nee meestal pas vanaf woensdag...en die jongen is Bas. hij is mede eigenaar van cafe de bout in soerendonk dus als je hem wil zien moet je daar maar op stap gaan maar hij heeft al een tijd een vriendin dussss....moet je het toch maar met mij doen.
Bij jou mag de lamp ook wel aanblijven Tonzie, vrijdag zag je er GOED uit
da wel ja hahaha.... wij waren vanuit eindh met een bus met 79 man naar IQ gegaan (allemaal van partyflock) Kheb al veel mensen leren kennen zo... ga jij naar extrema?
dat is de week na Sensation black geloof ik he....Ik wil wel, maar ik weet niet wanneer ik met vakantie ga. Als ik niet op in die tijd op vakantie ga (waarschijnlijk niet, want in die week beginnen de zomerfeesten in Nijmegen en die wil ik zeker meemaken) dan ga ik wel naar extrema
COOOL!!!! Ik heb al een kaartjuh, gaan we ff samen hossuh daar hahaha.... ja ik ga ook naar Nijmegen, vriendinnen van mij gaan naar een soort schuimrace ofzo ?§!
hmmm de schuimrace ken ik niet, maar denk wel dat ik weet wat je bedoelt...De Redbull zeepkisten race is binnenkort in nijmegen. Misschien bedoel je dat?
Maar als je met de zomerfeesten naar nijmegen komt dan moet je zeker langs de Matrixx gaan (Niet de discotheek zelf) Ze hebben dan onder de waalbrug een openlucht discotheek waar een week lang elke dag feest is. varieerend van Hardcore tot club. en goeie DJ's. Vorig jaar was dat echt gaaf.
Hossuh op extrema!!
laatste aanpassing
matrixx... waalbrug... openlucht... elke dag feest... hardcore...