3274x bekeken
*schopt Techno naar de ballenbak. Techno wordt McDonalds uitgekickt wegens aanranden van kleine jongetjes*
Deze is ook wel van eh.. 
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/678452
Binnenkopper dacht ik zo?
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/678452
Binnenkopper dacht ik zo?
gataap
Heaumeau..
Jazibelle :kus:
Waarom? Jij hebt toch liever aandacht van mannen... een foto met je lelijke zussie doet ons echt niet anders denken hoor...
enne, Jazibelle, als je lerares nl wilt worden moet je toch beter je best! Sterkte
en Jij bent niet erg goed in begrijpend lezen hè? verrek zeg...Ik spreek slechts OON: Ordinair Onbeschaamd Nederlands...Maar ik zal mijn uiterste best doen.
Ik zal jou eens een ander lesje leren whe he he! Debsnol, bied eens wat tegenstand simpelzieltje
zei het simpelste zieltje van PF met een lange zucht whe he he. Zeg Poepka en Peddo? Is de fabeltjeskrant nog niet op de tv? Gaan jullie lekker met z'n 2tjes Truus de Mierenneukster verwennen...
Zij heeft WEL klasse
maar wat hij ECHT bedoelt:Zij heeft WEL een plasser
laatste aanpassing
Zij heeft WEL klasse
maar wat hij ECHT bedoelt:
Zij heeft WEL een plasser
maar wat hij ECHT bedoelt:
Zij heeft WEL een plasser
Jay moet weer in herhaling vallen op opmerkingen die anderen voor hem gemaakt hebben!
het leuke is dat ik als ik jullie apart zou fucken dat jullie gaan lopen piepen als 'n stel kleine kindertjes!
"Zij heeft een plasser" Nee, daar lig ik echt wakker van
..zegt overgens het meisje met de grootste jeugdtrauma ever!
Sex met vader, moeder die haar volkomen negeert
Zielig hoor!
het leuke is dat ik als ik jullie apart zou fucken dat jullie gaan lopen piepen als 'n stel kleine kindertjes!
..zegt overgens het meisje met de grootste jeugdtrauma ever!
Sex met vader, moeder die haar volkomen negeert
Zielig hoor!
laatste aanpassing
Jah....echt erg voor dat arme ding. Echt, ik ben er kapot van. 
Maar ja, life is like a box of chocolates, you never now what you'r gonna get...ze wist het misschien niet van te voren, hè.
Run meisje Run..nu het nog kan...snik.
Maar ja, life is like a box of chocolates, you never now what you'r gonna get...ze wist het misschien niet van te voren, hè.
Run meisje Run..nu het nog kan...snik.
je verlult jezelf...je wil ons fucken als een stelletje kinderen...snik.....ik vind dit erger dan mijn jeugdtrauma...laatste aanpassing
Nee.. daar droom je eigenlijk van...
kinderachtige opmerkingen!
hmmm...
P..pt voor goeie cijfers
Uhm...ff denken...ik weet uhm: POEPT!!! Hij is goed hè?
Dit is niet kinderachtig, dit is tijdverdrijf.
je verlult jezelf...je wil ons fucken als een stelletje kinderen...snik.....ik vind dit erger dan mijn jeugdtrauma...laatste aanpassing: 14 mei 2004 15:54
voor het geval je 'm gemist had.je verlult jezelf...je wil ons fucken als een stelletje kinderen...snik.....ik vind dit erger dan mijn jeugdtrauma...laatste aanpassing: 14 mei 2004 15:54
laatste aanpassing
Het is maar net aan tijdverdrijf... dit heaumeautje is zo labiel...
Ik hou van wat meer uitdaging...
Dag labieltje!
*ignore*
Ik hou van wat meer uitdaging...
Dag labieltje!
*ignore*