5 volgers · 83084x bekeken
mensen die COCAÏNE willen laat het snel wete
Ik uiteraard, maar dat wist je al!!! (1,5)
Eigenlijk wil ik er niet mee geassocieerd worden, maar het moet maar
Nee, ze zoekt een man met karakter...
Hmmm dan moet je inderdaad op Defqon zijn denk ik
laatste aanpassing
hahahah heel de woonkamer beweegt. ahahha fucking gek. gordijnen, mur, bloemen, toilet.
alles freaky
pfoeoeeo we gaan hard hoor. niets is realiteit van wat ik zie
We gingen wel echt iets te gek op een gegevn moment, maar wel super gaaf om een keer gedaan te hebben. Geen spijt van
Zou het geen tweede keer doen, blijf liever in de realiteit. Geen tripmiddelen meer voor mij, maar wel gewoon bizar om een keer een gekke trip mee te maken
Wat was ik een partij verwilderd gisteren zeg ooooh!!!
Vond het echt een superervaring, denk alleen wel dat de dosering iets te fors was,want ik kon echt niks meer op een gegeven moment.. Ook het gevoel dat ik enkele keren nokkie gegaan ben op die bank daaro!!
Gelukkig was je er niet heel de nacht van uit je stekker, het was redelijk snel weer uitgewerkt op een gegeven moment!!
Al met al een geweldige avond
@Kooij: respect dat jij gewoon nog kon internetten gisteren, ik kon niet eens meer praten, lopen, kijken, helemaal niks
Eén grote spacetrip
Gaan er trouwens nog mensen kaarten halen voor Mysteryland?? Verkoop is vandaag begonnen....
Vond het echt een superervaring, denk alleen wel dat de dosering iets te fors was,want ik kon echt niks meer op een gegeven moment.. Ook het gevoel dat ik enkele keren nokkie gegaan ben op die bank daaro!!
Gelukkig was je er niet heel de nacht van uit je stekker, het was redelijk snel weer uitgewerkt op een gegeven moment!!
Al met al een geweldige avond
@Kooij: respect dat jij gewoon nog kon internetten gisteren, ik kon niet eens meer praten, lopen, kijken, helemaal niks
Eén grote spacetrip
Gaan er trouwens nog mensen kaarten halen voor Mysteryland?? Verkoop is vandaag begonnen....
laatste aanpassing
Eén grote spacetrip
nou molshoop. heel soepel ging het niet hoor. had me 3x opnieuw moeten inloggen
.
ach die jens zat vol mooie opmerkingen. maar al met al zijn we het er over eens.
michel heeft zijn strepen verdiend.
So héhé hebben ze eindelijk de hallucinerende drugs uitgevonden hoor haha Hbe de verhalen van Kooijmans al op de voetbal gehoord, is behoorlijk te vergelijken met truffels. ´Controleerbaar´ de weg kwijt zijn... kijk en daarom zijn paddo´s nou verboden, dat is gewoonweg de overtreffende trap 
Zodra m'n vakantiegeld is gestort ga ik meteen halen, maar dat raakt toch nooit snel uitverkocht. Hooguit 3 weken van tevoren geloof ik. Tis niet zo commercieel
Zodra m'n vakantiegeld is gestort ga ik meteen halen, maar dat raakt toch nooit snel uitverkocht. Hooguit 3 weken van tevoren geloof ik. Tis niet zo commercieel
´Controleerbaar´ de weg kwijt zijn...
Ik had een beetje het idee dat Kooij een wat lichtere dosering had als ik hem er over hoor praten. Dat controleerbaar was op den duur bij mij echt niet meer controleerbaar hoor
De huiskamer van Kooij leek wel een discotheek met al die gekke kleuren en lichten die overal vandaan kwamen
Nice, wij hadden voor onze trip een kompleet scherm opgezet van 2 x 3 meter.. En dan een speciale visualisation dvd er in
Er fijn!! was trouwens met 1 portie
truffels.
pp.
Ik moet ff kijken of ik vrij ben met ground 0..!!
Want het was tog wel een topfeest vorig jaar
ja dat ook..
maar mij niet gezien op dat klote strand..ben nog niet vergeten wat een hel dat was om naar huis te kunnen komen met zn allen over de dijk!!
Want het was tog wel een topfeest vorig jaar
Alleen als ze lockers hebben...
ja dat ook..
maar mij niet gezien op dat klote strand..ben nog niet vergeten wat een hel dat was om naar huis te kunnen komen met zn allen over de dijk!!
yep, die wilde hem niet... had een voetbaltoernooi samen met Bussie. Daar weet Frank alles van toch?!? 
Weet niet of je hem met dikke winst wil verkopen, maar kreeg van de week een smje van Jordi (Spijkenisse Boi) of iemand nog een kaartje had voor de normale prijs?? Overigens ook weer niet voor hemzelf hoor.... Maargoed dat is geheel aan jou!!
Weet niet of je hem met dikke winst wil verkopen, maar kreeg van de week een smje van Jordi (Spijkenisse Boi) of iemand nog een kaartje had voor de normale prijs?? Overigens ook weer niet voor hemzelf hoor.... Maargoed dat is geheel aan jou!!
Wie gaan er mee:
Frank
Molshoop
Kooij
Suus
Klos
Jerry
Colin
Dylan
De baas is weg, dus kan hem toch ff opzoeken
Hiervoor ga ik dinsdag de bus reserveren!!! Gelieve dus allemaal voor die tijd het bedrag van 25,50 euro over te maken op 7376285, tnv Colin van Veen
Namens de feestcommissie
laatste aanpassing