4 volgers · 74599x bekeken
donateur
modder voor de ogen duhhh...haha
goeiemiddag trouwens en wat was je nog laat op bitchy!? 
laatste aanpassing
haleu
grrr ik reeg me op..ik moet iedere donderdag naar reintregratie en nou heb ik al voor 100% werk en belde ik of ik dan niet hoefde te komen,zegt die vrouw jawel je moet wel komen want als je een betere baan zou vinden moet je die pakken..dus ik ga hier gezellig heen,en heb het er nog eens over met die vrouw zegt ze gewoon ja dan hoef je hier niet te blijven ga maar na huis..en dit is pas de 4e keer dat ze me voor niks laat komen
pokke zooi hier..alsof ik niks beters te doen heb om voor niks hier heen te komen
zo dat is er ff uit
zo dat is er ff uit
laatste aanpassing
donateur
och t zijn toch allemaal debielen hier in nederland kut instanties!! dat ze eerst eens zorgen dat de mensen zonder kids werk kunnen krijgen is toch niet veel soeps te vinden!
donateur
donateur
ja wanneer krijg je die dan kijk wel dan voor een eenjarig abbo of nie
donateur
oooh die is lief 
donateur
. ben nu al zo blij
ik zou ook blij zijn met zon foon
donateur
maar vind Samsung 10x nix
ik vind nokia ook t best
donateur
heyz...
Denk niet dat je er veel aan hebt
Hoeft ook niet...
donateur
goeie morguh
pff ben nog moe!
ik ben weer ziek lag ik lekker te slapen en werd ik wakker en moest ik heel erg Overgeven en durf nu niet te eten bang dat ik weer mOet
heb helemaal niet kunne slape meer erna
!
laatste aanpassing
dankjewel sabje 
Ja dacht ik al
ik vOelde t al aankOme dat je me zOu misse 
Nix te grepke
WaarOm ben je niet Op msn..
WaarOm ben je niet Op msn..
whehe..
ik heb oOk hOnger 
donateur
zo ik ben weer thuis pfff weekend!
gOeiemorge.. vOel me al stukke beter en dadelijk lekker paardrijden dan zal ik me erna wel beter vOelen 
donateur
boh wat vroeg wakker voor een zaterdag nina 
donateur
is shit he?! ik heb vanacht gelukkig wel geslapen en vast ook nog ken ik dr weer ff tegen aan hehe
laatste aanpassing