Partyflock

Forumonderwerp · 676886
Ach, je kunt nooit tè jong als Partybeast beginnen :P :P :P
Sorry hoor... mijn zusje is bijna 10.... Nou ik zie haar echt nog geen profiel hebben op pf hoor :S
:)

Mijn broertje mag niet op PF van mij :devil:

En hij gaat ook niet naar feesten o.i.d. dus heeft hier vrij weinig te zoeken :yes:
ik heb hem een pb'tje gestuurd of hij me wilde pijpen, maar ik kreeg een blaag van scheldwoorden over me heen

en maar zeggen dat 11 jarige kleine kinderen zijn...:S:S

btje droog...
laat dat kereltje lekker...
hij vindt 't leuk...en volgens mij hij heeft niemand last van m!...

niekth 26 mei 2004 16:03
Zou er dan ook niet een soort policy moeten zijn, bij aanmelden? ("Ben jij 16 jaar of ouder.......?")

Dat valt niet voldoende te checken, behalve als het een betaalsite wordt...

Da's de anonimiteit van het internet...

Het zou in ieder geval preventief werken... Waterdicht is het natuurlijk nooit, of iedereen moet z'n ID-kaart opsturen :P
Zou er dan ook niet een soort policy moeten zijn, bij aanmelden? ("Ben jij 16 jaar of ouder.......?")

Of iedereen verplicht deze test doen! :yes:

Wat schattig Xes... je eigen topicje aanprijzen hier ;P

Gefeliciteerd! Ik heb je topic gelezen :P
Volgens mij werkt mijn test! :bounce: 8)

verwijderd

Kijk maar eens naar haar status!

:devil: :devil:

kick ass! :D

whahah xes, heb ook ff aan die test van je mee gedaan .
Bijna me wachtwoord erin gedaan maar zag de pagina met "jezelf verwijderen" stop! :P
Maare al een idee voor je volgende test?

ja ik sta wel eens wat er rondloopt op die feesten tegenwoordig kinderen 15 16 jaar mechien nog jonger 14 jaar maar die gassies mogen de titel gabber nog geen eens hebben toen ik ut ging met 15 jaar was het veel anders dan nu schaam ik me voor die jongens het is alleenm maar lonsdale dit lonsdale dat en ze weten nog geen eens wat gabber betekent en waar de revelutie is begonne
nouwe parkzicht 23 ik zelf ben 13 en ik draag geen lonsdale.
maar op een keer kreeg ik een opmerking da iemand tegen me zei dat ik niet ehct van hardcore hou omdat ik geen lonsdale draag:S
Lekker belangrijk, als mensen zich gewoon normaal gedragen op feesten of wat dan ook maakt leeftijd toch niks uit, of wel dan?

LEKKER BELANGRIJK! weet je wat pas kinderachtig is.. dat de zogenaamd ''oude en wijze volwassen typjés'' die op díé leeftijd nog achter internet zitten en niks beters te doen hebben, zich ergeren aan die ''jonkies''
sorry, maar heb ju niks beters te doen dan?
en nee , ik reken mijzelf daar niet toe, want ik erger mij totaal niet aan die ''jonge'' kinderen, ben het zelf ook geweest DUS!

ik irriteer me er ook niet aan, hij is toch niemand tot last?

alleen dit vind ik wel schribarend, wat zijn dit nou voor vergelijkingen :S
wordt ie vermoord omdat ie op pf zit? :x nee toch?

Het zelfde gebeurt nu wat hitler deed die mensen waren niet goed die mochten niet leven .
Jullie doen die jongen is te jong hij mag niet op partyflock komen

..waar maak je je druk om :gaap: ..laat hem lekker! :yes: