Partyflock

Forumonderwerp · 679704
Waarschuw beheerder
zo egoistisch.. maar ben zo blij, dat een patient vandaag is overleden en niet morgen als ik moet werken...

deze man ws al een tijd ziek en verzorg hem al 2 weken heel intensief.. gister dacht ik al dat ie niet meer wakker zou worden als ik zijn kamer binnen zou lopen, dokter geweest en familie omdat 'het wel eens de laatste x kon zijn'

vandaag kreeg ik telefoon dat hij overleden was..

ik vind het echt heel rot voor familie en andere nabestaanden en natuurlijk voor de collega die het ontdekte, maar ben ook zo blij dat het niet gebeurde met mij in de buurt..

was er echt bang voor.

de intensieve zorg verlenen vond ik echt heel fijn om te doen.. maar dood blijf ik gewoon heel erg eng vinden... het moment van overlijden meemaken dan..

kennen jullie dat gevoel?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
respect voor de mensen die er in hun beroep mee te maken hebben. lijkt me niet makkelijk

sowieso respect voor mensen die in de zorg werken!

D@my, freaky verhaal, lijkt me echt kut om dat mee te maken, en zeker op vakantie!
Waarschuw beheerder
respect voor de mensen die er in hun beroep mee te maken hebben. lijkt me niet makkelijk

Ik heb het mee gemaakt toen ik 12 was met mijn vaders overlijden.

Dit was iets wat ik ook zo niet weer wil meemaken.

Waarschuw beheerder
ja met mij opoe echt heel erg!heb er soms nog nachtmerrie''s van echt vreselijk!

Waarschuw beheerder
2 ruud.nl:

Het was behoorlijk freaky idd.. Ik kijk vrij nuchter tegen de dood aan, maar om het zo mee te maken is toch wel bizar!
Ik heb er nog heel vaak aan gedacht en nu (ook al is het zeven jaar geleden) krijg ik er nog steeds de kriebels van.

Waarschuw beheerder
donateur
Nah is niet echt egistisch denk ik..

Keer bijna betrokken geweest bij een ongeluk
Die vent knalde 2 meter voor mijn neus tegen een boom aan
En is voor mijn neus overleden..

Nu nog kippevel als ik erlangs rijd..
Is ook maar paar honderd meter vanaf mijn huis ofzo :/

Waarschuw beheerder
was erbij toen me pa doodging :S heb een halfjaar aan de slaappillen gezete omdat ik niet meer durde te gaan slape omdat ik telkuns nachtmerries enzoow had :S maar toen was ik ook nog wat jonger :(
Waarschuw beheerder
wat een aangrijpende verhalen allemaal.. :cry:

velen van jullie hebben goed werk verricht .. echt top :jaja:

:hug:

Waarschuw beheerder
donateur
Lisette-> Nah als ik het terug kon draaien was ik op dat moment aan de andere kant v/d stad geweest :/

Waarschuw beheerder
Ja, valt zwaar tegen allemaal..
Ik heb nooit iemand zien overlijden,maar wel bijna dood zien gaan..
En veel dode mensen gezien, geen pretje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Jah ben er bij mn moeder van t begin tot t einde bijgeweest.
Ze is heel mooi en vredig gestorven :)

Waarschuw beheerder
toen ik nog een jaartje of 11 was waren we mekaar aan t bekogelen met bloem bollen, komt er een vrouw aan helemaal over de zeik , grijp ze in een keer een paal vast in t speeltuintje , flikker zo dood voor me neer dat is pas erg dat moment vergeet ik nooit meer.
Waarschuw beheerder
Nog nooit meegemaakt gelukkig...
Alleen bij het mijn huisdiertjes, en bij het paard van mijn zus...was ook erg aangrijpend :yes: :(
Waarschuw beheerder
dat is pas erg

:vaag:

neem aan dat je dat niet zo bedoelt...

sterkte voor alle mensen die een dierbare kwijt zijn :hug:

Waarschuw beheerder
heb het meegemaakt met mijn vader.
heel erg, maar ging heel rustig.
Waarschuw beheerder
2 x mee gemaakt oma en opa

Waarschuw beheerder
donateur
Hey Setje, kut zeg:( :flower: :hug:

Toen mijn opa doodging ben ik er wel bijgeweest tot de laatste snik zeg maar..
Maar dat was omdat ik als de sodemieter naar het ziekenhuis ben gegaan toen ik hoorde wat er was,(volgens mij was jij er toen bnij dat ik het hoorde) en eigenlijk net op het 'laatste moment' aankwam.(Waren nog meer familieleden toen, vind ik wel prettig, dat ie iedereen van wie ie hield om zich heen had, en niet zielig alleen in zo'n kaal hok lag)
Ik weet eigenlijk niet of ie nog bewust heeft meegemaakt of ik er was. Hij heeft me nog aangekeken en weg was ie. (was is zo geschrokken? 8) hehe)

Maar achteraf had ik het liever niet gezien/meegemaakt. :cry:
laatste aanpassing