Partyflock

Forumonderwerp · 677163
2 volgers · 48699x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Nou dames een chatjuh voor ons dan ook maar he ;):P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb beloofd om niks te zeggen dus dat doe ik dan ook nie ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Proberen kan altijd he :9

Nah heb gelukkig iemand gevonden die mee wil :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Omdat Het Kan !8) op donderdag 7 september 2006 om 17:12:
nou dan kun je het wel ff zegge jah

:( wij willen ook weten.!!

Uitspraak van Foxx op donderdag 7 september 2006 om 18:58:
Nah heb gelukkig iemand gevonden die mee wil

waarheen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 12:32:
waarheen

Appelpop ;)

Zo mn kat pleurde gewoon mn pc ff uit mn bureau :O
Nu doet ie dus niks meer.
Ben nu op t werk O:)

Vanavond komen ze ff kijken naar mn pc, want ik kan er echt niet zonder :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aaah :( leuke kat heb je ;)

:kusje: veel plezier op appelpop lieverd..!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja kon dr nek wel omdraaien ;)

Gaat zeker goed komen :D
Goed dronken worden d8 ik zo :yes:
Slaapplek heb ik ook al gefixed, dus dat is helemaal beter ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 15:17:
aaah leuke kat heb je

haha freaky kat dan met geheime krachten ofzow?
Uitspraak van Foxx op vrijdag 8 september 2006 om 15:22:
Goed dronken worden d8 ik zo

als je ook ma ff voor mij dringt don :devil:

Waarschuw beheerder
:D hoooi ..!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou iedereen laat me dus weer eens fijn zitten dit weekend :@
Ben gisteren al alleen naar Appelpop geweest en ik denk dat dat vandaag ook weer zo gaat :/

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 10:10:
hoooi ..!!

Heeee wijffie :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxx op zaterdag 9 september 2006 om 12:22:
Nou iedereen laat me dus weer eens fijn zitten dit weekend
Ben gisteren al alleen naar Appelpop geweest en ik denk dat dat vandaag ook weer zo gaat

wattan :\??

Uitspraak van Foxx op zaterdag 9 september 2006 om 12:22:
Heeee wijffie

hii :D:D :knuffel:
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
Heey Meiden :D

ben weer ff terug .. ;)

ojaaa ik heb vandaag me eersten tattoo laten zetten ;)
maar wil er nog iets mee maar weet nog niet wat
dus daar ga ik ff over na denken
iemand nog ideetjes ?

dit is hem

[img width=640 height=480]http://img438.imageshack.us/img438/8642/afbeelding002gd1.jpg[/img]

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sssst:[ op zaterdag 9 september 2006 om 20:20:
ojaaa ik heb vandaag me eersten tattoo laten zetten

Lijnen zijn een beetje scheef? :X

Waarschuw beheerder
lekker mupkes... wanneer ga ik jullie weer zien :(

(K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja snel :D
Dit weekend ben k nog ff druk, maar een x een weekend erna ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxx op maandag 11 september 2006 om 13:25:
Lijnen zijn een beetje scheef?

Nee dat lijkt zo verwegen de foto die is vaag genomen zal wel anderen foto er neer zetten straks
Waarschuw beheerder
donateur
Okee dan is t goed ;)
Wil nie dat Lijnus een lelijke tattoo heeft he.
Waarschuw beheerder
meide ben ff tijdje nie online schijf kapot inh nde pc en weet nie waarneer die gemaakt word

tot snel wijvuh
(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo dat is kut ja :/
Mijn pc thuis is ook al kapot en die van Maaike ook al :(

Waarschuw beheerder
meisjes... :( :cry: ik ben doodongelukkig :(

Het is uit met mij en Bjorn ineens uit het niets... t rare is dat hij nog heel veel van me hou ,.. maar het geveol heeft dat er geen toekomst is tussen ons :(

ik heb zn moeder gesproken en die vond het idd ook erg vreemd.. ze zei dat ik het gewoon ff moest afwachten maar ze had er goeie hoop in hij was namelijk nog al gestresst de laatste tijd!!

ik wil hem terug!! :( (L)

iemand tips hoe steel je iemands hartje terug :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 15:32:
Het is uit met mij en Bjorn ineens uit het niets...

WTF :O
En k d8 juist dat t zo goed ging tussen jullie.
Gvd meis :/
Al die mannen zijn ook werkelijk t zelfde he :@

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 15:32:
iemand tips hoe steel je iemands hartje terug

M vooral niet teveel op de nek zitten, want dat benauwt ze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxx op donderdag 14 september 2006 om 16:52:
WTF
En k d8 juist dat t zo goed ging tussen jullie.
Gvd meis
Al die mannen zijn ook werkelijk t zelfde he

ging het ook ... mn zn ma zegt ook idd dat k hem ff niet meer moet bellen en dat t waarschijnlijk wel goed komt.. ze ging ook met m praten ..!!

zolang hij van me HOU moet t goed kunnen komen.. hoop dat ie me gauw gaat missen..!!

morgen of zaterdag als ie thuis is komt ie na me toe voor zn kleren maar dan gaan we praten..!!

heb eg fucking veel pijn en zeker VERDRIET..!! denk GVD steeds aan m...!! doet me eg pijn :(:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat snap ik heel goed meissie.
Zeker als t zo ineens uit t niets komt.
Vind wel dat ie je een goede reden moet geven dan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxx op donderdag 14 september 2006 om 17:43:
Ja dat snap ik heel goed meissie.
Zeker als t zo ineens uit t niets komt.
Vind wel dat ie je een goede reden moet geven dan.

nou kijk:... hij heeft hiervoor n meid gehad die ook een dochter had van 4... hij hecht zich eraan moeder overleid aan een motorongeluk..hij kind kwijt.!! hij mocht dr niet meer zien omdat het toch bijna uit was en hij de schuld kreeg .

hij is erg dik met tygo hij heeft zelfs eens gezecht dast tygo nog belangrijker voor hem is dan t meisje was.. tygo is stapel op hem en voelt zich veilig bij hem hij trekt veel naar hem toe en dat vond ie fijn maar zn ma denkt dat ie er een btje bang van is.!!

ook is ie erg gestresst en moe van zn nieuwe baan en dan ook nog is een moeilijke start in een nieuwe relatie met een kind dat niet van hem is , advocaten , patrick bla bla enz.. ik die in een thuissituatie gestresst is en het op hem afreageer.. hij trok het gewoon ff niet meer het was OP zei hij..!!

hij hield nog heeel veel van me maar het was ff op..!!
zn ma zei dat ik me er niet al te druk om moest maken.!! maar jah ze kent m al 29 jaar ..!!

morgen of zaterdag komt ie praten en zn kleren halen zn motor staat hier ook nog.. laat hem tot rust komen dat zei zn ma ook.. laat hem maar even dat is zijn manier.! en praat dan later nog een keer.!!

maar hji wilt volgende week ook naar mn verjaardag komen, en samen kado voor tygo kopen enzo.. 6 okt zouden we wknd weg gaan met zijn familie die wouden dat ik nog steeds mee ging.. ze hebben er een goed geveol over..

maar kan ma beter van t minste uitgaan denk ik al is zn moeder niet t type dat zomaar wat zegt..!!
maar ik moest hem vooral ff niet bellen enzo

Waarschuw beheerder
om t verhaal ff kort te houden ..!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk idd dat je maar t beste kan luisteren naar wat zn moeder zegt.
Die kent m t beste...
Snap het vanuit zijn standpunt ook wel, omdat alles dan gewoon ff teveel word.
Hoop echt dat t weer goed komt, want juliie waren/zijn zo gelukkig meissie.
Dat verdien je, zeker na de laatste tijd met Pat ;)

Zie hier hoe gezellig Appelpop was
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:cry: word eg gek ans...kan gewoon niet zonder hem..!! ben steeds maar vedrietig .. kan niet eten.!! vandaag of morgen zie ik hem !!

:cry: MIS M ZO..!!
Waarschuw beheerder
donateur
Meissie :hug:

Vind t nie leuk om te weten dat je je kut voelt :(
Komt wel goed meissie ;)

Waarschuw beheerder
heb er geen goede moed in :(:(
Waarschuw beheerder
donateur
Meissie... heb echt heel hard voor je geduimd :yes:

Gisteren naar Stamphal geweest in Eindhoven :bounce:
Was heel erg gezellig 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxx op zaterdag 16 september 2006 om 15:25:
Meissie... heb echt heel hard voor je geduimd

we hebbennet gepraat en het is nogsteeds UIT..!! hij houd nog van me maar hij denk dat dat niet genoeg is om verder te gaan.. hij heeft namelijk erg t gevoel dat we geen toekomst hebben :(

maar we hebben volgede week weer afgesproken vo mn verjaardag en ik ga zondag op maandag 24/25 sept als t goed s met m mee nog naar zn race kijken..in duitsland verder ff afwachten

hij vond t moeilijk me soms aan te kijken omdat ie er niet tegen kon dat ik zoveel pijn en verdriet had.!! ik moest er niet op rekeken maar hij zei als we eg bij elkaar hore dat zal dat zo zijn.. maar ff rust .!

HOU VAN HEM..!!
Waarschuw beheerder
donateur
Mannen moeten eens leren om over hun gevoel te praten voor het te laat is ;) dat zie ik nu bij jou Daan en dat zag ik gister ook tijdens een gesprek tussen Nick en mij.
Toendertijd wou ik graag even babbelen met m over een paar dingen, zei ik aan de telefoon. Maar ik had niet eerder de tijd dan pinkstermaandag dus ik zou hem zondag bellen om een tijd af te spreken. Hij was er dus van overtuigd dat ik het uit wilde maken en is met zn maten gaan stappen in Belgie. Toen ik m zondag probeerde te bereiken kon hij niet opnemen, omdat hij te weinig btg had.
Nou ik had dus ondertussen het idee dat ie me liet zitten en mijn laatste sms was duidelijk: Als t zo moet dan is t nu over. En hij wist weer niet of ie me toen ie thuis was nu wel of niet moest bellen. En zo is het dus eigenlijk dood gebloed.
We zagen elkaar eigenlijk nooit meer, tot ik hem ineens zag op ons feestje Psycore en ik werd gelijk onrustig. Maar ik was niet van plan om als eerste een gesprek te beginnen.
Dat deed hij dus wel en t ging eigenlijk over koetjes en kalfjes. Maar erna nog wel regelmatig aan hem ged8, terwijl je probeert om iemand te vergeten. Zodat je verder kunt met je leven.
En toen zag ik hem gisteren weer na een half jaar en goddamn wat zag ie er goed uit zeg :K
We hebben gelukkig nu alles uitgepraat en ineens stonden we als een waanzinnige te zoenen. Wat voelde dat goed en vertrouwd zeg :$
Hij gaat vanavond ook naar Headliner dus ben benieuwd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pffff tis wat ..!!

maar ja hij was wel erg jaloers vond ik ;) hij was gelijk bang dat 1 van zn vrienden met me aan zou pappen ;) geeft toch weer aan dat ie zeker om me geeft

als we eg bij elkaar zouden horen en eg om elkaar geven dan zal de tijd het leren.! ik hoop het zo :(

maare... gaat bij jou ook weer lekker..!! :/
Waarschuw beheerder
donateur
niet echt nee... heb m vann8 gezien, maar snapte ook gelijk weer wrom je een ex een ex moet laten.
Het is niet voor niks verkeerd gegaan toen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxx op zondag 17 september 2006 om 14:26:
niet echt nee... heb m vann8 gezien, maar snapte ook gelijk weer wrom je een ex een ex moet laten.

deze laat k dus eg niet gaan..!! we hebben zaterdag gepraat en was erg verdrietig maar hij houd nog wel van me
gisteren voor hij ging werken heeft ie ook nog ff een half uur de tijd voor me genomen om ff te kletsen terwijl ik alleen iets wilde geven aan hem;)

we waren allebei apart weggeweest natuurlijk van t wknd en het eerste wat hij gisteren wilde weten of ik wat met een andere jongen had gedaan ;) ik zi al ik ruik jaloezie ;) :P
maar heb m gerust gesteld dat dat niet het geval was ... al moet ik zegguh dat ik daar zeker wel een paar keer de gelgenheid toe had

maar geen behoefte ik HOU van bjorn en van niemand anders dat heb ik hem ook gezecht hij had ook alleen wat biertjes gedronken en zn pa had m om 1 uur opgepikt ...

ik laat m gewoon ff lekker zn rust nemen en wie weet :)
duimen jullie allemaal voor me :flower:

van t wknd komt ie naar me toe want ik ben vrijdag jarig .! dus was ook wel een KUT timing om uit te gaan die week erop is mn jochiej jarig!

sprak zn Moeder vandaag ok .. eg zo'n lief mensie!! ze hopt dat het allemaal wel weer goed komt en zij denk dat ik hem gewoon ff de tijd moet geven :) dat ie vanzelf merkt wat ie mist :)

Ik ga maar 's SEXY doen t wknd en m verleide ofzo :kwijl:

TIPS ?? :P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 21:26:
Ik ga maar 's SEXY doen t wknd en m verleide ofzo

lekker een groot bad ergens bestelle nachtje hotel ofzo en overal kaarzen neer late legge champagne en goed veel prate doet wonderen :)

good luck girl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Omdat Het Kan !8) op maandag 18 september 2006 om 22:24:
lekker een groot bad ergens bestelle nachtje hotel ofzo en overal kaarzen neer late legge champagne en goed veel prate doet wonderen

good luck girl

dat zou leuk zijn.. maar ik ben gewoon thuis met hem :\ hij komt na mij toe! maar lok m wel ff mee naar mn kamertje ;) en zet idd kaarsjes neer :D:D

THNX sweetie!!
en jij ook ans (K)

(L) you girlsss

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Graag gedaan meissie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 20:34:
en zet idd kaarsjes neer

en als dat nie lukt kom ik wel bij je kaarsjes 8) altijd gezellig :mixje:

Waarschuw beheerder
goeie avond lekkere mokkeltjes van me :d
alles goed?
hier wel :p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 12:59:
ik wil t nu weten kel

deze dame wordt weer mamma :)

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 23:45:
deze dame wordt weer mamma

Wauw meid gefeliciteerd:flower: echt leuk voor je :yes:

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 23:45:
deze dame wordt weer mamma

:o GEFELICITEERD ...!!! ;) :flower:

enne.... ans en joyce .. hihi... ik was vandaag een sms naar bjorn aan het sturen gewoon hoe het gin enzo e raakte op die manier beetje aan de klets en hij komt na me toe met mn verjaardag en hij wou weten wat ik wilde hebben

dus ik zeg natuurlijk ;) JOU..!! met een strikje dr om

waarop hij antwoord... als je da ook zelf het strikje draf haalt krijg je ook nog wat lekkers misschien.!!

en zo werden het natuurlijk alleen maar geile smsen :kwijl: ben dr natuurlijk op door gegaan !!

wat moet ik hievan denken.. aangezien hij zondag erg dubbelzinnig was met dat we nog wat dingen moesten regelen maar wel checkuh of ik geen ander had ontmoet zaterdag en toen ik zei dat het gevoel( dat er een toekomst zou zijn tussen hem en mij) terug kon komen zei hij ok dat kan..!!

nou maar hopen dat hij idd mijn kado is meer hoef ik eg niet te hebben :D:D:D:D

voel mn vlindertjes....!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 16:15:
enne.... ans en joyce .. hihi... ik was vandaag een sms naar bjorn aan het sturen gewoon hoe het gin enzo e raakte op die manier beetje aan de klets en hij komt na me toe met mn verjaardag en hij wou weten wat ik wilde hebben

goed beziiggggggggg
en zo werden het natuurlijk alleen maar geile smsen ben dr natuurlijk op door gegaan

tututututut
wat moet ik hievan denken.. aangezien hij zondag erg dubbelzinnig was met dat we nog wat dingen moesten regelen maar wel checkuh of ik geen ander had ontmoet zaterdag en toen ik zei dat het gevoel( dat er een toekomst zou zijn tussen hem en mij) terug kon komen zei hij ok dat kan..!!

ik denk zelf wel da hij er gewoon ff aan mot wenne ofzo? ken hem verder nie majah kheb der wel vertrouwe in :yes:

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a001a2e3a151ba26b1a01944802]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NOUTEIHQ[/img]
me is soooo deeeeeply in luveeeeeeeeeee :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Liefde... is zo lekker he :D
Alleen ja... ik heb nie eg iemand ofzo.
Zijn wel veel leuke heren :$

Waarschuw beheerder
ik heb er ook eg vertrouwen in eigenlijk ik wou dat het al weekend was ..!!
dan word ie weer van mij en dan zorg ik dat ie dat oko zeker blijf..!!

HOU eg van dat JONG ..!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 17:40:
HOU eg van dat JONG

(L) leuk voor je da het zo lekker gaat eingelijks :) :yes: