Er is weer een feest-actie!
Win een VIP-deck voor 11 personen op Qlimax (België) 4 zaterdag 1 december 2007: Qlimax
Feest: Qlimax
Organisatie: Q-dance
Datum: 1 december 2007
Stad: Hasselt
Op zaterdag 1 december zal Q-dance zijn volgende feest in België organiseren. De Hasseltse Ethias Arena zal het decor zijn van het unieke event, Qlimax. Dit is het evenement waarvoor Q-dance op showgebied alles uit de kast haalt.
De focus ligt op één podium, één show, één verhaal. Daarbij worden technieken gepresenteerd die nooit eerder vertoond zijn en vind je er meer decor, laser, licht en special effects dan op welk ander feest ook.
De één gaat helemaal mee in het verhaal, de ander gaat genieten van de show, maar iedereen gaan volledig uit zijn dak op de harde beats van de vetste platen in de harder styles.
Q-dance gaat de uitdaging aan om de onvergetelijke eerste Belgische editie van Qlimax in 2006 te overtreffen.
Q-dance geeft je tevens de kans om deze avond nog intenser te beleven en geeft 1 exclusief VIP-deck weg, waar je 10 vrienden kan op uitnodigen om samen een onvergetelijk feest van Qlimax te maken. (11x VIP kaarten, 3 x parkingkaarten, gratis lockers, 3 flessen sterke drank / soft drinks)
Stuur een mailtje voor dinsdag 20 november 2007 naar
info@q-dance.be en vertel ons waarom juist jij dit moet winnen. De winnaar zal vrijdag 23 november 2007 op
http://www.q-dance.beworden bekendgemaakt.
Kaarten voor Qlimax zijn te verkrijgen bij:
Free Record Shop, Fnac en Toff Music (België)
Ticketonline.nl, Ticketbox en Eventtravel.nl (Nederland)
www.sherpa.be (Internationaal)
Bekijk hier de Qlimax website.
Qlimax
Ethias Arena Hasselt
Zaterdag 1 December
Lobotomy Inc, DJ Ghost, Ruthless, Headhunterz, Zany & The Prophet, Technoboy, Deepack, Dana, Vince, Ruffian
Alle info:
http://www.q-dance.be/
Fri zou Fri niet zijn om even zijn motivatie op te sturen!
Ik vind dat ik deze Qlimax-actie verdien te winnen omdat ik 3 dagen na het feest naar Ghana afreis om daar ontwikkelingswerkzaamheden te verrichten. Ik verblijf daar 11 maanden, en dat betekend dus dat dit voorlopig mijn laatste feest zal zijn met mijn vrienden. Ik wilde eigenlijk naar Qlimax in Arnhem, maar dit werd voor mij helaas onmogelijk omdat de kaarten zo vreselijk snel waren uitverkocht. Dit zou voor mij de ultieme manier zijn om afscheid te kunnen nemen van mijn aller beste vrienden die ik voor voor een hele lange tijd zal moeten missen.
Met vriendelijke groet,
Frank van Buitenen
En nu maar hopen dat ie wel werkt. Ik zal dit keer mijn email adres en de website wél goed in de gaten houden