*even denkt hij eraan om wederom buiten op zijn knieen te vallen en een welgemeend waarom richting de hemel te schreeuwen maar de angst voor een 2e magneetsessie is te groot,plus het feit dat die bliksem schichten toch ook niet bevordelijk zijn voor de aders in je lichaam.....dus hij laat dat....oke,kibbeling dan,stamelt hij en slentert naar buiten met voor 5 euro kibbeling in een zakje maar eenmaal buiten de vistent staat er al een bloedlinke kerkgangers gang hen op te wachten....wat nu? de menigte is uitzinnig,vol haat en nijd en ook een beetje boos...hij kijkt om naar Linda en ziet de angst op haar gezicht,zij heeft duidelijk geen zin in nog een afranseling en de kibbeling word koud dus hij moet van deze menigte af....."ja...wat kan ik voor u doen?" vraagt ie quasi nonchalant....."jullie hebben ons kruis in de kerk vernield en de wijzers van de klok!!" roept een man in de menigte zwaaiend met zijn riek....Djin kijkt om naar Linda en zegt" nou,volgens mij heb je de verkeerde voor je hoor,dat waren wij niet,wij staan al een tijdje hier in de vistent" en Linda knikt bevestigend....de menigte kijkt stom verbaasd en een van de mensen zegt" o sorry,dan hebben we ons vergist" velen bieden hun excuses aan ,vanuit alle hoeken klinkt" ja,sorry man!!" een van de mensen merkt zelfs op dat het nog een lelijk voorval zou zijn geweest als ze ons per ongeluk voor de verkeerde hadden gezien....."ja,nou" zeg ik en we lachen gezamelijk...."nou,dan ga ik maar he...mijn kibbeling wordt koud anders"voeg ik er aan toe......"o ,ja dat moet je niet hebben,bah kouwe kibbeling"zegt een vrouw...."ja,getver" zeg ik nog en pak een fiets van een man die net de vistent is binnen gelopen en geef Linda een dwingende blik waarmee ik zeggen wil dat ze nu toch wel heel rap achterop de fiets moet gaan zitten wat ze ook onmiddelijk begrijpt.....net als we willen wegrijden kijk ik om ,om nog vriendelijk te zwaaien en plots roept een man"hee,wacht es ff"" het zweet breekt me uit want het is die ene man die ik al een tijdje bedenkelijk had zien kijken,hij is al ouder en volgens mij heeft ie ons door.....langzaam en mij met een doordringende blik aankijkend komt ie op ons af lopen,"jongeman" zegt ie......."je moet wel je licht aan doen he?" opgelicht antwoord ik,"o ja ,natuurlijk!" en ik rijd snel weg.......*