werk bij de ah
opzich al niet bijzonder(meer nood oplossing).....maar ben ook bezig met de landmacht....14 mei me laatste keuring....nu maar hopen dat ik aangenomen word....en ja anders is het zoeken naar wat anders.....maar waarom ik baal is dat als ik de 14de niet word aangenomen ik dus zonder werk zit......dan was het dus nog wel ff fijn geweest als ik kon blijven!!
laatste aanpassing
aafje! AKA tijgertje! 24 april 2004 13:21
gewoon blijven reageren op advertenties,
ben zelf (bijna) 21 en heb al drie jaar een vast contract,
het kan dus wel
gewoon blijven reageren op advertenties,
ben zelf (bijna) 21 en heb al drie jaar een vast contract,
het kan dus wel
Toen lag het werkaanbod wel ff iets anders
Maar als je idd je best doet vind je echt wel íets! Heb nml in die tijd nog niet thuisgezeten, al kan ik niks vasts vinden!
laatste aanpassing
Tja,als je merkt dat ze op je werk moeilijk gaan zitten doen overal over dan weet je het al hoe laat het is ,als je ong. 19 jaar bent,want dat is alvast je oprotpremie....
Tuurlijk kan je er werk van gaan maken(leeftijdsdiscriminatie),maar wat schiet je er nou mee op?Je kan beter dan lekker wat anders gaan doen,misschien zelfs zelf ontslag nemen,het is een gok natuurlijk,maar als je een andere baan krijgt begrijpt je nieuwe baas het echt wel,het gebeurt vaker dan je denkt,heb ik ook gehad,zelf ontslag ingedient en bij de volgende baan hadden ze daar alle begrip voor!
Maar wel mooi de eer aan mezelf gehouden!
Ja,Treasure je hebt daar wel gelijk in.
Tuurlijk kan je er werk van gaan maken(leeftijdsdiscriminatie),maar wat schiet je er nou mee op?Je kan beter dan lekker wat anders gaan doen,misschien zelfs zelf ontslag nemen,het is een gok natuurlijk,maar als je een andere baan krijgt begrijpt je nieuwe baas het echt wel,het gebeurt vaker dan je denkt,heb ik ook gehad,zelf ontslag ingedient en bij de volgende baan hadden ze daar alle begrip voor!
Maar wel mooi de eer aan mezelf gehouden!
Ja,Treasure je hebt daar wel gelijk in.
laatste aanpassing
ik werk zelf ook bij n ah en ik heb nu wel t geluk dat ik n vast contract heb! ik ben ook 21 en wou graag n contractverhoging.. maar mooi dat dat r niet inzit! ook al wil de winkel waar ik werk ZELF mij maar al te graag meer laten werken, zodra ze dat zouden doorgeven zouden ze worden teruggefloten door het hoofdkantoor! tis echt 1 grote bende, men moet zich precies aan et aantal uren houden anders is r gelijk gezeur! tis net wat iedereen hier zegt.. 16jarigen zijn gewoon veel goedkoper
ik wens je iig veel suc6 meissiej! 
Ja te oud!! want je wordt te duur....een 16 jarig snot aapje die het zelfde werk als jij kan doen scheelt jouw baas heel wat in zijn portemenee.....
het leven is hard.. Wen dr maar aan, nergens krijg je meer een vast contract
bijna waar, ik heb afgelopen juni na mn sollicitatie wel een vast contract gehad, vanaf de eerste werkdag dus!
maar idd, bij veel supermarktketens willen ze jongere en dus goedkopere krachten..... het is ook ideaal als bijbaantje naast school
Het is erg klote voor je 
Maar ga snel solliciteren en doe je uiterste best daarbij, zodat je zo snel mogelijk de draad weer op pakt!!!
Ik ben 3 maanden werkeloos geweest... de langste vakantie ooit voor mij
Maar zorg ervoor dat het bij jouw niet zo ver gaat komen...
Tsja, en dat je 20 bent... tegenwoordig is dat inderdaad al snel een excuus voor bedrijven om mensen eruit te werken
Ik ken het... ik ben 24, en was 'te duur' voor het bedrijf waar ik TWEE JAAR heb gewerkt
Succes en sterkte
Maar ga snel solliciteren en doe je uiterste best daarbij, zodat je zo snel mogelijk de draad weer op pakt!!!
Ik ben 3 maanden werkeloos geweest... de langste vakantie ooit voor mij
Maar zorg ervoor dat het bij jouw niet zo ver gaat komen...
Tsja, en dat je 20 bent... tegenwoordig is dat inderdaad al snel een excuus voor bedrijven om mensen eruit te werken
Ik ken het... ik ben 24, en was 'te duur' voor het bedrijf waar ik TWEE JAAR heb gewerkt
Succes en sterkte
Op 1 mei 2004 treedt de Wet gelijke behandeling op grond van leeftijd bij arbeid, beroep en beroepsonderwijs in werking (WGBL). Vanaf dat moment is iedere vorm van leeftijdsdiscriminatie bij arbeid, beroep en beroepsonderwijs verboden. Alleen als er een goede objectieve reden is voor het maken van onderscheid op grond van leeftijd (een ‘objectieve rechtvaardigingsgrond’), is onderscheid naar leeftijd wel toegestaan.
http://home.szw.nl/navigatie/rubriek/dsp_rubriek.cfm?rubriek_id=1&subrubriek_id=921&link_id=41715
WOrd lid van de vakbond en laat de vakbond collectief de appie heijn aanpakken
http://home.szw.nl/navigatie/rubriek/dsp_rubriek.cfm?rubriek_id=1&subrubriek_id=921&link_id=41715
WOrd lid van de vakbond en laat de vakbond collectief de appie heijn aanpakken
Als mijn baas zou zeggen dat ik niet meer terug hoef te komen zou ik hem heeeeeel hard uitlachen... Heel veel vrienden van hem werken voor hem en die zijn toch echt een stukje ouder dan ik... En niet te vergeten zijn ouders
maar dat zou hij sowieso nooit doen, ten eerste ben ik veel te veel waard (werk daar al zo'n vier jaar), ten tweede word ik steeds meer waard (ben nu bijna 18 jaar en ga dus binnenkort rijbewijs halen en daar zou hij heel veel aan hebben) en ten derde heb ik net een paar weken geleden gezegd dat ik ga stoppen
Ik heb gezegd dat ik alleen als ik in het hoogseizoen nog tijd heb, misschien nog een paar daagjes wil komen...
maar dat zou hij sowieso nooit doen, ten eerste ben ik veel te veel waard (werk daar al zo'n vier jaar), ten tweede word ik steeds meer waard (ben nu bijna 18 jaar en ga dus binnenkort rijbewijs halen en daar zou hij heel veel aan hebben) en ten derde heb ik net een paar weken geleden gezegd dat ik ga stoppen