Partyflock

Forumonderwerp · 675853

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Na al het gezeik rondom The Darkraver en z'n feestje 29april in het beursgebouw te Eindhoven, wil ik nu eens een topic over hem openen voor de mensen die hem nog WEL weten te waarderen..

Hij heeft voor mij en voor velen met mij een gruwelijke avond neer gezet!!! Het was TOP! Hij had een feestje, zoals een feestje behoort te zijn.. Een feestje waarop ik alleen maar had durven hopen, dat het zo zou zijn.. Een feestje met de beste oldschool plaatjes, geweldige jumpstyle plaatjes en oude hardcore!!!

Dit had je kunnen verwachten van hem.. Als je hem hoort draaien op een feest, dan sluit hij ook altijd af met oldschool of die lekkere oude hardcore platen.. Het gaat nooit super hard bij hem.. Daarom is het ook 1 van mijn favo dj's..
Het feest in Eindhoven was ook ZIJN feestje en nog hoor ik mensen zeiken dat er geen goeie muziek gedraait werd.. Er werd alleen maar goeie muziek gedraait :d :jaja: En hou je niet van Steve zijn style? Waarom dan wel naar ZIJN feestje gaan??

En zelfs boven mijn verwachting in draaide Nosferatu zachter dan normaal en Vince :respect: Ze waren geweldig!!!

Ik wil iedereen bedanken voor deze mooie avond.. En Steve je hebt het geweldig gedaan..
Ook al was de locatie KUT.. Maar ik hoop dat er snel nog zo'n feestje komt, maar dan in een andere locatie.. Ik ben ZEKER weer van de partij :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik vond het in 1 woord GEWELDIG
heerlijke oldskool, hoeren en jumpstyle, leuke aankkleding steve als POOIER , gewoon KICK , :D En lopend weer naar huis ;)

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
:d :d Idd lopend weer naar huis :d
Thx Manonnetje :d :knuffel:
20mei bij mij ;)

Waarschuw beheerder
donateur
cartman zuigt :9

Waarschuw beheerder
donateur
Ramon SHUDDUP!!! *schopt* :[

Waarschuw beheerder
donateur
echt waar... die gast ken echt niet draaien... t verbaast me dat ie dat zo lang volhoud... :p

Waarschuw beheerder
donateur
in de Carte is het altijd gezellie

Nou moet je niet gaan overdrijven he:d
Moet je eens op zaterdag avond naar de carte gaan:/
Maar daar ging dit topic niet over geloof ik dus ben weer off topic :$

JE MOET JE MUIL HOUWE :d

Steve is gewoon goed, punt UIT, basta 8)

Waarschuw beheerder
donateur
hij zuigt... :yes: ik ben beter :D

Waarschuw beheerder
donateur
Beter in zuigen?? :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik laat je ff in die waan.. Is beter voor je ;)

Waarschuw beheerder
En dat is nog niet eens alles....

Waarschuw beheerder
Darkraver :respect: draait nog tenmiste eens vette olschoolplaten!

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker weten :d :jaja:
Hij weet gewoon wat ie draaien moet ;)
:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie niks lachwekkends.. ;)
verklaar je nader :P

Waarschuw beheerder
donateur
Darkraver is goed.....

Waarschuw beheerder
darkraver maakt goede muziek(Y) kusss(K)

Waarschuw beheerder
donateur
nietus :@

Waarschuw beheerder
donateur
ga eens ff dood ofzo :)

Waarschuw beheerder
donateur
:dood:

Waarschuw beheerder
donateur
Goed zo ;)
Waarschuw beheerder
(om heel even terug in de tijd te gaan --> XQ Luna..)
mmmm :D smullen geblazen bij darkraver.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: Jump draaide hij toen :kwijl:
Waarschuw beheerder
whoa, nog nooit zo hevig staan springen ;)
ok , alleen bij KIK :P
Waarschuw beheerder
darkraver nu op ID&T radio bij liberation, SUper goed!! Ik waardeer DArkraver zeker wel!!! (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Darkraver is dan wel niet mijn favoriet maar sfeer creëren kan hij zeker en ze platenkeus is over het algemeen wel standaard maar zeker niet slecht, ik ben nu ook Id-T Radio aan het luisteren en zijn setje klinkt lekker

Waarschuw beheerder
Ondanks dar het zo warm was in de Beursgebouw heb ik wel staan knalluh op darkie zijn plaatjes en Vince was ook zeker goed :respect: 2 ALL!!

Waarschuw beheerder
donateur
Zooooooooow klinkt echt SUPER op id&t :d :d :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
nou.. benm ook aan het luisteren... maaruh :bah:.. klinkt voor geen meter :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ramon ga is weg :@
Lees de topic naam eerst eens

Waarschuw beheerder
donateur
Darkraver: en nu is een keer geen gezeik..

ow.. sorry hehehe ik las het anders :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in de Carte is het altijd gezellie

wel als wij er zijn :yes: :D

en vrijdag was het gezellie...toch!? ;)
Waarschuw beheerder
De platenkeuze was wel goed, maar het mixen was verre van perfect.

Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag was het zkr gezellie in de carte:P...
Ballonnen:P..
En Darkraver was ff langsgekomen :)...

Waarschuw beheerder
donateur
Darkraver gister lekker horen draaien @ liberation! Was echt top :D Iedreen ging uit ze dak! Thanks Steven!

Waarschuw beheerder
donateur
:d :d :d

Waarschuw beheerder
Kijk mensen jullie moeten niet vergeten dat Steve vroeger een HIPHOP-dj was en hij daar nog heel erg veel van houdt!

Als je naar zo een feest toe gaat dan kan je er vanuit gaan dat hij de echt gouwe ouwe gaat draaien, zoals Dominator, O Fortuna, terapia, Pullover etcetc. Als je verwacht dat er alleen maar heftige hardcore wordt gedraaid dan heb je het helemaal fout! En had je naar Multigroove moeten gaan!

Steve (Kuthagenees) is voor mij 1 vd beste!

Steve als je dit leest, groeten van Kevin incasso

Waarschuw beheerder
donateur
Als je naar zo een feest toe gaat dan kan je er vanuit gaan dat hij de echt gouwe ouwe gaat draaien
==================================================­========
Dat weten wij, maar die meelooppipo's niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Het feest was goed :respect:

:bounce: :bounce: :bounce: en LEKKER :vaag:

Waarschuw beheerder
Vond het ook te gek dat hij Embargo :respect: draaiden jammer dat die MC het alleen een beetje verneukte maar ja!
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: darkraver :respect:
voor mij blijft darkraver altijd zoals velen hem kennen: geen gezeik, gewoon lekker hakkuh! ik vind hem altijd goed draaien en ook al gaat ie de laatste tijd een beetje de commerciele kant op, zolang hij blijft draaien zoals ie altijd al heeft gedaan vind ik hem een geweldige kerel

Waarschuw beheerder
donateur
Commercieel??
Kan hij niks aan doen hoor.. Ik zou ook pakken wat ik pakken kon :jaja:
Hij draait al jaren hetzelfde :d het komt nu gewoon terug!!!

Ben ik blij van :bounce: :bounce:
Als het maar wel gezellig blijft :jaja: Net als op z'n feestje (Y) :lief:
Waarschuw beheerder
'Een stukje jeugdsentiment' zegt Return of the Legend!! Helemaal mee eens!! Was een geweldig feest!! Echte oldchool, nummers die je bijna nooit meer hoort kwamen voorbij!! [img]http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/happy05.gif[/img]Adrenaline stroomde door me heen op t feest!! [img]http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/hakkuhsmiley.gif[/img]:yes: Ik ga zelf zeer weinig naar grote feesten, maar zo een feest is voor herhaling vatbaar!![img]http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/luxhello.gif[/img] :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Steve = Oldschool

En wie dat niet respecteerd, respecteerd de basis van de housemuziek niet!!!
Daar is het mee begonnen!
En alleen steve weet dat gevoel van toen , de sfeer van toen door zijn stijl van draaien te behouden!

Heb dat nog geen een dj op zo n manier zien of horen doen!!!

Waarschuw beheerder
Ik sluit me bij je aan Moonshine. Ik ben in 98 gabberaf gegaan en sindsdien niet meer naar gabberfeesten geweest. Dit was (qua muziek) een perfecte afspiegeling van de muziek waar ik toen naar luisterden en die ze toen draaiden op de feesten. Ik heb me zwaar vermaakt en hier en daar een praatje gemaakt met jan en alleman. Geen gabbers gezien met de bijbehorende gabbesaccesiores zoals londsdale en kisten. Alleen maar relaxte gasten en geen gezeik en gerel. Gewoon zoals het hoort. De intro's vond ik zwaar heftig met hiphop. Vooral de eerste. Dan lees ik weer van gasten :kots: dat ze de hiphop zwaar kansloos vonden??? Nou jongens dat heet nou een I N T R O. In de negenteger jaren begon elke hardcore dj met een I N T R O. En elke dj begon na zijn intro met 'O Fortuna' Verder heeeeeeeeeeel veel early rave en oldschool zoals: French conection, Poltergeist, het hele genre van Marc Acardipane. Mijn idee dat Steve een ranzig mannetje is is deze avond wel weer dubbel en dwars bevestigd. Jammer van die (vieze) hoeren die ze zo van de wallen hadden geplukt dat had van mij echt niet gehoeven. En die t-shirtjes met opdruk: De sletjes van Steve ofzo....?? Verder echt een toppertje!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
"De Hoertjes Van Steve" is toch leuk joh!? :D :yes:

en wat je leest van die :S kneuzen :S hiero...pfff wat hun ervan vonden is totaal onbelangrijk :yes:
nogmaals...als wij het maar leuk vonden ;)
en O:) WIJ O:) zijn de mensen met verstand van zaken :yes: en daar doet Steve het allemaal voor :)

die :S slonsdale :S figuurtjes kunnen optiefen...
stelletje :vaag: pogonerds :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
"De Hoertjes Van Steve" is toch leuk joh!?
==================================================­======
Vooral als je het verhaal er achter kent ;)
Waarschuw beheerder
dan sluit hij ook altijd af met oldschool of die lekkere oude hardcore platen.. Het gaat nooit super hard bij hem.. Daarom is het ook 1 van mijn favo dj's..

had je hem op ghosttown moete horen.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
:D :d :D :D
------------------------------------------------

Pimpie:
Ik heb hem op Ghosttown gehoord ;)
Kijk maar naar de clip :p Is van zijn set :d En ik sta vooraan :p

:respect: GEWELDIGE set!!! heeeeeeeeeeeerlijk :d
Maar vond het niet SUPER hard.. Heb hem harder horen draaien :jaja:
Samen met Vince een setje :o
Artiest Mani
Waarschuw beheerder