4 volgers · 73726x bekeken
Ja ik heb et er al vaker over gehad over die in Valkenburg.. zowieso als ik in et jeugd ben.. 1 ding waar we het vaak over hebben is eten
haha ja dat zal wel. als iemand goed kan koken is fabke het wel. ze draait nu een of andere kookclub. ik was laatst met haar bij een marokkaans tentje waar ze weer spullen moest gaan halen voor die club. ik ben trouwens ook weleens in dat jeugdding geweest om haar op te halen. kiks heet dat toch?
haha wiel dat geloof ik. zelfs beter dan el suasalitos
?
ik vond het helemaal niets dat ze in de toko kiks werkte. maar dat tienerwerk wat ze nu doet heeft ze echt plezier in. ken je mijn neefje daan ook?
Hahaha nee kiks is al jaren niet meer..Heet nu gwoon Tienercentrum dat kookclubje mocht k toen meegaan helpen.. heb k 1xtje gedaan erna ging het niet meer.. vanwege sjool.. en heb in de 6x9 ook meegeholpen
ik vond het helemaal niets dat ze in de toko kiks werkte. maar dat tienerwerk wat ze nu doet heeft ze echt plezier in. ken je mijn neefje daan ook?
Ja dat merk je ook aan haar dat ze er plezier in heeft.. denk niet dat ik die ken..
Heb er 2 kerstdagen mogen doorbrengen.Alles wat je kon denken was mexico maar voor mij alleen maar onbeperkt spareribs.Ben verliefs op die knookjes!!
Oef ja die zijn hendig goeie..
alleen de naam al haha nee ben echt niet gek op chinees eten vertrouw t niet zo
*geeft tammy een hand
ga daar maar eens in de keuken kijken tammy
nix mis mee zeg ik dan als ex macdrek medewerkster
ja arme p0eziew0ezies
ik heb eens 0p disc0verY gezien.. bij zo'n Smaak gedeuns o0k..
dat een man herpes had do0r t chinees eten.. 0mdat er al 3 verschillende Chinezen 0verheen klaar waren gek0me

Sindsdien geen chinees meer v0or mij
dat een man herpes had do0r t chinees eten.. 0mdat er al 3 verschillende Chinezen 0verheen klaar waren gek0me
laatste aanpassing
nix mis mee zeg ik dan als ex macdrek medewerkster
nouuuuuuuu k heb wel dingen gezien in de keuken die wil je echt niet weten
en k heb wel eens mensen trug gehad met haren in de mc chicken
wat denk je waarom k niet vaak meer bij de mc eet
Gatverdamme.. ik eet nooit meer chinees!!
nouuuuuuuu k heb wel dingen gezien in de keuken die wil je echt niet weten
en k heb wel eens mensen trug gehad met haren in de mc chicken en der waren ook mensen die spuugden wel eens op een hamburger ofzo
wat denk je waarom k niet vaak meer bij de mc eet
Auwieje
laatste aanpassing
goeiemorgen
bleh niet normaal hy
nee idd hy ik ook niet..vieze zwijnen gadverdamme
0mdat er al 3 verschillende Chinezen 0verheen klaar waren gek0me
ik eet nooit meer chinees!!
nee idd hy ik ook niet..vieze zwijnen gadverdamme
donateur
hallo
bah wat een kutweer vandaag!!
ik heb gister spagetti gehad van de pizzeria mmmm 
maar het heeft allemaal wel wat...
Jaha de gezelligheid in huis kaarsjes aan en lkkr knuffelen
Jaha de gezelligheid in huis kaarsjes aan en lkkr knuffelen
idd laat het gure weer maar lekker buiten, lekker gezellig op de bank met een dekentje...
achaj het gaat om de fun he
maar die mexicaan wat bitchy zei lijkt me hendig goeie zag echt jammie uit
Ja maar dat buffet is er niet op vrijdags
Dan moeten we in het nieuwe jaar met een paar wiever daar gaan eten.. 22,50 onbeperkt fressen hahahaha D:
donateur
ja dat regelen we wel ff
op de laatste minuut whaha is het toch nog last minute schaatsen
donateur
Dan moeten we in het nieuwe jaar met een paar wiever daar gaan eten.. 22,50 onbeperkt fressen hahahaha D:
boh toen ik op die site keek kreeg ik echt meteen honger
laatste aanpassing
donateur
mensuh af en toe mogen jullie toch wel zondige en vooral op zo een dag niet??
mensuh af en toe mogen jullie toch wel zondige en vooral op zo een dag niet??
Ja dat was ook de bedoeling ging niet om et lijnen.. maar gwoon om et geld.. me ma zou dat namelijk betalen..
nee ik heb lekker ginseng helpen goed moet nog effe een paar kilo eraf maar dat is iets voor komend jaar
Enne Ginseng?? gwoon druppels ofget?

![-=[*TeRRa||TeKK*]=-](/images/user/270155_2287306.gif)