Partyflock

Forumonderwerp · 673862
1182x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik zit er aan te denken om MISSCHIEN een keer een lsd zegel te nemen.
maar wanneer kan ik dit volgens mensen die het eerder hebben gedaan het best doen;
-alleen op me kamer,
-gezellig met een stel vrienden
- of gewoon met zijn tweeén op de bank

en hoe lang doe je over 1 trip?
Waarschuw beheerder
Zeker wel eens slim om hier en daar wat te lezen. Vooral de teksten van mensen die ook echt weten waar ze over praten.

Heb er nl ook wel eens over gedacht om lsd eens te proberen. Toen kreeg ik allemaal rare verhalen naar mijn kop geslingerd, hoe gevaarlijk het allemaal niet was en wat je er allemaal wel niet aan over kon houden.

Nu weet ik tenminste hoe het echt in elkaar zit. Thanks boys :)
Waarschuw beheerder
ik weet het niet...
zou me er nooit echt 100% lekker bij voelen alsk dat doe, ga het dus ook niet proberen.
Waarschuw beheerder
Je bad trip wordt niet minder van het drinken van vruchtensap, hij kan wel eerder ophouden doordat vitamines in vruchtensap je metabolisme bevorderen maar of dit ook voor lsd opgaat weet ik niet

mzzl
Waarschuw beheerder
1 keer gedaan in de efteling zeker geen succes :D

we waren met een groepje naar de efteling gegaan en ik had toen zon klein postzegeltje op me tong gelegd. Vliegende fiets heette die. Na ongeveer een paar minuten begint het al te werken en het bouwt zich heel langzaam op

Het begon bij mij dat sommige dingen begonnen te bewegen dat was echt fantastisch...

Maar na ongeveer 2 à 3 uur dat je het begint te voelen is het pas op volle sterkte dus je word 2 à 3 uur lang alleen maar gekker. Dit is heel vaag

op ten duur had alles een eigen leven wat ik zag (zag wortels uit me arm groeien wat later op een boom leek) Iedereen die voorbij kwam zag er uit als een geestelijk gehandicapten of een trol daar hebben we hard om gelachen. en nog meer van dat soort rare dingen.

Toen het op volle sterkte was vond ik het eigenlijk niet leuk meer omdat je te vaag word
je kan beter paddo's nemen dat is wat rustiger
Waarschuw beheerder
Een van de effecten van lsd tijdens de coming up zijn gevoelens van angst, dit is heel normaal maar als je er niet vanaf weet kun je in paniek raken, dit maakt dat je met lsd goed moet weten waar je aan begint.

Waarschuw beheerder
Precies, weten waaraan je begint.
Mensen die denken: ik doe dit wel even, komen van een koude kermis thuis.
De kracht van LSD en andere psychedelica wordt vaak onderschat.

Waarschuw beheerder
donateur
Door deze info begint 't weer te kriebelen haha ik wilde 't eerst ook een x proberen maar khad toen een x paddo's gehad en da was niet helemaal bevallen.
Ik had er eerst veel over gelezen enz. maar 't pakte toch iets heftiger uit als ik had gedacht dus ik raakte lichtelijk in paniek waardoor ik me heel ongemakkelijk voelde...
Ik weet iig wel dat je best sterk in je schoenen moet staan voor zo'n trip en dat je zkr niet zomaar iets moet doen....

Waarschuw beheerder
donateur
zit er ook aan te denken om het een x te doen..maar dan wel later in mijn leven als ik mijzelf beter ken en er echt klaar voor ben..vind trippen op zicht toch een hele mooie ervaring..!

*binnekort nog maar een x truffeltjes eten

laterssss
Waarschuw beheerder
Ik heb iets van 5x paddo's gegeten, laaste keer ben ik 2 dagen lichtjes blijven hangen, (mee bekend dat als je paddo's eet "paddo benen" krijgt? en raar loopt tijdens de trip, stoepies enzo ineens verder weg of dichterbij zijn zodat je bijna op je bek gaat....)

en als ik nu een blow rook komt het ook weer licht terug en voel ik me niet op me gemak.

daarom maar gestopt met blowen en paddo's
nix voor mij dus, doe mij maar pillen enzo.
Waarschuw beheerder
Vrijdag ff bloemetjes plukken in t bos ;) als me dat goed bevalt gaat k t zeker een x proberen...

maar wel een heel klein trippie dan..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb een keer een zegel gehad.. tja en don't ask me wat de werking daar van was..want dat is dus een zwarte dag in me geheugen.. heb t anderen wel gevraagd wat ik gedaan.. heel erg gek in elk geval.. dus nooit meer voor mij!!

Waarschuw beheerder
@ Litheon en Svensson;

(y)

Waarschuw beheerder
ik wil ook wleens van die shit gebruiken maar geef mij maar eerst een keertje paddo's. het lijkt mij namelijk wel erg heftige shit dus kan je beter rustig beginnen. of niet dan