Partyflock

Forumonderwerp · 677553
558x bekeken
Waarschuw beheerder
Op 28 augustus zal op het recreatiegebied Binnenmaas nabij Rotterdam de 3e editie van Decibel Outdoor worden georganiseerd door b2s.

7 area's en vergunning voor 20000 man het terrein wordt 2 keer zo groot in opp en de wc's zijn gratis:D:D

De Area's zijn:
1. Hardstyle
2. Hardtrance
3. Early Rave
4. Trance
5. Techno
6. Hardcore
7. Jumpstyle :bounce:

Er zullen ruim 60 artiesten optreden tijdens dit festival.
Decibel begint om 21.00 uur en zal duren tot maar liefst 07.00 uur in de ochtend.

Tickets zijn vanaf zaterdag 15 mei verkrijgbaar bij Ticketbox en vanaf 19 juni bij de bekende voorverkoop adressen en kosten 42.75 euro (Ex fee)

Klinkt goed toch??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Klinkt goed toch??

jawel hor :jaja:
Waarschuw beheerder
op de site van b2s www.b2s.nl wordt aardig :bounce: alleen nu de line-up nog
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
vorig jaar was ook erg goed vertoeven in de Reactor zaal :D
Waarschuw beheerder
donateur
waar is het feest ???
Bron? website???
Waarschuw beheerder
donateur
hzm begint dat nu al dan :P
maar klinkt idd goed.
wil ik gloof ik toch wel weer heen :D
Waarschuw beheerder
afgelopen jaar was ook wel leuk maar ik zou nooit gaan als ik niet met de auto ging.

pendelbussen waren echt ZWAAR KLOTE toen.
Waarschuw beheerder
kwas vorig jaar op de fiets das helemaal relax maar ja niet iedereen woont dichtbij :D

Waarschuw beheerder
donateur
jah len, dat zal wel relaxed worde denk ik!
Waarschuw beheerder
Vorig jaar alleen heen gegaan met pendelbus, terug met de auto. Dit jaar zeker weer aanwezig :)

Waarschuw beheerder
hoop wel dat het beter weer wordt als vorig jaar.... want met auto was toen ook niet ideaal,kwamen vast te zitten in de modder en werden na 2uur ofzo pas eruit getrokken door zo'n traktor....
maar was verder wel leuk feest :D
Waarschuw beheerder
klinkt idd goed :D.

Was vorig jaar errrrrug gezellie, op die regenbui na dan....

Ben benieuwd naar de line up

Waarschuw beheerder
klinkt zeekerz ok!
alleen weet t echt nog nie hoor! vond het vorig jaar zo zwaar tegen vallen :/
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
beter! klinkt goed.. hopen dat het weer wat meer meezit dit jaar.
Waarschuw beheerder
Bron is inderdaad b2s...

Line-up zal wel rond einde van deze maand komen denk ik.
Waarschuw beheerder
Een Jumparea :respect:

Hier heb ik alleen maar van durven dromen! :D

Hopen dat de area niet AL te groot is, en niet AL te veel bekende namen (Greg C zal sowieso wel komen (y)), zodat er een lekker gezellig, intiem jumpsfeetje hangt.

Verder hoop ik ook dat er niet teveel dj's komen die ook hardstyle draaien, want een jumptent is een jumptent. Ik hoop dus op veel Franse en Belgische namen.

Ik wist het al van te voren; Hier ben ik sowieso bij :jaja: (y)
Alle andere stijlen zullen ook goed vertegenwoordigd zijn en ze hebben een goede zet gedaan om er een hardcore tent erbij te zetten.

Line-up zal toch wel goed zijn!
Bron: Bronco (YUP) ;-)

Waarschuw beheerder
dat wordt een gratis feesie
Waarschuw beheerder
Harry> Maak je over die jump area maar geen zorgen ;)
Waarschuw beheerder
Wordt weer heel vet dit jaar,ben benieuwd naar de line-up:D:-D
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar was er leuk, alleen was het minder om er te komen... of met zn alle in zo'n bus gepropt of met de taxi wat dan weer veel kost

Denk er nog ff over na, maar klinkt goed:)
Waarschuw beheerder
Dit hoort er ook nog bij:

Op 28 augustus zal op het recreatiegebied Binnenmaas nabij Rotterdam de 3e editie van Decibel Outdoor worden georganiseerd door b2s. Ook dit jaar beschikt het festival over een in Nederland unieke nachtvergunning. Na de uitverkochte editie in 2003 is er dit jaar plaats voor 20.000 bezoekers.
Er zijn dit jaar 2 stijlen toegevoegd waardoor er maar liefst 7 area’s zijn waar alle stevige stromingen van de hedendaagse dance te horen zullen zijn. Het festivalterrein is 2 maal groter in oppervlakte dan bij de editie in 2003 waardoor alle faciliteiten optimaal zullen zijn voor de bezoekers. Binnenmaas als locatie aan het water met zijn landelijke omgeving is het perfecte decor voor het enige dance-event in dit deel van Nederland.
Voor deze editie zijn er diverse aanpassingen aangebracht die de overlast bij slecht weer en entree zullen beperken. De toiletten zullen gratis zijn. Er zal alles uit de kast gehaald worden op het productionele gebied met de daarbij behorende line up en dat garandeert een perfecte combinatie. Gezien de toeloop van vorig jaar verwacht b2s dit jaar wederom een uitverkocht huis.
Waarschuw beheerder
Is het een jumpstyle of een Jump area. Zit wel verschil in.
Ik wil er graag alleen Belgen en Fransen zien draaien, geen Nederlanders.
Maar alvast een big thanx voor de B2S-organistatie.
Nou nog hopen dat alle regenzeikers thuis blijven, dan kan het feestje niet meer stuk.

Het eerste half uur iig S.T.F. live :D

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Early Rave & Hardcore:lief:

*voegt Decibell toe aan agenda*
Waarschuw beheerder
Wij hopen op:

Greg C
Furax
HS
Yann
LB

Waarschuw beheerder
Zou trouwens wel heel erg lachen als Da Boy Tommy in de jumpstyle tent zou komen...maar dat kan ik denk wel vergeten. Voor de hardcore tent hoop ik (als altijd) op:

Jappo aka Unexist:respect:
Waarschuw beheerder
Tommy is dood volgens mij ;)

Waarschuw beheerder
:(

Kol Nedra:lief:
Waarschuw beheerder
jaja, en The Beginning :p

Waarschuw beheerder
I Love School:yes:

Waarschuw beheerder
Mijn aanwezigheid is alweer sinds vorig jaar bij Decibel bepaald ;)
Waarschuw beheerder
:D Juist! :D

Maar die tracks zullen de meeste mensen wel weer niet waarderen op Decibel.

Waarschuw beheerder
Ik hou niet zo van de Franse jump, dus ik ben denk ook niet in de jump tent te vinden. Misschien loop ik er ff langs, ff een biertje met je doen, Vage Nico;)
Waarschuw beheerder
whaha, jullie zullen nog verrast worden :P

Waarschuw beheerder
Ik ben toch bij Early hele avond dus tjah Hoewel ik Belgische Jump (vooral ouwe) erg geil vind en hardcore gewoon ook maar Early is gewoon beterder ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het best B.A.L. :D
Ik denk dat je wel effe mee jumpt als je die bonkende Jumpbass hoort. Als Greg C draait, moet je er sowieso wel staan.
:bier:

Waarschuw beheerder
Ik spring wel ff mee, maar daarna weer snel terug naar (early) hardcore:P
Waarschuw beheerder
Staat het topic ineens onder reclame :S
Kon hem al niet meer vinden ineens...

Waarschuw beheerder
ja dat probleem had ik net ook met een forum van mij, maar ben zeker present op decibel 8)

Waarschuw beheerder
Ik was hem idd ook ff kwijt...maar dan moet je bij ''jouw participaties'' kijken:)
Waarschuw beheerder
ja, dat weet ik.
Maar ik vat niet zo goed waarom alles onder reclame gegooid wordt zo snel.
Er is toch een bepaalde informatieve functie...en reclame wordt toch stuk minder bekeken....zeg maar gewoon niet ;)

Waarschuw beheerder
Maak je maar geen zorgen hoor, ik ben het met je eens:P
Waarschuw beheerder
ga ik zeker weer heen wordt de 3de keer
Waarschuw beheerder
Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. Greg C. :respect: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat er 2 maanden van tevoren vette regenbuien worden voorspeld die avond!
Dan komen alleen de echte partypeople ;)
Waarschuw beheerder
1e Decibel was top, vorig jaar toch wel minder en dat terrein bij de auto's was ook drama.
Maar mocht ik al terug zijn van vakantie dan ben ik heus wel present;)
Voor Vage Nico Furax draait op de volgende Pussy Lounge.

En liever geen regenbuien hoor anders sta je weer opgepropt in de tenten:s
Waarschuw beheerder
donateur
Ook weer aanwezig! (y)
Waarschuw beheerder
RCM 1000x dank! Dan weet ik ook weer waar ik de 17e Juli uithang :D

Wat een mooie zomer wordt dat toch! Greg C, Furax..who's next? DJ HS???
Waarschuw beheerder
neej nico ...casebass....:P

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
ben vorig jaar gaan lopen terug.........

mwaaaaaah was goed te doen hoor met 24 man (F)