Partyflock

Forumonderwerp · 676037

Waarschuw beheerder
toen ik vanmorgen wakker werd besefte ik dat ik een droom had gehad die veel indruk had gemaakt......
het was een prachtige zomerdag en ik lag naakt op mn buik te zonnen op zo'n 6-persoons houten tafeltje met de bankjes eraan vast,je kent ze wel....
aan de waterkant stonden zwaar behaarde vrouwen te vissen........
enkele minuten later werd ik onder luid gejuich ritueel afgeranseld met een versgevangen snoekbaars......
toen ik wakker werd wist ik dat dit mijn doel is..mijn streven....
ik ben op zoek naar behaarde vrouwen die redelijk tot zeer goed bedreven zijn in de hengelsport....

wie helpt me?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*Ontzettend opgelucht laat linda haar ingehouden adem ontsnappen*
Pffff ik schrok al... Was al allerlei excuses aan het bedenken, maar gelukkig kwam die gevreesde zin niet.

Nee Djin daar kunnen we natuurlijk niet aan beginnen. Ik zoek meestal een beetje normale vrienden uit, die me dan nog min of meer een beetje in toom kunnen houden... Die me bij een uitbarsting minderwaardig aankijken, zodat ik dan denk van "misschien moet ik toch maar eens normaal doen", die mijn acties niet kunnen waarderen en zich voor me schamen... op die manier blijft het allemaal binnen de perken natuurlijk. Met mensen zoals jou zou het de spuigaten uitlopen... Dan zou ik mijn sociale leven helemáál kunnen weggooien, want waarschijnlijk belanden we dan in ons eigen wereldje en zal de rest van de wereld ons als "freaks" beschouwen en gaan negeren...
Natuurlijk zouden we heel gelukkig zijn met zijn tweeën, maar toch... Ik denk dat ik daar gewoon nog niet klaar voor ben.

MAAR... gelukkig hoefde ik dat antwoord toch niet te geven, aangezien jij het hoge woord er weer niet uit kon krijgen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja maar linda!?......ik wil me juist voor jou schamen.....ik wil juist als freak gezien worden...met jou aan mn zijde.....is het dan zo erg dat ik niet de woorden uit mn strot kreeg die ik bijna had gezegd?ben je zo wraakzuchtig? he?! ik stel een vraag niet en jij gaat er maar meteen vanuit dat dat is omdat ik het niet wil en je bent gelijk tot op je bot beledigt en dus knal je maar een of andere tekst op PF waaruit moet blijken dat je toch al geen intresse had?! ach lul niet.....wie,wie kwam er met kibbeling op de proppen omdat er in de hele omstreek geen snoekbaars was te vinden? dat heb ik onthouden hoor,dus het maakt me niet uit wat je zegt en wat je roept maar voor mij is het duidelijk.....

jij houdt van mij.......

en dan wil ik nu mijn nederige excuses aanbieden om dat ik niet durfde te vragen wat jij zo graag wil horen.............sorry.....
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 63943, 3058, 72751}
Waarschuw beheerder
zit niet zo te kletsen mafkees!!!!

hoest nou? :D

Waarschuw beheerder
dit is jammer he?.......mij zo af te kraken.....eerst komen ze niet opdagen op bepaalde afspraken en dan gaan ze je lopen afkraken? en dan krijgen ze nog steun van bepaalde pelgrimjagers ook? eh ,pelzen jagers......Mortis je ziet toch dat ik aan het playen ben?! DJIES!! je moet me wel mn gang laten gaan man.....anders lukt het niet!! hey,ik beloof je wat oke? als jij mij nou ff steunt hierin........dan ehm....eh.....mag je een keertje komen kijken,oke?! dan doet papa het nog 1 keertje voor......

Waarschuw beheerder
oke sorry my lil supastar.......maar mijn hartje moet toch blij zijn? dan moet ik toch playen? of in ieder geval ff kijken of ik dat nog kan? ik denk het trouwens niet hoor.....

Waarschuw beheerder
I've got no mind.....

ehm....nee hoor grappie,waarom niet? nou....daarom niet.....feesten moet je af en toe bezoeken meissie.....dan blijven ze leuk.....enne,ik ben geen 20 meer....

Waarschuw beheerder
dat weet ik wel zoricaaaaaaaaaaaaaa....

wat ga je doen dit weekend? ga je met mij mee naar het eind van de wereld? gaan we mekaar lekker insmeren met balsem en een paar duizend jaar liggen wachten tot ze ons hebben gevonden.......of eh?
Waarschuw beheerder
is goed hoor papa
hahaha

de aflossing volgt dan wel....
hehe:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo is dat luister naar je vader......

Waarschuw beheerder
Je zoekt dus van die VISWIJVEN!? :D ;)

Waarschuw beheerder
ja zo'n beetje wel ja......maar dan harig en met vis mepgraag......zullen we maar zeggen....ken jij iemand?

Waarschuw beheerder
mischien zijn er wijven uit Gouda beschikbaar?
Waarschuw beheerder
Ow... was dat playen?? *druipt met neergeslagen ogen af om zich in een klein hoekje te verstoppen*

Waarschuw beheerder
dat was playen ja......maar volgens mij kwam ie niet helemaal over he? i must be losing it....damn.....

*zakt door zn knieen,richt zich tot de hemel boven zich,verheft zijn beide armen en schreeuwt tot de grote blauwe onbereikbare massa* WAAROM?!! WAAROM!? *wordt vervolgens geraakt door een lekkere dikke bliksemflits om verkoold op straat achter te blijven liggen en hoort een stem tot zich roepen* ''Omdat je mn grootste fout ooit bent,mislukkeling!'' *krabbelt overeind,waggeld huilend over straat om er even later achter te komen dat ie magnetisch geworden is en dus elke keer als ie langs een lantaarnpaal loopt klapt ie er vol met zn bek tegen aan*
en vanuit de wolken boven hem klinkt een eeuwig vals gelach....."moehahahahahahaha!!"
Waarschuw beheerder
*komt uit haar hoekje*

Het was toch de bedoeling van playen dat die ander daar pas achter kwam als het te laat was..? Denk dat je je te vroeg hebt prijsgegeven...

*denkt nog eens diep na... zucht een keer diep, na zich te hebben bedacht dat ze dus eigenlijk nog best geluk heeft gehad -ze was er nog niet helemaal ingetrapt- en lacht dan hartelijk mee met de stem vanuit de wolken "Moehahahahahahaha!!", terwijl ze wijst naar dat huilende hoopje ellende dat constant tegen lantaarnpalen aanloopt "God straft meteen":jaja:*

Waarschuw beheerder
*huilend en wenend komt hij aan bij de drogist waar hij pijnstillers wil halen die tegen het botsen van elke lantaarnpaal moeten helpen,de automatische schuifdeur vliegt open en hij vliegt er achter aan en weer dicht en weer open en weer dicht en weer open,eenmaal binnen besluit ie ook maar wat tegen de misselijkheid te halen,gaat weer naar buiten,en weer open en weer dicht en weer open en weer dicht.....en weer open en strompelt duizelig en strontmisselijk naar buiten....aan de overkant ziet hij een kerk ,waggelt erheen om om vergiffenis te vragen,hij heeft zichzelf toch ook niet gemaakt?
op het moment dat hij over wil steken passeert hem een vrachtwagen waar hij onmiddelijk aan vastplakt en word een stukkie meegesleurd....om verder op weer op een lantaarnpaal te botsen en eraan vast te blijven plakken tot groot leedvermaak van spelende kinderen die hem zo nu en dan draaien om te kijken of ie ook in deze positie blijft plakken....als ie op zn kop hangt verliest ie zn portemonee en de kinderen rennen ermee weg om later terug te komen met heerlijke italiaanse ijses en ze voor zijn neus op te eten....de misere is compleet wanneer een Rottweiler zijn behoeft komt doen en ff een lantaarnpaaltje wil afbakenen maar hem onderpist,schreeuwend probeert ie de hond te verjagen maar de hond deinst niet terug...integendeel,de hond bijt hem in zn rug schud een paar keer en zo valt hij weer van de lantaarnpaal......zijn kansen goed berekenend en lantaarnpalen uit de buurt blijven strompeld ie weer richting de kerk......wanneer hij voor de deur staat merkt hij op dat de wijzers van de kerktoren klok allebij recht naar beneden wijzen...maar het is geen half 6.....snel rent ie naar binnen,gooit de deur dicht en onmiddelijk verschijnen er 2 dikke koperen punten in de deur achter hem......hij kijkt ernaar en achter hem hoot hij ,woe woe woe woe woe woe woe....het is het geluid van een Jezusbeeld op een kruis dat als helikopter propellors op hem afsjeesd....hij sluit zijn ogen....denkt:'dit is het dan'.....
en................*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
* Nadat ze van een afstandje het hele tafereel heeft bekeken, besluit ze dat het hele gedoe toch eigenlijk wel heel medelijden opwekkend is en dat ze toch maar even een handje toe moet steken. Tenslotte heeft ze toch ook wel erg hard om dat hoopje ellende kunnen lachen elke keer en het zou sonde zijn als dat zomaar afgelopen was...
Ze stormt richting de kerk en ziet hoe een groot jezusbeeld op een kruis als een helikopter op het hoopje ellende afsjeesd... Ze twijfelt geen moment en rent achter het beeld aan, terwijl ze hard schreeuwt om hulp -het beeld is net iets te groot om in haar eentje te dragen-. MAAR -zoals de echte mens natuurlijk is- neemt niemand ook maar enkel innitiatief om te helpen. Schijnbaar is het nog steeds zo dat mensen liever blijven kijken in noodsituaties... In een uiterste wanhoopspoging om het hoopje ellende te redden besluit ze zichzelf voor het beeld te gooien. ze denkt "dit is het dan"... Máár... doordat ze zichzelf tussen het beeld en het hoopje ellende heeft gegooid wordt de magnetische werking opgeheven en valt het beeld kappot op de grond. Ze zucht van opluchting en kijkt achterom... Het hoopje ellende ligt daar op de grond met zijn armen over zijn hoofd, nog steeds te wachten tot het beeld hem zal doorboren...
Al wijzend begint ze weer hartelijk te lachen "Moehahahahaha!!" *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*opgeschrikt door het hatelijke gelach van Linda!? kijkt hij op en is blij dat ie uitgelachen word en niet doorboord door een kruis ....heel even denkt hij'kutwijf' maar veel tijd heeft hij niet want achter haar is de gehele kerk in beweging gekomen en zijn de kerkgangers bereid om hen te vermoorden die het jezeusbeeld hebben gesloopt...en ik mag aannemen dat ze ons daarmee bedoelen,aangezien ze naar ons wijzen....hij trekt de deur open,rent naar buiten en beseft dat ie haar heeft achter gelaten in een pisnijdige menigte,rent weer twerug ,ziet een paar blond haren onder een hoop meppende en hakkende kerkgangers,trekt eraan en ziet een bijna levensloze Linda!? onder de hoop vandaan komen,hij gooit haar over zijn schouder en zet het als een laffe hond op een lopen,JUIST NU is hij vooral blij dat zijn voetbal trainer hem vroeger bij een atletiek club liet hardlopen om aan zijn snelheid te werken,juist nu is hij blij dat ie ooit in dienst gezeten heeft en een heleboel speedmarsen met bepakking heeft gelopen die hij zo vervloekte,het boven natuurlijke komt in hem boven en met Linda!? op zijn nek sprint hij de horizon tegemoet,eenmaal daar aangekomen komen ze erachter dat de horizon geen horizon is maar een donkerzwart getekende lijn en dat de ondergaande zon een zon is geschilderd op karton die elke avond door een persoon naar beneden word gedraaid als het daar tijd voor is en dat diegene die dat doet een melkertbaan heeft en eigenlijk ook gewoon troubadour had willen zijn....(?)....
ehm...ja..

daar zitten ze dan ,Levensloze Linda!? en zielig hoopje Djidon....ze kijken elkaar aan,met het ondergaande stuk karton vlak achter zich....zij kijkt hem diep in zijn ogen....hij pakt haar hand....even is het stil...."weet je...." zegt hij...."ja?" antwoord zij..."eigenlijk he...eigenlijk zitten we best goed in de nesten dacht ik zo" zegt hij haar weer....."daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben " zegt zij...
Waarschuw beheerder
off-topic: Troubadour..??? :vaag:

on-topic:
* Als ze is bijgekomen van alle klappen die ze heeft gehad, ziet ze dat Djin haar hand vast heeft en haar diep in haar blauwe ogen -die nu nog blauwer zijn- aankijkt. Hij veegt een druppeltje bloed van haar wang... Het bloed veegt uit tot aan haar oor en Djin wordt enthousiast en begint als een bezetene te wrijven. Het wordt een waar bloed-vlekken-spectakel waarbij Djin als het ware apathisch in haar gezicht zit te staren, waarbij hij af en toe zijn lippen aflikt... "eigenlijk he...eigenlijk zitten we best goed in de nesten dacht ik zo", mompelt hij. Vol afgunst slaat ze hem van zich af, staat op en roept: "Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben JA", daarbij wijst ze in de richting van de aanstormende massa kerkgangers met gezichten die niet bepaald vrolijk staan... Ze besluiten zich te verstoppen in de vistent die "toevallig" net om de hoek stond... Hier probeert ze eens een hartig woordje met Djin te spreken over het net voorgevallen incident met het bloed... máár... Djin heeft duidelijk iets anders in gedachten, hij ziet... VIS!! *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
* daar staan we dan in de vistent,Linda!? probeert duidelijk te maken dat mijn lichte sexuele opwelling van zoeven niet word gewaardeerd maar dan.......dan bereiken piscetabele geuren mijn reukorgaan......zachtjes begin ik te grommen,sluit mijn ogen en fantaseer,ik ril zachtjes....hmmm......ik open mijn ogen en zie dat het haar van Linda aan haar bloederige hoofd is blijven plakken en zeer verwilderd zit....het is net of ze een van die harige wijven uit mijn fantasie is.....ze is het niet maar mijn hoofd....ooo mijn hoofd.....ik moet.....ik zal.....en ik ..ik..ik...AAAAAAAHHH!!!! nee.....ik kan het niet en als een zware heroine verslaafde zak ik ineen in de vistent......heen en weer schuddend met mezelf en mn buik van de krampen omklemmend......de vis boer buigt over zijn vitrine en vraagt aan Linda of het wel goed gaat....ik spring overeind,pak de visboer bij zijn HeMa-blousje en schreeuw in zijn gezicht,VIS GODVERDOMME,IK WIL VIS!!!!!! de visboer kijkt me verschrikt aan en zegt,....zeg,kan je niet ff normaal doen?......o sorry,zeg ik,ja tuurlijk,ehm....snoekbaars alstublieft.....voor 5 euro alstublieft....en ik doe een stap achteruit....'IK HEB GODVERDOMME GEEN SNOEKBAARS!!!! roept de visboer....'wat denk je nou,sukkel?! dr staat toch zeevis aan de zijkant van mijn wagen?!! eh ja sorry,mijn fout ,wil ik nog zeggen maar de visboer is zo uit zijn doen en grijp een fileermes,vliegt over de vitrine en heft zijn arm.....
Waarschuw beheerder
* Terwijl Linda nog even doorratelt over de lichte sexuele opwelling van Djin, wordt Djin dus weer bijna aangevlogen door een visboer... Als reddende engel die ze is -zoals ze al eerder bewezen heeft in dit verhaaltje- is het ook dit keer weer tijd om de redder in nood te spelen. Linda ziet hoe de visboer zijn arm heft met daarin een blinkend fileermes en recht daaronder een wederom met armen over zijn hoofd gebogen, naar bescherming zoekende Djin. "Het wordt nu echt een beetje flauw!", gonst het door haar hoofd, maar toch begint ze tegen de visboer te praten... "Ehm... ehm... kibbeling is ook goed anders hoor" De visboer laat zijn fileermes zakken en kijkt haar schaapachtig aan, vervolgens neemt hij weer plaats achter zijn vitrine en begint een portie kibbeling te maken. De teleurstelling van Djin is duidelijk op zijn gezicht af te lezen, "...kibbeling...??", stamelt hij. Linda werkt hem een boze blik toe, waaruit duidelijk blijkt dat hij zijn bek eens een keer moet houden om de situatie te redden.*

Waarschuw beheerder
*even denkt hij eraan om wederom buiten op zijn knieen te vallen en een welgemeend waarom richting de hemel te schreeuwen maar de angst voor een 2e magneetsessie is te groot,plus het feit dat die bliksem schichten toch ook niet bevordelijk zijn voor de aders in je lichaam.....dus hij laat dat....oke,kibbeling dan,stamelt hij en slentert naar buiten met voor 5 euro kibbeling in een zakje maar eenmaal buiten de vistent staat er al een bloedlinke kerkgangers gang hen op te wachten....wat nu? de menigte is uitzinnig,vol haat en nijd en ook een beetje boos...hij kijkt om naar Linda en ziet de angst op haar gezicht,zij heeft duidelijk geen zin in nog een afranseling en de kibbeling word koud dus hij moet van deze menigte af....."ja...wat kan ik voor u doen?" vraagt ie quasi nonchalant....."jullie hebben ons kruis in de kerk vernield en de wijzers van de klok!!" roept een man in de menigte zwaaiend met zijn riek....Djin kijkt om naar Linda en zegt" nou,volgens mij heb je de verkeerde voor je hoor,dat waren wij niet,wij staan al een tijdje hier in de vistent" en Linda knikt bevestigend....de menigte kijkt stom verbaasd en een van de mensen zegt" o sorry,dan hebben we ons vergist" velen bieden hun excuses aan ,vanuit alle hoeken klinkt" ja,sorry man!!" een van de mensen merkt zelfs op dat het nog een lelijk voorval zou zijn geweest als ze ons per ongeluk voor de verkeerde hadden gezien....."ja,nou" zeg ik en we lachen gezamelijk...."nou,dan ga ik maar he...mijn kibbeling wordt koud anders"voeg ik er aan toe......"o ,ja dat moet je niet hebben,bah kouwe kibbeling"zegt een vrouw...."ja,getver" zeg ik nog en pak een fiets van een man die net de vistent is binnen gelopen en geef Linda een dwingende blik waarmee ik zeggen wil dat ze nu toch wel heel rap achterop de fiets moet gaan zitten wat ze ook onmiddelijk begrijpt.....net als we willen wegrijden kijk ik om ,om nog vriendelijk te zwaaien en plots roept een man"hee,wacht es ff"" het zweet breekt me uit want het is die ene man die ik al een tijdje bedenkelijk had zien kijken,hij is al ouder en volgens mij heeft ie ons door.....langzaam en mij met een doordringende blik aankijkend komt ie op ons af lopen,"jongeman" zegt ie......."je moet wel je licht aan doen he?" opgelicht antwoord ik,"o ja ,natuurlijk!" en ik rijd snel weg.......*
Waarschuw beheerder
* Slingerend rijden Djin en Linda wederom de horizon tegemoet en zo kwam het dat een lang verhaal uiteindelijk toch tot een perfect einde kwam... *

Maar natuurlijk kan dat perfecte einde nooit zo perfect zijn als ik hier wil laten over komen, tenminste als je Linda en Djin kent... Dus...

Waarschuw beheerder
moehahahaha ben je het zat?

zit ik dan.....5 euro kibbeling en een open einde!! you teaser!!!
Waarschuw beheerder
Ja zie je wel, die kibbeling moet nog op, ik wist wel dat er nog geen einde aan kon komen...

* Slingerend rijden Djin en Linda wederom de horizon tegemoet, terwijl ze hun monden vol stoppen met de net gebakken kibbeling. Ieder de helft was de afspraak, maar omdat de kibbeling zo goed smaakt proberen ze allebei zo snel mogelijk te eten om maar het meeste te kunnen krijgen. Hele brokken verdwijnen in de diepe zwarte gaten, tot ze beiden kokhalzend en met verbrande tong op de fiets zitten. Dan blijft alleen het laatste stukje over. Beiden grijpen ze naar het laatste stukje, terwijl ze elkaar vernietigend aankijken... Van de zwoele liefelijke blikken eerder in dit verhaal is weinig meer te bespeuren. Haat overheerst. "Geef me die kibbeling!", roept ze. "Nee... die is van mij!" Ze trekt de kibbeling uit Djin's handen en gooit deze naar zijn hoofd "HIER, vreet je maar ziek, hou het maar, ik hoef al niet meer!" -dit soort opmerkingen werken schijnbaar altijd goed, als je toch stiekem wil winnen- Tot haar grote verbazing ziet ze een ERG gelukkige uitstraling op het gezicht van Djin... "Nee", zegt hij,"jij mag hem hebben... mijn fantasie is voor een groot deel vervuld" Hij lacht, geeft de kibbeling aan Linda -die meteen een gevoel van overwinning heeft- en beiden zijn gelukkig. *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*maar de glimlach van Djin was niet voor niets want hij wist dat het tengere lijfje van Linda!? inmiddels tot aan de nok toe volgestouwd moest zitten met kibbeling,hij gaf het laatste stukje ten eerste uit beleefdheid en ten tweede uit leedvermaak,en hij kreeg gelijk......het laatste stukje verdween gulzig in haar keeltje,en 2 keer kauwen later hoorde Djin een vredig kokhalzend geluid zoals hij dat herkende van menig vrijgezellen feest waar hij aan had geparticipeerd.....en HOPPA....daar ging de kibbeling.....zo en dan gaan we nu eerst naar de kroeg,stelde Djin voor....
Waarschuw beheerder
* Ze reageerde enthousiast bij het horen van de legendarische woorden "en dan gaan we nu eerst naar de kroeg", al was het een beetje jammer dat ze haar net gelegde bodempje inmiddels al weer kwijt was... Ze rochelde nog een keer de laatste restjes op, spuugde deze uit en veegde haar mond af met haar mouw... ze was er helemaal klaar voor en sprong weer bij Djin achter op de fiets. Bij het binnen komen van de kroeg realiseerden ze zich dat ze beiden onder het bloed zaten en stonken naar vis en kots, maar ach... dat valt natuurlijk niet op in een kroeg, waar er zovelen zijn die er zo bij lopen. Vrolijk liepen ze naar het achterste gedeelte van de kroeg om daar flink wat biertjes achterover te slaan... Enkele mensen wezen hun na, terwijl ze hun neus dicht hielden. Linda wierp hun een blik toe alsof ze wou zeggen "dat ben ik niet, dat is hij!" waarbij ze wees naar een jongen achter haar. *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*al was het wat onwaarschijnlijk omdat wij 2en onder de bloed, blauwe plekken en kleerscheuren zaten en de jongen achter ons in een driedelig pak.....*
Waarschuw beheerder
Ja okay maar dat moet je even door de vingers zien en Linda en Djin als onschuldig kijkende mensen zijn natuurlijk makkelijk te geloven...
Dus...

* Gelukkig waren de meeste mensen goedgelovig en keken ze de rest van de avond de jongen in driedelig pak afgunstig aan, waardoor Djin en Linda verder ongestoord van hun biertjes konden genieten. Tot het moment dat Djin geel en groen begon aan te lopen. Wat bleek... *

Waarschuw beheerder
*dit was de eerste keer dat ie zoiets had meegemaakt,geel en groene vlekken,overal....Linda wees hem op vlekken in zijn nek en hij ontdekte ze zelf later op zijn armen en toen hij zijn shirtje omhoor deed om zijn prachtig platte buikje(ahum) te bekijken zag Linda tot grote verlegenheid een langvormig ding in Djins broek heen en weer bewegen,Djin keek nonchalant op en gaf een playerglimlach en een knipoogje.....ja,zei hij...zelf was hij dit al gewend.....maar net toen Linda knalrood aangelopen was en verlegen wilde vertellen dat ze erg gevleid was begon Djin zich toch wel een beetje zorgen te maken,hij was wel eens eerder groter geweest maar polsdik ....das ff wat anders!! en het leek maar door te groeien en de vlekken werden groter en groter en juist op het moment dat hij om hulp wilde roepen flapte er een grote lap tong uit zijn bek waarmee hij Linda's biertje uit haar handen sloeg waarvan ze net een slok wilde om even de stress te verdringen die haar nu gebeurde.....o god,het zal toch niet? riep ze....een van de bezoekers in de baar gaf een grote gil,IIIIIIIIIIIIIIIIIIII gadver dat meisje heeft een reuze kameleon bij zich iiiiiiieeeeeeeeeeeee!!!!! en ze zette het op een lopen en de rest van de kroeg rende er achter aan ,de chaos was compleet!! mensen vlogen door ruiten,tafels vielen om en zo werd ook een hele hoop bier verspild.......Djin ging recht op staan en direct scheurde zijn broek,dat ding bleek niet zijn ding te zijn maar het had zich ontwikkeld tot een lange kameleon staart en krulde zich dan ook onmiddelijk om de eerste beste tafelpoot....
Kan ik dan godverdomme nergens rustig met jou heen,riep Linda.................**

Waarschuw beheerder
*en toen Djin wilde antwoorden gebeurde er iets heel vreemds,hij deed zijn mond open om te spreken en er kwam vuur uit!!! woesh Linda dr kuif pleite!!! Sorry wilde hij nog zeggen en woesh...nog een vlam! hij was geen kameleon......hij was zich aan het evalueren tot een draak......dit betekende maar 1 ding....Djin had in de loop der tijd zoveel haat en nijd opgeslikt en dr was ook niemand geweest,behalve Linda dan,die hem met zijn vis-mep-fetish had willen helpen,nu was de tijd aangebroken dat de nederige Djin zich ging evalueren tot een monster...zijn innerlijke ik kwam naar buiten,zijn ware aard als het ware..........*
Waarschuw beheerder
Chaos alom dus
Waarschuw beheerder
Off-topic: Een draak :vaag: Het wordt nu wel erg fantasierijk... zometeen moet ik ook nog mijn pokemón in gaan zetten! *krijgt een idee*

On-topic:
* Terwijl Linda zag hoe Djin langzaam evolueerde in een grote groene vuurspuwende draak, die haar biertje uit haar handen sloeg... greep ze in haar linkerbroekzak. Er kwam een bal uit... "Go Pikatjoe!! Thunderball!!", riep ze. Pikatjoe kwam uit zijn bal en begon het onmiddelijk op te nemen tegen Djin de draak. Na een kwartiertje heen en weer gespuw van vuur en bliksemschichten -en een kroeg die tot op de grond was afgebrand- staan allen weer buiten. Pikatjoe geeft een laatste genadeschot aan Djin, die als een plumppudding in elkaar zakt... De draak is verslagen, Pikatjoe heeft gewonnen! De draak muteert daarna weer in Djin -je weet wel, zoals dat altijd gaat in tekenfilms- en als een hoopje ellende ligt hij daar tussen het as... *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oke.....ik kan hier ook niet winnen he,geloof ik? niet als geile viespeuk in zn nakie op tafel liggend en wachtend,nog niet eens als draak......djies I'm a sad thing.....
Waarschuw beheerder
Nee inderdaad... goed hè?! :-D
MAAR... ik laat je de hele tijd nog net NIET doodgaan hè, das weer een goed ding toch?!

Waarschuw beheerder
nou,hartstikke......laat m maar spartelen dan waardeerd ie t vast wel achteraf,NEEHEE!!!
ik heb je nog nooit ontmoet maar jij bent ongetwijfeld het enigste meisje at me ongelooflijk veel pijn hebt gedaan...
Waarschuw beheerder
Nee hoor... je doet het allemaal jezelf aan ;-)
Een beetje pijn lijden mag trouwens wel, als je probeert om me te playen... tsssssssss...
en HALLO!! Wel even opletten hoor, ik ben de hele tijd je reddende engel... en het wordt godverdomme niet eens gewaardeerd! *duikt gefrustreerd terug in haar hoekje*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*kijkt met zn meest geile Don Juan look,terwijl ie gewoon Djin heet* en zegt:maar hey,als ik een meisje zoals jij tegen kom dan moet ik toch wel playen? *zoekt gauw dekking voor in de nabije toekomst zeker wetende vliegende objecten*
Waarschuw beheerder
"Een meisje zoals jij?" :vaag:

*Komt uit haar hoekje, krijgt kotsneigingen, pakt het eerste voor de hand zijnde voorwerp, gooit dit naar het hoofd van Djin, duikt terug in haar hoekje en roept:
"Jongens zoals jij moet je gewoon pijn doen" *

Waarschuw beheerder
*pijn doen?......*krijgt een verheugende blik in zn ogen en knikt heftig met zijn hoofd..* please do.....
Waarschuw beheerder
Vindt je fijn hè?! :jaja:

*Pakt haar al die tijd verstopte snoekbaars uit de kast, rolt haar broekspijpen op -waaronder twee ongeschoren benen tevoorschijn komen- en begint er enthousiast op los te slaan*

Waarschuw beheerder
*het kippevel,staat in zn nek wanneer de snoekbaars tevoorschijn komt,en bij de eerste paar klappen rilt ie van genot,niets zo lekker als snoekbaarsschubben die op je rug blijven plakken en heel even krijgt ie het moeilijk en moet ie toch een traantje van geluk wegpinken* Oh...Linda......