Partyflock

Forumonderwerp · 677369
585x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Oke welke vrouwen krijgen ook schoon genoeg van mannen die priveberizhtjes sturen wat zo gaat:

hij: hallo schone dame, jammer dat je een vriend hebt anders had ik wel wat gaan drinken met je

ik: wie zegt dat ik daar zin in zou hebben dan

hij:kanker dan lekekr op kankerhoer

:vaag:

offeh:

hij: zo geil wijf

jij: :-s

hij: vertel eens hoe spannend jij bent

jij: :-s

hij: neuken??

jij stuurt niks meer....en hij blijft onzinnige dingen sturen...

Welke dames hebben nog meer van deze lelijke sukkelige, desperate ventjkes die meestal 15 zijn :-s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je wil jezelf geil latene overkomen met zo'n plaatje en dan krijg je aandacht, maar dat wil je niet
Zit je ook nog met andere tegenstrijdigheden in je leven?
Waarschuw beheerder
T irriteerd me gewoon, laat me lekker met rust. Dit is geen datingsite maar een partysite. Ben altijd in voor leuke berichtjes hoor maar niet dat gezemel over sex en weet ik wat allemaal...

En dzjee duidelijk interreseer je je wel voor mij anders reageer je niet steeds! Heeft geen fuck met aandacht te maken als ik dat leuk zou vinden had ik wel een topic geopend dat ik er zo vrolijk van wordt.....

Waarschuw beheerder
en stel dat ik tegen je zeg:"ik heb net een openingszin bedacht. mag ik het misschien op jou uitproberen?"
Waarschuw beheerder
donateur
je wil jezelf geil latene overkomen met zo'n plaatje en dan krijg je aandacht, maar dat wil je niet
Zit je ook nog met andere tegenstrijdigheden in je leven?

:vaag:..wat is jouw probleem eigelijk..??
Het is een mooie meid om te zien als ik haar was zou ik dat ook laten zien wat ik in huis had..:)
Je mocht willen dat het jou vriendin was jongeman :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee want dat zou te doorizhctig zijn als je dat deed he
en ja ik ben wel geinteresserd in jou, je gaat er mooi op in dus er is toch iets waar je mee zit
Waarschuw beheerder
Ow fijn dat anderen een oordeel kunnen trekken over wat ik vindt :vaag: wie zegt dat ik geil overkom met dat plaatje??Maarre bedankt voor t compliment knuppeltje :-)

En bij mijn eigen inbreng stonden hartstikke veel normale foto`s maar op de een of andere vage manier zijn die pleitos :-s

Verder ga ik mezelf niet verdedigen, ga er maar van uit dat de ventjes die hier nu zo heftigf op reageren zelf t ergst zijn en zich in hun ego aangetast voelen ;-) no hard feelings, jullie tijd komt nog wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je zegt indd niet zulke dingen in berichten maar het is toch een beetje vrane naar de bekende weg dit
Waarschuw beheerder
Kim :bloos: DITO!! :jaja:
Waarschuw beheerder
oplossing: zet ze op negeren.
je doet er niks tegen