Partyflock

Forumonderwerp · 679312
Virus genaamd *GEIL* verspreidt zich heel snel, er zijn al aantal gevallen in Nederland geconstateerd :yes:. Helaas ben ik ook besmet, te verstaan GEIL ALS MOTHAFOCKAAAAAA :kwijl:

Op dit moment bestaat nog helaas geen medicijn om dit verschrikkelijk geil virus te genezen :no:. Advies van de dokter luidt:
*meer sex remt geilheid af* (y)
*masturberen is toegestaan* (y)
*druks gebruiken, TE GEIL!* (n)
*sex na druks is UBERGEIL!* (n)
*teamwork kan helpen, oplossing zoeken in groepjes van 3? 2meiden VS 1 jongen? (y)
*onveilig doen*
(y)

Wie is ook besmet en hoe ernstig?
laatste aanpassing
Ow gelukkig ik dacht al dat ik de enigste was. Ik had al het gevoel dat één of ander virus mijn lichaam was binnengedrongen en die sex drang blijft, maar gelukkig delen er zo te horen meerdere die geilheid met zich mee ;-) :P
precies, nu kunnen we elkaar steunen ;p

Het gaat echt verkeerd met die GEILE Rus....ik zou zeggen stuur er een peloton zusters op af....en ga een week in Quarantaine (weet ik veel hoe je dat schrijft)...
Het weer is ook GEIL bevorderlijk, hoe hoger de temperatuur hoe GEILER ik wordt....

ik heb ook last van chronische geilheid.

het virus is begonnen in ong Utecht en heeft zich razend snel verspreid :kwijl:

nu er al veel slachtoffer geconstateerd zijn is al duidelijk dat het een snel verspreidend virus is (Y)
mohhh ik denk dat ik dat virus vnaf mijn 12de dan al heb :P
laatste aanpassing

Het virus bereikte Vleuten al vrij snel... O:)

GVD waarom ben ik weer de lul?! :@ Gedoemd om de godganse dag fakking geil rond te lopen...en mijn neukdatabase heeft het begeven... :[
laatste aanpassing
rus ik zal je bij me thuis in quarantaine zetten :P
beste oplossing

quarantaine plaatsen heeft geen zin het virus is zo sterk dat je er wel een weg doorheen boort :[

het is idd moeilijk om het virus teonderdrukken
maar de beste oplossing is om de druk van de ketel aftehalen ... (Y)
Team work, teamwork zal ons redden zeg ik je :p Groepjes van 2meiden vs 1jongen (Y)
mijn quarantaine is zeer effectief :D

enne rus je valt in herhaling :X

Dan mogen we wel oppassen zaterdag in de XX:O

Groepjes van 2meiden vs 1jongen

ik weet beter oplossing voor ons rus

5 dames 2 heren (Y) klinkt al beter en lost het probleem een deel meer op :kwijl:
@San: jij bent veilig, je hebt een bekende als vriend :p Jou bewaren we voor als toetje :kwijl:
laatste aanpassing

Kan het virus zich ook via partyflock verspreiden???
laatste aanpassing
vast wel als rus het heeft ontwikkeld!!
Ja, ik heb het ook al...

Sommige dagen is het erg sterk, andere dagen houdt het zich gedeisd.

Meestal in de weekenden gaat ie los O:) :P

GEILE column van Shebyte van Start2dance 1 van de weinige die onze Penis snapt!!!

SHEBYTE's sunday: Obey the penis

Het is iets wat elke vrouw zich afvraagt..dus ook ik.
Hoe zou het zijn, wanneer je door het leven gaat met een verlengde van jezelf; een fiere lans, welke jij te pas en te onpas als dreigend wapen jegens het andere geslacht zou kunnen gebruiken.
Het is immers voor ons vrouwen lastig voor te stellen hoe dat moet zijn, zo'n extra stuk vlees waar al je ego en mannelijkheid samenkomt en welke tevens met enige regelmaat gebruikt wordt om het inmiddels geboekt succes te meten.
Tussen de 10 en 23 centimeter ligt een smeltkroes van hormonen, lust, macht en erkenning.. Een wellustige slang, welke zeker niet onderdoet voor het kronkelend gevaarte welke ons vrouwen enkele jaren voor christus al de kop kostte.
Het kan ook niet anders dan een gevoel van welbehagen geven, wanneer je vrolijke vriend in het kader van een samenhorigheidsgevoel, je s'ochtends attendeert op een rosbeurt. Een bijna psychologische drang naar macht, wat expantioneel van aard is.

Ik bewonder hem en haat hem tegelijkertijd. Want laten we wel wezen, buiten het feit dat Hij de man beter gezind was door hem te vrijwaren van menstruatie en een zwakker gestel, gaf Hij hem ook nog eens een extra stuk gereedschap.
Ook hier blijkt echter weer dat schepping niet geheel volmaakt is, daar Hij wel even leek te zijn vergeten dat wanneer al het bloed naar je mannelijkheid stroomt er weinig overblijft om de bovenkamer te voorzien.

Nu ik al wat jaren met de penis en de bijbehorende man in contact ben geweest, lijken mij ook steeds meer andere functionaliteiten op te vallen.
Niet alleen is de penis een seksuele tool, maar blijkt zo'n beetje heel de psyche van de man zich in zijn verlenging af te spelen.
De man gebruikt zijn pik om van te houden, om te delen, om verveling te trotseren, om te ontladen, om indruk te maken en vooral...om mee te denken.

Waar de vrouw, soms nog met enige schaamte haar weelderige bloem verzorgt, is het voor de man een goed begin van de dag , wanneer de penis stevig ter hand wordt genomen en deze uitgebreid in de spiegel wordt bewonderd.
Een gebonden man zegt immers twee keer goedemorgen; tegen zijn vrouw en zijn mannelijkheid.

Wellicht moet hier dan ook het enige en meest besproken verschil tussen mannen en vrouwen gezocht worden. Het is zeker geen kwestie van verschillende planeten, een adamsappel of hormonale aangelegenheden.

Als ik een pik had, zou ik hem ook gebruiken. Fier en trots, als een middeleeuwse ridder te paard, onderweg naar de volgende overwinning waar zijn lans zege zal vieren.

Ik ben er ook mee besmet:s
is er een link tussen alcohol & de virus??

Ik vrees van wel... 8)

...maar bij mij maakt dat alleen het verschil tussen 100% geil en 150% geil... O:)

Xan.. er is een link tussen alcohol en virus... *virus is ook zonder aanwezig zonder alcohol, door alcohol is het virus er alleen in mogelijk nog ernstigere mate aanwezig*

:yes:
Devil de kleine, ben je nat ofzo? :o

Lekker russisch ding... eh... dit is een vraag waar je het antwoord op weet :P

:O

:x en dat truukje met mijn vingers... O:)
hmmm, dus door zaterdag bier en 1 of ander drankje van Crimi te drinken . . . . uhhh. . . . :9

Mij als toetje:O denk dat je dan al genoeg heb gehad:P
zo te zien heb je 't virus nog niet te pakken.

anders zou je weten dat je nooit genoeg heb gehad.

*meer sex remt geilheid af*

Daar word ik dus alleen maar geiler van! :[

Daar word ik dus alleen maar geiler van!

:yes: o:)

edit : dubbele post

geilheid is blijheid en is noodzakelijk (Y)
laatste aanpassing

daar ben je t DUBBEL en dwars mee eens?!

Diana! :lief:

NeuQen op de dansvloer? :9
misschien remt dit af....
Daar word ik dus alleen maar geiler van!

hmmm denk dat je dan gewoon niet genoeg wordt bevredigd waardoor je alleen maar gefrustreerd en dus meer geil wordt o:)

Nee hoor... ben gewoon een klein nymphomaantje O:)

Diana!

NeuQen op de dansvloer?

NeuQen op de dansvloer is geil :yes:

Ik ga even koken...iets met veel wijn of zo... O:) ...ben zo weer terug...

Zijn er leuke dansvloeren open op dinsdagavond? :9
Nee hoor... ben gewoon een klein nymphomaantje

hmmm factoren zoals lengte en dikte van de mannelijk geslacht te noemen *gereedschap* :p spelen grote rol bij het opwekken van de vrouwelijk stem in de vorm van *aaaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaah* en de vocht percentage o:)

zelfs klein nymphomaantje is niet bestaand tegen de geweld van een gigantus te nomen *paal*

Xan... je vergeet de anderhalve liter lambrusco die ik zaterdag al thuis op had o:)

Zal wel 1.5 liter van een ander sapje zijn geweest:P
Zalig, hoe typisch ook weer :D ;)

hahaha nee... anderhalve liter rode lambrusco... en je weet het vrouwen en wijn...

wijn geeft ongein.. ach, jullie zijn getuige geweest :$

jullie zijn getuige geweest

Ik heb niks gezienO:) was te druk met andere dingen8)
Het is rose tijd ... :D

jij was druk met andere dingen... wat voor dingen was je mee bezig belle??? (6)

:o

Mike, niet :o ze was bezig met eh... haar glas leeg te drinken o:)

de hele avond (6)

wat voor dingen was je mee bezig belle???

Ik hou mijn mond dichtO:)

jullie zijn getuige geweest

:jaja: ...ik hoorde zoiets... O:)