whahaha prachtig he... schoot er de afgelopen nachten toen ik er aan dacht, spontaan weer van in de lach!! Wat hebben wij een onzin uit zitten kramen zeg, maar wat hebben we onwijs gelachen
Hahaha echt zo vreselijk gelachen inderdaad.. We waren wel echt op een heeeel vaag niveau bezig hoor. Onnavolgbaar. Die after-foto's worden ook met het feest gekker.
Wat een rare post heer van Buitenen. Leg het verband eens uit tussen, 1 feit dat het door u reeds eerder vernoemde feest niet leeft op dit open inernet forum, en 2, het feit dat ondergetekende aanstaande zondag de Nederlandsche grens en economie moet gaan beschermen.
Verklaar u nader
Het verband is dat de suggestie wordt gewekt dat er de nodige frustratie aanwezig is bij dhr. Klos aangaande het feit dat hij niet aanwezig kan zijn, en dit botviert door middel van het plaatsen van postings die betrekking hebben op dit evenement en een negatieve grondslag lijkt te hebben. Overigens is mijn reactie niet alleen gebaseerd op de opmerking dat het feest niet erg leeft op het forum. Ik heb hierbij ook de opmerking betrokken waarbij u aangeeft dat feesten in een discotheek niet kunnen rekenen op een bezoek van u.
De conclusies die hier getrokken worden zijn volledig uit de lucht gegrepen, en mijn woorden worden op een schandelige wijze uit hun verband getrokken. Enerzijds word mijn persoonlijke mening door uw persoon als frustratie afgedaan, anderzijds wordt een simpele observatie weggezet als negatieviteit.
Laat ik vooropstellen dat ik geenszins gefrustreerd ben, en dat mijn observaties geen enkele, om met uw woorden te spreken, negatieve grondslagen als basis hebben.
Verder dien ik hier nog aan toe te voegen dat uw interpretatie van mijn postings niet anders dan gekleurd zijn, en dat u probeert middels opruiende teksten een emotie bij mijn persoon probeert te ontlokken.
Ik kan u bij deze zeggen, heer van Buitenen, dit gaat u niet lukken.
De conclusies die hier getrokken worden zijn volledig uit de lucht gegrepen, en mijn woorden worden op een schandelige wijze uit hun verband getrokken. Enerzijds word mijn persoonlijke mening door uw persoon als frustratie afgedaan, anderzijds wordt een simpele observatie weggezet als negatieviteit.
Laat ik vooropstellen dat ik geenszins gefrustreerd ben, en dat mijn observaties geen enkele, om met uw woorden te spreken, negatieve grondslagen als basis hebben.
Verder dien ik hier nog aan toe te voegen dat uw interpretatie van mijn postings niet anders dan gekleurd zijn, en dat u probeert middels opruiende teksten een emotie bij mijn persoon probeert te ontlokken.
Ik kan u bij deze zeggen, heer van Buitenen, dit gaat u niet lukken.
Dit moet ik toch echt even ontzenuwen. Ik trek in mijn voorgaande reactie absoluut geen conclusies, ik reageer slechts op het feit dat u met uw postings enkele suggesties wekt. Formeel gezien kunnen we ons alleen focussen op de tekst die geschreven is zoals zij is, echter bestaat er ook nog iets als begrijpend lezen, waaruit we andermans interpretatie op kunnen maken. En het feit dat u iets suggereert, wil automatisch zeggen dat ik dit nooit en te nimmer als een feit kan poneren. Overigens begrijp ik best dat u hier niet openlijk gaat toegeven dat er frustratie in het spel was. Dit zou een onmiskenbaar gezichtsverlies betekenen.
Overigens ben ik van mening dat er absoluut geen sprake is geweest van het uitten van opruiende teksten. In mijn korte betoog heb ik geenzins gebruik gemaakt van ophitsend taalgebruik, hooguit een controversiele mening van een KKVDK opiniemaker. Deze aantijging beschouw ík dus als demoniserend, en verwacht dan ook dat u hier alsnog op terug komt.
Geachte heer, het is wel degelijk evident dat u conclusies heeft getrokken. Ik vroeg u, 19 oktober jongstleden, mij het verband aan te tonen tussen het feit dat de door u genoemde bezigheid aanstaande zaterdag geen bijval kreeg op dit forum en anderzijds het feit dat mijn persoon aanstaande zondag zijn contractuele verplichtingen na gaat leven voor zijn werkgever.
U trok hierop de conclusie dat de suggestie werd gewekt dat er de nodige frustraties aan mijn zijde zaten aangaande het feit dat ik deze vrijetijdsbesteding niet kon bijwonen. Dit is voor geen enkele andere interpretatie vatbaar.
Verder wil ik u er op wijzen dat ik nooit en te nimmer iets heb gesuggereerd, ik houd mij enkel en alleen bezig met de feiten zoals die nu bekend zijn. De opmerking van uw persoon dat ik in deze zaak nooit toe zou kunnen geven dat er wel degelijk frustratie in het spel was omdat ik dan gezichtsverlies zou lijden, kan ik simpel pareren met het feit, uw gedachtegang volgend, als u toe zou geven dat u de plank volledig mis slaat, u gezichtsverlies zal leiden.
Ik vind het verder ambetant om te moeten lezen dat u er nog steeds van uit gaat dat er frustraties van mijn kant in het spel zijn. Wat u hier verklaard raakt kant nog wal, en ik vraag u nogmaals hoe u aan dit idee kunt komen als u de feiten bekijkt zoals ze geschreven zijn.
Ik sta verder zeker in mijn recht om u te beschuldigen van het plaatsen van opruiende berichten richting mijn persoon, dit om het navolgende.
Door het plaatsen van uw, grammaticaal belabberde, bericht op 18 oktober jongstleden probeerde u mij op te hitsen tot het plaatsen van een ,door negatieve emoties geleid, geprikkeld bericht. Met enige kennis van de Nederlandse taal zou u weten dat opruien synoniem staat voor onder andere ophitsen en prikkelen. De enige handreiking die ik u hier wil doen, is voortaan mijn berichten richting uw persoon te simplificeren zodat u hopelijk de boodschap beter zal begrijpen.