Partyflock

Forumonderwerp · 677700

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
Er is helemaal nog geen algemeen topic over Defqon1, plaats hier je verwachtingen, terugblikken op vorig jaar, wat voor weer denk je dat het wordt???

Kortom het algemene Defqon topic O:)

:[

en nee, ik sterf niet, hoef ook geen ban, en dit is niet dubbel O:) dit is gewoon lekker algemeen!!
Waarschuw beheerder
dus doe maar gewoon alles anders peer
Waarschuw beheerder
ghehehe net geregelt kaartje voor 55,- dat is nog wel te doen voor het beste feest van vorig jaar voor mij tenminste.....
Waarschuw beheerder
kheb een mailtje gestuurd naar Q om mn barcode na te checken... geen zin in gezeik daar aan de ingang!
Waarschuw beheerder
hhmmhh en als t dus nep blijkt te zijn, wat dan? denk niet dat ze dat vergoeden ofzo baasje..
Waarschuw beheerder
kheb telefoonnummer, adres enz enz.. dus kan dr zo langswippen als ze vals zijn.. dan eis ik nieuwe :P

.... en ik heb bewijs van betaling!
laatste aanpassing
Maar als het alleen omdat zilverkleurige dingetje :D gaat.. volgens mij kijken ze daar niet eens naar. Ze pakken je kaartje aan en je ken verder..toch?
Waarschuw beheerder
Ja heb nog nooit meegemaakt dat ze m'n kaartje grondig gingen inspecteren :nee:
Waarschuw beheerder
heb gehoord dat q-dance t beu is en met defqon een nieuw scansysteem in gebruik gaat nemen..

Waarschuw beheerder
donateur
er schijnt ook erg veel politie in burger rond te gaan lopen met van die zweet-test setjes waarmee je kan kijken of iemand drugs gebruikt heeft

gelukkig konden ze t niet gebruiken door al die STORM en REGEN en ONWEER die er kwam :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eehhh..als je t nou nog ns probeert om t in t nederlands te zeggen snap ik t misschien :D

Waarschuw beheerder
zonnetje en biertje he :D
Waarschuw beheerder
ik vond smirnoff black wel n leuke sfeer geven eigenlijk vorig jaar :)
Waarschuw beheerder
doe jij ook mee met de polonaise hardcore motherfucker? :bounce:

Waarschuw beheerder
wij namelijk wel
polonaise in black tent, met n smifnoff black :p
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
en een emmer water tegen de hitte
Waarschuw beheerder
wat voor kleur heeft de emmer? :p maar weet je wat we ook kunnen doen ipv dat water royke? we kunnen ook gewoon koelelementen meenemen en bij chani in dr tasje gooien, da past daar toch wel in :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat ik nou een klote streek vind!
Dat q-dance stiekem Blank & Jones van de line up haalt en dat ineeeens Cosmic Gate komt in plaats van Blank & Jones....

Dat is juist weinig verrassend. Piet en Jaspa draaien geen hardtrance dus horen er niet tussen. Net zoals Rank1 er niet tussen hoort.
Waarschuw beheerder
donateur
dit stond op fokforum

Vet nieuws. Vers van de pers.

Er zullen bigscreens op defqon.1 zijn waarop de voetbal wedstrijd vertoont zal worden.
godver wat zal dat een tering feest worden als NL wint

En er zijn 2 heli platforms op defqon. 1 voor het publiek waarin tegen betaling vluchten gemaakt kunnen worden. En 1 voor verslaglegging. Kortom VETTE SHIT!

Er zullen (waarschijnlijk) ook hijskranen met WW2 bommenwerpers daarin geplaatst worden. Echt militair sweertje dus.

weetnie of t waar is, maar lijkt me wel vet opzich

defqon :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is juist weinig verrassend. Piet en Jaspa draaien geen hardtrance dus horen er niet tussen. Net zoals Rank1 er niet tussen hoort.

Fout! ;p Als Piet wil zet ie even gemakkelijk een Hardtrance set neer! :) Hij draait zowieso vroeg op de dag dus perfect voor de opbouw :):d
Waarschuw beheerder
donateur
Ow god...schermen? :s Ok ik ben helemaal voetbalgek, maar ik vrees het ergste :s :nee:
Waarschuw beheerder
knalluh op het strand

alleen maar hopen op goed weer :s
Waarschuw beheerder
hehe ik wist t, die schermen konden niet uitblijven :) nou is t idd alleen nog t weer dat t feest kan verknallen :)

Waarschuw beheerder
Heeft iemand de flyer van dit jaar voor me?
Ik heb 'm kennelijk net gemist en wil 'm erg graag hebben.

Waarschuw beheerder
krijg wel zin in defqon :D

Waarschuw beheerder
nog 21 nachtjes slapen:D!!!!
Waarschuw beheerder
vaud!! nog 20 nachtjes slapen! \0/ nog 21 dagen ja..
Waarschuw beheerder
jaaah, ik ga ook met een kameraat van me dankzij PartyPeanut, die aan ons 2 ViP kaarten heeft verkocht!!

Tnx m8. Word een knalfeest!

[img cacheid=000669d00010da4262fb91e91a004eff13]http://events.q-dance.nl/2004-06_19-juni_defqon1/wallpaper/01/1024x768.jpg[/img]

[img cacheid=000529e9000d45681e9ab4321a004eff13]http://events.q-dance.nl/2004-06_19-juni_defqon1/wallpaper/02/1024x768.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vaud!! nog 20 nachtjes slapen! \0/ nog 21 dagen ja..

Tis nog wel 21 nachtjes slapen!! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
*kan écht haast niet wachten tot t voorbij is* :/
Waarschuw beheerder
Tis nog wel 21 nachtjes slapen!!

1. 29 op 30
2. 30 op 31
3. 31 op 1
4. 1 op 2
5. 2 op 3
6. 3 op 4
7. 4 op 5
8. 5 op 6
9. 6 op 7
10. 7 op 8
11. 8 op 9
12. 9 op 10
13. 10 op 11
14.11 op 12
15. 12 op 13
16. 13 op 14
17. 14 op 15
18. 15 op 16
19. 17 op 18
20. 18 op 19

:yes:
Waarschuw beheerder
Dit is te gek
dit jaar weer naar defqon
Vorig jaar zijn we ook geweest en het was me het feestje wel.
En om het nog gekker te maken gaan we deze keer V.I.P.
ik heb er enorm veel zin in

Waarschuw beheerder
Heb er wel zin in :yes:
Waarschuw beheerder
nietje is niet gek: jij bent gek hoor..
ojajoh?

Waarschuw beheerder
heb een hekel aan polonaises, maar wat moet dat moet dan maar weer, als we dan maar wel stampend de tenten doorgaan :yes:
Waarschuw beheerder
:x Oops HardbazzFreak, je had wel gelijk :)

(F)
Waarschuw beheerder
ik heb altijd gelijk :yes: maakt niet uit hoor ;) maarre, das laat thuis nog, niks aan t doen op de zaterdag?
Waarschuw beheerder
oh trouwens little angel: wie heeft er gezegd dat je niet stampend in de polonaise kunt? :D komt helemaal goed hoor ;) wordt n ervaring om nooit te vergeten :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vond het een topper vorig jaar... de verwachtingen liggen hoog, maar ik heb alweer vernomen dat Defqon (het decoor) er dit jaar NOG VELE MALEN fetter uit zal zien, dus ik ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
heej wie kan me helpen??

ik zoek 2 kaartjes voor defqon,
ik moet er echt naartoe!!!

Alvast bedankt...(k)nathalie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zou effe op markplaats kijken als ik jouw was, nathalie :yes:

Waarschuw beheerder
nog 3 weken en dan is de polonaise alweer voorbij :(
maar daar denken we nog niet aan of wel hardbazz freak?
Waarschuw beheerder
of op uitverkocht.nl