Stel jouw domste vraag, wacht een poosje en kijk wat de poster na jou geantwoord heeft.
Dus ik zal hier even mee starten.
----------------------------------------
Als we met z'n allen heel hard dezelfde kant op gaan rennen, draait de aarde dan ook sneller?
nou omdat die lieve kuikentjes alvast moeten weten, dat een kip zonder ei, altijd TOK zegt
smaakt een ei hetzelfde als een tosti, of moe je er dan slagroom bij doen?
nee moet je aardbeien op doen
waarom hebben kinderen altijd trek
niet alleen kinderen hoor,
heb jij hier trek in? (mars, nuts, snickers, bounty's, m&m's, mercie, kinder bueno, tompouce , een quarterpounder, een pizza, choco crispy chips, stroopwafels, space koek, choco prins enz, )
als je nou 100 keer op enter drukt, en er komt rook uit de computer, en je gaat het uitpissen, en de baas der bazen komt langs, en je zegt, jaaaa das nog is een grote lul he
dan zou ik kijhard schreeuwen: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, en dan zo in z'n bek pissen,
heb jij wel eens in iemand z'n bek gepist? of heb je poep aan je buik?
nee heb alleen poep in me buik!!
Maare waarom loopt een koe in de wei en een mens op straat?????
....
Laat maar
laatste aanpassing
als je nou een brief open maakt waar PERSOONLIJK opsta, maar die brief is niet voor jou bestemd?, maar je maak hem toch open, en die gene staat achter je voor wie die bestemd is, en je gebruikt als smoes: ja maar we hebben allebei een "i" in onze naam dus ik dacht dat die brief van mij was
Wat gebeurd er als je een pil vreet waar mdma in zit.........je w8 tot die inklapt. Je je gevoel dan deelt door het aantal pillen + een lijn pep en dat dan keer het dwaasheidsniveau van het vorige weekend???
ooooooh das nog niks, ik zit constant in een wereld gemixt met fear and loathing in las vegas, natural born killers en dumb & dumber
maar wat als je nou 16 pillen in neemt, 2 flessen whisky er achter aan, 4 kratten red-bull erbij, 5 zakken m&m's ertussen door, 1 milka reep erbij, en daarnaa ga je sex hebben
Ben bang dat ik dat zeer geil-uber-schuimbekkend reageer!!! en daarna vlieg ik weg........
want zeg nou zelf.......Red Bull geeft je vleugels :>
Maar wat als je een zak M&M's eerst op de verwarming legt 3uur...............daarna 5uur in de koelkast...........daarna 2nachten onder je kussen en dan opeten.........