Jazeker!!
Het was wel oke! Ik heb het wel naar mijn zin gehad.. Uiteraard zoals het een echte outland avond betaamd was het niet druk en was er maar 1 zaal open, waardoor toch iedereen een beetje bij elkaar moest blijven. Vervelend hoor alle mooie vrouwen in 1 zaal
Ruudless draaide KUT, de ene break naar de andere en in mijn ogen veel te commercieel. Hij draaide onder de naam van Jeckell ofzoiets.. samen met Hide. Nou ik weet wel waar de naam hide vandaan komt. Hij zat namelijk verstopt en heb werkelijk geen plaat aangeraakt! Misschien maar beter ook.
Na deze dramatische set begonnen ze wel met lekkere platen te smijten. Pat B goed maar de Tek Warriors waren wereld! Ik heb weer twee nieuwe belgische vrinden
Uiteraard werd er flink geskied of gejumpt, hoe je wilt noemen. En taaaaadaaa ik heb me er ook aan schuldig gemaakt! ghehe. Alleen in mijn ogen iets minder mongolisch als sommige, de tering! Er stond een negerin nou niet normaal, zij ook jumpen alleen was ze ff vergeten dat ze benen had van bijna 2 meter! Naar vooor en weer naar achter. Ik zweer ze raakte bijna het dak

Kostelijk vermaak dus
Kortom het begon dus kut maar daarna werd het wel beter qua muziek alleen de sfeer was unjumpstylish. Niemand ging echt los geloof ik...