Partyflock

Forumonderwerp · 677413
5 volgers · 62852x bekeken
Waarschuw beheerder
+3
KKVDK United!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Klssy op woensdag 15 september 2010 om 15:56:
Is t nog een beetje uit te houden daar op Curaçao?

Jazeker, kiek moar op me hyves (nee das geen ziekte :P ) of facebook als we daar ook buddie's zijn :)

http://rob24284.hyves.nl/

Ciao

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Dude op woensdag 15 september 2010 om 02:18:
Welke sets moet ik gaan loaden van Kjoe Beees mannen?

Zijn er setjes online? Crypsis was echt super gek.. en Ran-D vs. Alpha Twins was ook een mokerset. Raw Hardstyle:respect:

Uitspraak van The Dude op woensdag 15 september 2010 om 18:06:
Jazeker

Heel vet hoor, daar stage lopen! het leven daar lijkt me echt heeeerlijk!

Uitspraak van Co :bounce: op dinsdag 14 september 2010 om 23:43:
whahaha prachtig he... schoot er de afgelopen nachten toen ik er aan dacht, spontaan weer van in de lach!! Wat hebben wij een onzin uit zitten kramen zeg, maar wat hebben we onwijs gelachen

Hahaha echt zo vreselijk gelachen inderdaad.. We waren wel echt op een heeeel vaag niveau bezig hoor. Onnavolgbaar:lol:. Die after-foto's worden ook met het feest gekker:').
Waarschuw beheerder
Ik ben klaar met die kutfeesten BAH

Waarschuw beheerder
Mooi want wij zijn klaar met jowu! :bye::D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 september 2010 om 20:13:
Zijn er setjes online?

http://lsdb.nl/search/cS1iYXNlLWFZZVl0bWRn.html

Nog geen Hardstyle tot nu toe helaas!
Waarschuw beheerder
Nog een paar dagen en dan weer lekker een weekend ongegeneerd zuipen :bounce:
Waarschuw beheerder
inderdaad!! Waar vind je zoiets nog?! Het lijkt net of de tijd heeft stil gestaan in die nostalgische binnenstad :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lang leve zwart nazareth :respect:

Waarschuw beheerder
Zo..! Tijd om mijn grot maar eens op te zoeken. Het was me het weekendje wel zeg:lol:.
Waarschuw beheerder
pfffffffff wat was het gister een gezellig zuipfestijn zeg!! :respect:
Nu officieel naar de KLOTE :vaag:
Begonnen met het revalidatieproces............

Waarschuw beheerder
De zondag deed 't em gewoon weer hoor dit jaar:respect:.

Ben toch wel aardig moe nu :D.
Waarschuw beheerder
Wat is het rustig hier de laatste tijd :(

Waarschuw beheerder
Inderdaad. Tijd dat meer mensen hun verantwoordelijkheid nemen!
Waarschuw beheerder
Laten we met ze alle een voorbeeld nemen aan het CDA

Waarschuw beheerder
Doen we al, met al die dissidenten & mastodonten hier!:(
Waarschuw beheerder
:lol:

Waarschuw beheerder
vandaag de rechtzaak tegen wilders he,
Waarschuw beheerder
nou nou het is wat, heel de wereld op ze kop!

dalijk motte we opnieuw stemmen, je kent het wel!
Waarschuw beheerder
donateur
The Boss has spoken 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Co, hoe was Fusion?? Hoor goede verhalen :bounce:
Waarschuw beheerder
niet geweest, had geen vrienden :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Das K*t...
Waarschuw beheerder
:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Co :bounce: op woensdag 6 oktober 2010 om 20:11:
niet geweest, had geen vrienden

DBSTF in Outland dan maar een herkansing?:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 oktober 2010 om 17:33:
DBSTF in Outland dan maar een herkansing?

ik ga niet :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ewaa.. had ik het tegen jouw dan!?8)

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 oktober 2010 om 20:25:
ik ga nie

ik ook niet :)

Waarschuw beheerder
Molshoop gefeliciteerd!

Waarschuw beheerder
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is?
Waarschuw beheerder
Groen

Waarschuw beheerder
nee, warm.
Waarschuw beheerder
euuhh.... de zon?

Waarschuw beheerder
pfff.. klote zon:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Klssy op woensdag 13 oktober 2010 om 20:53:
euuhh.... de zon?

Volop hier :D
Waarschuw beheerder
hier niet joh! allen maar regen nu :(
Waarschuw beheerder
donateur
Hoorde ook iets van ''vriezen'' :P:P

Sterkte daar met de intocht van de winter 8)
Waarschuw beheerder
Klopt, ik heb me schaatsen vast uit het vet gehaald en de rayonhoofden hebben het al aangegeven "it giet oan!" :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wie gaan er volgende week nou naar Outland?

Cath
Kooij
Jerry
Molshoop
Frank
Co:P?
Waarschuw beheerder
Pfffff een feest in een discotheek :/

Mij niet gezien daar :no:

Waarschuw beheerder
Wat had ie graag vrij gekregen8)
Waarschuw beheerder
Feest leeft niet echt hier op t forum :no:

Waarschuw beheerder
Nee inderdaad. Beter op zondagochtend lekker werken :')
Waarschuw beheerder
Wat een rare post heer van Buitenen. Leg het verband eens uit tussen, 1 feit dat het door u reeds eerder vernoemde feest niet leeft op dit open inernet forum, en 2, het feit dat ondergetekende aanstaande zondag de Nederlandsche grens en economie moet gaan beschermen.

Verklaar u nader

Waarschuw beheerder
Het verband is dat de suggestie wordt gewekt dat er de nodige frustratie aanwezig is bij dhr. Klos aangaande het feit dat hij niet aanwezig kan zijn, en dit botviert door middel van het plaatsen van postings die betrekking hebben op dit evenement en een negatieve grondslag lijkt te hebben. Overigens is mijn reactie niet alleen gebaseerd op de opmerking dat het feest niet erg leeft op het forum. Ik heb hierbij ook de opmerking betrokken waarbij u aangeeft dat feesten in een discotheek niet kunnen rekenen op een bezoek van u.
Waarschuw beheerder
De conclusies die hier getrokken worden zijn volledig uit de lucht gegrepen, en mijn woorden worden op een schandelige wijze uit hun verband getrokken. Enerzijds word mijn persoonlijke mening door uw persoon als frustratie afgedaan, anderzijds wordt een simpele observatie weggezet als negatieviteit.
Laat ik vooropstellen dat ik geenszins gefrustreerd ben, en dat mijn observaties geen enkele, om met uw woorden te spreken, negatieve grondslagen als basis hebben.

Verder dien ik hier nog aan toe te voegen dat uw interpretatie van mijn postings niet anders dan gekleurd zijn, en dat u probeert middels opruiende teksten een emotie bij mijn persoon probeert te ontlokken.
Ik kan u bij deze zeggen, heer van Buitenen, dit gaat u niet lukken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Molshoop nog steeds in twijfel over Outland

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klssy op woensdag 20 oktober 2010 om 12:32:
De conclusies die hier getrokken worden zijn volledig uit de lucht gegrepen, en mijn woorden worden op een schandelige wijze uit hun verband getrokken. Enerzijds word mijn persoonlijke mening door uw persoon als frustratie afgedaan, anderzijds wordt een simpele observatie weggezet als negatieviteit.
Laat ik vooropstellen dat ik geenszins gefrustreerd ben, en dat mijn observaties geen enkele, om met uw woorden te spreken, negatieve grondslagen als basis hebben.

Verder dien ik hier nog aan toe te voegen dat uw interpretatie van mijn postings niet anders dan gekleurd zijn, en dat u probeert middels opruiende teksten een emotie bij mijn persoon probeert te ontlokken.
Ik kan u bij deze zeggen, heer van Buitenen, dit gaat u niet lukken.

Dit moet ik toch echt even ontzenuwen. Ik trek in mijn voorgaande reactie absoluut geen conclusies, ik reageer slechts op het feit dat u met uw postings enkele suggesties wekt. Formeel gezien kunnen we ons alleen focussen op de tekst die geschreven is zoals zij is, echter bestaat er ook nog iets als begrijpend lezen, waaruit we andermans interpretatie op kunnen maken. En het feit dat u iets suggereert, wil automatisch zeggen dat ik dit nooit en te nimmer als een feit kan poneren. Overigens begrijp ik best dat u hier niet openlijk gaat toegeven dat er frustratie in het spel was. Dit zou een onmiskenbaar gezichtsverlies betekenen.

Overigens ben ik van mening dat er absoluut geen sprake is geweest van het uitten van opruiende teksten. In mijn korte betoog heb ik geenzins gebruik gemaakt van ophitsend taalgebruik, hooguit een controversiele mening van een KKVDK opiniemaker. Deze aantijging beschouw ík dus als demoniserend, en verwacht dan ook dat u hier alsnog op terug komt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Molshoop op woensdag 20 oktober 2010 om 15:44:
Molshoop nog steeds in twijfel over Outland

Afgelopen vrijdag: "Uhhh jah ik ga zeker man.."

:') :bye:
Waarschuw beheerder
Geachte heer, het is wel degelijk evident dat u conclusies heeft getrokken. Ik vroeg u, 19 oktober jongstleden, mij het verband aan te tonen tussen het feit dat de door u genoemde bezigheid aanstaande zaterdag geen bijval kreeg op dit forum en anderzijds het feit dat mijn persoon aanstaande zondag zijn contractuele verplichtingen na gaat leven voor zijn werkgever.
U trok hierop de conclusie dat de suggestie werd gewekt dat er de nodige frustraties aan mijn zijde zaten aangaande het feit dat ik deze vrijetijdsbesteding niet kon bijwonen. Dit is voor geen enkele andere interpretatie vatbaar.

Verder wil ik u er op wijzen dat ik nooit en te nimmer iets heb gesuggereerd, ik houd mij enkel en alleen bezig met de feiten zoals die nu bekend zijn. De opmerking van uw persoon dat ik in deze zaak nooit toe zou kunnen geven dat er wel degelijk frustratie in het spel was omdat ik dan gezichtsverlies zou lijden, kan ik simpel pareren met het feit, uw gedachtegang volgend, als u toe zou geven dat u de plank volledig mis slaat, u gezichtsverlies zal leiden.
Ik vind het verder ambetant om te moeten lezen dat u er nog steeds van uit gaat dat er frustraties van mijn kant in het spel zijn. Wat u hier verklaard raakt kant nog wal, en ik vraag u nogmaals hoe u aan dit idee kunt komen als u de feiten bekijkt zoals ze geschreven zijn.

Ik sta verder zeker in mijn recht om u te beschuldigen van het plaatsen van opruiende berichten richting mijn persoon, dit om het navolgende.
Door het plaatsen van uw, grammaticaal belabberde, bericht op 18 oktober jongstleden probeerde u mij op te hitsen tot het plaatsen van een ,door negatieve emoties geleid, geprikkeld bericht. Met enige kennis van de Nederlandse taal zou u weten dat opruien synoniem staat voor onder andere ophitsen en prikkelen. De enige handreiking die ik u hier wil doen, is voortaan mijn berichten richting uw persoon te simplificeren zodat u hopelijk de boodschap beter zal begrijpen.
laatste aanpassing