Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
gaat ook nergens over je moet voor de grap eens kijken bij de leeftijd van de mensen die het antwoord pep geven
maar het is natuurlijk ook wel heel stoer om helemaal uit je stuiter met witte mondhoeken over een feest te lopen
ogen vallen bijna uit je hoofd zo stoer is dat
lekker in een hoekkie nakkent nah nah
gaat ook nergens over je moet voor de grap eens kijken bij de leeftijd van de mensen die het antwoord pep geven
en als je me antwoord goed had gelezen
geen van beide maar als ik moet kiezen
mijn keus
dus kleutertje niet lopen miepen
wat een onzin zeg!
dus degenen die coke als antwoord geven zijn oud en 'verstandig'? en iedereen die PEP gebruikt stuitert rond met witte mondhoeken en ogen die bijna uitvallen?
ja dat weet ik maar waarom moet ie dan ook van die lompe opmerkingen maken?
vanaf nu reageer ik er gewoon niet meer op, bewijst ook meteen wie de *verstandigste* is
maar ik ga dit topic en jou verlaten want je verspilt echt me tijd en aandacht.. met je lompheid DOEIlaatste aanpassing 12 december 2005 17:53
Meid,ga eerst eens ff wat eten joh
Met dat gehap elke keer
Ik dacht btw dat je weg zou gaan van dit topic,dus wie is er de verstandigste?
wat een onzin zeg!
dus degenen die coke als antwoord geven zijn oud en 'verstandig'? en iedereen die PEP gebruikt stuitert rond met witte mondhoeken en ogen die bijna uitvallen?
denk dat je aan mij niet eens ziet dat ik het op heb
en al zou ik mogen kiezen, altijd coke voor nix of PEP dan kies ik nog voor PEP!
coke boeit me nie eens, t werkt bijna niet(alleen de eerste lijn word ik iets vrolijker van) t werkt veeel te kort en de nadelen zijn t me niet waard.. laat staan de prijs die je er voor betaald
mensen schijne het stoer te vinden als je het niet aan ze ziet als je pep op heb
zegt vaak meer over het gebruik ervan
he meneer banaan wel goed lezen he voor je wat zegt
heb nooit gezegt dat ik pep gebruik was een voorbeeld van
zoiets noemt men sarcasme
eerst is het stoer om iedereen te laten weten dat je pep gebruikt, en nu weer dit
hupsekee ook goed lezen!!!
hij heeft t over dat mensen zeggen dat t stoer is om te laten weten dat je pep gebruikt..
dus niet jij, ze hebben t over pep gebruikers..
en als je t niet doet hoef je je dus ook nie aangesproken te voeln
Dus mensen die mensen uit lachen voor het type drugs dat iemand gebruikt, zijn gewoon softe lozers, die voor het eerst een ander soort drugs op hebben.
Enige wat ik mee geef, aan iedereen maak het niet te bond, en zorg dat je sociale leven niet beinvloed wordt door het drugs gebruik!
Have fun! Greets
zeg ik toch
beter dan 1 niet-grijze hersencel
jammer dat ze t dan niet doen he
jammer dat ze t dan niet doen he
dat denk je maar
nee heb jou niks te vertellen