij dat het nergens over ging:s
Waarschuw beheerder
donateur
laten we het er maar op houden dat hij nou nergens meer over gaat 8)

Om de vrede te bewaren :[

Waarschuw beheerder
mooie topicnaam... jonge tienermoeders....

zijn er ook oude tienermoeders dan?

Waarschuw beheerder
het gaat toch ook nergens meer over of wel dan :s
Waarschuw beheerder
zijn er ook oude tienermoeders dan?

goeie stelling, laten we het daar eens over hebben :-)

Waarschuw beheerder
He romy :knuffel: :flower:
Waarschuw beheerder
Heej PoP :D

alles goed meis ??

:kusje:

Waarschuw beheerder
Ja hoor :yes:

He mooie foto's heb je bij eigen tekst(y)
Ga om vijf uur sporten(spinning)voor de dikke kont:9
Met jou ook alles goed??

Tsja we kunnen net zo goed pbtjes op topic zetten, want ze vinden het toch niet boeiend:9

Waarschuw beheerder
hey, mijn beste vriendin was 15 toen ze zwanger werd van haar vaste vriend.. inmiddels is Jayden geboren, op 7 april, echt kei lief..
ze is met haar vriend getrouwd nu anders kon de baby afgepakt worden door kinderbescherming..maarja..gelukkig is alles goed gekomen!!jij veel suc6 met de opvoeding van gabriëla!!

En je bent echt geen slet dan hoor!! :nee:

liefs (K)
laatste aanpassing
sweetbihatch
jij zegt dat ze hier geen topic moet openen maar dat beter bij yes kan doen
omdat ze daar andere reacties krijgt
maar als jij nou normaal reageert op deze topic
dan is er nix aan de hand en je naam klopt helemaal je bent inderdaad un bitch
gegroet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sooooo ooit gehoord van VOORBEHOEDSMIDDELEN!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
op je 14de al een uitgehangen scheur
Waarschuw beheerder
beter jong zwanger en er voor zorgen dan er op los naaie en steeds abortus plegen
laat dat meisie toch lekka zij zorgt voor de gevolge en t overkomt wel meer mense