Partyflock
 
Forumonderwerp · 676249
­ Nederland
 
Wie draagt er zijn lenzen tijdens het uitgaan? En heeft hier wel/geen last van?! :p
 
;) :P Grapje? :S
 
Ik moet wel anders loop ik ergens tegen aan. ;)
Heb er over het algemeen geen last van, moet ze wel goed schoonmaken als ik thuiskom, van de rookaanslag.
 
Ik zou wel moeten, want anders zie ik dus gewoon helemaal niets:S:S:S
Ik neem aan dat je party lenzen bedoeld?

Zo niet is het een beetje een :frusty: vraag..
 
Ik draag ze nooit... vind het altijd een hele uitdaging om van de ene muur tegen de andere te lopen...
 
Nej ik bedoel gewone lenzen! Ik heb ze namelijk pas net en heb gehoord dat het zwaar kut kan zitten als je ze in hebt tijdens feesten!
Dus ik was benieuwd naar andere mensen wat hun ervaring er mee is!!!!!!!!!!
Als je het een domme vraag vind dat hou je toch gewoon lekker je mond!!
 
:X:X:X:X
Duhhh, iemand draagt lenzen omdat ze zonder lenzen niet/ of slecht kunnen zien. :frusty:

Dus denk je dat mensen die lenzen hebben zonder lenzen naar een feest gaan? Zodat ze dan niets zien, en dan het hele feest missen .... :vaag:

Dompie....

Maar ja beetje rare vraag trouwens voor iemand die 17 is.

Jij mag nog helemaal niet naar feesten. :devil:
2 Catwoman : Dit is nog eens een gedegen voorbereiding. Positief benaderen. Volgend jaar is Babouche er helemaal klaar voor.....:D
 
Gelukkig over twee weken ;)
 
Ik draag ze wel omdat ik anders niets zie (-5!!!)
Maar ik heb er best wel veel last van inderdaad!
 
2 Catwoman;
Ga jij je maar lekker afvragen wat beter voor je keel is; wybertjes of pottertjes?! Damn......
 
Thanks Enzie (y) heheheheh
Babouche : Dat is gemakkelijk! Wybertjes zijn vies :). Dus dan blijven die poffertjes over.....
 
ik draag soms party lenzen, basic white.
maar nie op elk feest de ene keer heb ik ze wel in de andere keer weer nie.
Ik vind het absoluut geen domme vraag. Vooral de rook op feesten kan nl voor extra irritatie zorgen.
Als je je lenzen nog niet zolang draagt, denk ik dat je wat geduld moet hebben, want het wennen eraan kost tijd. Ook buiten feesten om.
Ik draag al jaren lenzen en heb eerlijk gezegd nooit last, ook al ga ik door om te afteren.

Het scheelt misschien wat voor lenzen je hebt. Ik heb zelf zachte maandlenzen en dat bevalt me erg goed, ook tijdens uitgaan.
 
Ik vind....










1 euro cent
*kijkt omhoog en ziet Babouche op de kast zitten*

Met je verkeerde been uit bed gestapt?

Kom op nou, lees zelf ff je eerste zin opnieuw.
Dan is het toch logisch dat je dat antwoord krijgt.

Zeg dan meteen dat je nog maar net lenzen hebt, en dat je het je afvraagt omdat je dat gehoord hebt. Dan had je van mij dit antwoord gekregen:

Ja ik draag altijd mijn lenzen met het uitgaan.
Maar als je ze nog maar net hebt, zou ik ze wel gewoon in doen, maar een lenzenbakje met vloeistof mee nemen, zodat als je er wel last van krijgt je ze kan schoon maken !!!
had harde lenzen en ging bij die smoke machines kapot van de tranende oogjes :P

dus no more voor mij ;)
Artiest Unitec
ik vind het ook een hele normale vraag.

Mensen die zeggen dat het niet relevant is hebben er duidelijk geen verstand van.
De meeste mensen die lensen hebben dragen ook vaak een bril. Die kunnen ze dus ook mee naar feesten nemen!!!

het is het beste om even aan te kijken wat je het liefste doet. Ik draag liever een bril omdat ik de irritatie te groot vind worden na verloop van tijd.

greetz
 
Ik draag ze gewoon altijd, lijkt me wel logisch he??!!
Ik krijg wel last van mn ogen bij droge lucht, en die heb je niet echt op n feest!
Als ik n setje spares heb, neem ik ze soms wel ns mee ook, stel dat er eentje uitvalt of dat je r eentje per ongeluk uitwrijft! :frusty:
laatste aanpassing
wat een negativiteit op dit topic zeg.

Als sommige mensen alleen maar andere mensen af kunnen zeiken terwijl iemand gewoon iets probeert uit te vinden.

beetje jammer hoor!!!!
Ik draag lenzen tijdens het uitgaan, en dus ook op een feest! Het is niet ideaal, de lucht is meestal heel droog en er is ook veel rook daarom krijg je droge ogen die gaan prikken. Je moet gewoon goed opletten dat je veel knippert ( desnoods overdreven ) dan valt het meestal wel mee! En daarna indd. je lenzen goed schoonmaken!

ps: als je een hele lage sterkte heb is het misschien beter om ze helemaal thuis te laten. Maar met hoge sterkte zou ik dat niet doen i.v.m. het opbotsen tegen alles en iedereen
Ik draag ook lenzen naar feesten, maar heb dr eigenlijk geen last van. Heb altijd reserve mee, maar die heb ik nog niet hoeven te gebruiken...
als er veel rook is of de strobo's staan erg lang aan dan is t wel eens lastig want dan worden ze heel droog, en dan lijkt t net alsof ze soms uitvallen.

een klein flesje lenzenvloeistof mee doet soms worderen ;)
 
Flesje lenzenvloeistof mee, of anders een leuk brilletje ?!
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Ik heb zachte lenzen, en heb ze altijd in op stap.. Heb er nooit last van eigenlijk, gelukkig maar.. :-)
Ik heb altijd mijn lenzen in naar feesten.

Doe ze overdag dan even uit en pas vlak voordat je gaat feesten weer in.
Dat scheelt een hoop :)
Ik heb ook lenzen (-2.25) en hoef ze niet per se in de te hebben enige probleem is dat ik alles ietjes waziger zie :P

Maar ik heb over het algemeen niet zoveel last van mn lenzen op het moment van het feest, maar vaker erna.
Dan branden ze flink iig :)

Enige waar je op moet letten is dat je vaak genoeg knippert met je ogen zodat ze vochtig blijven en zweet in je ogen als je lenzen in hebt is ook niet echt een goed idee :D
Ik draag bijna altijd lenzen naar een feest en heb er niet meer last van dan op een rokerige verjaardag...
Maar ik heb over het algemeen niet zo heel veel last van rook, terwijl anderen daar soms wel veel last van hebben.
Maar ik moet echt me lenzen wel in of anders mijn bril op want anders kom ik dus niet levend thuis...

2 *hardtsyleAddict*,
Iets waziger?!?! Ik heb -2.25 en -2.75 maar als ik me lenzen niet in heb kan ik echt geen gezichten scherp zien op meer dan een metertje of 8 afstand hoor, dat vind ik toch wel heel frustrerend...:S
laatste aanpassing
ik draag mn lenzen altijd..
Maar op feesten heb ik er wel last van..droge ogen etc etc
2 *hardtsyleAddict*,
Iets waziger?!?! Ik heb -2.25 en -2.75 maar als ik me lenzen niet in heb kan ik echt geen gezichten scherp zien op meer dan een metertje of 8 afstand hoor, dat vind ik toch wel heel frustrerend...


Daarom staat er ook zo een smiley achter ;) Ik bedoel ik heb het liefste mn lenzen in, maar als het niet kan dan overleef ik het wel :)

Ik kan inderdaad op een afstandje geen gezichten onderscheiden als ik mn lenzen niet in heb :) wat erg irritant is :D
 
Ik heb ook altijd m'n lenzen. Zijn zachte zuurstofdoorlatende lenzen en heb nooit problemen. Met harde lenzen kun je er echter wel last van hebben...
Cr@zy Bouncer nog iemand nodig om dat flesje te dragen? ;)
 
heb wel lenzen en heb er bijna altijd last van je ogen worden hartstikke droog!
 
het is mij in ieder geval al een stuk duidelijker!! ;)
laatste aanpassing
ik laat mijn lenzen meestal thuis :) Heb toch niet zo'n extreme sterkte, zie alleen verderop een beetje wazig.. :)
 
Ik heb altijd me lenzen in, en heb er bijna nooit last van. Maar ik neem voor de zekerheid altijd een extra paar mee.. Als ik er dan last van krijg, plop ik er even frisse nieuwe lenzen in !

Mijn tip dan ook, koop gewoon wat wegwerplenzen, speciaal voor de stap-, en feestavonden. Idiaal !!

En voor de mensen die wel last hebben van hun lenzen: Probeer eens een ander merk/soort lenzen, want last krijgen van je lenzen is niet normaal hoor. Ook niet na een avondje doorzakken..
 
hoi Uk,

Ik heb ze lang niet altijd in, daarom heb ik er wel eens last van. Maar niet zoveel last dat ik me er kapot aan erger gelukkig :-)

Gewoon wat vaker knipperen dan normaal, alleen opletten dat je niet teveel richting dezelfde persoon knippert ;-)
Ja dat dacht ik al wel *HardstyleAddict*
In de zomer draag ik ook vaak me bril omdat ik meekleurende glazen heb dus das ideaal maar als ik dan me bril ff afzet...jezus, dan zie ik alles zo wazig...
Ik heb btw in me rechterlens nog een cilinder en dat is klote joh, wil je die lens indoen....rolt ie bijna elke keer van me vinger omdat ie op de een of andere manier niet precies in evenwicht is ofzo...
 
Nog een tip: Doe je lenzen pas laat op de dag in als je naar een feest gaat. Het is niet goed voor je ogen om een hele dag (en nacht) met die lenzen in te lopen. 8 tot 10 uur per dag is aan te raden. Daarom doe ik meestral pas 's avonds mijn lenzen in als ik ga feesten...
 
Nog een tip: Doe je lenzen pas laat op de dag in als je naar een feest gaat. Het is niet goed voor je ogen om een hele dag (en nacht) met die lenzen in te lopen. 8 tot 10 uur per dag is aan te raden. Daarom doe ik meestral pas 's avonds mijn lenzen in als ik ga feesten...


:jaja:

Idd... doe ik meestal ook, want anders krijg ik behoorlijk last van droge en geirriteerde ogen. Verder heb ik eigenlijk nooit problemen d'r mee.
Ja ik heb "normale" zachte lenzen en dus heb ik er nooit zo een last mee om ze in te doen.

Ik had er eerst altijd een spiegeltje bij nodig maar nu kan ik ze overal indoen ;)

Mjah die cilinder is er ingeslepen ofzo dus dan heb je inderdaad dat ie niet helemaal in balans is :)

En Turntable Tony, wat jij zegt doe ik altijd, als ik weet dat ik naar een feest ga ofzo dan doe ik ze overdag gewoon niet in en dan savonds voor ik naar dat feest ga doe ik ze in.
Enige waar ik dan last van heb is mn zweet wat in mn ogen komt.
Dat komt dan niet omdat mn lenzen niet goed zijn, maar door het zweet irriteren mn ogen en voel je die lenzen gewoon zitten.

Mja savonds als ik in bed tv lig te kijken ofzo dan zet ik gewoon een brilletje op en dan gaan mn lenzen uit...
 
Zweet in je ogen? Daar heb ik wenkbrauwen voor ... ;). Als ik 's avond nie meer de deur uit ga doe ik ook altijd een bril op ja.
Njah het meeste wordt ook tegengehouden door mn wenkbrauwen ;) mjah als je helemaal uit je dak staat te gaan en ook weleens met je handen aan je gezicht veegt :) dan gaat het hard hoor :D
 
damn right, dude
ff duidelijkheid...

de mensen die last hebben dragen harde lenzen zeker??