Ga je vanaaf ook naar Tegelen?
laat muh niet lachen
Ook geen DefQon voor mij
'Leuke' herinneringen aan die lokatie overgehouden
en dan dat volk wat er allemaal rondloopt
Wat dan
Blijft toch wel een heikel punt bij jou is het niet?
Jah ben dr toen met Xtreme Battle royal uitgegooid ging nerges over.. zo'n gastje uit Venlo liep daar met iedereen ruzie te zoeken enne uiteindelijk kwam ie bij mij terecht.. en jah af en toe ben ik de beroerdste niet he heb em een paar flinke tikken verkocht en toen werd ik eruit gegooid ( bleek achteraf dat 1 van die uitsmijters de broer was van dat ventje geen wonder dat ie de hele tijd zn gang kon gaan..)
Lekker dan
Achja je heb m ieder geval paar klappe gegeve toch![]()
Supervet feestje ja, had er al over gelezen... Had daar echt graag heengewild, maar heb de week erna tentamenweek dus ga volgend weekend niet feesten. Zonde dat het niet een weekje later is
Volgende week ook geen feesie voor mij
Kom wel hierheen dan he
Welcome down with the warrior sound ahhh, dat hoor je erin
Haha ja echt wel, kom alleen nog maar om geld te verdienen naar die kutstad. Vrijdag bezichtiging appartement in Kralingen spannend!
stom
Hoef ik dr ook niet meer zo vaak heen
Die bedoel je toch
2 keer in het jaar ofzo
Ken em niet downloaden ofzo, dus mot jij em mij maar ef sturen hij staat toh op die jaarmix 2006 cd 2
whehe kzou Rotterdam with the wildest sound veel vetter gevonden hebben dacht dat toen ook echt te verstaan hihi
Ja maar zou beetje vreemd zijn, hij komt uit Italie
Echt he, zulle we m klappe geve
Owjeeeeeh als dat geen ... wordt
Haha ja echt wel, kom alleen nog maar om geld te verdienen naar die kutstad. Vrijdag bezichtiging appartement in Kralingenspannend!
Mogelijk meer mensen hier die naar Dissonant Festival (willen) gaan dit weekend? Mark en Astrid waren al geïnteresseerd.. wil het liefste beide dagen gaan, voor zover dat mogelijk is..