1 volger · 122604x bekeken
donateur
die is inderdaad weer erg charmant 
We moeten trouwens ook nog wel een radio ofzo zien te regelen voor die tijd
Mja, zou de mijne wel weer mee kunnen nemen, maar dat ding begint ook steeds rotter en rotter te worden..
Mark, batterijen dus alleen nodig voor op het strand.. gewoon van die goedkoopste merken batterijen kopen.. en in t huisje gewoon stekker in de radio
ben vorig jaar alleen ff in het internet-cafe geweest om een tekst in elkaar te zetten voor op een t-shirt
The Turd Movement
Met zn allen zo'n shirt laten drukken.. mja, vind ik persoonlijk dan dus weer niet zo geweldig, doet bijna elke vriendengroep die samen op vakantie gaat.. Liever wat bijzonders/aparts dan, ALS we al zoiets zouden doen.
Nou jeuj, eindelijk wat meer zekerheid over mn toekomstige 'loopbaan'.. Mag maandag 5 maart bij de Sligro in Veghel beginnen, en is het dus bye bye Edah voor me, na meer dan 5 jaar.. krijg deels een andere/nieuwe functie, een afdeling helemaal voor mij alleen
Met zn allen zo'n shirt laten drukken.. mja, vind ik persoonlijk dan dus weer niet zo geweldig, doet bijna elke vriendengroep die samen op vakantie gaat.. Liever wat bijzonders/aparts dan, ALS we al zoiets zouden doen.
Boeien wat iedereen doet
Boeien wat iedereen doet
Ja precies, en ik heb nog nooit iemand met een knaapshirt zien lopen hoor
Bijna weekend, anderhalf uur werken nog
donateur
wij hebben een cliënt die heet Dhr. Knaapen 
donateur
Patrick is in de Free blijven hangen 
donateur
het duurde zo lang tot je weer terug was 
donateur
beter
en 
donateur
en voor Niels en Rianne een perensap 
donateur
AA-tje met? 
AA-tje met?
Of bedoel je dat carant-é-très (of hoe je dat ook uitscheldt).. 43 iig
die jah
Drank is slecht voor je gezondheid !
Nee joh je moet t met maten gebruiken
donateur
dat is wel zo gezellig 
Ghehe zoiets uit MIJN mond horen is al uniek opzich
idd met maten geen glazen maar vaten
trauma's
Dat heb ik van die wodka lime van afgelopen vakantie
donateur
waardoor Tijm na afloop van FFWD onder een brug heeft liggen slapen 
waardoor Tijm na afloop van FFWD onder een brug heeft liggen slapen
Tering wat was hij toen de weg kwijt
Nog nooit zo erg geweest idd
Ben gewoon iets van 3 of 4 uur totáál kwijt
Zelfs 1 van de uitsmijters van Outland herkende me die avond nog omdat ie me blijkbaar een paar keer zo ongeveer onder de wielen van die Outland-truck had weggetrokken
donateur
daar hoef jij niet speciaal voor op vakantie te gaan... 

![[img width=200 height=200]http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media/000252300/000/000252388_001_94037_200.jpg[/img]](http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media/000252300/000/000252388_001_94037_200.jpg)