Partyflock

Forumonderwerp · 673868
1510x bekeken
Betreft: evenement: Club r_AW, vrijdag 23 april 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
super!

peaky pounder:D
leuke mensen:D
leuke tent wel:D
2 brakke mensen naar huis getaxied....
blabla slapen...
Artiest Ener-G
Waarschuw beheerder
god kolere wat een herrie... da goose/peaky pounder was lekker bezig!

promo stond ook lekker te snoeien, hij had er zin in zei ie :D

beneden achter de bar kon je de vloer voelen trillen van de hakkende mensen in de grote zaal, dus zat wel goed :D

alleen die duitser vond ik een beetje jammer qua mixen
Waarschuw beheerder
SUPER!!

dhakela: :D
rude awakening: :D
thomas bruchschmidt: (l)
peaky pounder: (l)
daisy: ehm vond t in t begin gelijk al nie veel aan dus toen maar naar beneden gegaan waar toen best lekker werd gedraaid :)
promo: begon lekker, later minder maar einde wel weer ok.

locatie was eigenlijk ook behoorlijk ok!
Ja was prima avond enzo :D

Waarschuw beheerder
Echt een top feestje (Y) alles wat gezegd moet worden is al gezegd dus heb er weinig aan toe te voegen...Echt super relaxe sfeer!!! Iedereen bedankt dus.....See you next Time!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Baal er ook erg van dat ik er niet bij was :(

Maarja als er verder geen bekenden gaan is het ook niet leuk natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
saai... heb me helaas niet kunnen vermaken :(
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook tegenvallen :(. Hahaha, ook vet irritant was dat je voeten aan de vloer vast bleven plakken...of was ik de enigste die daar last van had :P??
Waarschuw beheerder
haha ik snap eindelijk wat die gabbers bedoelen met "clubkutte"

er waren een aanteal opgedirkte modepopjes die heel moeilijk keken 8terin de zaal...
ieuw herrie:D

Waarschuw beheerder
donateur
Wat kwam er een bruut geluid uit de speakers zeg 8) Ik vond alleen Thomas Buchshmidt (?) beetje tegenvallen kwa mixen. Daisy was super, Promo ook en zeker als rude awakening!!!

Op naar de volgende met hopelijk net zo'n brute line up!!

Waarschuw beheerder
lekker feestje
zaal was relaxt, sets waren goed, eigelijk geen irritante figuren gezien
(wel paar types die het blijkbaar niets vonden, maar ze liepen niet de sfeer te verkutten deze keer)
en die vloer was idd enorm plakkerig :D

Waarschuw beheerder
wat
een
vet
feest
:yes:

geluid, dj's, publiek, locatie :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
superrrrfeestje! :respect:

ik was ganz allein... maar ik heb veel leuke mensjes leren kennen!
Waarschuw beheerder
heel vet feestje heb het zwaar naar me zin gehad, ook fijne mensen en een goed sfeertje

vondt peaky toch wel de man van de avond

Waarschuw beheerder
Geweldig!!!!! Juiste drukte, lekkere duistere muziek en een lekker fijn sfeertje!!!!!!!!

volgende keer weer R_Aw in p60!
Waarschuw beheerder
superfeest!
peakepounder was cker de man van de avond :respect:

en wat betreft clubkutte ik vindt dat er wel wat meer vrouwelijk schoon op zulke feesies mogen komen.
moeten ze alleen niet chagarijnig gaan kijken :(

Waarschuw beheerder
donateur
De opening van Peaky Pounder GENIAAL!! :D:D
Waarschuw beheerder
Peaky was absoluut de beste...blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt... :D

Publiek bedankt trouwens (y)

Daisy...pfff...bij lange na de kwaliteit niet meer van de 1e paar keren...
Volgende keer iemand anders a.u.b. ze komt me de strot uit... :p
Waarschuw beheerder
verder niks niks over leuk geklede dames hoor....

daisy ja gewoon standaard hc, paste nergens bij...
Waarschuw beheerder
k vond idd ook Peaky Pounder het beste draaien! echt de r_AW sounds! vond Daisy ook wel leuk, maar had toch wat minder mainstream shit verwacht, ook van promo op het einde niet!

verders een leuke bijeenkomst, veel leuke mensen weer gezien enz enz! Was echt een (y) feessie :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik vond daisy en bruchschmidt tegevallen, die hadden van mij wel een half uur korter mogen draaien en die tijd in mogen leveren aan peaky en promo.

Waarschuw beheerder
kan weinig toevoegen
Peaky was de man van de avond
en Daisy was redelijk teleurstellend ja
ze heeft het nog, je hoort soms goede platenkeuzes, maar als je haar set vergelijkt met die van een jaar geleden... :(
Waarschuw beheerder
Vond Thomas Bruchsmidt opzich wel goed draaien, maar vond m een beetje raar ingeplanned! had m liever VOOR Rude Awakening zien draaien! :)
Waarschuw beheerder
Idd die Thomas ging in ene een stukkie rustigere techno neerzetten na al dat r_aw geweld.

Peaky was zeker de man van de avond! 8)

Waarschuw beheerder
super!!

super muziek super publiek...

Peaky Pounder, Thomas Bruchschmidt en Rude Awakening vond ik de beste 3!
ook Promo veel goeie platen (vooral eerste en laatste 3) en daisy ja toen heb ik vooral beneden gezeten beetje standaard hardcore dat paste niet echt in de avond...

wel echt plakkerige en soms gladde vloer!
1 keer zelfs nog onderuit gegaan:(
iedereen die het heeft gezien ja dat was ik dus:p

Waarschuw beheerder
Was gewoon een heerlijk feestje, lekker mysterieus en heerlijke industrial werd er gedraaid!!!! :-)

Waarschuw beheerder
Haha ja ik zag iemand hard op zijn bek gaan jij was dat dus TQRBO...

Waarschuw beheerder
Hahaha, inderdaad, TQRBO ging recht voor mij op zijn plaat, best wel raar gezicht was dat, ik stond te plakken met mijn schoenen, en hij ging onderuit :-) Maar zijn biertje hield ie goed vast zonder morsen :devil:
Waarschuw beheerder
Idd die Thomas ging in ene een stukkie rustigere techno neerzetten na al dat r_aw geweld.

hij draaide iig echt heerlijke platen!!
was trouwens ook nog wel gezellig met jou :)
Waarschuw beheerder
Ik zag TQRBO ook gaan ja... ;p

En ik stond af en toe ook vastgelijmd aan die vloer...moest flink wat kracht zetten om los te komen al zeg ik het zelf... :p

Ik vond die Thomas Bruchschmidt trouwens goed te pruimen hoor :yes:
Waarschuw beheerder
Q-P-Q>>Nogmaals de vraag die ik nog een keer moest stellen als je terugkwam zei je...maar had je daarna niet meer gezien...
Was je zat? :p
Waarschuw beheerder
um ik zag behalve tqrbo nog een grote gast vol neergaan:p
Waarschuw beheerder
Foto's van Club r_AW zijn online.

see :

http://www.feestagenda.com

Mzzl

Waarschuw beheerder
wow ik ben beroemd geworden met mn val:p
Waarschuw beheerder
heerlijk feessie maar de vloer was echt zwaar klote, te plakkerig of te glad, wel lekker gedraaid.
Locatie is niet geweldig wel dichtbij.

Maar voorderest lekkere sfeer en goede platen.

mzzl

Waarschuw beheerder
peaky heeft een bedankwoordje op z'n site :D
http://www.peakypounder.com/

Waarschuw beheerder
Ik vond het ook een superfeestje! Ben meer een technofreak en vind oldschool of industrial wel erg lekker, maar vind de sfeer niet leuk op die feesten. Ben hier maar eens een kijkje gaan nemen en vond het echt super!

In het begin vond ik de zaal nog niet echt los gaan, maar leek wel of halverwege de avond alle 'saaie' mensen omgeruild waren voor losgaande mensen.

De sets vond ik echt super, behalve Daisy. Ik heb amper verstand van hardcore, maar merkte gewoon dat ik daar niet lekker op kon dansen. Dat bleek achteraf dus ook de gewone hardcore te zijn. Nee geef mij dan maar industrial! Daar is het ritme veel lekkerder in. Volgende keer hoop ik er weer zeker bij te zijn!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tof om dat te horen uit de mond van techno liefhebber :yes:
Ben er zelf ook 1 trouwens maar "opgegroeid" in de hardcorescene...

Maar op feesten van de "industrial subcultuur" heerst altijd wel zo'n sfeer eigenlijk... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja ik vond het echt leuk:)

Zijn er verder helemaal geen feestjes zoals R_aw? Want heb even in de agenda gekeken, maar heb verder helemaal geen verstand van dit soort feestjes, en zijn voor mij allemaal onbekende namen:/ Die peaky pounder vond ik ook erg lekker, maar die staat nergens meer op feestje voorlopig. Eigenlijk vond ik ze allemaal goed behalve Daisy. En heb helaas Rude Awakening zelf moeten missen en die daarvoor draaide:(

Dus als iemand tips heeft:D Een industrial feestje dus, waar waarschijnlijk leuke gezellige mensen komen. En waar geen holland enz. geroepen wordt...
Waarschuw beheerder
Digital Assault (y)
Zie mijn agenda voor meer info...zoekt makkelijker denk ik... ;)

Wel meer tekno publiek ipv techno publiek...maar tekno publiek is helemaal top... :D

Peaky Pounder draait eigenlijk enkel op TTM (r_AW) feestjes...
Of je moet hem onder de naam Da Goose zoeken...klinkt misschien bekend voor jou aangezien je een technoliefhebbers bent... ;)
Waarschuw beheerder
Ow digital assault heb je al in je agenda staan zie ik...sorry... :D

Ambush records night gaat ook tof worden denk ik...
Alleen meer breakbeat gericht... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Digital Assault had ik ook uit jouw agenda gepikt:p Kende die naam ook wel ergens van.

En het hoeft ook niet perse techno-publiek te zijn, tekno-publiek vind ik ook leuk.

Da Goose ken ik van naam maar nog nooit echt gezien geloof ik. (of hij is niet blijven hangen bij mij) Zal hij dus wel niet erg boeiend zijn als techno-dj;)

Hmm en breakbeat, ken het niet zo, maar vind ik geloof ik niet zo erg leuk.

Iig bedankt!
Waarschuw beheerder
Edit:
Bericht waarop ik reageerde al verwijderd...thnx... (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou dan zal ik wel niet weten wat dat betekend, want heb geen idee waar je het over hebt:S

Oke dat bericht was dus verwijderd, en het leek net alsof het voor mij bedoeld was:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb het bericht al laten verwijderen Tyharo..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou dan zal ik wel niet weten wat dat betekend, want heb geen idee waar je het over hebt :S

misverstand Nikita.. er zat een stomme wazi tussen die zijn bericht niet al te lief afsloot.

Waarschuw beheerder
Oh haha, ja, ik zat even stomverbaasd achter m'n computer haha:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha dat idee had ik al ja :D

Waarschuw beheerder
donateur
wat stond er dan? :9

Waarschuw beheerder
Hier ook maar ff wat melden..

Wereldfeest, sfeer was echt super, geen L'dale shirtje gezien.. ;)

de echte liefhebbers, nieuwschierige techno liefhebbers en open minded hardcore publiek.. (Y)

Peaky de man van de avond :respect:

Thomas Bruschvith :S a.k.a "De duitser" lekkere volle snelle techno.. :jaja:

Daisy, lekker maar had van haar wat minder mainstream verwacht..

Promo lekker, Day of Anger :respect: verder lekkere plaatjes, en goed gemixt is een keer.. :jaja:

Locatie goed, beneden werd lekkere diepe techno gedraaid...

Alleen veel te kort.. :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat stond er dan?

Iets met s-en erachter en afkorting van een bepaald land ervoor vermomd als afscheidsgroet... :p

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Vond het een supervet feest,denk ook wel dat iedereen t met me eens was dat Peaky absoluut de man van de avond was :)

wow ik ben beroemd geworden met mn val

Had jij een rood shirt aan??

Zo ja dan heb ik me helemaal de kolere gelachen...ging op ze plaat..keek of niemand het gezien had en ging toen maar een vage breakdance move doen alsof et erbij hoorde...hahahahah :D

Waarschuw beheerder
Had jij een rood shirt aan??

Zo ja dan heb ik me helemaal de kolere gelachen...ging op ze plaat..keek of niemand het gezien had en ging toen maar een vage breakdance move doen alsof et erbij hoorde...hahahahah

Dat was een maat van me... :D

Zit op breakdancen.. :P

Waarschuw beheerder
Ja heb er wel meerdere onderuit zien gaan:D Vriend van mij heeft nog geprobeerd met een theedoek en bezem de vloer schoon te krijgen haha. Dacht eerst wat doet ie nou, maar later begreep ik het:D

Waarschuw beheerder
Was op sommige plekke te plakkerig, dus dan gooi je maar wat bier neer om lekker te dansen...

Soms gooi je iets teveel bier neer, en ja dan glijdt er wel is iemand... :)
Waarschuw beheerder
digital assault is wel enorm snelle muziek....

wel heel vet vaag en gezellig maar geen industrial...

tekno/breakcore/terror
Waarschuw beheerder
Vitamin>>> Was zeker gezellie :)

Tyharo>>> Ikke zat? welnee, en ik rook ook niet!
Waarschuw beheerder
Was wel leuk feessie hoor.

Lekker uit me dakke aan het hakken gruwelijk.

Waarschuw beheerder
Vind het mooiste van dit hele concept dat de sfeer zo relaxt is en de wannab's uitblijven :)
Waarschuw beheerder
digital assault is wel enorm snelle muziek....

Is maar net wat je voor ritme hoort denk ik... :)

Ik hoor namelijk gewoon een rustig tempo... ;)
Waarschuw beheerder
ja lekker chillen weetjewel...:p
Waarschuw beheerder
donateur
wow, echt een super feest.

ze moeten meer van dit soort feesten geven, met het zelfde publiek, zelfde sfeer wow 8)
ik heb echt genoten :yes:

nu gaan de komende feestjes weer goed tegenvallen :/

Waarschuw beheerder
nu gaan de komende feestjes weer goed tegenvallen

haha, ja daar was ik ook al bang voor.. voorlopig echt geen 'normale' hardcore feestjes voor mij, maar die stonden gelukkig toch nog niet op de planning :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zoek ze tegenwoordig met zorg uit en afgelopen feesten zijn geen van allen tegengevallen... :)
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
:respect: peaky pounder :respect:

hij was eeechht goed bezig :) super vet

de rest was ook goed.. alleen bruchsmidt vond ik wat minder.

maareh zeker voor herhaling vatbaar! geluid was ook goed daaro!
alleen jammer dat die vloer zo plakte :p

Waarschuw beheerder
hehehe ja dat was zwaar irritant...

De feest waar ik dit jaar trouwens naar ben geweest waren mij ook zeker niet tegengevallen...alleen qua line up Hardcore 4 Life in Maart
Waarschuw beheerder
donateur
Geluid was goed
sfeer von dik minder :yes:

Locatie von dik ookw el grappig

:respect: peaky pounder :Respect: wat een set :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik vond de sfeer eigenlijk wel heel erg ok :)

Waarschuw beheerder
Ik vond de sfeer eigenlijk wel heel erg ok

Waarschuw beheerder
sfeer was idd super alleen wel een beetje rustig.
En peaky was idd de man van de avond!
Waarschuw beheerder
Nee...zijn sporadisch... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmm jammer, maar misschien ook wel goed;)
Waarschuw beheerder
Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind idd... :)

Waarschuw beheerder
Hoe schaarser, hoe beter :yes:
Anders krijg je wat je nu een beetje in de terrorscene ziet: teveel van et goeie..
Waarschuw beheerder
Of zoals Daisy...ook een goed voorbeeld... ;p

Echt...ik ben echt zwaar teleurgesteld in haar...hoop dat ze snel tot bekering komt en snapt dat niet alle Nederlanders graag hitjes willen horen maar dat er ook Nderlanders zijn die haar nu net "tof" vonden vanwege haar stijl die ze draaide toen ze 1e keren hier in NL kwam...
Ze is gewoon teveel geboekt en ook nog eens op feestjes waar ze uberhaupt al niet goed tot haar recht kon komen... :(

Waarschuw beheerder
en toch vond ik haar niet eens slecht draaien..

Waarschuw beheerder
Daisy moet gewoon weer vage Franse rommel draaien :D

Zoiets als op ML 2003 :D

Waarschuw beheerder
die set is idd (y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kon geen vrij krijgen van me werk :cry:

Waarschuw beheerder
Daisy moet gewoon weer vage Franse rommel draaien

Zoiets als op ML 2003

100% mee eens! de set op Rude Awakening was ook een stuk rauwer dan afgelopen vrijdag.

Waarschuw beheerder
donateur
Daisy moet gewoon weer vage Franse rommel draaien

Zoiets als op ML 2003

als ik die platen die ik haar ooit heb horen draaien allemaal had dan wist ik het wel in ieder geval :jaja:
Waarschuw beheerder
Haar beste sets zijn naar mijn mening nog steeds de 1e 3 sets...
De 1e in NL...in r_AW zaal in ministry of dance op Hardcore 4 life
De 2e...op mysteryland 2003...
En op r_AW feest in platte zaal...

Daarna...naar mijn mening iig...achteruit gegaan...
Op project hardcore was schijnbaar ook teleurstellend...heb ik iig vaker gelezen...
Masochist zei iig dat ze goed begon maar toen iedereen haar vaag stond aan te kijken begon ze op een gegeven moment maar stampgevaar e.d. te draaien... :(

Waarschuw beheerder
dat heet toch "het publiek aanvoelen" en daarop inspelen?

als ze afgelope vrijdag stampgevaar had gedraaid, had iedereen haar ook suf aangekeken toch?
Waarschuw beheerder
der set op h4l :kwijl:
Waarschuw beheerder
Dat heet meegaan met grootste gedeelte van het publiek...voor de massa dingen doen...
Maar je moet er altijd rekening meehouden...en zeker als Fransoos die hier draait...dat het grootste gedeelte het zowieso niet trekt maar dat er ook mensen zijn die daar nou net wel van houden en daar speciaal voor komen... :)
En dan toch echt wel teleurgesteld zijn als de dj niet het ding doet waar ze bekend om zijn/waren en wat jou nou net aantrok...

Als elke dj met de massa mee zou gaan dan zou er voor ons liefhebbers (voor mij iig althans) zo bar weinig worden gedraaid wat ons wel aanspreekt...misschien zelfs helemaal niks... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je als organisatie iemand Dj Daisy gewoon niet op een (mainstream)feest als Project Hardcore moet boeken

En dat zij dan zoiets heeft van "ik wil et zoveel mogelijk mensen naar de zin maken", kan ik opzich best begrijpen..
Neemt niet weg dat ik ook zou balen als Daisy in een keer van dat soort meuk gaat draaien, terwijl jij heeel iets anders in je hoofd had als industrial liefhebber ;)
Waarschuw beheerder
Dat vind ik ook...bijna elke organisator wil tegenwoordig meeprofiteren van de populariteit van Daisy...of welke dj dan ook...
Maar daarbij denken ze vaak niet na of het wel in het concept past zeg maar...
Daisy was nou net populair en gerespecteerd vanwege haar platenkeus...daar moet je als organisator rekening mee houden of dat het (potentiele) publiek dat je aantrekt het wel gaat trekken ja of nee en niet hoe populair iemand is...
Maar dat is iets wat grotere organisatoren nooit echt zullen snappen denk ik... :(
Die zijn niks anders dan een organisatie van een TMF award of Pepsi Pop of hoe die crap tegenwoordig allemaal mag heten ofzo...populariteit telt... :p
Tis 1 grote "popidolen" boeken instelling tegenwoordig... :kots:
Waarschuw beheerder
Toch blijft het gewoon voor elke dj z'n eigen verantwoordelijkheid vind ik. Daisy kan ook gewoon draaien wat ze normaal ook doet.
Waarschuw beheerder
Kan ze idd ook zeker ja... :[

Waarschuw beheerder
Ik was er ook bij op Project en idd Daisy begon lekker dus ik dacht : hehe eindelijk iemand die haar eigen ding doet..want het was de hele avond 'de hits' draaien..en nu dus Daisy die kick begon...
Totdat de menigte een beetje stil ging staan( waarschijnlijk ook de zogenaamde Daisy PF fans die het ineens toch niet zo'n coole dj vonden)
en de menigte stond een beetje te praten enzo...dus pastte ze zich aan en dat vond ik gelijk een beetje minder...
Stampgevaar idd :S

Als organisator weet je wie je boekt en Daisy hoorde daar 200& niet thuis...
Waarschuw beheerder
Kent er niemand Frans ofzo? :p
En dat ff aan haar kenbaar maken... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Het enige Frans wat ik ken is:

Voulezs-vous couchez avec moi ce soir? (of zoiets)

Maar zal het de volgende keer ff tegen haar zeggen :P
Waarschuw beheerder
Veel verder als dat en oui kom ik idd ook niet... :p

Waarschuw beheerder
Kent er niemand Frans ofzo?
En dat ff aan haar kenbaar maken...

:yes: Ben met een 8 voor me mondeling geslaagd :)
Waarschuw beheerder
Op zun Frans? :p

Waarschuw beheerder
ik wil het haar wel eens zeggen, ik ben namelijk franstalig (ja echt waar :d), thuis spreek ik enkel frans maar belgenfrans is niet 100% hetzelfde als echt frans hahahaha zeker niet als je van Brussel komt, das een vage mix van frans, brussels en beetje nederlands :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik geloof je... :p

Waarschuw beheerder
Op zun Frans?

Hehe ik had een leuke lerares Frans...dus ik dacht ach waarom ook niet :9

Waarschuw beheerder
:o nee maar :| :p

Waarschuw beheerder

Je was jong en je wou wat he...

Hehe nee maar het ging wel ok...ik lulde de oren van der kop...
Waarschuw beheerder
Ik was altijd goed in Duits... (ahum) :)
Toen de lerares me in het Duits de vraag stelde of ik een huisdier had...
Jawohl...ein hund...
En toen de vraag of hij ook kunstjes kon...
Jawohl...scheise und pautjes geben... :p

Waarschuw beheerder
Hahahaha mooi!

Wel altijd bitches die Duitse leraressen :@
Waarschuw beheerder
Ach hou op... :(

Waarschuw beheerder
hehe en jij was natuurlijk ook zo'n pain in the ass die het haar nog ff moeiijker ging maken :)
Waarschuw beheerder
Valt wel mee eigenlijk...
Ik had wel belangrijkere dingen te doen...
Zoals een beetje kladderen in mun schrift... :)

Waarschuw beheerder
hehe ik ook...al me schriften + agenda's van de Mavo ( :$ hehe ) staan vol met pieces en tags en sketches enzo...( graffiti (L) )

Waarschuw beheerder
Kent er niemand Frans ofzo?
En dat ff aan haar kenbaar maken...

of er met je gsm gaan voorstaan zoals bij Peaky in de Pep
"play like on Mysteryland"
werkte toen toch ;)

Waarschuw beheerder
zo kan het ook :d

Waarschuw beheerder
Het was da ook een geweldig feest... (Y)
Goeie sfeer, goeie mensen.. Zeer goede dj's..

Maar Daisy hoorde er niet thuis?? :S..

Ze draaide wel een andere stijl ja, maar er niet thuis horen.. Kan ik helaas niet zeggen..

Waarschuw beheerder
Daisy KAN er thuis horen als ze gewoon zoals vroeger draait...nu draait ze te 'gewilde' nummers.. :/

Waarschuw beheerder
helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
goeie muziek, alleen jammer dat bijna iedereen tot 3 uur stilstond.. :S

Waarschuw beheerder
Oh ja...

Niks van gemerkt..

Waarschuw beheerder
2 Bassworm:

Volgende keer misschien wat minder achterin de zaal gaan staan?

Waarschuw beheerder
wou ik wel, maar ik zat vastgeplakt :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in het begin was het veel techno :( niet mijn styl maar toen dj daisy begon te draaien ging iedereen uit z'n dak. En toen promo voor de 2e keer ging draaien was het ook lekker stampen, maar de eerste keer was mij te rustig, maar voor de rest vond ik het een geslaagt feest.

Op naar Total Confusion !!! Met Lady Dana en Dj Outblast.

Waarschuw beheerder
tjah jongen, wat had je nou zelf verwacht dat er gedraait zou worden op een feest waarvan meer dan de helft van de line-up garant staat voor techno?

Waarschuw beheerder

en sommige mensen gaan dus blind af op de namen Promo en Daisy en vergeten waar het r_AW concept voor staat
Waarschuw beheerder
Zie je...zei ik toch? ;p

Waarschuw beheerder
gelukkig waren dat echt maar een paar mensen, de rest had volgens mij wel wat beter opgelet :)
Waarschuw beheerder
Mensen waar ik mee was die gingen ook gewoon naar huis toen ze hoorden wat t nou werkelijk voor n muziek was. Ik zei al: Je weet toch wel dat je naar een techno georienteerd feest gaat he vanavond? Zegt die ene: huh, techno? Promo draait toch! :lol:

Uiteindelijk gingen ze om half twee al weg ofzo...Ik bleef

Waarschuw beheerder
Gelukkig was het grootste deel van het publiek iig wel op de hoogte :jaja: