Partyflock

Forumonderwerp · 676067
582x bekeken
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000622f3001028f1972011381a0049dc91]http://www.bnhof.de/~dj.ron/rmb/hp-images/logos/rmb1.gif[/img]

Het is altijd al een droom van mij geweest om deze heren een keer te zien optreden. Ze zijn natuurlijk wel kend met nummers als: Spring, Redemption, Reality enz. :respect: En ze hebben natuurlijk ook veel samen gewerkt met Marusha en Westbam.

Nu staan ze binnen kort op Nature One Golden 10 Floor!! Eindelijk de kans om ze echt een keer te zien optreden :D Op hun site is veel info. te vinden en ook video materiaal en een stukje live-optrede. Waarop hun bekenste nummer te horen zijn. Het is alleen wel heel erg trance-ig geworden. Daarom ben ik ook super benieuwd wat ze op Nature One gaan doen!? Aangezien ze wel op de GOLDEN 10 Floor staan!! Hier staat onderandere ook MARUSHA!!:respect: Misschien dat het hier wel een beetje de rave kant op kan gaan 8)

Wie zijn er nog meer verplan om RMB hier op te gaan zoeken?? Of wie heeft ze ooit wel eens (live) meegemaakt..vroeger en/of pas geleden??

greetz PIE

http://www.rmb-musik.de/

[img cacheid=000622f4001028fbcfb314d21a0049dc91]http://www.bnhof.de/~dj.ron/rmb/rmb95.jpg[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja klopt (y)

Waarschuw beheerder
braun MTV eurocharts en houseparty idd......

:D.......
is al wel toch dik jaartje of 10 a 12 geleden:)....maatje van me heeft keer een hele collectie van die braun eurocharts op de kop weten te tikken........ben echt een week bezig geweest met luisteren....waren 3 sschoenendozen vol 8)

super(Y)
Waarschuw beheerder
ja ik had ze ook maandelijks + de Legacy games CD-ROMs...totdat ze opgerold werden :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weer even opnieuw het mission horizon album gebrand, nu zonder foutjes B) ook echt een mega album...maar widescreen blijft magisch :respect:
Waarschuw beheerder
[img cacheid=001340190015e2bf539322211a00802221]http://stat.discogs.com/R/22314-001.jpg[/img]

Hun allerbeste.

Ik zoek er al heel naar. Dus als iemand hem (dubbel) heeft en weg wilt doen.... laat het dan aub weten.
Waarschuw beheerder
ik heb wel hun Trax album
Waarschuw beheerder
okay ik heb de nieuwste platen van RMB gehoord

April en Beauty of Simplicity

het is allebei gewoon puur Trance dus ik vind het niet zo boeiend en het allemaal zo netjes
Waarschuw beheerder
donateur
Lake10 15 december 2004 01:08

PS: staat die set ergens online of alleen via p2p?

01-rmb-live_at_14_jahre_maximal_tarm_center_27-11-2004.mp3 die?

stond op djmixes laatst maar ik kan hem nog wel even uploaden voor je, als je hem nog niet hebt..
Waarschuw beheerder
okay, wat nieuwtjes dan

[img width=460 height=234 cacheid=000918b80019b972f2363b4b1a00c80aa6]http://www.bnhof.de/~dj.ron/rmb/images/misc/flyer_meeting.jpg[/img]

er zal 17 juni in Karlsruhe (5uur rijden vanuit Rotterdam) een RMB FAN MEETING zijn!! woehoe!!

Termin: Fr. 17. Juni 2005
Uhrzeit: 21:00 Uhr
Redemption, Experience, Spring, Reality, Gangster, April, Beauty of Simplicity: Alte und neue Fans von RMB und Freunde elektronischer Tanzmusik kommt zusammen zum feiern!

Alle die denken es ginge um Hip-Hop: RMB sind die beiden Technoproduzenten Rolf Maier-Bode und Farid Gharadjedaghi, die nun schon seit mehr als 12 Jahren zusammen, mal mehr, mal weniger bekannt, Musik machen.

Hervorgegangen ist die Idee zu diesem Abend aus der Fan-Gemeinde rund um rmb-musik.de, aber natürlich sind auch alle anderen Liebhaber guter Musik willkommen geheißen einander kennenzulernen, über Musik zu philosophieren, Informationen auszutauschen, den einen oder anderen überraschenden (neuen) Track zu hören, oder einfach nur abzuzappeln.

Auf die Ohren wird es einen bunten Mix aus mehr als einem Jahrzehnt RMB geben und natürlich werden auch ihre Remixe anderer Künstler (Marusha, Kai Tracid, Blank & Jones etc...) sowie ihre Sideprojects Nautilus, Blaxxun, Rochus etc. nicht vergessen werden.

Alles in allem erwartet uns ein Abend voller Gegensätze: Alt trifft auf Jung, Rave auf Chillout, Techno auf Trance, Bier auf Cola, Walldorff auf Staettler. Prost.

misschien als ik in een gekke bui ben dat ik er heen ga :yes: meer volgt B)

dan nog een live date:

Live-Date in Germany on 30th July 2005 @ AIRBEAT ONE in Schwerin! (noorden van duitsland)
meer info over dit feest: www.airbeat-one.de

en op de RMB site staat vermeld: More Live-Dates soon! :D
Waarschuw beheerder
New Live-Date arrived:
RMB live at ProTon Club Stuttgart on Saturday, 16.07.2005!

misschien een optie voor morgen
Waarschuw beheerder
>> Samstag, 16.07.05
TILLMANN UHRMACHER PRÄSENTIERT: RMB
23 Uhr Main Floor (Trance-)
RMB (LIVE)
Tillmann Uhrmacher
Hockenmaier

Terminal S (Techhouse & Electro)
Martin Eyerer & Dubnitzki
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PlE op dinsdag 4 mei 2004 om 15:02:
Het is altijd al een droom van mij geweest om deze heren een keer te zien optreden.

heb ze 2 jaar geleden in Siofok(Hongarije) gezien
alleen draaide ervoor scooter en erna starsplash(van Charly laagneus) :s

maar ken eigenlijk alleen hum plaatje spring:respect:
laatste aanpassing