Partyflock

Forumonderwerp · 677075
2 volgers · 51556x bekeken
Waarschuw beheerder
Sinds ik bij me ex ben gegaan weet ik dat ik borderline in combinatie met adhd heb.
Na verdiepen in die 2 onderwerpen besefte ik dubbel zo hard dat het heel moeilijk leven met mij was (met muh ex net zo hoor).
Ik wist dat ik er last zou als ik een nieuwe relatie zou krijgen maarjah zoveel?

Pfff ik maak het me vriend af en toe egt heel errug moeilijk...

Zijn er meer mensen met deze ervaring? Borderliner zelf of partner?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 20:41:
en ik ben er niet voor je geweest de afgelopen tijd... sorry

Ach lieverd dat maakt niet uit...ik was heel erg met mezelf bezig, heb het niet met veel mensen besproken...neem je niks kwalijk...jij hebt ook jouw dingen! :) :bloem:

komt wel goed met me hoor...het is alleen zo verdomde moeilijk...

het glipt gewoon allemaal uit je handen, en dan die ontembare agressie er nog bij...het werd me gewoon allemaal teveel...maar ik ben geen opgever dus doet het me pijn...

maar we komen er wel bovenop...:)
Waarschuw beheerder
ik ben nu ook bezig met uitzoeken wat ik heb..

met behulp van me dokter en psych.
iedereen veel sterkte (F)
Waarschuw beheerder
Ik ga morgen trouwen!!!

Dus er zijn zelfs mensen die met een bordie willen trouwen hahaha :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet geregistreerd op zondag 6 mei 2007 om 21:20:
Ik ga morgen trouwen!!!

gefeliciteerd :cheer: :cheer:

Uitspraak van Niet geregistreerd op zondag 6 mei 2007 om 21:20:
Dus er zijn zelfs mensen die met een bordie willen trouwen hahaha

zeker weten... 25 juli ben ik al weer 1 jaar getrouwd :cheer:

Waarschuw beheerder
Ik heb BPS en mijn vorige relatie is hierdoor ook stuk gelopen! Hij heeft ook echt heeeel wat te stellen gehad met mij, en ik ben zelf ook erg bang om iets nieuws te beginnen! daarom gaat ik nu eerst even leren genieten met mezelf en dalijk met mijn kleine vent!
Waarschuw beheerder
vraagje aan de mensen met borderline:
wat heeft jullie het meest geholpen om met je borderline om te gaan?
de vers-training? vrienden? familie? het erkennen dat je bordeline hebt? hele andere dingen dan die ik hier noem?

ben ik wel benieuwd naar namelijk :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op maandag 7 mei 2007 om 15:52:
vrienden? familie? het erkennen dat je bordeline hebt?

deze 3 dingen + alles wat ik met mijn zoontje heb meegemaakt (9 weken eerder geboren en 7 weken in het ziekenhuis gelegen) Dat heeft het mij wel geholpen om er mee om te leren gaan + dat ik een top psycholoog had waar ik echt veel aan heb gehad :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 15:53:
een top psycholoog had waar ik echt veel aan heb gehad

wat maakte dat deze persoon zo'n goeierd was, waar je heel veel aan had?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op maandag 7 mei 2007 om 16:07:
wat maakte dat deze persoon zo'n goeierd was, waar je heel veel aan had?

poeh daar vraag je me wat.. wat ik wel heel goed van hem vond is dat hij iets vroeg, er niet gelijk dieper op in ging maar verder ging met het gesprek en er dan later weer op terug kwam en dan vroeg hoe ik aan dat gevoel kwam of een bepaald idee waardoor ikzelf steeds meer dingen in ging zien en ook zaken ging begrijpen.. eigenlijk een beter inzicht in mezelf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet geregistreerd op zaterdag 8 mei 2004 om 08:30:
Pfff ik maak het me vriend af en toe egt heel errug moeilijk...

Ik ken het :\

Ik krijg vrijdag mijn eerste gesprekken om te kijken of ik borderline heb.. heb tenminste dan wat duidelijkheid

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Titia.. op maandag 7 mei 2007 om 16:22:
Ik krijg vrijdag mijn eerste gesprekken om te kijken of ik borderline heb.. heb tenminste dan wat duidelijkheid

succes vrijdag :hug: :kusje:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:26:
succes vrijdag

Dankjewel,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Titia.. op maandag 7 mei 2007 om 16:36:
Dankjewel,laatste aanpassing 7 mei 2007 16:45

het gaat je lukken hoor!! Echt waar! :hug: :hug:
donateur

Succes (f)

Misschien gek, maar soms helpt het om het juist te weten, omdat je dan in ieder geval niet meer zoiets hebt dat je gek bent ofzo, tenminste dat had ik dan :)

Uitspraak van Niet geregistreerd op donderdag 26 april 2007 om 12:48:
Je moet er idd aanleg voor hebben, borderline zelf is dus niet erfelijk want die ontwikkel je.
Alleen de aanleg is dus erfelijk, en zodra het getriggert wordt ontwikkel je het dus.
De trigger kan van alles zijn.

Mijn vader en ik kunnen inderdaad behoorlijk te keer gaan tegen elkaar, weet zeker dat hij ook een vorm van BPS heeft en dan maar hard tegen hard, kan er nu wel om lachen, maar als het gebeurt zit ik uiteindelijk altijd op mijn fiets naar huis te janken
Hij weet het ook niet dat ik het heb, omdat ie me er dan mee gaat lopen kankeren, heel erg, maar ja zo is ie nou eenmaal....
Zelf gaat ie ook behoorlijk over de zeik als ik hem weleens het advies geef om eens een test te laten doen oid
de vers-training? vrienden? familie? het erkennen dat je bordeline hebt? hele andere dingen dan die ik hier noem?

ben ik wel benieuwd naar namelijk :D

Bij mij heeft het, het meest geholpen op het moment dat ik eindelijk 'wist' dat er dus een naam voor was dat ik ben zoals ik ben soms, heb echt jaren gedacht dat ik niet goed bij mijn hoofd was en dan lees je ineens dat het wel degelijk een ziekte is en dat het een naam heeft.

En moet ook zeggen dat het lezen van deze topic ook erg fijn is, het kan zo herkenbaar zijn en dat helpt ook op de een of andere manier :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 7 mei 2007 om 18:17:
En moet ook zeggen dat het lezen van deze topic ook erg fijn is, het kan zo herkenbaar zijn en dat helpt ook op de een of andere manier

het gevoel dat je niet de enige bent die het heeft...

Waarschuw beheerder

ben ik wel benieuwd naar namelijk

Het is voor iedereen verschillend! Ik heb veel hulp van familie en vrienden, en momenteel aandachtgerichte therpaie om meer stil te staan en niet gelijk inpulsief te reageren. verder ga ik odra er plek is met de vers training beginnen...maar ook mijn zwangerschap heeft een rust in mij gebracht wat ik ook hoop te houden!!

Waarschuw beheerder
Ik ken het

Succes!!

Waarschuw beheerder
ik heb 2 jaar een huis gedeeld met een vroegere vriendin van me die ook zwaar Borderline had. Het gevolg? We praten al 1.5 jaar niet met elkaar...en ze moet hier ook niet voor mn deur staan....ben dat wijf spuug en spuug zat b)....ze moet gewoon hulp gaan zoeken!:@
Waarschuw beheerder
donateur
Was dat jouw "nuttige" bijdrage aan dit topic? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 7 mei 2007 om 18:17:
Misschien gek, maar soms helpt het om het juist te weten, omdat je dan in ieder geval niet meer zoiets hebt dat je gek bent ofzo, tenminste dat had ik dan

Dat wel idd, maar toch vind ik het soms zwaar lastig.. Je weet gewoon bijna zeker dat het aan die borderline ligt, maar om het telkens daar op te gooien komt echt zo over van "ik heb een excuus"
De mensen om je heen moeten het ook maar willen begrijpen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Titia.. op dinsdag 8 mei 2007 om 14:49:
Je weet gewoon bijna zeker dat het aan die borderline ligt, maar om het telkens daar op te gooien komt echt zo over van "ik heb een excuus"

zo heb ik t gelukkig nooit gebruikt... in de beginfase een soort van wel... maakten Fer en ik er altijd grapjes over zo van ja ach ik heb borderline en daarom doe ik zo gek... als ik dan een sjaggie bui had moest ik wel weer lachen hierom en daardoor leerde ik het en steeds beter accepteren maar ook relativeren :-D

Maar ik zal nooit mijn BL gebruiken omdat iets niet loopt of voor iets anders... ik doe t toch zelf en niet mijn BL..
Waarschuw beheerder
Ik krijg vrijdag mijn eerste gesprekken om te kijken of ik borderline heb

ik ben er ook mee bezig.. suc6 (F)
Waarschuw beheerder
de moeder van een vriendin heeft ook bordeline maar ze ziet het zelf niet in ze wil zich niet laten opnemen dan zegt ze het gaat nu toch goed na weer de enige klappen en gescheld zelfmoord poging gelieg enz. ben er blij van dat ze mijn telefoon nummer niet meer heeft ben ik er mooi van af.Ik wordt er zo moe van altijd het zelfde gezeur en als ze hier komt laat ik haar gewoon staan voor de dichte deur.Ik vind het belachelijk dat ze niet gedwongen kunnen worden opgenomen.Zij heeft al meerdere mensen geslagen,polsen geprobeerd door te snijden,al haar medicijnen opgegeten en nog is het niet genoeg.Ik vind het heel erg voor haar kinderen en haar man.Haar kids zijn niet voor niets zo vroeg het huis uitgegaan.
Waarschuw beheerder
Vraagje voor de moeders/vaders met bordeline hier.
Als jullie een terugval hebben kunnen jullie dan wel goed voor de kids zorgen?Want de moeder van een vriendin die zorgt dan niet eens voor zichzelf dan kan het zo zijn dat ze 2 weken niet onder de douche gaat en ze zich ook niet wast en ze kookte dan niet en deed de was niet en ze maakt het huis dan niet schoon.Hebben jullie dat ook?No hard feelings.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mama van Kayne en Liam op donderdag 10 mei 2007 om 00:34:
Als jullie een terugval hebben kunnen jullie dan wel goed voor de kids zorgen?Want de moeder van een vriendin die zorgt dan niet eens voor zichzelf dan kan het zo zijn dat ze 2 weken niet onder de douche gaat en ze zich ook niet wast en ze kookte dan niet en deed de was niet en ze maakt het huis dan niet schoon.Hebben jullie dat ook?No hard feelings.

Hey, ik vind het heel erg om dit te lezen, maar het is inderdaad moeilijk iemand gedwongen op te nemen! Ik ben zelf in verwachting en ik hoop dat ik stabiel blijf. Zelf heb ik wel al hulp ingeschakeld mocht ik een terugval krijgen, dat mijn kind zomin mogelijk hinder hier van krijgt.. Het is best wel moeilijk om toe te geven dat je hulp nodig heb.... De Familie en naasten van een BPS-er Kunnen ook hulp krijgen met het omgaan van en eventuele opvang..hebben jullie daar ookal is aan gedacht.
Waarschuw beheerder
de kids zijn nu het huis uit en ze hebben wel hulp maar daar komen ze niet verder mee. Mijn vriendin heeft helemaal geen hulp meer het is nu al zo erg dat zei niet wil dat haar moeder gaat oppassen straks (ze is ook zwanger).Want ze is bang dat ze hem dan wat aan gaan doen (ze krijgen een jongen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mama van Kayne en Liam op donderdag 10 mei 2007 om 00:34:

gelukkig voel ik t vaak van te voren aankomen.. ik merk dat ik dan wel minder kan hebben van Tygo maar probeer dat te omzeilen door hem veel met zijn vader te laten spelen en mezelf afzijdig te houden totdat het weer wat rustiger is in mijn hoofd.. of juist lekker gek te gaan doen met tygo.. lekker gaan springen en dansen in de kamer... Maar mezelf of tygo iets aandoen?? Nee dat nooit. Geef juist dan meer om tygo en zijn verzorging dan om mezelf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 11:30:
gelukkig voel ik t vaak van te voren aankomen.. ik merk dat ik dan wel minder kan hebben van Tygo maar probeer dat te omzeilen door hem veel met zijn vader te laten spelen en mezelf afzijdig te houden totdat het weer wat rustiger is in mijn hoofd.. of juist lekker gek te gaan doen met tygo.. lekker gaan springen en dansen in de kamer... Maar mezelf of tygo iets aandoen?? Nee dat nooit. Geef juist dan meer om tygo en zijn verzorging dan om mezelf

Gelukkig maar ik weet ook dat de een veel heftiger aanvallen heeft dan de ander.Maar het is niet niks.Ik ken het dus van die vrouw en als je er zo als haar aan toe bent vind ik het niet verantwoord dat je aan kids gaat beginnen ik zou ze ook niet bij haar achterlaten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sinds vorige week Vrijdag weet ik dat ik Borderline heb samen met een posttraumatische stressstoornis en een depressie..:(
Heb al anti depressiva om rustig te worden en ga therapie krijgen voor mijn Borderline maar aangezien de wachtlijst erg lang is zou ik dat af moeten wachten jammergenoeg..
Heb zelf een dochtertje van bijna 10 maanden waar ik wel alles voor doe :jaja:
Zelf eet ik slecht en slaap slecht..:jaja:
Mijn ex had Borderline en is daarom bij me weggegaan om mij en de kleine te beschermen maar ga hem steeds meer missen en loop te hard achter hem aan wat niet goed is..:no:
Mjah weet niet of dat normaal is voor iemand die Borderline heeft aangezien ik het nog maar net van mezelf weet dat ik het heb..

Maar heb het er wel moeilijk mee!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mama van Kayne en Liam op zaterdag 12 mei 2007 om 02:23:
Gelukkig maar ik weet ook dat de een veel heftiger aanvallen heeft dan de ander.Maar het is niet niks.Ik ken het dus van die vrouw en als je er zo als haar aan toe bent vind ik het niet verantwoord dat je aan kids gaat beginnen ik zou ze ook niet bij haar achterlaten.laatste aanpassing 12 mei 2007 02:23

wat dat betreft ben ik echt blij dat ik een lichte vorm er van heb... En niet zo heftig als de vrouw die jij kent... het is en blijft moeilijk.

Waarschuw beheerder
Hallo
Vandaag heb ik van mn psych de diagnose gekregen dat ik Borderliner ben. Ik schrok best van deze diagnose...omdat ik zelf eerder aan een PTSS of een depressie door trauma zat te denken.
Meteen de 'stempel'borderline opgelegd krijgen.....is aan de ene kant vervelend maar aan de andere kant kan ik nu na zoveel jaar ( want het speelt al vanaf mn jeugd)wel een naam dr aangeven. Watopzich wel weer fijn is zodat ik nu weet dat er meer zijn zoals ik zeg maar.

ik moet er nog wel heel erg aanwennen. Ze gaan nu een langdurige behandeling met mij doen. Hoe precies gaan ze nog overleggen...in 1e instantie één op één gesprekken op wat trauma's te verwerken. T voeld allemaal nog erg onwerkelijk. en ik wil verder iedereen veel succes wenen. En vraag me af...hoe gingen jullie ermee om toen je het te horen kreeg?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 19:37:
ik moet er nog wel heel erg aanwennen. Ze gaan nu een langdurige behandeling met mij doen. Hoe precies gaan ze nog overleggen...in 1e instantie één op één gesprekken op wat trauma's te verwerken. T voeld allemaal nog erg onwerkelijk. en ik wil verder iedereen veel succes wenen. En vraag me af...hoe gingen jullie ermee om toen je het te horen kreeg?

Dankjewel jij ook suc6 (F)
Ik schrok ook toen ik het te horen kreeg en werd direct bang dat mijn kleine meissie het ook zou krijgen aangezien haar papa het ook heeft..
Ik moet ook afwachten wat voor therapie ik ga krijgen waarschijnlijk word het een deeltijdbehandeling maar dat is ff afwachten maar jammergenoeg duurt dat altijd zo lang..
Maar mij is nu wel veel meer duidelijk geworden wat mijn gedrag betreft en heb anti depressiva waar ik al best rustig van word maarja dat werkt de problemen natuurlijk niet weg..:no:
Waarschuw beheerder
Hoe lang duurt zo een test eigenlijk en wat gaan ze allemaal doen ?

ik heb vandaag gebeld om te zeggen dat ik graag alsnog een test wil doen, nu moet ik afwachten tot ik wordt terug gebeld :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van simone_1986 op dinsdag 15 mei 2007 om 15:17:
Hoe lang duurt zo een test eigenlijk en wat gaan ze allemaal doen ?

Nou ik had in 2000 al 1,5 jaar therapie gehad maar dat was toen voor depressie en nu hadden ze dat dossier samen gelegd met mn hedendaagse klachten en toen hebben ze gezegd dat ik borderline heb...terwijl ik dacht dat ik voor de zoveelste keer een depressie had. Ik dacht namelijk niet dat ik borderline had omdat ik niet inmezelf snij en zo...maarja dat zegt blijkbaar niks.

Dus eigenlijk is er bij mij wel 1.5 jaar 1 uur per week therapie aan vooraf gegaan...en de nodige dagboeken.

Hoe het bij anderen is gegaan weet ik niet.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 08:36:
Maar mij is nu wel veel meer duidelijk geworden wat mijn gedrag betreft en heb anti depressiva waar ik al best rustig van word maarja dat werkt de problemen natuurlijk niet weg

ik heb nu ook medicijnen gekregen....maar die heb ik pas 2 weken dus moet nog ff wachten tot ze werken. Heb wel t gevoel dat t alles al iets meer afvlakt.....en zit nu ook op een borline forum om er achter te komen wat het nu precies is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 21:08:
Nou ik had in 2000 al 1,5 jaar therapie gehad maar dat was toen voor depressie en nu hadden ze dat dossier samen gelegd met mn hedendaagse klachten en toen hebben ze gezegd dat ik borderline heb...terwijl ik dacht dat ik voor de zoveelste keer een depressie had. Ik dacht namelijk niet dat ik borderline had omdat ik niet inmezelf snij en zo...maarja dat zegt blijkbaar niks.

Dus eigenlijk is er bij mij wel 1.5 jaar 1 uur per week therapie aan vooraf gegaan...en de nodige dagboeken.

Hoe het bij anderen is gegaan weet ik niet.

oke, ik dacht dat ze een hele vragenlijst af zouden gaan.
nou ja ik merk het morgen wel, heb met spoed een afspraak kunnen maken dus heb morgenochtend een intake gesprek.

Waarschuw beheerder
Heb er geen ervaring mee maar het lijkt me soms best lastig om met iemand te leven die dat heeft:)
Waarschuw beheerder
donateur
k dacht namelijk niet dat ik borderline had omdat ik niet inmezelf snij en zo...maarja dat zegt blijkbaar niks.

Je hoeft echt niet aan alle kenmerken te voldoen om borderline te hebben. Ik heb mezelf nog nooit gesneden en ben ook nog nooit suicidaal geweest :no:

Laat je niet teveel meeslepen door wat anderen vinden dat borderline is of wat erbij hoort, focus je op jezelf en ga daarmee aan de gang.
Tip van mij is ook om het niet aan teveel mensen te vertellen. Sommige mensen kunnen je er hard op afrekenen, terwijl ze je nu wel accepteren met je nukken. Juist omdat er zo'n vreemd beeld over borderline is onder de mensen gaan ze al snel denken dat je een vette mental-case bent of dat je echt een gevaar voor jezelf of een ander bent (mensen zijn geneigd de extremen en vooral de nare dingen te onthouden over iets wat ze maar vaag kennen of hebben gehoord).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb nu ook medicijnen gekregen....maar die heb ik pas 2 weken dus moet nog ff wachten tot ze werken. Heb wel t gevoel dat t alles al iets meer afvlakt.....en zit nu ook op een borline forum om er achter te komen wat het nu precies is.

Dat is wel beter meis..:jaja:
Bij mij helpen ze wel maar soms zit ik nog wel eens in een dip..

Uitspraak van simone_1986 op dinsdag 15 mei 2007 om 21:15:
oke, ik dacht dat ze een hele vragenlijst af zouden gaan.
nou ja ik merk het morgen wel, heb met spoed een afspraak kunnen maken dus heb morgenochtend een intake gesprek.

Ik heb echt hééél erg veel vragen moeten beantwoorden eerst heb ik gesprekken gehad daarna moest ik 2 x langskomen voor vragenlijsten bijna 400 vragen..
Toen moest ik terugkomen op gesprek en toen hadden ze al een vermoeden dat het Borderline was maar ze wouden het toch verder onderzoeken dus moest daarna nog eens terugkomen en kreeg 567 vragen op de pc wat ik daar moest beantwoorden en bijna 200 mondeling..:S
Daarna was het hun allemaal duidelijk en mankeerde mij schijnbaar meer dan ik verwacht had jammergenoeg..
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Titia.. op dinsdag 8 mei 2007 om 14:49:
Dat wel idd, maar toch vind ik het soms zwaar lastig.. Je weet gewoon bijna zeker dat het aan die borderline ligt, maar om het telkens daar op te gooien komt echt zo over van "ik heb een excuus"
De mensen om je heen moeten het ook maar willen begrijpen

Heel herkenbaar inderdaad, dat je vaak hebt dat je niet wilt 'zeuren' Zeg ook weleens tegen mijn vrienden die het weten dat ik toch niet elke keer kan gaan vertellen dat ik me 'weer eens een keer' klote voel en dat er dus vaak geen enkele reden echt voor is, bedoel laten we het over leuke dingen hebben denk ik dan :s
Maar het is soms idd lastig, omdat je het niet als 'smoesje' wil gebruiken, dat ook niet doet, maar het kan wel zo overkomen op andere mensen die er of niets vanaf weten of niet de moeite nemen om zich erin te verdiepen, voordat ze wat zeggen.

Linnepinni veel succes, medicijnen kunnen soms inderdaad een hele hulp zijn, zeker tegen die enorme pieken en dalen die je soms kan hebben en kunnen ook zeker wat meer rust brengen wat erg fijn kan zijn

Simone succes met je afspraak, super dat je dit gedaan hebt (f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb zelf borderline en zit daarvoor op deeltijdbehandeling.
Mijn ex heeft 't ook en 2 borderliners gaan duidelijk niet samen naar mijn mening en na mijn ervaringen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 08:32:
Ik heb echt hééél erg veel vragen moeten beantwoorden eerst heb ik gesprekken gehad daarna moest ik 2 x langskomen voor vragenlijsten bijna 400 vragen..
Toen moest ik terugkomen op gesprek en toen hadden ze al een vermoeden dat het Borderline was maar ze wouden het toch verder onderzoeken dus moest daarna nog eens terugkomen en kreeg 567 vragen op de pc wat ik daar moest beantwoorden en bijna 200 mondeling..:S
Daarna was het hun allemaal duidelijk en mankeerde mij schijnbaar meer dan ik verwacht had jammergenoeg..

oke dat is behoorlijk wat :S
bij mij willen ze het via gesprekken enzo doen, ze willen alles weten vanaf dat ik kind was tot hoe ik me nu voel enzo en dan kijken wat ik heb.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 16 mei 2007 om 09:11:
Simone succes met je afspraak, super dat je dit gedaan hebt (f)

dank je wel :)
ben wel blij dat ik uiteindelijk de stap heb gezet, heb geen zin meer om met die onzekerheid te zitten en wil er gewoon aan werken en het niet weg proberen te stoppen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 16 mei 2007 om 09:11:
Linnepinni veel succes, medicijnen kunnen soms inderdaad een hele hulp zijn, zeker tegen die enorme pieken en dalen die je soms kan hebben en kunnen ook zeker wat meer rust brengen wat erg fijn kan zijn

dankje (f)

nog een lange weg te gaan dat wel....net naar huisarts geweest die me wel adviseerde ff een tijdje alleen aan mezelf te werken....dus denk dat ik de ziektewet in ga....wat ik eigenlijk heel erg vind omdat t dan meteen weer zo bestempeld is....maarja ze heeft wel gelijk:s

Uitspraak van simone_1986 op woensdag 16 mei 2007 om 11:21:
dank je wel
ben wel blij dat ik uiteindelijk de stap heb gezet, heb geen zin meer om met die onzekerheid te zitten en wil er gewoon aan werken en het niet weg proberen te stoppen

Inderdaad een hele goede zet (y)...en veel succes met al die vragen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van simone_1986 op woensdag 16 mei 2007 om 11:21:
oke dat is behoorlijk wat
bij mij willen ze het via gesprekken enzo doen, ze willen alles weten vanaf dat ik kind was tot hoe ik me nu voel enzo en dan kijken wat ik heb.

Ik heb eerst ook die gesprekken gehad maar toen hadden ze alleen een vermoeden vandaar ik toen die vragenlijsten moest doen..
Suc6 meis (F)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat noemt men dus de ''psychologische test'' waaruit vermoed word mocht dat zo zijn dat je kenmerken van borderline hebt of gewoon borderline (of andere dingen uiteraard) zou hebben waarna de psychiater dus die ziekte zou kunnen vaststellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 12:01:
Inderdaad een hele goede zet (y)...en veel succes met al die vragen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 13:32:
Ik heb eerst ook die gesprekken gehad maar toen hadden ze alleen een vermoeden vandaar ik toen die vragenlijsten moest doen..
Suc6 meis (F)

dank jullie wel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van simone_1986 op woensdag 16 mei 2007 om 17:10:
dank jullie wel

Graag gedaan meis :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op zaterdag 23 juni 2007 om 15:24:
Iemand ervaring met de "VERS-training" ?

wilde ik in eerste instantie gaan doen maar zou niet voldoende voor mij zijn
ik volg nu een klinische linehan behandeling van een jaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 mei 2007 om 09:41:
Mijn ex heeft 't ook en 2 borderliners gaan duidelijk niet samen naar mijn mening en na mijn ervaringen.

Mijn vriendin heeft borderline en ik ook..

En dat gaat al bijna 2 jaar perfect (L).. We begrijpen elkaar zonder een woord te zeggen, we zijn ook echt gewoon soulmates..
En met ruzies, tsja.. Dan gaat het idd hard tegen hard, maar de volgende dag is alles toch wel weer goed (L)