Partyflock

Forumonderwerp · 674136

Waarschuw beheerder
donateur
Ik word dus al weken anoniem gebeld, en dan neem ik op word er niks gezegd..
meestal leg ik um dan neer en ga ik verder met wat ik aan het doen was...
het kost hun alleen maar geld voor niks, want er is niet eens een gesprek..
dus als iemand me er het NUT van kan vertellen.. GRAAG;)

(k heb gekeken of er een topic over was maar zag niks)

Waarschuw beheerder
je meot gewoon orkaan gaan doen
...heel hard in je tel gaan blazen whehehehe....
Waarschuw beheerder
donateur
Het is wel irritant :) heb het ook :S maar bij mij werd er dan meteen opgehangen.......

iemand anders die ik ken had het precies hetzelfde en we hadde ook nog eens een meningsverschil met dezelfde persoon :O

Waarschuw beheerder
haha ja :D
van die mogooltjes die nix te ddoen hebben
pff heb ,t ook een keer meejgemaakt
begon die te bellen enzz.. savonds laat
ik een blowtje roken
en heb hem gewoon een kleine 10 min
aan de lijn gehouden
haha wat een sukkel
,t gaat tog allemaal van zijn beltegoed af

maar iets wat minder leuk was
hij wist waar ik woonde :S
en begon me te bedreigen enzz :/
sindsdien heb ik nix meer gehoord
Waarschuw beheerder
Kan t niet gewoon een foutje zijn? Dat diegene jou per ongeluk belt?
Waarschuw beheerder
donateur

Dat gaat altijd per ongeluk anoniem ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En zo vaak....

Waarschuw beheerder
lekker laten gaan.. gaat vanzelf wel over :D

Waarschuw beheerder
donateur

hmm wel heel toevallig dat het steeds 'per ongeluk' anoniem is, en naar mijn nummer.
en 100 keer 'per ongeluk' achter elkaar:S
Waarschuw beheerder
Ik had er een tijd ook last van %-).
Continu bellen. En op een gegeven moment begon dat rare wijf zelfs te hijgen :D. Net alsof ze klaarkwam ofzo. Echt vage shit. Paar keer ook 's nachts om 3:00 gebeurd. Sindsdien doe ik mn telefoon altijd uit als ik ga pitten.

Vaag tripwijf :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
hmm mwerd net gebeld en hoorde hem fluisteren en 1 x hoorde ik een stukje van zijn stem.. alleen heb ik dus echt geeeeen idee wie het is:@

Waarschuw beheerder
ik heb het meegemaakt, en kon via de politie achterhalen wie het was.

de telefoonmaatschappij kan het makkelijk achterhalen.
ik heb toen gratis van hun een ander nummer gekregen.
Waarschuw beheerder
Ellepel ik heb t ook een tijdje gehad, en ik ging gewoon hijgen naar ze en gekke dingen zeggen, weet je t kost mij tog geen geld dus what the fuck, soms deed ik t ook naast mijn box leggen en dan hardcore opzetten ofzo... En gewoon niet ophangen he die mensne.. :S

They dont have a Life, daarom gaan ze andere mensen kankeren snap je.....

En ja politie is bij mij ook bezig alleen weet ik wie t is... ze tappen nu mijn telefoon af en de anonieme gesprekken worden gewoon achterhaald..

Kan zelf een rechtelijk bevel krijgen voor iedere keer dat zij bellen kan ik geld innen :P

Alleen dat bedrag is nog niet bekend, dus Stalkers van Debbie ( ben ik ) KOm maar op met je Nutteloze telefoontjes :P
Waarschuw beheerder
Heb t ook een tijd gehad.. Een of andere vent die in mn oor liep te hijgen... Eerst is het wel grappig, maar als je 2 maanden lang gebeld word op de raarste tijden, begint het toch echt wel heel irritant te worden... Nu heb ik een nieuw nummer en gelukkig geen last meer van :)

Waarschuw beheerder
had t ook n tijd gehad...maar k wist wel wie t was tenminste...had n sterk vermoeden...
Echt joh geen leven...gewoon lachwekkend was t ..want idd soms n half uur niets zeggen...kost diegene alleen maar geld..en wat voor lol heb je dr nou aan???
ik meer als zij denk ik :D
Kreeg n nieuwe tel en dus n nieuw nr...en heb r geen last meer van :D

Waarschuw beheerder
donateur
Pffffffff no uweet eindelijk wie het is het ging dus zo..
ik zat op msn en vertelde tegen een vriend van me 'jah diegene die me belt heb een probleem want t-mobile en orange trekken alle anonieme gesprekken na'
en hi jwas stil en ik zei jah kep aangifte gedaan dus hijs gewoon de lul..(dat aangifte verhaal was gewoon bluf)

en toen opeens zei die ik ben het, dus ik d8 hij maakt een geintje...
maar hij kon me precies vertellen wat ik zei enzo..

ik zeg waarom doe je dat nou word je daar geil van ofzo..zeg tie neej maar je weet dat ik je een topwijf vind en je stem is geil...
en in het begin wilde ik kijken of je me herkende maar begon het leuk te vinden...

dus ik zei meteen je snapt natuurlijk wel dat al ons contact nu verbroken is en de vriendschap ook..

na een tijdje zeuren heeft tie het geaccepteerd en heb ik niks meer gehoord...

GELUKKIG:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb je wel z'n telefoonrekening betaald?

wel zo eerlijk :P

Waarschuw beheerder
ik werd ook een tijd lang het 's nachts gebeld en waren ze het hijgen en met een enge stem het praten.
deed gewoon terug hijgen haha hun kost het geld niet mij. maar hoor nu niks meer dus

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
iedereen z´n hobbies zal ik maar denken :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vindt er niks lolligs aan k zou t ook nooit doen.. k ben ook vaker gebeld prive en dan word niks gezegd.. k leg me telefoon dan gewoon neer en ga verder met wat k t doen was :D