Partyflock

Forumonderwerp · 677576

Waarschuw beheerder
Nou, dat wil ik wel ff van jullie weten;

*willen jullie jong kinderen of nog ff
doorfeesten??

*en hoe zie je je eige dan;
als strenge ouder of mogen jou kinderen ook
alles wat jij nu bv. doet??

*hoeveel kinderen wil je dan??

*heb je al namen??

I zal maar ff beginnen;
ik wil wel kids, maar weet nog nie op welke leeftijd, 22/24 vind ik wel mooie leeftijd maar wil missch ook nog ff doorfeesten en ervan genieten dat ik nog zo jong ben..
en ik zal wel opletten op me kids en ik ga onthouden hoe ik ben geweest en wat ik hebgedaan, dan begrijp ik ze missch meer als me ouders mij nu.. :jaja: :)

laat het me weten!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Froukje liggen!!!!! :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wil kinderen op mijn 30e want dan heb je al wat bij elkaar gespaard, want je weet kinderen zijn echt duur zeker met deze tijden echt alles wordt duurder.. :frusty:
Waarschuw beheerder
ik wil later zeker wel kinderen.. maar eerst carriere maken en een goede start maken.. duurt dus nog wel een jaar of 8 :)

mijn kinderen zullen vrij opgevoed worden maar toch ben ik nog steeds de baas..

ze zullen respect tonen en naar me luisteren :D

Waarschuw beheerder
Mayb kijk wel hoe t loopt he ;)
Waarschuw beheerder
Kinderen heb ik altijd al gewild en zei altijd: 21 vind ik een mooie leeftijd...maar nu het bijna zover is...heb ik nog veels te weinig op kunnen bouwen voor een kindje... Toch wil ik nog steeds jong moeder worden, maar hoe het gaat lopen dat ken ik nie voorspellen ;) Vind dat mijn kinderen wel moeten weten wat wel of niet mag,maar ze zullen ook wel redelijk vrij op worden gevoed! Wel meer dan 1 kindje...;)

Waarschuw beheerder
natuurlijk hangt het ook vd man/vrouw af, maar wat wil jij??

en als je vriend(in) geen kinderen wil, en jij wel?

Waarschuw beheerder
Ik wil zeker wel kinderen, liefst 2. Als ik 30 ben ongeveer, niet later maar ook niet veel eerder. Ik denk dat ik wel strenger zal zijn dan dat mijn ouders tegenover mij zijn. En tja als mijn vriend of man tegen die tijd geen kinderen wil dan ben ik bang dat ik iemand anders ga zoeken die wel kinderen wil.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wil ook zeker kinderen en ook 't liefst 2 ofzo! 24/25 jaar vind ik een mooie leeftijd :)
Waarschuw beheerder
Ik wil rond mn 30ste eens vader worden.

Ben nu 21 en singel dus eerst nog eens paar jaar goed feesten. Na het feesten paar jaar wat mooie reizen maken en hard werken. En na mn 30ste kindje maken en lekker van huisje boompje beestje genieten. Mn ouders waren 40 toen ze mij kregen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb er al 1tje zie foto ze is haar eertse boterham met cocopasta aan het eten whahaha ze is nu anderhalf jaar oud we willen er nog 1tje bij voor me 24e dat vind ik een mooi leeftijd om de 2e bij te hebben...

Groetjes van I'm your Nightmare...(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wil zeker weten kinderen en het liefste voor mijn 25ste ik wil geen oude moeder zijn. maar dan moet ik eerst de goede partner hebben gevonden. maar je kan het toch niet plannen daarom HOOP IK dat ik een kleine heb voor mijn 25ste. feesten doe ik toch niet meer echt ik moet wel 1 hobby opgeven en dat is lekker uitslapen.

Waarschuw beheerder
geen kinderen....zeker de komende 10 jaar niet...ook voorlopig geen vent trouwens
Waarschuw beheerder
donateur
wil wel graag kinderen..

maar wanneer kun je moeilijk beslissen
Waarschuw beheerder
NO WAY..

ik hoef egt GEEN kinderen..

kben er totaal geen typ voor..

keb 7 weken bij me tante gelogeerd en die heeft 2 kinderen van 4 en 9, echt na 2 dagen was ik het al zat.. je word er zoooo moe van..

en het kost klouwen met geld..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(n )ooit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wil cker 1of 2 kids!maaar wel tot ik helemaal uitgeleefd ben, ik kan niks met kinderen als ik nog vanalles wil doen. waarschijnlijk verwaarloos je ze dan het meest.
Ik denk wel dat ik ze wat strenger op ga voeden alsik word opgevoed.. ik eeuh ja soms zeggen ze weleens dat ik wat niet mag, maar ga dan eigenlijk nog gewoon:S zo erg wel eens dat ik zelf zeg dat ze eens wat strenger moeten zijn en me dan gewoon eens een tik moeten geven ofzo..
maarjaaaa zolang hun 'het wel best vinden'

Waarschuw beheerder
Tuurlijk wil ik kids!! Liefst 3, want ik heb 2 broers en dat is precies goed;)
En dan het liefst met steeds 3 jaar ertussen, zoals bij ons:) Is echt geweldig, 2 grotere broers waar je mee kon dreigen als klein ventje :[ :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil graag zo jong mogelijk kinderen. Maar aangezien ik nog geen vriendin heb ontmoet waarmee ik kinderen zou willen denk ik niet dat ik kinderen neem :S

Ik wil namelijk cker niet dat mijn kinderen een oude lul als pa hebben :)

Waarschuw beheerder
khoud niet zo van kinderen, maar ja misschien denk ik er later anders over....

Waarschuw beheerder
ik eeuh ja soms zeggen ze weleens dat ik wat niet mag, maar ga dan eigenlijk nog gewoon zo erg wel eens dat ik zelf zeg dat ze eens wat strenger moeten zijn en me dan gewoon eens een tik moeten geven ofzo..

tja.. meestal doen kindjes júist wat niet mag.. daarom ben ik juist van plan om ze niet zo streng op te voeden.. dat ze er zelf wel achterkomen wat wel en wat niet kan.. lijkt me wel heeel moeilijk..

Waarschuw beheerder
Ik wil zeker wel kinderen... maar ga nog ffies door met feesten:bounce:... kinderen kunnen altijd nog.. en als je ze eenmaal hebt, ga je niet zo vaak meer feesten!! Dan is alles gewoon anders...
Live your life to the fullest..:D
Waarschuw beheerder
Jazekers.. .maar nu even niet :p... nu nog veel te druk, maar ooit......

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil heel graag kinderen en ik weet ook al van wie!
Zo rond mn 25e zou ik er wel aan willen beginnen.
Tot die tijd nog volop feesten, op vakantie gaan enz...

Waarschuw beheerder
doorfeesten??Ik wil pas kinderen als ik ze een toekomst kan bieden, zelf financiele zekerheid heb en dat soort dingen.

alles wat jij nu bv. doet??Rechtvaardig streng:yes:
Als het zou kunnen gewoon 2..
*heb je al namen??
Melle, Sterre, Marijn, Tygo Pepijn, die richting

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wilde ongeveer rond mn 25ste kinderen :d

maar jah dat was niet de bedoeling volgens mij:P:P

BEN NU ZWANGER!! 5 en een halve maand van mn eerste kindjuh en ik ben 21 in sept 22

ik weet ook dat ik een ZOONTJUH krijg misschien iemand sugesties voor namen??

Ik vind het eg vet moeilijk :S pfff
en heb niet zoveel tijd meer!!!

Waarschuw beheerder
Jade (maar dan niet op zn nederlands uitgesproken) vindt ik mooi voor een jongen!

Waarschuw beheerder
Wil pas kinderen als ik klaar ben met school en een vaste baan heb, wil iig geen kinderen zonder zekerheid, ze moeten het wel goed hebben. 2 Vind ik genoeg.
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet al zeker hoe ik me jongetje en meisje ga noemen.. weet ik volgens mij al 3/4 jaar maar zeg ik tegen niemand:P
Waarschuw beheerder
:nee: geen kinderen :bah:

Waarschuw beheerder
doorfeesten??

Jaaaaa, wil zeker kinderen. Wilde 'vroeger'altijd rond mn 22e/23e kinderen :vaag:. Ben nu 24 en moet er nog niet aan denken. Eerst nog ff lekker feesten.

alles wat jij nu bv. doet??

Geen idee nog, wel een vrije opvoeding denk ik.

Nou, als het aan mij ligt 3 (jongen-jongen-meisje) maar mn vriend wil 2 (jongen-meisje). We zien wel wat het wordt...

*heb je al namen??

Jaaaaa, maar zeg lekker niet welke!
Weet al vanaf ongeveer mn 16e hoe ik een meisje zou willen noemen. En er zijn meerdere jongensnamen die ik leuk vind dus daar kies ik tegen die tijd wel uit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iemand mooie jongens namen voor mij ???
Waarschuw beheerder
Zoals ik er nu tegen aan kijk, wil ik geen kinderen

:jaja: zo denk ik er ook over, maar misschien dat dat nog ooit veranderd. Maar voor mijn dertigste in ieder geval niet.
Waarschuw beheerder
het liefste nog volgend jaar maar ja die beslissing neem je samen :)
Waarschuw beheerder
ik hoor iedereen maar zeggen ik wil nog door feesten,, nou ik ben zelf 24 en ik heb 2 kindjes , (litle dj en ettertje, staan ook op de pf)en ik ga ook nog steeds feesten , dus(K)

Waarschuw beheerder
donateur
iig voor mn 30e!!!!
Waarschuw beheerder
zeker weten dat ik kinderen wil!! ben echt gek op kids :yes:
denk 2, mooie leeftijd is wel achter in de 20

Waarschuw beheerder
Ik heb altijd al geroepen dat ik 3 kinderen wil: 2 jongens en 1 meisje..:$

Nu nog ff wachten tot ik wat ouder ben en de ware heb gevonden :jaja:. Vind 25/26 wel n mooie leeftijd.
Waarschuw beheerder
ik zou als het gaat en nog steets hetzelfde vriendje heb wel over een paar jaartjes al kinderen willen. drie stuks maar vier mag ook...
en hij heeft er ook geen problemen mee...

Waarschuw beheerder
ik wil wel 2 kids :D:D naam meisje : kelly of dominique

naam jongen dwayne
Waarschuw beheerder
Ben echt helemaal weg van baby's en kleine kindjes:lief: en zou zelf voor m'n 30e wel een kindje willen.

Alleen dan zal ik toch eerst is een leuke en goede vent tegen moeten komen!!:(

Waarschuw beheerder
Straks....in de toekomst, maar mn vriend is 7 jaar jonger (nog maar 20) dus voorlopig nog niet.......:( :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik rond me 24ste, maar denk dat ik dat niet ga redden.
Heb ik nu nog 4jaar en nog geen geschikte vent gevonden.

Denk dat als je het goed regelt met oppas enzo je toch zeker 1X per maand kan gaan feesten.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
liever geen kinderen
Waarschuw beheerder
Ja ik wil wel kinderen maar pas als ik klaar ben met lol hebbe en allis goed voor elkaar heb huisie boompie beesie;) Tis toch iets dat je leven een andere wending geeft dus liefst nog ff klein tijdje w8en;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil later ook kinderen als ik een jaar of 25/26 ben, en denk niet dat ik een echte strenge moeder ga worden

Waarschuw beheerder
:yes: wil ze zeker, en het liefste voor mn 30e :)

Waarschuw beheerder
NEEEEEEE, geen koters
Waarschuw beheerder
moet er nou niet aan denke misschien later 2 poetuh ofzo maar dat weet ik ook niet zeker lijkt me alleen maar lastig

Waarschuw beheerder
Waarom niej is toch kei leuk, iets van jezelf :D:D:D

Waarschuw beheerder
Kids zijn leuk, maar moet er nu nog niet aandenken! Eerst lekker feesten!!! 8)