De SilverDome in Zoetermeer wordt op zaterdag 27 maart weer omgetoverd tot een ware Hardstyle arena. Want dan vindt de tweede editie van Knock Out! plaats, dat dit jaar in het teken staat van ‘Ultimate Battles’. De subtitel zegt het al... de avond zal in het teken staan van stevige en onvervalste battles. Artiesten gaan met elkaar de ultieme strijd aan. Niets zal gespaard blijven en extremen worden opgezocht.
De battles van de avond zijn:
Noisecontrollers vs D-Block & S-te-Fan
Technoboy vs Tuneboy
Coone vs Psyko Punkz
Tatanka vs Zatox
Luna vs Crypsis
Deepack vs Alpha²
The Prophet vs Headhunterz
Hosts: Villain vs Da Syndrome
Zoals het programma al laat zien zullen de artiesten met elkaar gaan battelen. Kortom, veel actie en gekkigheid achter de cd-spelers en dat belooft bovendien veel muzikale hoogtepunten op te leveren! Uiteraard past het thema en deze setting perfect bij een locatie als de SilverDome, die bekend staat om de goede akoestiek, haar intieme karakter en het snoeiharde geluid.
Gelijktijdig met het programma wordt de speciale Knock Out website gereleased. Hier vindt je niet alleen de trailer en andere extra’s, maar ook alle informatie over het evenement. Bekijk hem nu: www.b2s.nl/knockout2010/
De voorverkoop start op zaterdag 23 januari om 13.00 uur. Kaarten kosten 39 euro en zijn te bestellen via http://tickets.b2s.nl.
Hier ga ik zeker wel heen! Wat een dikke line-up zeg.
Kaarten gaan NIET door!!
Kreeg een smsje van suus gisteren...
Ik hoorde vandaag op me werk dat ik zondag 7 februari om 10.00 een kerkdienst moet bezoeken
Moet dus duidelijk iets regelen met mijn duo - collega om Hardbass te kunnen bezoeken
Anders gewoon de kenker met dat Hard Bass joh.. ga wel naar een ander feest dan. Moeten we ons in allerlei bochten gaan lopen wringen om naar een feest te gaan om met drie man naar Arnheim te gaan.
Franky, ik heb vanaf koninginnedag t/m 16 mei vakantie, en aangezien emporium de 29ste is, valt dat er niet binnen.
Nightmare Outdoor is de 8ste, dus die wil ik sowieso gaan pakken
laatste aanpassing
Nightmare wil ik ook zeker heen
Zooo.. ik las per toeval nog iets van een ontevreden partyganger over het feest Dirty Dutch. Aangezien de verveling weer was toegeslagen.. Even een mailtje naar ID&T. Vrijkaarten geven NUUUUUUU! Vorige keer met Thunderdome waren ze ook erg gevoelig voor het verhaal. Hopelijk komt het ze niet al te bekend voor aangezien ik soortgelijk verhaal twee jaar geleden ook al eens (wel met succes) heb gebruikt.
Wie niet waagt.. wie niet wint!
Geachte mevrouw/meneer,
Ik mail u in verband met een bezoek aan het feest Dirty Dutch dat op 19 December 2009 in de RAI te Amsterdam werd gehouden. De reden dat ik nu pas een mail stuur over het feest dat al flinke tijd geleden gehouden werd, is vanwege het feit dat ik de avond na het feest voor een maand werkzaamheden te verrichten in Zambia. U begrijpt wel dat ik daar niet de tijd en mogelijkheid had om regelmatig achter internet te kruipen voor dit soort zaken.
Maargoed, de reden van deze mail is eigenlijk een klacht. Ik heb lang getwijfeld of ik er een maand later nog mensen lastig mee moet vallen, maar ik merk dat het me eigenlijk nog steeds best wel dwars zit. Het betreft namelijk de organisatie van het feest in het algemeen. Het was alles behalve mijn eerste feest van ID&T dat ik bezocht heb (ben al enkele malen naar Sensation Black, Mysteryland, Thunderdome geweest), en ik ben dan ook gewoon van mening dat deze feesten doorgaans uitstekend georganiseerd worden. Ondanks dat ik geen grote fan ben van 'house' muziek zoals dat op Dirty Dutch gedraaid wordt maar een voorkeur heb voor de hardere stijlen, wilde ik het toch gaan proberen. Een kaartje gekocht voor pak een beet 50 euro, en had enorm veel goede zin in het feest.
Daar echter aangekomen begon de ellende. Toegegeven; we waren wat aan de late kant door autopech, maar eenmaal bij de parkeerplaatsen aangekomen ontstoord het eerste grote probleem. Ik sta met mijn auto voor de slagbomen, zegt een medewerker van de parkeergarage mij plots dat de slagboom niet omhoog gaat, en dat ik maar aan de auto's achter mij moest vragen of ze allemaal achteruit wilden rijden. U begrijpt denk ik wel dat dit lastig realiseerbaar is wanneer je bedenkt dat er inmiddels tientallen auto's achter je staan. Na een hoop discussie toch geprobeerd, maar enkele bestuurders werkten niet mee aangezien ze van mening waren dat er maar gezorgd diende te worden dat de slagboom alsnog omhoog zou gaan. Na een hoop gedoe toch iedereen achteruit, waardoor we de auto totaal ergens anders hebben geparkeerd (vrij ver van de RAI).. maar dit betekende wel dat we anderhalf uur over hebben gedaan om daadwerkelijk het feest te kunnen betreden.
Maargoed, pech kun je hebben.. als dit alles is valt het natuurlijk allemaal wel te overzien. Hier ontstond echter het volgende probleem: Er waren geen kluisjes meer om onze spullen op te bergen! Sta je dan met vier personen.. jassen en tassen in de hand. Terug naar de auto was geen optie.. het was echt te koud en te ver lopen. Wij met onze spullen naar binnen toe.. hebben we uiteindelijk onze jassen af kunnen geven bij een tentje waar ze naar ik meen merchandising verkochten. Iedereen natuurlijk vreselijk de balen erin dat we onze eigen spullen maar in goed vertrouwen ergens binnen de RAI moesten dumpen. Uiteindelijk de jassen wel terug gekregen (waarvan eentje enorm vies geworden was.. maargoed dat namen we maar voor lief).
Uiteindelijk kijk ik terug op een hele vervelende nacht. Niet eens omdat de muziekstroming toch niet echt de mijne bleek te zijn, gaat het mij met name om de organisatie. Ik begrijp niet dat een ervaren organisatie als ID&T zo'n organisatorische blunder kan begaan. Jullie organiseren feesten over de hele wereld. Mijn inziens mag dit dan toch echt never nooit gebeuren. Vijftig euro is voor mij gewoon een hoop geld, en dan verwacht ik daar wel iets voor terug. Maar helaas..
ik besef me dat het een beetje mosterd na de maaltijd is, en dat een maand na een feest jullie niet meer zitten te wachten op klaagmailtjes als deze, maar het moest me toch echt even van het hart. Ik hoop nog wel even een reactie terug krijgen.
Ik hoop het.. heb er niet voor jan joker er heel subtiel in geprobeerd te verwerken dat ik niks van housemuziek moet hebben, en gewoon naar een hard feessie wil.
Ik hoop het.. heb er niet voor jan joker er heel subtiel in geprobeerd te verwerken dat ik niks van housemuziek moet hebben, en gewoon naar een hard feessie wil.