Partyflock

Forumonderwerp · 676761
1 volger · 113096x bekeken

Waarschuw beheerder
nou op welke feesten gaan we allemaal lekker hakkuh voor de eer? B)
Mischien komt het dan massaal terug op early-feesten!! :kwijl:

IK wil Hakkuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
kunnen we wel intiemer gaan worden dan :$ O:)

Waarschuw beheerder
Mnee intimiteit is niet nodig O:)
Waarschuw beheerder
donateur
..meer in de trant van elkaar dus wa beter leren kennen bedoelde k dan he :|
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk t..

DAMN moet nog steeds spullen klaar leggen voor werken.. grrrrr :@

En mn neef is vanaf morgen op vakantie, dus kan niet meer met m meerijden in de auto naar t werk, moet k weer op mn stalen ros :(

(maar op de heenweg wel veel schoolgaande jonge meidjes tegen komen die zomers gekleed zijn :D O:))
Waarschuw beheerder
Viezerik , beetje naar jonge meisjes kijke O:)
Waarschuw beheerder
donateur
alles onder mijn leeftijd is JONGER, dus ook categorie 15-17 jaar hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
is er dan een kijk-verbod op jongere meiskes? :O moeten die dan ook met burqa's rondlopen dan? :/

;)

Waarschuw beheerder
Hebben we al zin in HC4L??

Is er nog iemand die naar Amsterdam reist??
Heb geen zin om alleen te reizen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga dan samen met je paard ;)
Waarschuw beheerder
Heb dr echt veel zin in nu , t maakt me ook helemaal niet meer uit hoe t met mn manke poot gaat :D

Waarschuw beheerder
Zaterdag gaat Samaan los of men het nou leuk vind of niet :D

Waarschuw beheerder
Tuurlijk want wie bij mij staat en niet los gaat moet de hele avond drinken halen voor iedereen (6)
Waarschuw beheerder
Haha , heb je mij ooit wel eens stil zien staan op een feest :p behalve als ik sta te wachte op drinken of met iemand sta te prate :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ik hakkeeeeehhhhhhh, ik wil hakkkeeeehhhhhhh

bam bam bam bam :D:D:D :bounce:

[img]http://members.lycos.nl/yourhardstyle/smilegabbersnel.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
:@

K#T B2s
----->Hardcore 4 Life (20-11) naar silverdome<-----

na zaterdag ga k nie meer denk k
of de line up moet zo :kwijl: zijn

maar k vind t erg jammer. daar wordt t echt noiit zo gezellig als hiero :(
laatste aanpassing
Artiest Devine
Waarschuw beheerder
Mensen,Mensen,Mensen toch het is niet het hakkuh wat terug moet komen op feesten enz.
Het is de sfeer,de normen en waarden van de meeste mensen en vooral de instelling waarmee sommige naar een feest gaan!!!!
Als we nou allemaal een beetje vergevingsgezinder zouden reageren en niet lopen zeiken over Donker/Blank en Ajax of Feyenoord maar gewoon voor die ene avond ff alles aan de kant zetten en lekker knallen met ze allen.
Denk ik dat we die goeie ouwe tijd best nieuw leven in kunnen blazen!!!!!!
kijk niet naar andere kijk eerst naar jezelf!!!!
Leer niet van je eigen fouten,leer van die van andere!!!!

Ga ook niet zeiken om het feit dat iedereen zo jong is 16 jaar of 27 jaar wat maakt dat nou uit?
Ik ben 24 en ga al 9-10 jaar naar feesten dus was zelf ook 15 jaar toen ik voor het eerst ging knallen.met andere woorden degene die daar over lopen te zeiken zijn lekker hypocriet bezig.Iedereen is immers Jong geweest!!!1

;-) Greetz Coert (Devine)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De groep die tegenwoordig aan het hakkuh is op feesten is meestal ook de groep die zorgt voor een goede sfeer ;) Kortom, het een heeft met het ander te maken :D

Ik ga ook weer wat meer posten in dit topic trouwens, maar was de afgelopen dagen heel druk met tentamens :S Maarja, nu nog 1 grote opdracht inleveren en dan heb ik vakantie B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De groep die tegenwoordig aan het hakkuh is op feesten is meestal ook de groep die zorgt voor een goede sfeer Kortom, het een heeft met het ander te maken

Het gaat er niet om hoe je je kleed,hoe je eruit ziet,wat je doet en hoe je danst!!!!
Het 'gabbergevoel' zit van binnen en niet van buiten.
iemand die zich kleed als een skater maar wel de juiste instelling heeft en op een feest helemaal uit zijn of haar dak kan gaan zonder zich van de mening van andere iets aan te trekken is voor mij vele maler meer een gabber dan iemand die zijn uiterlijk graag wil spiegelen aan een gabber om er bij te horen!!!dat is en blijft voor mij gewoon een 'Swabber'

Verder hou ik hier nu over op heb al weer veel te veel tijd verprutst met dit soort onzinnige Topic's

Greetz Coert

Waarschuw beheerder
Mja dit is juist een heel leuk topic Coert. Wij hebben mede dankzij dit topic een vast groepje gemaakt :D Vandaar dat ook de sfeer zkr een stuk vooruitgang krijgt ;)
Maar wel met je eens hoor dat wel! :)
Waarschuw beheerder
Het probleem is alleen dat mensen die bijv. hele avond lopen pogoen misschien ook wel t echte gabbergevoel hebben , maar hun feesten op hun eigen manier ( beetje dom tegen elkaar aanbeuken :S ) en dan betrekken ze daar mensen mee die daar helemaal nix mee te maken willen hebben , en dan krijg je dus ruzie dus ook slechte sfeer :/
Waarschuw beheerder
Kortom, gewoon hakkuh :P

Zal voor mij wel weer een tijdje duren: na 5 weken achter elkaar feesten hou ik het eventjes voor gezien (portemonnee begint aardig leeg te worden nu :P).
Waarschuw beheerder
Idd gewoon hakkuh :yes: daar is t ook mee begonne :)

Ik ga nu 4 weken elke week naar een feest :p , als mn spier na H4L tenminste niet helemaal naar de tyfus is :(
Waarschuw beheerder
Ik was na Impulz ook bijna geblesseerd, lagen daar overal van die kloteflesjes (bijna alles kreeg je in flesjes daar) waar je je nek over kon breken :S
Waarschuw beheerder
Daarom vind ik dat statiegeld op flesjes wel goed idee :yes:, hadde ze op nature 1 ook , de grond was daar bijna helemaal schoon :)
Waarschuw beheerder
Was niet bedoeld om dit topic af te zeiken hoor maar echt iedereen loopt opelk topic te verkondigen "ïk ben gabber" want ik ben kaal enz. enz. enz.
word er gewoon zo moe van.
Maakt het nou uit wat je bent als je er maar plezier in hebt!!
En laat ieder in zijn eigen waarder POGO'ER OF HAKKUHR.....Je moet er samen toch iets van maken!
Voor de rest : keep the spirit alive!!!!!

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
haha dan ga je zelf ook wel flesjes rapen.

En idd die &^^%% flesjes grr.
en dan later thuis zie je de papier blubber vlekken nog op je broek.. tot an je knieeen :bah:

ode aan die zachte bekertjes. en soms blikjes..

Waarschuw beheerder
donateur
zijn wij de enige die er nog over zijn van de vaste garde ofzow???

:nee: Ik ben er ook nog ;)
Ben alleen wat drukjes de laatste tijd :p
Waarschuw beheerder
Marcello> Hmm, die papiervlekken heb je geen last van bij flesjes, eerder bij papieren bekers :P M'n broek was na Impulz schoner dan na het gemiddelde indoor feest :)

Statiegeld is een erg goed idee ja, als ik dan dorst heb zoek ik wel ff drie flesjes bij elkaar ;) :P
Waarschuw beheerder
haha dan ga je zelf ook wel flesjes rapen.

En idd die &^^%% flesjes grr.
en dan later thuis zie je de papier blubber vlekken nog op je broek.. tot an je knieeen

ode aan die zachte bekertjes. en soms blikjes..

Dat werkte echt wel goed , spreek je gewoon af met degene met wie je bent , dat je omstebeurt drinken gaat halen/bekers inlevere :)

En je zag idd ook hele hoop mensen op de grond lopen zoeken met hele armen vol lege bekers :D
Waarschuw beheerder
Nadeel is wel dat je de hele tijd met zo'n flesje in je handen staat als je je drinken op hebt tot je de volgende keer drinken gaat halen... Of krijg je er daar wel een dop bij (dan kan je hem gewoon in je zak doen).
Waarschuw beheerder
donateur
bij dq1.. haha waren er 2 die dopjes hadden:P wel handig. alleen later was t flesje weg + dop + dop.. ik weer :vaag:
Waarschuw beheerder
Op nature 1 kreeg je alleen geen dop erbij :/ maar t was daar rond de 35 graden dus dat drinken was zo op :p

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ook een dop meenemen van huis :p
Of ff heeeeeeeeeeeeel lief vragen om een dop, werkt ook nog weleens :jaja:
Als iedereen nou gewoon het flesje weggooit zonder de dop erop te laten is er ook geen probleem meer..
Waarom doen mensen dat dan niet?? :p
Waarschuw beheerder
donateur
bij HMH met exql holland.. :bloos:

flesje water.. voor 3 muntjes aka 6 pleuro
dus op de plee vullen.. haha dat vonden ze niet erg.

zowel dan.... :[

Waarschuw beheerder
donateur
Is altijd zo bij de HMH..
Die zijn echt MEGA duur iedere keer!
Ik vul ook gewoon bij de wc's hoor..
Maar dat doe ik veel vaker :p
Waarschuw beheerder
Op een feest hoef ik nooit naar de wc :S alleen helemaal in het begin :x

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef ook nooit :P
Maar zoals bij de hmh loop ik toch echt liever naar de wc om me water ff bij te vullen, dan 3 munten te betalen voor 1 flesje water iedere keer :P
Waarschuw beheerder
Dan heb je tenminste nog koud water , als je water koopt is t helemaal warm :S

Ik ga trouwes alleen naar wc om mn kop onder de kraan te houden :p

Waarschuw beheerder
[img]http://www.20six.nl/pub/Snuitje2/bbkopie.jpg[/img]

met dank aan Geert voor het concept (y)
Waarschuw beheerder
donateur
:D :respect:

oeh das echt :kwijl:
hoop ze weer zo te zien zaterdag

Waarschuw beheerder
:yes: ZEKER,echt de mooiste dames vind ik :p
Waarschuw beheerder
donateur
zoon id-t topje of zoon moh ding :D
haar nar achter met zoon hoog staartje.(of vlechje)

en dan echt hakke. oeh dat zag k ook bij b2s toen.. boven 2 dames. die gingen goed (L)
Waarschuw beheerder
Haha dat plaatje zet ik gelijk op mn profiel :D

Dat is idd t mooiste :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*
Mannen niet zo geilen he ;)
Ik vind dat zeker niet de mooiste dames, maar goed mijn mening :p
Waarschuw beheerder
donateur
gewone kleding is ook goed.. zolang t maar geen wazi kleding is :D

dit zijn 2 extremen.