Partyflock

Forumonderwerp · 675857
Betreft: evenement: Strike One, zaterdag 5 juni 2004 om 12:00
Waarschuw beheerder
Gezien dit event alweer over een maandje is, wie heeft er allemaal al kaartjes. Bij mijn vriendengroep zijn er al best veel die kaartjes hebben gehaald ondertussen, dus ik begon me af te vragen of er al meer zijn die dat hebben gedaan. Het gaat de laatste tijd zo hard met de kaartverkoop van events. Voor dit event liever zekerheid, dus ik heb ze al in the pocket :)
Waarschuw beheerder
M'n vriendin heeft kaartjes gewonnen.. :-D

Verwacht niet dat Strike One uitverkocht gaat..maar ja je weet het nooit tegenwoordig
Waarschuw beheerder
Wordt toch weer vechten

Het is geen hardcore feest hoor :(
Achterlijk denkgedrag ook van mensen met dat "het wordt toch vechten"

Waarschuw beheerder
donateur
Kaartje zeker in the pocket! Van een lief vriendinnetje gehad voor m’n verjaardag maar anders had ik er zeker 1-tje gekocht. Vechten schijnt er tegenwoordig helaas bij te horen en dan maakt het dus niet uit waar je naar toe gaat… :(

Ik laat me de unieke kans om in de Kuip uit m’n dak te gaan in ieder geval niet ontnemen!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
vind het jammer dat het overdag is....
Waarschuw beheerder
donateur
2 apxlie niet alleen op hardcore feesten wordt er gevochten. Er is nog nooit een feest van UDC geweest in Rotterdam dat zonder knokken eindigde.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is geen hardcore feest hoor

:vaag: :S
Waarschuw beheerder
ik heb me kaartjes in ieder geval al. Ditwordt echte en vet feest.
Waarschuw beheerder
Heb me kaartjes gelukkig ook al... Uit mn pan op Sven :yes:
Waarschuw beheerder
Got them
Me and Sven Vath are gonna have some fun!

Waarschuw beheerder
donateur
Het is geen hardcore feest hoor

Ik wil net zeggen, dat maakt tegenwoordig echt geen ruk meer uit...
Ik denk ook weer dat er weer wat losbreekt!!
as usual
Waarschuw beheerder
present! :bounce:

Deze unieke kans om in de Kuip te feesten, laat ik me niet ontnemen!! We gaan met een groepie van 25 er naar toe. (heren, blijf wel van mijn zusje af he? ;) ) De kaartjes hebben wij inmiddels allemaal in huis. Gelukkig wel, want voor Sensation White visten we met zijn allen achter de boot, zo asociaal snel was dat uitverkocht! :( :(

Wat betreft dat vechten..tja....wat Col ook zegt, dat vechten schijnt er helaas bij te horen :(....het heeft volgens mij niets met de organisatie te maken want ik heb ook wat feesten van bv Q-dance meegemaakt waar aardig gebeukt werd. Ik noem maar even Technology in de HMH waar het bij de ingang flink los ging, zodat een maat van me niet meer naar binnen mocht.

Gewoon jammer, want je komt toch om te feesten??!! En ik denk dat dit feessie wel eens errrrrg gezellig gaat worden. :bounce:
Waarschuw beheerder
aight.... me in tha housa
Waarschuw beheerder
Wat een slap geouwehoer over vechten toch altijd. Alsof er altijd bij UDC feesten gevochten wordt. Volgens mij word er net zo vaak gevochten bij Q-dance of waar dan ook. Op Teqnology was het bijvoorbeeld goed raak en afgelopen weekend bij ID-T presents Darkraver was het al helemaal goed raak. Als iedereen nou is gewoon ff lekker kwam feesten, dan wordt het vanzelf gezellig :)

Waarschuw beheerder
donateur
Als iedereen nou is gewoon ff lekker kwam feesten, dan wordt het vanzelf gezellig

tuurlijk gaat allemaal zo makkelijk, hang jij lekker de heilige maria uit in dromenland dan blijven wij wel reeel ;-)

Wat een slap geouwehoer over vechten toch altijd

Dit is geen geouwehoer.. :-) tis nou eenmaal zo.. erg jammer, dat wel!

Waarschuw beheerder
donateur
Amen!

Ik word echt doodziek van dat “toffe” gedoe, in mijn ogen is het negen van de tien keer haantjes-gedrag en het heeft allemaal niks maar dan ook niks met feesten te maken. Mensen zouden het beschaafde ras moeten zijn, maar vaak is het bij de beesten af ;)

Het heeft in mijn ogen weinig te maken met de organisatie, er zijn nou eenmaal altijd mensen die het voor de rest moeten verpesten. Hoewel ik moet zeggen dat er op Extrema Outdoor echt zo’n love peace harmony sfeertje hangt. Ik denk wel dat een rustigere muziekstijl een kleine rol speelt, maar goed bij diverse popevenementen gaat het ook mis… :(

Hoe dan ook.. ik ga er zelf een feestje van bouwen en ik hoop iedereen met mij! (wishful thinking)

Waarschuw beheerder
jeej,
feesten op een indoor-outdoor feest

dt is er in ieder geval niet vaak :)
Ik vind het wel wat hebben dat overdag!

Nu nog hopen op lekker weer!

:bounce:

Waarschuw beheerder
alleen al de naam..... strike-one:kots:

al moet ik eerlijk bekennen dat dr wel een paar leuke naampjes komen :)

Waarschuw beheerder
Oh vertel???

Strike One stomme naam???
:S

Waarschuw beheerder
ja kvind het echt een door edwin evers verzonnende op defQon lijkende, 16 jarigen uitnodigende massa-naam.......:)

strike one.....tja ik wil dr gewoon niet eens heen als ik de naam al hoor...te nieuw, te commercieel, te tmf.

oke als je naar een van je eerste feestjes gaat is het lachen ;strike one....: ga jij ook naar strike-one.??..tja.... als ik die reclame op tv zie dan heb ik echt geen zin om dr heen te gaan...zelfs niet gratis...terwijl ik sven vath en secret cinema echt wel tof vind....

maarre...ik loop maar mn gal te spuwen hier....veel plezier:)

Waarschuw beheerder
donateur
:o
Reclame is zwaaaar strak!! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Eens!!! Zeer vette reclamecampagne! Vind dat UDC goed bezig is met de promo van dit feestje!

Waarschuw beheerder
donateur
idd heel mooi gemaakt :d

Waarschuw beheerder
Precies....
doe het maar is na!

Ik vind hem ook super!
en het feest word volgens mij net zo vet als de commercial! :D

Heb er nu al zin in! :D :bounce:
Waarschuw beheerder
@ Leddie: Ik vond Pipi Langkous ook altijd leuk :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
milos je moet niet galen maar feesten heb je die line-up gezien :kwijl:
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
super line-up! effe kaartje snel halen :P
Waarschuw beheerder
Nog niet gehaald. Weet dan ook niet of ik vrij kan krijgen :{
Waarschuw beheerder
Eerst maar is vrij vragen voordat ik een kaartje ga halen
Waarschuw beheerder
Ik heb er echt zin in man. Dit is echt mijn feessie.
Waarschuw beheerder
Gewoon een kaartje halen en schijt hebben aan je baas, voor dit feest heb ik ook al een hoop dingen aan de kant geschoven :)

Dikke line-up in een stadion, wat wil je nog meer!!

Waarschuw beheerder
hahaha precies...

ben je toch opeens heel ziek geworden :P
je baas staat daar denk ik toch niet! :D
Waarschuw beheerder
heb mijn kaartjes al een tijdje...heb er erg veel zin in, lijkt me wel een mooie locatie om een feest te geven
Waarschuw beheerder
Heb ze nog niet maar dat komt wel goed, tenminste als ik niet te lang wacht. Hou de boel wel ff in de gaten, maar wordt wel een topfeest!

Waarschuw beheerder
hey jij weer??!!

mag ik weer bij je achterop??? :P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij gaan ook zeker heen!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
een feestie in Rotterdam ok, maar een feestie in de Kuip? :(

Waarschuw beheerder
kaart is geleverd.
alstublieft O:) die dag niet die kraan opendraaien daarboven..... :cry:
Waarschuw beheerder
een feestie in Rotterdam ok, maar een feestie in de Kuip?

Beter toch juist ? :D
Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk mag je achterop, als jij de weergoden ff lief aankijkt.

Waarschuw beheerder
zal ik doen!

De kuip is voor sommige mensen een zwaar begrip!

Kunnen sommige mensen voetbal een keer scheiden van feesten!
vind het niet echt op elkaar lijken,
ben ook gek van ajax! maar dat weerhoud me er niet van om niet naar de kuip te gaan!!

Waarschuw beheerder
donateur
Kuip is juist supervet! De sfeer alleen al! Pfff dat "voetbal"gezeur altijd, ik ging naar Sensation voor het feest en lekker boeien dat Ajax daar toevallig speelt, idem met Strike One!

Waarschuw beheerder
precies met jou kan praten ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Tnx ;)

Ben benieuwd naar de rest van de timetable, wie biedt meer???

12.00 - 13.00 Ronald van Gelderen
13.00 - 14.00 Jean
14.00 - 15.15 ?
15.15 - 16.30 Johan Gielen
16.30 - 17.30 ?
17.30 - 18.45 Marco V

Verder alleen maar vraagtekens...
Waarschuw beheerder
Main:
Sven Väth
Michel de Hey
Secret Cinema LIVE
Armin van Buuren
Johan Gielen
Marco V
Judge Jules
Jean
Ronald van Gelderen

VIP:
Miss Monica
Dimitri
Ronald Molendijk
Benny Rodriguez
Roog

Waarschuw beheerder
donateur
Ehmmm Switch, zover was ik ook... Ik ben benieuwd naar de timetable!
Waarschuw beheerder
Hehe, dacht ook dat je bedoelde dat je het niet wist. ik gok armin van buuren afsluiten. Tenminste dat zou ik willen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als er maar niet allemaal van die mongolen rondlopen die gaan lopen doen alsof het stadion van hun is (als jullie begrijpen wat ik bedoel).

Echt wel vette line-up trouwens, staan nogal wat van mijn favorieten in!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja Ronald en het zou wel gezellig zijn als ik jou ook nog ff zie! Ik beloof plechtig dat ik dan niet zal doen alsof het stadion van mij is ;)
Waarschuw beheerder
Ja Ronald en het zou wel gezellig zijn als ik jou ook nog ff zie! Ik beloof plechtig dat ik dan niet zal doen alsof het stadion van mij is

Dat komt omdat dat stadion ook van mij is :P

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk daar heb je het gedonder al :[

;p
Waarschuw beheerder
Ik kom voor het feest, als je mensen tegenkomt die doen alsof de feestlocatie van hun is dan ga je met de verkeerde mensen om of ze nemen iets teveel drugs.
ha ik zie al iemand die op dance valley staat en dan loopt te roepen dat we op zijn grond staan. haha Dat je dat nog meldt hier man tjonge jonge.

Waarschuw beheerder
donateur
Ehmmm SDG ik denk dat je het iets te letterlijk neemt. Ik begrijp echt wel wat Ronald bedoelt, er zijn altijd mensen die zich in groepsverband heel wat voelen en zich daarnaar gaan gedragen.
Waarschuw beheerder
Die opmerking van mij was idd best wel een geintje :)
Waarschuw beheerder
hehehe...humor in da house!

Waarschuw beheerder
donateur
Die opmerking van mij was idd best wel een geintje

Goed dat je dat er ff bij zegt Paxlie :D

*Col lacht nu lief, maar gaat strax het hardste roepen dat het stadion van haar is*

:[ O:) ;p
Waarschuw beheerder
Col, ik denk dat jij SDG iets te letterlijk neemt. Over letterlijk nemen gesproken, lach eens lief naar mij Colletje

Waarschuw beheerder
donateur
:lief:

Zo goed? :wink:

Waarschuw beheerder
donateur
;) bedoelde ik natuurlijk... (blond hè dan krijg je dat...)
Waarschuw beheerder
Ronald van Gelderen is gemaild.

Lijkt me nog niet zeker dat die gaat openen...

Waar moet je anders Secret Cinema zetten?

Waarschuw beheerder
donateur
Kheb ut uit zijn eigen schedule (www.annaagency.com) dus het zou moeten kloppen.

Heb je btw ook UDC al gemaild om te vragen wie we in de plaats van Judge Jules gaan zien???
Waarschuw beheerder
Yep, k heb ze gemaild.

Gevraagd of er een vervangende DJ wordt geboekt of dat het tijdschema aangepast wordt...

We zijn benieuwd :P

Waarschuw beheerder
Ik ben zeker van de partij

Waarschuw beheerder
donateur
:no: Melissa....

Ik alleen als ik vip kan zijn, anders niet!!! :[

:d

Waarschuw beheerder
donateur
Ik alleen als ik vip kan zijn, anders niet!!!

Leda ik zeg bij deze dat ik vind dat je een vip bent, dus ik zie je @ Strike One! Gezellig, is al veels te lang geleden dat ik je heb gezien :D

Waarschuw beheerder
LEDDIE

ik zeg je.......

Ik ga VIP :)
Waarschuw beheerder
Ik hoorde van mijn neef dat de crew van ocean twelve INCL een paar van de acteurs hebben ter afsluiting van de opnames een vip deck gehuurd. wie weet hier meer van. Zou graag meer weten gezien ik eenenorme fan van The PIT ben... sowieso niet vervelend om op dat feessie rond te lopen (ondanks dat het in SNOTTERDAM IS) VATH RULES !!!!
Waarschuw beheerder
Michel de Hey heeft het op de radio bevestigd... YeeeHAAAA !!!
Artiest Dnice
Waarschuw beheerder
kaartjes zijn er!!!!!
eindelijk weer marco v in nederland!!!!
word toppie.....
wie weet een idee voor een meeting???

see ya all then!!!!
Waarschuw beheerder
kheb me kaartje !

marco v ! top

meeting !_! links voor dj { voor !dj! rechts }
Waarschuw beheerder
Hmm toch geen strike one voor mij, kom er net achter dat ik zelf op het podium moet staan dat weekend. :{

Artiest Kinesis
Waarschuw beheerder
Line-up is top! Reclame is top! Dit wordt ut vet feest!!
Waarschuw beheerder
donateur
Laat maar SDG....je snapt er geen kont van, whehe.

Ja Col, zou inderdaad leuk zijn als ik je tegen zou komen!!
Waarschuw beheerder
Hmm toch geen strike one voor mij, kom er net achter dat ik zelf op het podium moet staan dat weekend. :{

:'(

Waarschuw beheerder
donateur
Dussuh Ronald is het kaartje in the pocket???
Waarschuw beheerder
De voorbereiding zijn in volle gang voor dit mega spectaculaire feest. Nog 3 en een halve week voordat de naald op de 1e plaat wordt gezet en het geweld van Sven Vath, Michel de Heij, Marco V., Johan Gielen, Armin van Buuren, Secret Cinema, Ronald van Gelderen, DJ Jean, Roog, Ronald Molendijk, Dimitri, Benny Rodriquez en Miss Monica losbarst!

:-( Judge Jules komt dus echt niet.. :-(

Met het grootste en imposantste podium ooit vertoont op een dance event, met een waanzinnige show, met waanzinnig geluid en dat alles in de uniekste locatie van Nederland: De Kuip in Rotterdam!

Ben benieuwd.. :-D

bron:udc.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer alleen dat ze geen specifieke melding daarvan maken en aangeven hoe ze dat dan gaan opvullen... Hoe dan ook :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Rebelbtich ook aanwezig! :bounce::bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
hier bevestiging van judge :had hem gemaild:

Hi there,

Strike one was moved from being a night-time event (for which I was originally booked) to operating during the daytime only, and unfortunately owing to my Radio 1 show in London, once this happened I could no longer do the gig. Apparently I’m still being advertised. I’m gutted that I can’t play at what promises to be a great event, but there are strict guidelines in place regarding when I can take time off from my radio show, and this week isn’t one of those I’m allowed to.

All the best,
Jules.

heb meteen udc gemaild over vervanger maar nog nix gehoord,ze moeten wel ff een andere topper regelen!

Waarschuw beheerder
donateur
Toppers zat (ook op eigen bodem) dus het zou geen probleem moeten zijn...
Waarschuw beheerder
Blijft wel stil in het forum he... ,, Feest in de Kuip nb... had wel vettere reactie van mijn stadsgenoten verwacht

Waarschuw beheerder
Hmmmm...toch maar ff gauw kaartjes halen vanavond!
Waarschuw beheerder
Doe dat nou niet Curly!!
Waarschuw beheerder
echt wel.... Vriend werk bij de kuip ()okay okay hij is geen directeur maar klusser).. hij zei dat ze wel heel erg gaan uitpakken met Strike One... Marco Borsato wordt er zenuwachtig van of de boel niet teveel omgebouwd wordt voor zijn concertje....spinnetje van 20 meter... vette ruimteschepen...pfffff ik moet het wel ff zien allemaal..
Waarschuw beheerder
donateur
wow, gaat echt vet worden, maar dat vermoeden had ik al!!
Gaat gewoon een topfeest worden, hoop alleen wel, dat er ook veel niet-Rotterdammers gaan komen.
Waarschuw beheerder
donateur
nee ,col heb nog geen kaartje
Waarschuw beheerder
ja, ronald... ik wel...echt wel..
Waarschuw beheerder
hey pilootje... zit je hier ook al... ik zie je wel in de kuip... neem je je uniform mee ;)
Waarschuw beheerder
ok... deal... jij ook? vijf juni om 14:00 op de middenstip in de kuip.. hehehehehe
Waarschuw beheerder
Lange termijn weersverwachting is in ieder geval goed.... helaas is de betrouwbaarheid van zo'n weersverwachting maar 15%. Maar dit gaat helemaal de goeie kant op... We gaan Vet los in de kuip..

Waarschuw beheerder
Mensen in Rotterdam e/o, Twente en Eindhoven e/o:

kijk even in je lokale huis-aan-huiskrant (oa. Weekendkrant Einhoven, De Havenloods, Weekendkrant Twente). Daar staat een actie in waarmee je kaarten kunt winnen voor StrikeOne. Kost je 1 SMS-je en ze verloten 200 kaarten..

Waarschuw beheerder
Hoi ik heb kaarten voor Strike One, maar ga zelf niet, wil je mijn kaarten hebben? Stuur me een PB, ik vraag geen achterlijke prijs, zat meer te denken aan, wat wil je ervoor geven en maak er veel plezier van! Ik hoor het wel..

Waarschuw beheerder
Hi there,

Strike one was moved from being a night-time event (for which I was originally booked) to operating during the daytime only, and unfortunately owing to my Radio 1 show in London, once this happened I could no longer do the gig. Apparently I’m still being advertised. I’m gutted that I can’t play at what promises to be a great event, but there are strict guidelines in place regarding when I can take time off from my radio show, and this week isn’t one of those I’m allowed to.

All the best,
Jules.

Ik heb reeds van de organisatie te horen gekregen dat ze wel degelijk een plaatje komt spinnen op Strike One!
Het zijn weer rare roddels die in de rondte gaan!
(Ow, en natuurlijk heb ik een kaartje in de pocket zitten:P)
Waarschuw beheerder
ik ben benieuwd of het druk wordt.
Kan er zelf helaas niet bij zijn.

Maar pas 700 flockers hebben aangegeven te gaan. Niet echt veel voor een feest van zo'n formaat.

Hoop wel dat het cool wordt voor degenen die gaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Het wórdt cool...uhm, niet t weer, maar de rest wel ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Tis pas over 2 weken, dus weertje kan alle kanten op. Ik reken op mooi weer, en zo niet, maken we d'r toch een gave party van, niet dan?! :)

Waarschuw beheerder
zal t uitverkocht raken? :/
Waarschuw beheerder
donateur
denk het ook niet... maar ach... maakt het uit, heb je lekker de ruimte. :)

Waarschuw beheerder
ja das waar hehe, maar een uitverkochte kuip... heeft toch wel veeeel meer sfeer :)
Waarschuw beheerder
donateur
da's ook waar, maar ze zullen er vast wel iets op verzinnen als het niet uitverkocht is... misschien dat ze dan maar de helft vh stadion gebruiken ofzo. Heb er wel vertrouwen in dat het erg gaaf wordt! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze kunnen bepaalde delen van het stadion inderdaad afsluiten. Geloof echter dat dat niet echt nodig zal zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
nee...ik ook niet, en zeker niet als het mooi weer wordt! ff duimen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik duim mee Rebelbitch :-) :-)
Waarschuw beheerder
*samen met Rebelbitch en bloesem een 'anti-regen'-dans doet*
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: 3 maal daags he, anders werkt t niet :-)
Waarschuw beheerder
Knalluh in duh kuip! Wordt vast wel gezellig. Heb gehoord dat die spin uit de reclame ook aanwezig is.

Zouden ze dat ding helemaal hebben laten maken?

Waarschuw beheerder
niet echt mijn muziek,maar mijn vriend kreeg gratis kaartjes bij een pre-paid telefoon :) dus gaan we toch wel ff kijken he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
...die Spin ...heeft ook een gratis kaart :-)
Ja, er schijnt al een hoop bedrijvigheid te zijn...ga één dezer dagen maar s polshoogte nemen daar :yes:

Maarre iemand enig idee, hoe t met de kaartverkoop staat?
En of de tribunes toegankelijk zijn? Ik kan er nix over vinden :-(

Waarschuw beheerder
jah wil ook zitten :p
Waarschuw beheerder
volgens mij wordt het echt niet druk...om eerlijk te zijn.

Waarschuw beheerder
Ik d8 wel....

Iedereen om me heen heeft kaarten!! ik was daar juist verbaast over!!
Waarschuw beheerder
het zou kunnen hoor :)
Maar omdat er zo weinig flockers gaan, is vaak wel een goede maatstaf. Vandaar :)
Waarschuw beheerder
Iedereen om me heen heeft kaarten!! ik was daar juist verbaast over!!

Same here....ik ga al met een mannetje of 20 er naar toe, maar toen ik dit weekend op een verjaardagsfeessie in Sliedrecht was, toen bleek dat er nog es 30 man er naar toe ging (waaronder een paar hééééle mooie meiden! Hehehehe!)!

Waarschuw beheerder
donateur
Kreeg net een mms'je van Vodafone live, dat als ik een smsje naar 125 stuur met het woord strike, ik 2 kaarten zal ontvangen

heb dat smsje gestuurd en kreeg er 1 terug dat er 2 kaarten opgestuurd zullen worden...dus een gratis feestje erbij voor mij :D

Moet ze natuurlijk wel eerst in huis hebben voordat ik kan juichen!!

Maar Vodafone is geen malafide buisness dus heb er wel vertrouwen in ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kreeg net een mms'je van Vodafone live, dat als ik een smsje naar 125 stuur met het woord strike, ik 2 kaarten zal ontvangen

heb dat smsje gestuurd en kreeg er 1 terug dat er 2 kaarten opgestuurd zullen worden...dus een gratis feestje erbij voor mij

mwuh??? zomaar??? wil ik ook wel! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
o o..gaan we weer...gratis kaarten weggeven, omdat de boel niet uitverkocht dreigt te raken...

Zolang je het zelf een tof feest vindt, is er niks aan de hand, maar als je van heel andere stijlen houdt....hou t gezellig!! En achteraf niet mekkeren , dat t soft was... :no:
Waarschuw beheerder
donateur
o o..gaan we weer...gratis kaarten weggeven, omdat de boel niet uitverkocht dreigt te raken...

Zolang je het zelf een tof feest vindt, is er niks aan de hand, maar als je van heel andere stijlen houdt....hou t gezellig!! En achteraf niet mekkeren , dat t soft was...

denk dat dat wel meevalt hoor Bloesem... Pleasuredome gaf ook veel kaarten weg omdat het niet uitverkocht raakte en achteraf las ik daar toch wel heel veel positieve reacties over!

Een Kuip vol is ook wel héél erg veel piepeltjes hoor! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben ook van de partij met nog 34 anderen :B

Waarschuw beheerder
donateur
4 Elements (alle edities), Carl Cox, noem dr nog eens een paar...
Allemaal grote knokpartijen.
Waarschuw beheerder
donateur
4 Elements (alle edities), Carl Cox, noem dr nog eens een paar...
Allemaal grote knokpartijen.

maar wel onwijs gave parties. Als die ongelovelijke eikels nou gewoon lekker thuis blijven! :[
Waarschuw beheerder
DJ Fausto is toegevoegd aan de line-up!!

Had ik toch liever Judge Jules gehad....
Waarschuw beheerder
Kaarten gaan goed hoorde ik. er komt een flinke groep. Volgens de statistieken zit 5 juni over de afgelopen 25 jaar gemiddeld op 8 uur zon... hehehehehehe... enne dat Vodafone kaarten voor haar marketing gebruikt (strike one is powered by Vodafone ) heeft denk iuk niets met 'weggeven' te maken... zal wel een onderdeel van de afspraken zijn, Toch leuk presentje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij deze wil ik Lefty nog even bedanken voor zijn post O:) 8) (F)

(F)
Waarschuw beheerder
Brosi> Ik had het ook geprobeerd, maar was niet uitgenodigd door Vodafone om aan deze actie mee te doen.

Geldt dus niet voor alle vodafone gebruikers...dan hadden ze het zo vol gehad ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb lekker kaartjes gewonnen

Waarschuw beheerder
en ik zal m'n god niet weten wat het is
Waarschuw beheerder
ja het is niet bij iedereen maar toen ik het probeerde had ik dus wel kaartjes gewonnen :P:D
Waarschuw beheerder
ik heb lekker GEEN kaarten!
en ik weiger die ook aan te nemen, want dat is tocg gewoon te triest... strike one.. kom op he, in de kuip in rotjeknor en dat is allemaal :kots: en als ik zown gevoel bij een feest heb, nou forget it... slap afgekeken van anderen soorten partyz, kom eens met iets nieuws a.u.b. , en het liefst buiiten zuid-holland...dan neem ik maybe ook wel de moeite :)

Waarschuw beheerder
Dat feest gaat vet floppen man !!

Waarschuw beheerder
Ik heb gehoord,dat nu het vakantie geld gestord is (bij de meeste mensen)

De kaart verkoop top is!!

Ik ga in ieder geval met een hele groep....Duzzz wij weten zeker dat voor ons het feest niet gaat floppen!!!
Waarschuw beheerder
precies jongens..verzin wat nieuws! flop flop flop flop flop
Waarschuw beheerder
flop flop flop, makkelijk schreeuwen met zijn allen, we zien het wel nadat het feest geweest is :)

Ik ben in ieder geval van de partij en als je toch alleen maar schreeuwt dat dit een flop wordt blijf dan ook lekker weg uit dit topic, dom gedoe altijd :(

Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb lekker GEEN kaarten!
en ik weiger die ook aan te nemen, want dat is tocg gewoon te triest... strike one.. kom op he, in de kuip in rotjeknor en dat is allemaal en als ik zown gevoel bij een feest heb, nou forget it... slap afgekeken van anderen soorten partyz, kom eens met iets nieuws a.u.b. , en het liefst buiiten zuid-holland...dan neem ik maybe ook wel de moeite

[img cacheid=0006ebde00022fe91ac11e4f1a004ec900]http://www.delta.tudelft.nl/delta/jaargangen/33/19/schaap.jpg[/img]
Bleeeeheeeeheeeeeheeee!
Waarschuw beheerder
ik ga ook, kaartje gekregen van een vodafone medewerker die die eigenlijk bij abbonementen mag weggeven :D
Waarschuw beheerder
mag ik me mening nie geve dan?

Waarschuw beheerder
Ik heb nog altijd twee kaarten liggen, wie wil ze hebben, ik ga zelf niet, laat het me weten!
Waarschuw beheerder
wie niet wil moet lekker niet gaan! en niet erover door zeuren over floppen want als het straks een wereld party is geweest dan is ineens wel iedereen geweest!

sven rules!

Waarschuw beheerder
ravieraver 28 mei 2004 15:41
wie niet wil moet lekker niet gaan! en niet erover door zeuren over floppen want als het straks een wereld party is geweest dan is ineens wel iedereen geweest!

sven rules!

Is ook absoluut zo, maar ik kan dus gewoon niet, maar heb wel twee kaarten waar ik twee mensen blij mee kan maken

Waarschuw beheerder
donateur
als ik niet wil ga ik niet, maar als ik 2 gratis kaarten krijg ga ik wel, en als het dan een kut feest is dan zal ik dat zeker zeggen jah!! en het gevolg is dan dat ik er nooit meer heen ga!!
Waarschuw beheerder
donateur
(n) Lefty

Blijf gewoon weg dan, ook al is het gratis...geef de kaarten dan aan iemand, die wel van de muziek houdt!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daar zullen ze wakker van liggen lefty ;);)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop juist dat al die mensen die denken dat het niks wordt of het nu bij voorbaat al een kutfeest vinden, lekker wegblijven.
Wordt het toch nog gezellig! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Precies Rebelbitch!!
Negatievelingen hebben we niks aan, verpesten alleen de sfeer :-(
Ik snap t nooit hoor, je gaat toch alleen naar feesten waar je achter staat??? Dus waar je zin in hebt??? :vaag:
Waarschuw beheerder
Ok people weer even terug naar de timetable:

12.00-13.00 Ronald van Gelderen
13.00-14.00 DJ Jean
15.15-16.30 Johan Gielen
17.30-18.45 Marco V
DJ Fausto - Secret Cinema live - Armin van Buuren - Michel de Heij - Sven Väth

Ik heb zo het gevoel dat de tijden van Johan Gielen en Marco V ook niet helemaal meer kloppen door het wegvallen van Judge Jules daartussen...O:)

Is er bij jullie al meer bekend over andere tijden?

Eigenlijk geen id hoe UDC de opbouw qua muziek gaat doen. Ik zou t wel vet vinden als Armin in t donker afsluit :yes: maar qua muziekstijl is dat niet echt logisch misschien.

Wat denken jullie?
Waarschuw beheerder
Michel de Hey draait iig om 23.00 alweer in Lissabon, dus eind van de avond zullen ze hem niet zetten.

Secret Cinema draait iig voor Sven Väth, want de geruchten gaan dat die afsluit.

Nog een vaag gerucht gaat dat Armin ergens in de middag draait. Dus na Jean of Gielen....

Zou dan de muziekvolgorde worden:
trance-hardtrance-hardhouse-techno
Waarschuw beheerder
volgens het agency kloppen de tijden van jean gelderen gielen marco v nog wel..denk zelf dat michel de hey voor gielen zit want draait inderdaad om 23u in portugal... armin draait in de loop van de middag dus dat zal wel na gielen zijn denk,en fausto dan na marco v...secret gaat live voor sven en die sluit af......ps musti ik bedoelde niet jou met eerdere reaktie
Waarschuw beheerder
Ik neem aan dat de nummer 3 van de wereld niet voor een uurtje gaat draaien tussen Gielen en Marco V. Die zouden dan allebei langer draaien dan Armin...

Op Partyflock staat dat Michel de Hey van 15:30 tot 16:45 draait. Dan zouden de tijden dus toch niet meer kloppen als dat waar is :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op de site van gielen staat dat hij om15.15 draait,dat verzint hij toch niet denk :)

op http://www.anna-agency.nl staan de tijden van jean en gelderen en marco v en die zullen toch kloppen als boekingskantoor zijnde

Waarschuw beheerder
:kots:

*heeft schijt aan dit soort topics:)*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ja ok Ravie raver, maar als er op Partyflock staat dat Michel de Hey om 15.30 draait, klopt Gielen dus al niet meer.

Dus ik denk dat de tijden na 14.00, door het wegvallen van Judge Jules, het boeken van Fausto en het draaien van MdH in de middag, allemaal verandert zijn.
Die sites met tijden updaten ze gewoon niet...
Waarschuw beheerder
laten we afwachten gabibbo.... had ff een snelle vraag aan michel gestuurd en hij zegt hier http://www.micheldehey.nl/aspx/contact.aspx
als het goed is 15.30u dus dan klopt het inderdaad niet meer en dan weet ik het ook niet meer zelf haha ,misschien weet jij wat meer tijden of iemand anders?
Waarschuw beheerder
Ik gok op deze volgorde:

Ronald van Gelderen (12.00-13.00)
Jean (13.00-14.00)
Johan Gielen (14.00-15.30)
Michel de Hey (15.30-16.45)
Armin van Buuren
Marco V (18.45-20.15)
Fausto
Secret Cinema
Sven Väth

Wat ook kan is dat Fausto & Secret Cinema allebei een uurtje draaien tussen MdH en Marco V...
Dat Armin van Buuren na Marco V draait, maar er is wel gezegd dat Secret Cinema in de avond gaat draaien, dus :P

Tijden tussen haakjes staan iig al op verschillende sites bevestigd, dus kunnen we bijna wel vanuit gaan.

Fijn dat UDC de site zo goed update ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een vriendin wou 2 kaartjes aan me geven, mja ik moet weer werken en tiz idd kut dat het grootste gedeelte op de dag is :S
waarom niet gewoon s nachts?
Waarschuw beheerder
donateur
een vriendin wou 2 kaartjes aan me geven, mja ik moet weer werken en tiz idd kut dat het grootste gedeelte op de dag is
waarom niet gewoon s nachts?

omdat dat kutrotterdam er geen vergunning voor afgeeft. Daarom :(
Waarschuw beheerder
je kan gelijk hebben gabibbo ,dan komen wij met zn 35en binnen vallen tijdens johan gielens laatste kwartier ..:)

blijf het raar vinden want dan mag gielen zn schedule wel even aanpassen op zn site want daar staat nog steeds dat hij om 15.15 begint
Waarschuw beheerder
zo te zien op deze site zit het weer ook mee :)

http://home.planet.nl/~schij437/

een voorspelling van de aankomende 10 dgn
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaa het gaat helemaal goed komen 5 juni!!

zie ook http://www.knmi.nl/voorl/weer/
en
http://www.weeronline.nl/Nederland/Rotterdam.htm (klik onder het weerplaatje op Trend!)

:-) :-) :-)
Waarschuw beheerder
donateur
(y)dat gaat de goede kant op!
Nou maar hopen dat ze het een keer bij het rechte eind hebben :p
Waarschuw beheerder
TIMETABLE STRIKE ONE!

12:00 Ronald van Gelderen
13:15 Jean
14:30 Johan Gielen
15:45 Michel de Heij
16:45 Fausto
17:15 Armin van Buuren
18:45 Marco V
20:15 Secret Cinema
21:00 Sven Väth
Waarschuw beheerder
ik hoop en denk niet dat ze vath laten afsluiten. is ie tog veelste goed voor :p
Is de helft al naar huis vanwege t OV moet de beste dj nog komen ;)
Waarschuw beheerder
haha, 2 vrijkaarten gewonnen....toch via vodafone, terwijl ik een sms terug kreeg dat ik niet uitgeloot was :-S
Nu kan ik zelf niet, maar heb er een vriend van me blij mee gemaakt :)
Lees en hoor dat er weer bakken met vrijkaarten uit zijjn gegaan :P
Waarschuw beheerder
ja luek hoor vrijkaarten als je er zelf voor betaald hebt... :-(
gelukkig niet het hele bedrag..

maar we gaan er gewoon een mooi feessie van maken :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Te koop:

2 keer kaartje Strike One...

Samen 20 eurie...

Af te halen in Heino, bij Zwolle
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
gratis dan??? anders worden ze niet gebruikt....