Partyflock

Forumonderwerp · 679614

SBS 6 begint volgende week weer met het uitzenden van een 3-delige engelse documentaireserie over voetbalhooligans!

Deel 1 => do 27 mei 21:40
Deel 2 => do 3 juni 21:30
Deel 3 => do 10 juni 21:30

Zeker ff kijken vond die delen die ze de vorige keer lieten zien ook wel vet :D
goed jongen

nu slapie doen :gaap:
Saaaaaaai hier
ik hbe het gister gezien, wat een stel iq loze op een hoop :BAH:
laatste aanpassing

Zeker die van Milwall.Schijnen de beruchtste van allemaal te zijn maar ik vond het meer een stel achterlijke Neanderthalers met hun dom gedoe.

was een herhaling, is al een keer op de BBC geweest en ook op FOX 8 of SBS ofzo. vond het wel interessant/leuk om te zien. Zo lang ze zich maar aan de ongeschreven hooligan regels houden en elkaar afsmijten ist wel o.k.
heb ik al keer gezien weer een herhaling :/
Argh, zouden die docu moeten verbieden. :@
Is nu volgensmij al 3 jaar achter elkaar op tv geweest, nu weten we t wel. Kwam gisteren zelfs bij shownieuws alvast een klein voorproefje! Pleuriskinderen op school weer helemaal aankomende maand nog enthousiast aan t gillen tegen elkaar, liedteksten van Millwall van internet afgeplukt of 30 keer teruggespoeld op video... Pleurt toch op.

Tip voor alle mensen zonder geld: Fake-design gaat nu wel weer ff goed verkopen :devil:
een goed georganiseerde bende zo zie k het maar wat een ID je mag de kroeg niet uit van de riot squad hehe lets burn the pub:D

hahaha jah idd die lui zijn egt knettergek

Ach volgens mij wordt dat programma gesponserd door een aantal kleding merken.

Als je door de stad loopt schiet je af en toe gewoon in de lach om personen die burberry petjes dragen.

Ik heb alleen een mooie burberry boodschappen tas, is heel stoer in de supermarkt

hier in turkýje heb je heel veel nep burberry :9

Aflevering twee 'The Season: Burberry Boys' vertelt de ongeziene strijd tussen vandalen en autoriteiten in aanloop naar het WK 2002. Met verborgen camera's worden de ongeregeldheden en het buitengewoon, willekeurig geweld bij de voetbalwedstrijden vastgelegd. 'Hooligans' neemt de kijker mee naar de kern van het geweld; door te infiltreren in de rivaliserende, georganiseerde teams is te zien hoe de agressieve volgelingen directe opdrachten van hun zogenoemde 'generalen' krijgen en hoe de groepen sms-berichten ontvangen over de politieposten. De leiders spreken, zich onbewust van de camera's, op een ongekende en niet verhullende wijze uit over het voetbalvandalisme.

ik ben benieuwd .. heb de aflevering van vorige week wel gezien. Ik vind het maar onzin. Het gaat allemaal wel een beetje te ver hoor.
voetballiefde ontpoppen in bier zuipen en vechten :S "leuk"

heb deel 1 nu gezien, mar volgens mij zijn het herhalingen, want alles kwam me heel bekend voor.

Volgens mij is dat ook pas tien keer gezegd in deze topic :gaap:

voetballiefde ontpoppen in bier zuipen en vechten "leuk"

en kut roepen :D
Bas denk je een beetje aan je vriendin;) die zal dat gerel niet echt leuk vinden:D

ik doe niks mau :no:
weet je toch en nu mondje dicht :lief:
ik heb altijd me mondje diht:yes: doe hem voor niemand nu meer openO:)

:knuffel:
Voor de liefhebber lees eens een boek ;P

Tussen het tuig - Billy Buford

Stukken beter dan het gezwets van onze hooliganverslaggever Paul van Gageldonk

En anders de boeken van John King (dit is wel in het engels)
Lettertje bewegen niet :/
(Jaja, soms wel...)

vanavond tijd voor aflevering 2 :jaja:
ff kijken dus
ik heb er weer zin in, om deze mooie aflevering voor de zoveelste keer te kijken :yes:
Vandaag de Aflevering The Burbeery Boys, ben benieuwd...weet niet of ik deze al gezien heb
Burberry
gaat er weer lkrr aan toe :D
Je zou maar in Engeland wonen en gezellig naar een voetbalwedstrijd gaan kijken.

tja een serie vullen met oud materiaal nou boeiend zeg
hel's volkje ...

:yes: Hooligans Lazio Roma :yes:
laatste aanpassing

Je zult daar maar met je zoontje in dat leeds vak hebben gezeten lekker is dat :/
En dan die voorzitter met ze fratsen :/

Maar volgende week idd lazio die zijn nog veel erger
Maar kheb die afleveringen allemaal al een x gezien 2 jaar geleden ofzo...

die van lazio zijn een stelletje nazi's niet normaal

die gasten van cardiff city zijn zker erg
ik had die aflevering vorige keer maar half gezien
Die exvoetbalspeler gaf mooi ff een valse naam op
Wat een stomkop!
Hoezo stomkop? Het is toch mooi dat die speler ook gaat rellen.

gewoon lomp!

wel ziek dat er in ene een hele aziatische wijk in de hens stond :vaag:
Alleskanvliegen 4 juni 2004 09:31
Je zult daar maar met je zoontje in dat leeds vak hebben gezeten lekker is dat

Dat weet je toch zelf al als je naar die wedstrijd gaat? Net zoals die blonde doos met d'r hysterische gemekker.

In Nederland is bijna iedereen wel wijs genoeg om kinderen thuis te laten naar een uitwedstrijd, waarom zou je het bij een wedstrijd van Leeds in Cardiff dan wel proberen?

Artiest Sentinel
Ach dit zijn gewoon doorsnee rellen. Wel vet om te zien hoor.

Maar die polen en tsjechen, da's pas noest.
Maar dat is niet op tv te zien ;)

Irridicibilli (ofzo) Hebben gewoon veelsteveel invloed binnen de club, daarom zijn ze zo goed georganiseerd. Die top jongens hebben wel een super leven :yes:

waarom zou je het bij een wedstrijd van Leeds in Cardiff dan wel proberen?

Ik vind dat de schuld van Cardiff zelf, die moeten gewoon twee uitvakken maken.

Je gaat toch niet een zooi kinderen naast de Soul Crew neer zetten :S

Dan kan je verwachten dat die gaan huilen enzo.

Toch zijn de stadions daar het vetst. Dicht op het veld, vlak naast mekaar :kwijl:

a.s. zondag 23.15 BRT 1...
komt er ook een documantaire over hooligans

ff kijken dat is geen herhaling volgens mij!

Misschien wordt het hierdoor in nederland weer eens een keer wat. :D

Heb zin in het EK :yes:

A natuulek :)

Misschien wordt het hierdoor in nederland weer eens een keer wat.

Je bedoelt dat de verkoop van Stone Island en Burberry weer eens wat omhoog schiet ? ;)