2923x bekeken
Ik mag het alleen als het een blanke opblaaspop is

donateur
Whahahhaa
jezus
jezus
idd liever betrappen dan met een opblaaspop dan met echte vrouw..
vraag me alleen af wat een op opblaaspop meer biedt dan een echte vrouw
buiten dat 'het' alles goed vind en niet zeurt dan
vraag me alleen af wat een op opblaaspop meer biedt dan een echte vrouw
buiten dat 'het' alles goed vind en niet zeurt dan
me 2, dat weet ik wel zeker
Waarom zou mijn vriend dat doen als ie mij heeft?
Denkt dat ik er niet zo blij mee zou zijn op het moment maar achteraf er wel om kan lachuh!
Denkt dat ik er niet zo blij mee zou zijn op het moment maar achteraf er wel om kan lachuh!
Dames, Wat zouden jullie ervan vinden als jullie thuis kwamen en je vriend ligt ineens een opblaaspop te penetreren
Ik zou over de grond heen rollen van het lachen.
Zou volgens mij de eerst komende uren niet meer bijkomen.
Zou volgens mij de eerst komende uren niet meer bijkomen.
enenenenenen...
ik zou zeggen en dwingen door te gaan als bewijs zich niet te schamen voor zijn daden
en ik natuurlijk lachen en toekijken
roep gelijk meer mensen erbij
zitten meerdere gaten in zo'n ding toch
?
zitten meerdere gaten in zo'n ding toch
kan me ni echt voorstellen dat mn vriend die heeft, maar als t ooit gebeurd denk k dat k de komende paar uur erna niet meer bij kom van t lache, maar zal ook vrage waarom???
Best raar als je dat doet terwijl je vriendin hebt.....echt lijkt me stuk beter dan stuk plastic
Ik zoub echt compleet in mn broek zeiken.
Dat heb ik dus echt nooit begtrepen he. Dr lijkt me niets minder lustontnemend als een plasticcen pop waar je dan een beetje eenzaam in ligt te raggen. Of als vrouw een beetje over zo'n nepkerel zit heen te schuiven om m heel erotisch in zn plastic oorlel te bijten.
Ik ga aardig ver qua sex maar sommige duingen zijn zelfs mij te gek. Dit is er een van.
Dat heb ik dus echt nooit begtrepen he. Dr lijkt me niets minder lustontnemend als een plasticcen pop waar je dan een beetje eenzaam in ligt te raggen. Of als vrouw een beetje over zo'n nepkerel zit heen te schuiven om m heel erotisch in zn plastic oorlel te bijten.
Ik ga aardig ver qua sex maar sommige duingen zijn zelfs mij te gek. Dit is er een van.
wackiejacky je hebt helemaal gelijk in alle opzichten 
Blijkbaar doe je dan iets niet goed 
Wow trio met een pop,wou je de pop likken ofzo 
ach ja zal allemaal wel
ach ja zal allemaal wel
Ik heb geen flauw id maar stel je voor je zit met je vriend(in) en een pop hoe ga je trio doen, de pop wordt bevredigd want zelf doet ie niets en dan ligt die pop ermaar 
Makaveli 16 mei 2004 22:23
Was paar jaar terug met "Sex voor de buch" ofzo, met menno Buch een of andere daas die ging ff een showtje geven met die pop, nou heb wel gelachen toen, ik hoor hem nog schreeuwen tegen die pop: " Ja komop! Lekkere geile neukpop van me! "
Was paar jaar terug met "Sex voor de buch" ofzo, met menno Buch een of andere daas die ging ff een showtje geven met die pop, nou heb wel gelachen toen, ik hoor hem nog schreeuwen tegen die pop: " Ja komop! Lekkere geile neukpop van me! "
Woehaaaaa! Hou op schei uit! Wat de fuck waren dat voor idiote lui zeg! Die aflevering heb ik ook gezien idd. Heb ze zowat allemaal gezien en me telkens weer afgevraagd wat er toch mis kan gaan met de menselijke geest. Enen gast met een stuk stof over zn hoofd waar sportbroekjes van gemaakt werden die zoch uitgebreid zat te sjorren, iemand die in een bad zat van chocoladevla met witte bonen, die vrouw die geneukt wilde worden door een indiaan in ene wigwam...
Ik heb me echt elke keer weer helemaal ziek gelachen!!!
Volgens mij zou ik in een deuk liggen... hehehe 
(permanent verbannen)
hahaha als mijn vriend een opblaaspop zou neuken zou k hem egt kei hard uitlachen!!! dan issie egt zielig.. als ie mij kan neuken? waarom dan een opblaaspop??????????/ dan ben je egt ziek...
je heb een keuzen een poes of plastic... wat kies je dan.. de normale vent kies dan denk k tog voor een poes!! of zie k het nu helemaal verkeerd?
een foto maken is ook wel een grappig idee
hahaha
je heb een keuzen een poes of plastic... wat kies je dan.. de normale vent kies dan denk k tog voor een poes!! of zie k het nu helemaal verkeerd?
een foto maken is ook wel een grappig idee
hahaha
Anne-Marije...!! 17 mei 2004 14:34
al de dames lachuh wel....maar waarschijnlijk neukt hij die opblaaspop omdat hij bij jullie iets tekort komt....
al de dames lachuh wel....maar waarschijnlijk neukt hij die opblaaspop omdat hij bij jullie iets tekort komt....
Inderdaad.. dus ik denk ook niet echt dat ik 'm uit zou gaan lachen ofsow..!
uhmz ik zou dan nog geen pop neuken om mezelf te bevredigen dan zou ik eerder de hand aan mezelf slaan
beetje ziek om een pop te neuken lijkt mij
donateur
Ik denk dat ik echt ff met me bek vol tanden zou staan!
En daarna zou zeggen 'WTF BEN JIJ NOU AAN HET DOEN DAN!!!!'
En daarna zou zeggen 'WTF BEN JIJ NOU AAN HET DOEN DAN!!!!'
Precies