bij Dissonant Poetry valt de plaat in het midden ineens stil net alsof de naald+element gewoon te zwaar is, moet echt bijna alle druk van de naald afhalen dan loopt hij pas goed. bij de andere kant is er geen probleem! is dit normaal???? anders moet ik er ff mee terug
ik denk niet dat dat normaal is, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt iig
Markymark> Hmm, we hebben bij het testen geen problemen gehad met de x16 en ik heb er verder nog niemand over gehoord. Als je daadwerkelijk een defecte druk hebt moet je het maar even laten weten.
als er ooit iets moois uitkomt op enzyme,pleace tell nog steeds bagger.......heb nog niets interresants gehoord op dat label.....
vind ik echt jammer...alles bij gardiac voor de Enzyme tijd compleet,totdat Enzyme kwam.....nu koop ik niets meer
Ach ja...
laatste aanpassing
dat mag jij vinden. heel veel anderen hebben een hele andere mening dan jij. het zou wel een beetje raar zijn als ik me (wij ons) daaraan aan zouden gaan passen of niet dan? dus helaas, we gaan lekker zo door.
Is jammer ja,vond dat andere persoonlijk veel beter......maar ach ieder zijn meuk,toch?
Ik denk gewoon dat ik de oude vertrouwde breakbeat mis in de hardcore van tegenwoordig.....verder,respect!!!
laatste aanpassing
Wat vinden jullie van die nieuwe Enzyme K7 van Hamunaptra ???
Ik vind hem persoonlijk wel meevallen