Partyflock

Forumonderwerp · 678006

Waarschuw beheerder
Nog nooit een pilletje gebruikt wil het nu gaan proberen. Tips? Ideeen? Meningen? Gevaren? Risico's?? Laat je kennis horen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat de boer niet kent dat vreet ie niet
dat is dus precies waarom ik geen boer ben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
morgen gaat ze het proberen toch?

ben benieuwd...
:D

Waarschuw beheerder
Anders ik wel! :yes:
Waarschuw beheerder
Jongens thnxx allemaal, Al Kimmo gaat het gewoon ''proberen'' at Defqon!! en dan lekker i hope... na defqon laat ik wel wetn hoe t was.

Ciao!

Veel plezier!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Yep morgen word het MIJN PARTY & ga ik dus een pilletje proberen... Heb dr ONWIJS veel zin in lekker lol maken en :bounce: tot morgen voro wie er gaat ;-) (K) Al Kimmo!

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe:D Tot morgen..:D deel je ervaring nog ff op t forum...:D

Waarschuw beheerder
ja is helemaal verplicht nu!!!

vertel vertel!! hoe was t?

( of zou ze niet aanspreekbaar zijn?)
Waarschuw beheerder
Geduld, geduld ellepel

Onze Kim, zit er nog midden in.

Kijk morgenochtend maar rond een uur of acht want ze zal wel zodra ze thuis is haar eeste en waarschijnlijk allerbeste ervaring met xtc met ons allemaal willen delen voor dat ze lekker gaat slapen.

Waarschuw beheerder
Wel nog 1 nemen als hij is uitgewerkt!

Waarschuw beheerder
ja hoor...en dan nog een en nog een en nog een....

Waarschuw beheerder
20 juni 2004 02:26
Hallo mensen, Voor de gene die toen in mn forum zijn geweest van wel of niet een pilletje proberen... Hier mijn verslag van defqon.

Vanmorgen 9 uur wakker best zenuwachtig want ik ga een pilletje ''proberen''... eerst maar ff rond uurtje of 2 thuis een borrel gedronken, en toen met zn 4en opweg naar Defqon! kwamer daar rond 15.30 aan eerst weer een borrel gedronken en om 16.00 nam ik mn eerste halve pilletje in. 17.00 uur voelde ik er nog geen moer van kreeg van een vriendin t advies om er wat bij te gaan drinken, ik in een halfuur tijd toch aardig wat smirnoffs weg gewerkt 17.30 een uur later en aardig wat smirnoffs verder maar nog geen werking van t pilletje, oke nog maar een halve... kijk om 19.00 uur pas begon die toch wel aardig in te slaan maar rond 20.15 d8 ik dat ie al was uitgewerkt nog een halve, ZOW en dat was KNALLEN, wow wat voel je je dan goed zeg, mensen zeidde dat ik de hele avond alleen maar lachte , iedereen was lief, aardig en heb met van alles en iedereen staan praten SUPER gewoon! Lekker staan ook was zeker een Toppertje!!!!Niet beroerd geweest niets had als voorzorgs maatregel kauwgom en van die suiker snoepjes mee voelde me af en toe ff misselijk worden hup zuiker snoepie erin en knallen heb er voor de rest trouwens alleen spa blauw bij gedronken en dat ging ook uitstekend!Het gevoel wat ik had (en nu nog heb) kan ik niet omschrijven zo mooi!!! En inderdaad de mensen die zeiden dat je dit niet bij de 1e keer laat, nee denkt ook niet.. ben nu thuis (zelf gereden), ging prima, lekker gedoucht en kop koffie gezet en duik er zometeen maar lekker in. Bang dat ik me morgen depri voel, nee! Absoluut niet.... Maar goed dat laat ik jullie morgen nog wel ff weten maarre ik was anti drugs moest er nix van weten... maar dit is toch wel zo cool!!! Slaap lekker allemaal... en morgen meer! Al Kimmo
Waarschuw beheerder
donateur
We weten hoe het voelt.

ben nu thuis (zelf gereden), ging prima

Na één keer knallen al geen verantwoording meer. Beetje dom, maar ben blij dat je toch veilig thuis bent gekomen.
Waarschuw beheerder
Miss Al Kimmo, goed te zien dat alles prima bevallen is, welkom bij de club, meid!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hehe ben alweer tijdje wakker (11 uur) en heb heeerlijk geslapen, heb ook totaal geen depri gevoel maar ben juist erg vrolijk en positief heel gek. Heb nu wel een beetje last van een zwabber been en een beetje mn wang stuk gebeten maar verder echt een super ervaring. E ja ik moet toegeven denk niet dat ik als ik bv op dance valley sta geen pilletje neem, maar goed alleen op feesten, want moet er dus niet aandenken om t in de kroeg in te nemen heel raar maar vind dat je zoiets echt op een feest moet doen! Verder was Defqon ook een super feest, mooi weer dus zat ons allemaal mee! ;-)
Waarschuw beheerder
Tjah...

Je mag misschien nu geen dipje hebben, maar die komt er zeker wel. Je moet wel beseffen dat er nog steeds MDMA door je bloed zweeft, en dat je nog steeds een mellow gevoel hebt. Morgen en overmorgen zul je je een beetje leeg(zombie-achtig) voelen.

Hoe vaker je het doet, hoe erger je dip wordt. En je geheugen wordt ook steeds slechter! Je zult ook veel moodswings krijgen (vrouwen hebben dat meer en vaker dan mannen)

Zorg er voor dat je het niet vaker dan 1x per maand doet (beter is minimaal 6 weken wachten) en dat het geen gewoonte wordt....

En als laatste: je hebt nu al schade in je hersenen opgelopen en dat zal alleen maar erger worden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
E ja ik moet toegeven denk niet dat ik als ik bv op dance valley sta geen pilletje neem, maar goed alleen op feesten, want moet er dus niet aandenken om t in de kroeg in te nemen heel raar maar vind dat je zoiets echt op een feest moet doen!

Dat zeg je nu, net als een hoop anderen (ik ook). Voor je het weet sta je al wangkauwend op de bowlingbaan.:P:vaag:
Waarschuw beheerder
Begin gewoon rustig aan en neem eerst een halfje en als het bevalt neem je later de rest!
Waarschuw beheerder
donateur

toch maar beter niet doen, lijkt me. het kan dan wel "prima" lijken te gaan, maar toch niet echt verstandig lijkt me. ;)
Waarschuw beheerder

Rijden en XTC gaan NIET goed samen, zou ik je zeker afraden ! Heb 't zelf ook een keertje gedaan en betrapte me d'r op dat ik wat foutjes maakte tijdens het rijden, die gelukkig geen gevolgen hadden, maar het had net zo goed helemaal mis kunnen gaan. Geen XTC en rijden meer voor mij..

De dip heb ik persoonlijk vaak pas op de woensdag, een leeg gevoel van binnen. Is ook weer met een dag weg, hoor, maar het is een teken dat je op moet passen en dat dit niet erger moet worden.

Je begrijpt nu zelf vast al wel hoe moeilijk het gaat worden om dit niet al te vaak te gaan doen, zorg dus dat je discipline houdt, doe het echt enkel en alleen op feesten en ga daar dan niet te vaak heen :-) Als je het wel vaker gaat doen zul je merken dat het steeds minder leuk wordt, je steeds minder dat lekkere gevoel krijgt en de nadelige effecten (de dip, geheugen) steeds groter en groter worden..

Maar verder, join the club :-) XTC love :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou inderdaad, even te vroeg gejuigd, stond vanmorgen op jezus wat voelde ik me gaar en brak zeg, slappe moeie benen, had echt het gevoel alsof ik 3 nachten zwaar had doorgehaald maar was net pas wakker :-S

Was ook erg (ook door andere dingen hoor) erg chagie..... kon erg weinig hebben en wou t liefst lekker in mn bedje liggen de hele dag en nu is het 00.42 en voel me nu wel weer oke, duik er zo ook lekker in.

Slaap lekker everybody ;-)

Waarschuw beheerder
proberen kan geen kwaad..
Waarschuw beheerder
neej proberen kan geen kwaad neej..

maar waarom wil je het eigenlijk proberen?

Waarschuw beheerder
Hey Kimmo!

Ik heb het ook geprobeerd :yes: en ik ben het volledig met je eens, het is echt vet!!! Maar ja, wat ze zeggen is waar; als je het één keer doet, wil je het vaker doen. Vooral als je dan weer op een feest bent.
Ik heb trouwens helemaal geen dipje gehad. Dus das wel mooi meegenomen. Maar ja, heb wel gemerkt dat het niet goed voor je is.

Zaterdag Impulz, Geen XTC voor Smacks..:no:
Het moet wel leuk blijven!

Waarschuw beheerder
EY EY IK GEBRUIK ook vaak pille en zo maar als je vaak gaat doen en je neemt er dan een dan is niet goed bij mij begine ze pas te werke na 2 of drie 3 ligt er aan welke je het maar ik geef je raad blijf er van af nu het nog kan :P:P maarja dikke kus martin
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb trouwens helemaal geen dipje gehad

Die krijg je nog wel als je het vaker gaat gebruiken!

Waarschuw beheerder
Die krijg je nog wel als je het vaker gaat gebruiken!

Daarom doen we het rustig aan, eigenlijk gewoon maar helemaal niet meer, lijkt me beter... :no:
Waarschuw beheerder
niet proberen!!!!!!!!!!!

want van een keer volgen meerdere keren :yes:
Waarschuw beheerder
Je moet t alleen doen als je er zelf voor de volle 100% achterstaat...

Je moet natuurlijk niet iets doen wat je eigenlijk niet wil...:/

En niet teveel uiteraard de eerste keer...