Wie moet er nog meer eindexamen doen dit jaar? Op welk niveau en wat ga je daarna (na de vakantie bedoel ik) doen? Vervolgopleiding/werken/reizen enz.?
vwo nederlands wel meer dan 800 klachten ik had 32 punten dat wil zeggen tussen de 6 en 8, had een 4,5 nodig om hiervoor te slagen dus dat is denk ik wel gelukt
Zometeen wiskundeB1,2...... duimen
Zometeen wiskundeB1,2...... duimen
me 2
strx natuurkunde... ff nog snel wat in me rekenmachine zetten
Ik zag die tabel pas nadat ik alles in mn GR had gezet voor een of ander schoolexamen een paar maanden geleden, baalde echt al die moeite voor niks gedaan hehe maarja
ah dat is idd wel minder....
tabel 35 is 1 van de eerste tabellen van binas die mijn leraar had aangegeven, dat die nuttig kon zijn .... dus heb gelukkig nooit formules in me rekenmachine gezet
Net geschiedenis gehad en viel idd mee. Maar tering was wel weer lekker veel schrijven. En dat ding met die hypothese vond ik een beetje apart. jah weet niet. Wist niet precies wat ze bij sommige punten nouw bedoelden.
heb ook net geschiedenis gehad, een heeeeeleboel slap gelul allemaal waren niet echt gewetensvragen ofzo
bouncing B
geschiedenis begon om 9 uur lieverd
als je om negen uur begint en je zit om 10:45 al weer op internet dan kun je toch wel zeggen dat je in 1,5 uur klaar was? en dus was 1,5 eerder klaar, dan de meeste mensen aangezien die er 3 uur overdoen... Of zeg ik nou iets raars?
volgensmij staan de antwoorden al wel ergens online..
tenminste hoorde hier dat er al wat aant nakijken waren ..
donateur
www.examen.nl
donateur
www.eindexamen.nu:
Van de 81 punten heb je er 50 goed gescoord. De CITOgroep wil de norm voor dit examen tussen de 0.5 en de 2.0 krijgen. De uiteindelijke norm kan afwijken van de hierboven genoemde waarden.
Als je in de tabel hierboven kijkt, dan zal je zien dat je cijfer tussen de 6.1 en de 7.6 komt te liggen.