Partyflock

Forumonderwerp · 677868

Waarschuw beheerder
Ik was net in het zwembad en zag dus een vrouw met een string aan lopen. Ik vind dit dus best wel raar voor in het zwembad.
Vinden jullie dit kunnen of nie ???
Waarschuw beheerder
donateur
waarom niet zo kunnen je aambeien ook ff luchten!:p
Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah, zelf weten maar ik vind van niet :)

String moet je lekker op het strand aandoen

Waarschuw beheerder
Vind het ook niet kunnen in een zwembad
Waarschuw beheerder
Als je t figuur dr voor hebt, why not????? Ziet dr wel lekker uit..... :kwijl: :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je er een figuur voor hebt en je voelt je daar prettig mee waarom niet.

Waarschuw beheerder
Die vrouw had er ook het figuur voor, maar vind het gewoon een btje vreemd staan in het zwembad. Op het strand vind ik het trouwens wel gewoon kunnnen
Als je dat op het strand doet vind ik het prima maar in het zwembad vind ik het ook nogal achterlijk...
Aandacht trekken dus want je kan mij nog meer vertellen maar het was haar vast niet om de bruine billen te doen....

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Als je dat op het strand doet vind ik het prima maar in het zwembad vind ik het ook nogal achterlijk...
Aandacht trekken dus want je kan mij nog meer vertellen maar het was haar vast niet om de bruine billen te doen....

vind ik dus ook....

Waarschuw beheerder
donateur
ja idd op strand oke maar zwembad :vaag:
volgens mij mag dat ook nog niet eens overal
Waarschuw beheerder
donateur
buiten het feit dat het bij vrouwen met een geschikt fuguur erg :kwijl: is vind ik het toch niet kunnen in een zwembad omdat het inderdaad puur aandachttrekkerij is en niet om bruine kadetjes te krijgen ;)

Waarschuw beheerder
Zwembad vind ik echt niet kunnen hoor :S Beetje raar

Strand vind ik anders, zonnen met zo'n broekje inplaats van een string aan vind ik zelf niet echt mooi staan als dat broekje eenmaal uitgaat en je zo leuke witte afdruk hebt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bekrompen zieltjes :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een kortzichtig gedoe zeg, op het strand wel maar niet in een zwembad, leven jullie nog in de Middeleeuwen?

Waarschuw beheerder
maar op het strand heeft het nog nut dan word je kont nog bruin. Dit vind ik gewoon puur aandachttrekkerij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee dat kan niet!!

want dan moet ik er weer zon strak broekje onder doen om mijn piemeltje in bedwang te kunnen houden..

Waarschuw beheerder
wat is mis met aandacht trekken...als je het lichaam ervoor hebt ?

Jullie zijn gewoon bekrompen en jaloers....no comment verder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je ziet er mooi uit hoor zo in de olie..:respect:
Whahaha Party Gangstah...
Ik ben niet jaloers maar dat zul je met je bekrompen gedachten wel niet geloven...
Ik vind het gewoon aandacht trekken om in een zwembad half in je blote reet te gaan lopen.
Op het strand maakt het me niet uit hoor, al zul je mij d'r niet in zien lopen maar in het zwembad is het enkel en alleen om aandacht te trekken...
En als je aandacht loopt te trekken met je reet vind ik dat gewoon een beetje tsja wat zal ik zeggen....sletterig?....dom? Boeiend, ik vind het gewoon overdreven. En ik zal het er nog maar even bijzeggen dit is MIJN mening...

Waarschuw beheerder
ga er toch lekker op in, maar ben absoluut nie jaloers. Kan zelf ook in een string gaan lopen dan heb ik hetzelfde effect.
Ik vind het gewoon raar als je in een zwembad een string draagt het heeft totaal geen nut
Waarschuw beheerder
Als je een mooie kont hebt, dan mag het :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat je in het zwembad alleen een badpak aanmag

en op 't strand een bikini

:S

Waarschuw beheerder
Het is natuurlijk beter op het strand...
In het zwembad vind ik het weer iets TE
Waarschuw beheerder
donateur
Tja als er een mooi lijntje achter zit oke, maar als ik door de bomen het bos niet meer kan zien dan houdt het op hoor :s
Waarschuw beheerder
tja, zelf vind ik dat het wel moet kunnen. Alsof je alleen om een bruine kont in een string op het strand zou lopen. Zelf heb ik een hekel aan slips zit voor geen meter. String boven alles. Maar omdat nederland nog zo vroom is ben ik haast moreel verplicht om als ik ga zwemmen in een zwembad wel een slip aan te doen. Niet dat ik hier altijd rekening mee hou.

Waarschuw beheerder
Maar omdat nederland nog zo vroom is ben ik haast moreel verplicht om als ik ga zwemmen in een zwembad wel een slip aan te doen

dus je gaat omdat de nederlanders het niet geheel accepteren liever maar NIET in een string lopen?:frusty:

JE MOET HET LEKKER NIET DOEN !!:9

laat ze lekker ............................ krijgen,
al die vroome nederlanders:no:

STRING AAN KAN:yes::yes::yes::yes::respect:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
van mij mag het! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Moet iedereen toch zelf weten!

Waarschuw beheerder
Moet iedereen toch zelf weten!

IDD!!:respect::respect::respect:

Waarschuw beheerder
[img]http://shopfoto.us/weblog/archives/oldsuit.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
String in het zwembad vind jij dit kunnen of nie ??

Moet ik dan in mijn housebroek gaan zwemmen ofzo? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
In het zwembad een string en op het strand met de billen bloot :yes:
Waarschuw beheerder
Ik vind, dat moet iedereen zelf weten, als ze een string aan hebben of niet. Het is natuurlijk wel iets van deze tijd, dus laten we niet gaan zeuren en mekkeren, "the string is real life"
Waarschuw beheerder
Ik wou dat alle vrouwen en sommige mannen een string aan hadden,
in het zwem-bad/strand.
Lekker billen vrij!

Waarschuw beheerder
Met string kan je wel lekker hard van de glijbaan... :p

Waarschuw beheerder
Vind het idd ook een btje raar hor Fab!!
Waarschuw beheerder
donateur
Guerillababe 12 mei 2004 07:57
Met string kan je wel lekker hard van de glijbaan... :P

8) lekker hard gaan idd.. krijg je alleen wel een rode reet... lekker charmant (6)

Waarschuw beheerder
lekker hard gaan idd.. krijg je alleen wel een rode reet... lekker charmant

Hihi, daarom lopen er denk ik zo weinig mensen met string rond in het zwembad:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bewaar die maar voor t strand…………

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat is er mis met smakelijk vertoon in het zwembad :S

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een string voor in het zwembad :jaja:
zit onwijs lekker :)

Waarschuw beheerder
Moeilijk moeilijk... Er lopen natuurlijk ook een hoop kids in een zwembad rond en ik vraag me af hoe die reageren op 'blote' billen. Als een string geaccepteerd wordt wat is dan de volgende stap? Bikini waar je tepels uitprikken? :D
Waarschuw beheerder
ik zwem 1 x per week en dan merk ik al dat ik de enige ben in bikini, smiddags heb je allemaal van die oude vrouwen met badmuts en badpak 8) dus ik zou zeker geen string bikini dragen. op het strand is anders daarga je ook topless wat je ook niet in een zwembad doet.
Waarschuw beheerder
Sorry......

Vrouwen moeten altijd in een stringetje lopen toch???

Vind een stringetje wel sexy.... zo'n grote lap stof over die lekkere billetjes is natuurlijk ook niks!!!

Of schaam je je voor je billetjes Fabie :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waar doet iedereen zo moeilijk over. ik doe t zelf niet dan, maar t ken me toch echt niks schelen wie dat wel doet en waar.
Er lopen natuurlijk ook een hoop kids in een zwembad rond en ik vraag me af hoe die reageren op 'blote' billen.

en kinderen schrikken nergens meer van tegenwoordig.
wil niet veel zeggen maar er word zelfs op straat in een string gelopen. t scheeld niet veel in ieder geval.

Waarschuw beheerder
en kinderen schrikken nergens meer van tegenwoordig.

Is dat een goede ontwikkeling?

wil niet veel zeggen maar er word zelfs op straat in een string gelopen. t scheeld niet veel in ieder geval.

Bij de loveparade misschien. Ik weet niet waar jij woont maar hier loopt op dit moment niemand in zijn string door de stad hoor. :S