Partyflock

Forumonderwerp · 674371
4 volgers · 64419x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zoals de naam het al zegt.. hier alleen Limburgers :P

Dus vertel maar fijn hoe mooi ons Limbolandje is :D en andere ervaringen haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou nou wat een agressieve mensen wonen er in brunssum hehehe :P

Waarschuw beheerder
jah niet normaal he..

hier in de buurt is het echt erg..terwijl ut zo opzich best netjes is..maar die oude van dagen he..die komen hier al na buiten als je je auto aantwassen bent..:@

vorige week heb ik voor de gein un tuinstoel dr bij gezet..denk kunnen ze zitten,maarjah niemand ging zitten:[
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahaha heb je goed gedaan..

Ik me ook soms opregen aan zoeen oude wijven mjah dat doet iedereen denk k wel..
Hier bij ons op de 1e verdieping die vrouw is ook zoeen oud wijf soms word je er hendig gek van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 11:03:
oja en net rij ik parkeerplaats op achterom bij de Hubo in brunssum

daar werk ik in die hubo:yes:
en die mensen zijn idd altijd daar aant treuzelen en aant schelden om een parkeerplaatsje te krijgen haha
moet je voor de gein eens op de zaterdag kijken ,niet normaal :no:
Waarschuw beheerder
donateur
bahbah oude mensen zijn kut:[
ik loop net met me buurvrouw over het markt plein in hoensbroek,komt er een oude vent langs ons af gelopen,zegt tie me toch gewoon..sodemieter toch op man..zo maar uit het niets:/
pfff ouwe lamzak:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van La Sabje op donderdag 9 juni 2005 om 13:03:
komt er een oude vent langs ons af gelopen,zegt tie me toch gewoon..sodemieter toch op man..zo maar uit het niets

:o
hahahah wat een gek.. zeker straalbezopen

Waarschuw beheerder
Dat schijt probleem met hondjes ken ik :no:
Laatst ging ik smorgen mit de hung wandelen :P en toen moest die grote poepen dus ik pak alvast een plastic zakje (was toch 30meter van huis vandaan dus kleine moeite om mee te nemen) ik dus bukken ..komt zo'n oude heks (zo ziet ze ECHT uit he :S) uit het raam hangen met
Heks: Hij baas...wil je daar eens mee stoppen met dat geschijt van je kuthonden
Ik: Pardon ?? Ik heb een fokking zakje in me fikken :S ik wil het op rapen wat ik ALTIJD doe
Heks: Ja dat is nonsense. jij laat ze altijd hier schijten ik zie dat
Ik: Luister eens mijn honden kunnen niet op commando schijten, daarom neem ik dat zakje mee
Heks: Dan leer je het ze maar, ik wil het niet meer hebben
Ik: Is goed vuile ouwkut , volgende keer smeer ik het op je ramen...kut wijf

:D en nu kwam ik haar paar dagen geleden tegen en keek ze naar onderen. Maar wat mij opfokt is dat zij denkt dat ik zo'n slons ben :S maar die mini kutteltjes wat daar liggen af en toe kunnen niet van die van mij komen die leggen hele ketels vol in 1x :O

Ouwe klote bejaarden van tegenwoordig zijn HENDIG freg aan het worden :@:@
Waarschuw beheerder
donateur
ja die ouwe luitjes als ze respect verdienen krijgen ze dat ook en anders echt wel niet he...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 11:00:
komt dr un ouwe vent van paar deuren verder aanlopen..

hahaha toch nie die ouwe wat me toen mee had geholpe met het recht trekke van de gril toen k auto onglukje had gehad he!? :D . . die is nameluk erg aardig! :P hahaha . .

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 11:12:
als je je auto aantwassen bent..

:X
Waarschuw beheerder
ja ik heb ook van die iritante koffie leuters @ mac drek.. bahbah wat zijn die iritant.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NnLs&YV. op donderdag 9 juni 2005 om 19:53:
ja ik heb ook van die iritante koffie leuters @ mac drek.. bahbah wat zijn die iritant..

Werkt zij ook es :P

grepske

Waarschuw beheerder
:D Beurs die ik verloren was op Nightmare Outdoor is terecht :P morgen politiebureau Hoek van Holland bellen :9 mehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 20:47:
Beurs die ik verloren was op Nightmare Outdoor is terecht morgen politiebureau Hoek van Holland bellen mehehe

hehehe mij hebben ze dinsdag gebeld dat me sleutels terecht waren.. maar ze sturen ze op ben daar vorige week geweest zeiden ze der lag niks en dat wijf zei aan de telefoon dat ie er al een week lag :S vage politie daar.. we mochten daar niet eens naar binnen op dat politie bureau :S

Waarschuw beheerder
:P Nou bij mij zit het anders :P hehe Postbank stuurde een brief dat zij mij een paar keer hadden proberen te bellen omdat de politie mijn beurs met postbank pinpas hadden gevonden :O dus ik identificeer dat morgen telefonisch :S en dan vindt ik het goed :S ik ga niet reizen zeg :S ik kan precies zeggen wat erin zit en al.
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik moest wel, moest me auto ophalen die stond daar nog helemaal alleen op die parkeerplaats :yes:
me autosleutel was ook kwijt en op dat moment was ik zo pissed op een bepaald iemand dat k niet logisch nagedacht heb en gewoon de ANWB gebeld heb en me autootje naar eygelser heb laten slepen dus moest nog een keertje trug :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 20:47:
Beurs die ik verloren was op Nightmare Outdoor is terecht

oh goeie(Y)zat alles er nog in..of weet je dat niet??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NnLs&YV. op donderdag 9 juni 2005 om 19:53:
ja ik heb ook van die iritante koffie leuters @ mac drek.. bahbah wat zijn die iritant..

werk je bij die van Landgraaf?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van La Sabje op donderdag 9 juni 2005 om 23:50:
oh goeiezal alles er nog in..of weet je dat niet??

:P Moet morgen bellen :) maar ik verwacht niet echt dat die 20 euro er nog inzit :) och als ik mijn OV maar heb he :D
Waarschuw beheerder
donateur
ja pcies..hoop het ook voor je,ben benieuwd

Waarschuw beheerder
Net gebeld :P moest ik dat hele ding identificeren :P maar zoals verwacht zat die 20 euro er niet meer in. :) Maar de OV wel en dat scheelt mij weer bijna 40 euro om een nieuwe aan te vragen....het ding wordt opgestuurd :D
Waarschuw beheerder
donateur
oh goeie,en ja die 20 euro is ook logies dat die eruit is hahaha..wel cool dat ze je OV hebben laten zitten:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemurgehhhh....

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 09:20:
Maar de OV wel en dat scheelt mij weer bijna 40 euro om een nieuwe aan te vragen....

Jah is fucked up he een nieuwe bestellen.. zijn duur die stront dingen
Waarschuw beheerder
donateur
goeiemorgen la's:d
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hab schon die ganze woche wochenende :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dus hast ein leben neh ;)

*hoor mij moet k ook sinds een week vroeg op :P*
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dan heb je tenminste et gevoel dat je tenminste iets hebt gedaan

Waarschuw beheerder
k zit nu ook al bijna een jaar thuis en uitslapen :D
en af en toe een paar daagjes werken ,ik kan niet zegge dat 't me niet bevald:P
best lkkr als je wkkr wordt en iedereen is weg ,ff geen erritand zusje of ouwe in de buurt:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja mjah een beetje ritme mag er bij mij wel weer inkomen.. ben dan wel niet zo van et lange slapen, maar ben blij als k in september weer naar school ga

Waarschuw beheerder
ik ga trouwens ook weer na school in september :D
Waarschuw beheerder
donateur
K geniet nu wel als ctje naar school is van me rust want over 5 mnd heb k weer een broekevuller erbij en is de rust voorgoed gedaan in huize Lala..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 12:50:
ik ga trouwens ook weer na school in september

Welke opleiding ga je doen...

Waarschuw beheerder
grafisch vormgeven (reclame tekenen) in eindhoven ,ben ik pas klaar met school als ik 23 ben :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ahzeuuu.. et Bitchy jeet eh directiesecretaresse opleiding doehe
Waarschuw beheerder
donateur
Jah.. heb echt geen bok om elke dag naar Sittard of Maastricht te gaan.. Is misschien wel beter mjah ligt toch aan jezelf..
Waarschuw beheerder
lalalala.. :P ben net wakker :gaap:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 23:53:
werk je bij die van Landgraaf?

ja:$ hihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !* :cheer: Lalatje *! op vrijdag 10 juni 2005 om 15:21:
Net wakker en al zingen over mij

ja wat denk jij dan:P je bent er toch bijna nooit meer:( wou je lief verwelkomen:P

Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op vrijdag 10 juni 2005 om 15:25:
Guten Morgen Ninaahhhh

guten mittag Noedel..:P