Partyflock

Forumonderwerp · 679908
Waarschuw beheerder
Hoeveel uurtjes steek je zo ongeveer per dag in je muziek? (produceren/draaien)

Ik produceer gemiddeld 2 en n half uur p/d en ik draai zo'n half uurtje ongeveer.
Produceren is voor mij meer n obsessie als n hobby zeg maar :P

Ik vraag mezelf af of hier nog meer geobsessioneerde personages uithangen???
Waarschuw beheerder
Ben er constant mee bezig ..... zelfs als ik slaap !!! AAAAAAAAAAAAAARGHHH

Als er een idee voor een vette track komt ... moet ik dat idee ook meestal gelijk omzetten naar iets muzikaals ... ongeacht het tijdstip !!

Its an obsession !!
Waarschuw beheerder
Nou.... per dag toch zeker wel 3/4 uur....in het weekend, soms 20 uur :P maar ik ben dan ook werkeloos haha
Waarschuw beheerder
Ik luister eigenlijk continue naar muziek, zet het nog niet niet op als ik ga slapen, maar jij bedoelt meer in het maken en draaien van muziek natuurlijk, draaien doe ik niet, maar ben eigenlijk net begonnen met het maken van muziek in FL Studio, maar goed tis nog een beetje abracadabra voor mij, maar ik wil echt wel wat leuks gaan maken, dus ik heb nog heel wat uurtjes nodig, maar eigenlijk ben ik te weinig er nog mee bezig om het goed onder de knie te krijgen, heb ook weinig tijd
Waarschuw beheerder
*heeft momenteel n producers block*
:vaag:

*frustration*

Waarschuw beheerder
ik zit gewoon muurvast qua produceren...meer als een paar maanden al...track waar ik laatst mee verder ben gegaan staat in m`n profiel, maar ben er toen mee opgehouden omdat ik geen inspiratie meer had...heel af en toe zit ik nog eens te pielen, maar dan 2, a 3 uur per week, meestal zit ik wat te klooien met knopjes, maar daar blijft het dan ook meestal bij...

Waarschuw beheerder
en meestal is het zo als ik aan een track begin, de volgende al weer in m`n kop zit, daar ga ik dan weer verder mee terwijl die andere waar ik eerst mee bezig was ligt te verotten...schiet ik dus ook niks mee op...
Waarschuw beheerder
uurtje per dag. Oftewel setje per dag. Van de zomer ga ik weer keihard produceren en dan zal ik er wel een uurtje of 4 per dag aan zitten
Waarschuw beheerder
ben vrijwel elke seconde die ik vrij ben met muziek bezig. Dat wil niet meteen zeggen dat ik ook echt elke seconde achter mn computer zit maar ook als ik heel ergens anders mee bezig bent zit ik constant naar geluiden te luisteren welke usefull zouden kunnen zijn voor in n track of er schiet ineens een goed idee binnen terwijl je op school in de les zit. wat dat betreft ben ik zeker 75% van de dag dat ik wakker ben met muziek bezig maar echt produceren doe ik gemiddeld zo'n 2 tot 3 uur perdag maar dat comt ook door die gare computer van mij waardoor t niet leuk meern is om zolang te moeten wachten voor ie eindelijk die vsti of dat sampletje heeft ingeladen.
anders zou ik veel meer tijd besteden aan het produceren zelf......nu ben ik veel bezig met informatie opdoen via internet en hopen dat de dag snel komt dat ik n snellere pc kan betalen ;)
Waarschuw beheerder
sta cker wel een uurtje per dag te draaien in t weekend vaak 2 uur...---> it's addictive :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tjah laatste tijd draai ik weer veel maar dat was dom van me want zit nu in examenperiode maar denk dat ik na me examens het wel in ga halen.. met 3 a 4 uur per dag ofzo.. alhoewel ik ook werk heb maar das alleen maar gunstig.. kan ik platen kopen... hehe dan wordt me ma helemaal gek :P:9