4 volgers · 73929x bekeken
De enige organisatie waarvan je altijd zeker weet dat t geluid snoeihard is en de line-up altijd goed is, is toevallig wel UHM.
Raving Nightmare en Megarave waren toch echt wel altijd de vetste feestjes!
Dat denk k!!!
laat mij maar lekker bl0nd zijn
Mij ook.. blondes have more fun
Dat denk ik 
donateur
wat een zeik hey kom ik net thuis van de kerstviering kijk ik bij mijn eigen tekst kun je mn fotos helemaal niet meer zien kan me iemand uitleggen hoe dat kan t heeft twee weken gewoon erop gestaan(N)(N)niet goed zo truste 
dan verf je t toch een 2e keer
het ging bij mij idd niet over verven nee hahaha
GOED LEZEN HE SECTION FIVE
goeiemorgen trouwens hihih
laatste aanpassing
Slechte m0rgen 
Angie is vandaag een half jaar d0od..
en ik ben bl0ed aan t k0tsen
en dat is geen grapje...
Angie is vandaag een half jaar d0od..
en ik ben bl0ed aan t k0tsen
Goedemorgen
ja reegt me ook op.
ik had op mijn album een album gemaakt met flockfotos en dat album is helemaal weg
wazige zeik
maar ze zal echt geen bloed het kotsen zijn
ik zou maar eens fftjes naar de dokter gaan lijkt me wat slimmer
wat een zeik hey kom ik net thuis van de kerstviering kijk ik bij mijn eigen tekst kun je mn fotos helemaal niet meer zien kan me iemand uitleggen hoe dat kan t heeft twee weken gewoon erop gestaanniet goed zo truste
ja reegt me ook op.
ik had op mijn album een album gemaakt met flockfotos en dat album is helemaal weg
wazige zeik
Ja denk griep ofzo.. chantalle k0mt net 0p msn en die is o0k al t k0tsen
maar ze zal echt geen bloed het kotsen zijn
ik zou maar eens fftjes naar de dokter gaan lijkt me wat slimmer
De d0kter k0mt nu naar me t0e
Dankjewel 

ho0p dat ik vrijdag beter ben
ho0p dat ik vrijdag beter ben
en morgen AMSTERDAM
zal wel hendig druk daar zijn..maar wel leuk in amsterdam shoppen..met wie ga je?
jointje roken
whahaha jij en een joint
donateur
ja tis ook heel wat noekel met een joint hihi is allang geleden
donateur
ja is ook is best zonde als je dat zo na gaat
ik ben net een adhdtje als ik geen joint heb gehad phoe dan heb ik te veel energie en weet niet waarheen ermee!!whahwha erg he maar wil ook stoppen heb gezegt zodra ik stop met de pil stop ik ook met de weed dus ik ken nog ff hihi
laatste aanpassing
en minder vreet kicken gelukkig
Ja mja die heb ik ook zonder joint hahaha..
zodra ik stop met de pil stop ik ook met de weed dus ik ken nog ff hihi
En wanneer wil je dan met de pil stoppen?
maaruh ff iets tussen door he..ben je wel optyd terug voor la dag als je morgen naar amsterdam gaat??
Dat had k niet gezien..
Hahahaha hoelang dnek jij dan dat k in a'dam blijf..
K ben morgen avond gwoon weer terug
BTW.. hoelaat gaan we nu eigenlijk??
donateur
En wanneer wil je dan met de pil stoppen?
ja s kieken wa hih
ik denk zo rond 7 uur
Ohja dat is goed ja.. dan heb k smiddags nog tijd om na de kapper te gaan.. met me kilometer uitgroei..
Kheb net me CZ verzekering omgezet naar een CZ jongerenverzekering.. is 10 euro goedkoper.. vanaf 18 tot 30 jaar kun je je voor die prijs laten verzekeren.. en daar zit veel bij: anticonceptie, fysio, tandarts, lenzen, psychologische hulp en 50 condooms!! whahahahaha
Ga dus nu 96 euro betalen ipv 106.. zijn toch weer 10 euri hebben of niet hebben
donateur
ja en van je loon gaat niks meer af van verzekering dat was eerst wel altijd dat heb je dan ook weer extra is niet veel maar alle kleine beetjes helpen
Kheb net me CZ verzekering omgezet naar een CZ jongerenverzekering.. is 10 euro goedkoper.. vanaf 18 tot 30 jaar kun je je voor die prijs laten verzekeren.. en daar zit veel bij: anticonceptie, fysio, tandarts, lenzen, psychologische hulp en 50 condooms!! whahahahaha
Ga dus nu 96 euro betalen ipv 106.. zijn toch weer 10 euri hebben of niet hebben
waar kan je dat dan omzetten?
laatste aanpassing
donateur
hehe eindelijk! hij doet t weer!
laatste aanpassing
donateur
neuh ik heb zeker twee uur liggen klooien maja t is nou weer goed lela kwam er ook niet op haha zie je hoe pfverslaafd dat we zijn
donateur
ja dat bedoel ik hehe
welterusten
laatste aanpassing

![-=[*TeRRa||TeKK*]=-](/images/user/270155_2287306.gif)