Partyflock

Forumonderwerp · 676812
AMBASSADOR in the ARENA...

1 dag na Sensation Black.. Een soort van Sensation URBAN?! :bah: is het toch waar!

En dan niet een week later ofzo, maar een dag :/

Verkoop start 10 mei.. yeuh.. :/

www.id-t.com
of je verkoopt ze gewoon :)

bling bling kwam mij wel gioed uit deze maand
Ik ben niet zo van dat dingen verkopen die ik zelf gratis heb gekregen;)

Ik werk wel voor me doekoe:d
Heb het via de radio zitten volgen, maar het klonk op zich best lekker, moet ik zeggen.
duurde t maar tot 1 uur? zie ik net? haha kan je net zo goed naar de kroeg gaan :yes:
Was wel een leuk feesje, werd wel oke gedraaid...8)
n0uw kv0nd Ambassad0r egt kap0twreed ,, ut feest klaarde de b0el egt cker weten wel ,, en de DJs waren o0k egt g0edd ,,
FunkiAssBitch je kan het overdrijven he;)

Sensation Black was echt zoveel keer beter:yes:

RCM_Style 12 juli 2004 17:50
Eerst even zeggen dat het niet echt mijn muziek is en zonder gratis kaartjes was ik er waarschijnlijk ook niet heengegaan.

Maar volgens mij was het toch wel geslaagd, het was redelijk druk, de mensen die er wel voor kwamen vonden het volgens mij ook zeker wel leuk.
Zelf vond ik de muziek af en toe minder, soms leek het wel top40 hitmix wat gedraaid werd (nummers van usher, missy elliot, dat nummer van oh oh enz.) had eigelijk minder commerciele nummers verwacht.

De sfeer was heel anders dan op een dancefeest, heb eigelijk met niemand een praatje gemaakt, wat ik normaal wel altijd doe.

En vechtpartijen waren er wel ja (vooral die grote tijden Benny Benassi)maar ga nu ook niet doen alsof die er niet zijn op dancefeesten.

Dit idee is in ieder geval beter dan dat ze urban zalen neerzetten op een dancefeest

Nu snap ik niet wat mensen kunnen klagen als je er niet van houd ga je er gewoon niet naar toe, zo moeilijk is het toch niet

Zelf weet ik niet of ik er nog een keer heen zou gaan (25 euro heb ik er niet voor over) misschien als ik weer gratis kaartjes heb

Dit scheelt mij een helehoop typwerk vriend (Y) ik was er ook ,vreemd gevoel als je om zeven uur diezelfde ochtend nog zwaar stond te stampen op Promo en dan op zo'n feestje binnenkomt :D.
Arena was afgeladen vol om half negen was deze nog half vol maar rond tien uur was ie echt vol en dit had ik zeker niet verwacht.

Vechtpartyen damn zeker zes gezien en dit waren geen kleine opstootjes dat was wel weer een beetje jammer maarja "I think it was alcohol"

En ja sensation was absoluut veel maar dan ook veeeeel beter (voor mij dan maarja da's smaak)maar dit was evengoed een leuk feest en heb me er gewoon goed kunnen vermaken :yes:

Werkzaam bij Struikgewas
ik vond het wel gezellig zo hoor voor op de zondag :)
De sfeer was heel anders dan op een dancefeest, heb eigelijk met niemand een praatje gemaakt, wat ik normaal wel altijd doe

Dat miste ik nou ook idd best wel!!!
Maar goed, ik ging met m'n supertoffe nicht dus was wel gezellig hehe. Je moet het uiteindelijk zelf leuk maken natuurlijk.
Ik had het goed naar mijn zin :)

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
ik vond het wel gezellig zo hoor voor op de zondag

Jij wel hé flapdrol 8)

ben blij dat ik niet geweest ben
en laat ze het aub apart van de dance feesten blijvn houden
Sensation black was 10x beter :bounce:
laatste aanpassing
nou..het was mijn eerste Urban feest zeg maar,, ik ben normaal ook van het die-hard stampwerk,,
maar ik moet zeggen dat het toch een leuk feestje was :)
je moet er alleen voor open staan!
ik had ook eerst 100en vooroordelen!! ik had geen zin in schurende mannetjes 8er me en ga zo maar door,, maar uiteindelijk was het leuk en heeft het woord " Urban " ineens een andere betekenis gekregen!
Ik bedoel,, dj Chuckie.. waar ik van d8 dat ie van die vreselijke bubblingplaatjes was, draaide gezellige disco-plaatjes als Celebration van Kool & The Gang & Holiday van Madonna! Hahahaha,, das geen urban volgens mij :P
maar goed.. sfeer is anders als op een hhardstyle feest.. maar toch,, ik vond het wel cool :)