uuuhhh ja
halloooowwww ook

ben ik ook weer
drukke tijden achter de rug
maar relaxte tijden komen eraan volgende week
heb zaterdag met anniek ons reisje naar turkije geboekt!

we wilden naar het rana resort bij bodrum
maar vandaag een prettig telefoontje dat ze het hotel overboekt hadden

maar goed
ze hadden een voorstel we konden nu naar CLUB KADIKALE
kost 80 euro meer maar hoeven we niet bij te betalen
na overleg met anniek hebben we dus besloten om dit aanbod aan te nemen
dus daar gaan we a.s. vrijdag heen!

voor geinterresseerden
www.vakantietours.nl
en je ziet hem in het rijtje staan, nu op nr 9 maar dat wisselt
we hoeven ons iig niet te vervelen
Tennis (gratis, avondverlichting tegen betaling), minigolf, tafeltennis, boogschieten, biljart, basketbal, volleybal en minivoetbal (alles gratis), diverse niet-gemotoriseerde watersporten aan het strand (gratis), diverse gemotoriseerde watersporten aan het strand (tegen betaling, aangeboden door particulieren)
en we komen niet om van de honger en zullen niet uitdrogen
Verblijf op basis van All Inclusive volgens de formule van deze accommodatie.
Ontbijt, lunch en diner in open buffetvorm, à la carte (Italiaans) van 19.30 tot 21.30 (per reservering), koffie, thee en koekjes van 11.00 tot 12.30 en van 17.00 tot 18.00, diverse snacks van 14.00 tot 18.00, nacht snacks van 23.00 tot 00.30, alle lokale alcoholische en alcoholvrije drankjes van 08.00 tot 03.00, in pool bar van 09.00 tot 24.00, in Çakýr bar van 09.00 tot 24.00, in de discotheek van 24.00 tot 03.00.
klein minpuntje is dat het eten daar niet erg afwisselend schijnt te zijn, maar dat eet ik thuis ook niet

heb er iig vette zin in
momenteel 34 graden daar
en het blijft boven de 27 graden komende 2 weken

heel

weer
maar goed
moet wel opassen met drinken
want zaterdag met uitgaan ben ik aardig ziek geworden

van de whisky en bier
zo erg dat ik om 2 uur naar huis ben gegaan

maja
had weinig gegeten want de dag ervoor op mania had ik veel gratis

in korte tijd
maar het was wel gruwelijk snoeien
had volgens mij nog wel meer wauziteitjes
maar kom ik nu ff niet op
dus als ik ze weet
meld ik het wel
gisteren zwemmen was iig wel weer ff heerlijk
en met een frisse geest leef ik naar de vrijdag
verder nog
2 JENNY: beter dat je wat kan werken komende dagen. hopelijk gaat dat langer duren. en jouw weekend was ook weer aardig geslaagd zie ik

2 FAIZA: helaas ben ik niet op nossies feestje, maar met outblast ben ik er zeker bij! dus heb een maand om te oefenen op het verjaardagsdansje
2 MARION: wij hadden de radio wel aanstaan en lekker meegezongen haha, al is dat eigenlijk verboden op onze afdeling omdat we niet kunnen zingen

2 PETRA: jammer dat je er gister niet bij kon zijn

maar goed, na me vakantie halen we de schade wel in. kga elke dag zwemmen daar dus zwem je er helemaal uit
2 MOOSIE: tja wat moet ik jouw nog zeggen

de mailtjes vliegen weer lekker heen en weer op het werk en gister ook weer helemaal bijgepraat
2 ALL: kga proberen volgende week nog ergens een beriggie hier achter te laten. denk ik bodrum wel ergens uurtje te kunnen i-netten voor weinig

zal jullie wel missen en aan jullie denken. stamp voor mij als je uitgaat want de disco daar zal wel niet snoeiend zijn

zie jullie allemaal snel weer iig en de foto's komen snel online als ik thuis ben! DIKKE

&

U