Waarschijnlijk hebben andere mensen het hier ook wel...zodra de zon langer/beter gaat schijnen,de dagen langer worden en het tegenovergestelde geslacht uitdagendere kleding gaat dragen neemt de behoefte aan sex nog meer toe...of toch niet??
vindt ik t nog veeel te vroeg voor!! wat jullie girls?!?!
ik ben altijd geil, zomer en winter....
maar inderdaad, vrouwen gaan er nu weer stukken lekkerder uitzien.... niet dat ze er in de winter niet uitzien, maar je ziet in de zomer meer lichaam.... lekkerrrrrr
Ik merk het zelf ook wel. Maar ik ben ook bijna altijd wel in the mood...
Ik merk ook dat meiden op internet een grotere mond hebben dan int echt....
Normaal gesproken praten ze niet zo "open" over sex. Dat doen meestal alleen de kerels.
Ik wordt geil van een lekker wijf, niet van het weer! Echt iets voor vrouwen, in de zomer wille ze neuken, in de winter willen ze aandacht en genegenheid. Fuck dat, zomer of winter het is gewoon altijd alles of nix!
ha franky je mag toch wel je mening geven of neit dan betekenttoch niet dat je vreemd gat of wel
Nou Bullshit durf het ook wel in je gezicht te zeggen heb ikke geen problemen mee. Misschien zie ik je wel een keer op een party en dan zal ik je iets leuks vertellen oke!
Djoya.......stoute meid..
Ben standaard geil, heb ik de zomer niet voor nodig!
Dikke tieten keuring in andere topic, schrijf je nu in
jajajaa hoor...zonnebril jij maar aan end weg haaha
voor jou!
klopt als ik meiden zie met korte rokjes en in perfecte staat dan word ik r automatisch naar toe getrokken om r ff onder te kijken maar niet alleen dat hoor
Helemaal gelijk in..
Ik ga ook maar handschoenen kopen, laat ik tenminste geen vingerafdrukken achter
zomer winter het maakt mij allemaal niks uit ben het altijd
wat een taaltje hier zeg, zomergeilheid? wat is dat?? geef mij maar gewoon een meid die goed in dr vachtje zit, met een rechte staart en mooie kleurtjes in dr pelsje.. mrrrauuwhhh
donateur
ja precies, see you in hell
wat maakt t nu uit of t warm of koud is of dat de zon schijnt of t regent
gewoon altijd geil is t beste
donateur
al die gespierde, blote, zongebruinde body's......
Wie regelmatig behoefte heeft om in de zon of onder een zonnebank te liggen heeft kans hieraan verslaafd te zijn. Het ultraviolette licht dat afkomstig is van zonlicht maakt in het menselijk lichaam een stofje aan dat ontspannend werkt.
De Amerikaanse Universiteit van Wake Forest publiceerde deze opmerkelijke uitkomst na een uitgebreid onderzoek. Een van de conclusies was dat mensen met een door de zon of zonnebank gebruinde huid vaak een verslaafde reactie vertonen. Dit leidt onder meer tot het vergeten van de risico's die te veel ultraviolet licht met zich meebrengt.
De stof die het lichaam onder invloed van zonlicht maakt is endorfine, dat dezelfde werking heeft als opium en heroïne, aldus de onderzoekers. Behalve een pijnonderdrukkend gevoel wekken ze euforie en en een gelukmakend gevoel op.
De test werd gedaan onder veertien volwassenen waarbij twee zonnebanken werden gebruikt, één met en één zonder ultraviolet licht. Voor en na de test werd de stemming van de deelnemers gemeten en wat bleek: het ultraviolet licht werkte meer ontspannend. De deelnemers verlangden dan ook meer naar deze zonnebank
Volgens mij komt het toch echt door vrouwen in bikini's dat het zo verslavend is
neuken neuken neuken neuken neuken whawhawhawha
geilheid is de beste drugs die je kan hebben en daarom ben ik het ook altijd !!!
Hmm... zouden we dan massaal petities moeten indienen bij de overheid om zonnebanken te subsidieren?
Lijkt me een perfect anti-stress middel, en bij gebrek aan zon.....
Iedereen blij toch?
zéker omdat we nu bijna de natste juli ooit hebben meegemaakt?!
als er windkracht 9 staat met een gevoelstemp van -15 en het sneeuwt met hier en daar een hagelbui!!
dan is het niet bepaald lekker......
maar des te beter in bed hihi
Bass D heeft het helemaal begrepen mensen,
dat is wel duidelijk!
Ik zo lekker ff naar t strand om de slager uit te hangen!
Dit gaat een goede dag worden voor lekkere vleesjes,
dat VOEL ik gewoon!
Don Juan, zo wanhopig ben ik niet hoor dat ik HET hier moet zoeken hahahaha
Evil_Elisa:volledig gelijk...tijdens de warme zomermaanden lijkt iedereen er goed uit te zijn en lijkt nederland net 1 groot mierenhol;iedereen komt van onder de grond naar boven,vooral de mooie mensen... kom niet meer bij...kom ogen te kort en de geilheid komt me bijna mijn oren uit... (bij wijze van,voordat iemand er weer op reageert... )
@ Linnie78
In mijn ogen ben je al wanhopig als je gaat zoéken. Waardanook!
Je moet er tegenaan lopen.. da's al
Heb je helemaal gelijk in DonJuan...
Ben ook zekers niet op zoek
Als het winter is heb ik ook wel heel erg zin hoor. Zeker als je op een tijgervelletje voor een openhaard ligt ofzo.... Maja buiten dat, me vriend mag me nemen wanneer hij wilt, ik heb altijd zin....