3935x bekeken
| Betreft: | evenement: Riverdance, zaterdag 19 juni 2004 om 12:00 |
en voor de niet donateurs:
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/21384
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/21384
Riverdance is gewoon leuk..
Gezellig mensen, lekkere muziek en vrij kleinschalig.. dus je hoeft geen tering eind te lopen als je naar een andere tent wil..
Maar ja.. als het niet bij mij om de hoek had geweest zou ik ook naar Defqon zijn gegaan!
Gezellig mensen, lekkere muziek en vrij kleinschalig.. dus je hoeft geen tering eind te lopen als je naar een andere tent wil..
Maar ja.. als het niet bij mij om de hoek had geweest zou ik ook naar Defqon zijn gegaan!
laatste aanpassing
donateur
Ja sorry voor al mijn vriendinnetjes uit IJsselstein (Natas en ninimini vooral) maar ik heb toch echt mijn kaartje voor DefQon gehaald...
Volgend jaar beter! Hopen dat Jochem dan eerst even naar de andere organisaties kijkt
Volgend jaar beter! Hopen dat Jochem dan eerst even naar de andere organisaties kijkt
de line up is opzich aardig... alleen de tent indeling is weer wazig.. heb d'r iig wel zin in.. 
uhhh staat gewoon op de website, www.riverdance.nl
en dan rechts bij riverdance 2004
(sorry heb geen zin om 'm helemaal over te typen
)
en dan rechts bij riverdance 2004
(sorry heb geen zin om 'm helemaal over te typen
pijltje bij riverdance 2004 (recht in het midden)... komen de tenten te voorschijn.. als je daar op klikt dan komt de line up met de tijden te voorschijn.. suc6
Ah! Gevonden! 
Trance
12:00 Jay A Gogo
14:00 Remco vs Arne
16:00 Benjamin Bates
18:00 Marco V
20:00 DJ Jean
22:00 Cor Fijneman
Hardhouse
12:00 Hank
14:00 Nelfla
16:00 JP
18:00 Acesone
20:00 Rob & MC Joe
22:00 Dana
Techno
12:00 Leonardo
14:00 Unitec
16:00 Michel de Hey
18:00 Da Goose
20:00 Lucien Foort
22:00 Remy
Club
12:00 Jacco
14:00 Female Force
16:00 Marcella
18:00 Erick-E
20:00 Jochen
22:00 Per
Talent
12:00 Killroy
14:00 Lennert-B
16:00 Arnaldezz
18:00 E-Rythem
20:00 Irish & Valentijn
22:00 Syndrome
Vind 39 euro wel beetje prijzig voor deze line-up.. meeste DJ's zeggen me helemaal nix.. weet iemand of dit wat gaat worden (en nee, ik begrijp dat er geen voorspellingen gedaan kennen worden!)?
Trance
12:00 Jay A Gogo
14:00 Remco vs Arne
16:00 Benjamin Bates
18:00 Marco V
20:00 DJ Jean
22:00 Cor Fijneman
Hardhouse
12:00 Hank
14:00 Nelfla
16:00 JP
18:00 Acesone
20:00 Rob & MC Joe
22:00 Dana
Techno
12:00 Leonardo
14:00 Unitec
16:00 Michel de Hey
18:00 Da Goose
20:00 Lucien Foort
22:00 Remy
Club
12:00 Jacco
14:00 Female Force
16:00 Marcella
18:00 Erick-E
20:00 Jochen
22:00 Per
Talent
12:00 Killroy
14:00 Lennert-B
16:00 Arnaldezz
18:00 E-Rythem
20:00 Irish & Valentijn
22:00 Syndrome
Vind 39 euro wel beetje prijzig voor deze line-up.. meeste DJ's zeggen me helemaal nix.. weet iemand of dit wat gaat worden (en nee, ik begrijp dat er geen voorspellingen gedaan kennen worden!)?
laatste aanpassing
Dana, Dj Rob & MC Joe, Nelfla en Syndrome zijn goeie dj's!! Maar heb je die line up van DefWon gezien?? Hallo, moeilijke keus is het niet!
Alleen moet je wel snel zijn er zijn alleen nog maar vip kaarten!
Wie gaan er allemaal vanuit Utreg?(Nieuwegein) Ik heb namelijk een bus gehuurd maar is nog niet helemaal vol...
Laters Feestbeesten!
Alleen moet je wel snel zijn er zijn alleen nog maar vip kaarten!
Wie gaan er allemaal vanuit Utreg?(Nieuwegein) Ik heb namelijk een bus gehuurd maar is nog niet helemaal vol...
Laters Feestbeesten!
Sommige mensen hebben niet in de gaten op welk topic ze aan het ouwehoeren zijn volgens mij 
Dit gaat over RIVERDANCE 2004 en niet over DefQon dus als je over DefQon wil lullen ga je maar naar 1 van die gare topics
Hmm hoor nu dus van alle kanten dat de sfeer op Riverdance top is dus krijg er al helemaal zin in
Idd geen moeilijke keuze nee
Dit gaat over RIVERDANCE 2004 en niet over DefQon dus als je over DefQon wil lullen ga je maar naar 1 van die gare topics
Hmm hoor nu dus van alle kanten dat de sfeer op Riverdance top is dus krijg er al helemaal zin in
Hallo, moeilijke keus is het niet!
Idd geen moeilijke keuze nee
Vind het wel een erg goed plan, heb ik tenminste toch nog een outdoor dit jaar en is ook nog best dichtbij.
Helaas is de muziek niet helemaal mijn smaak, maar als er een beetje festivalsfeertje hangt vind ik dat niet zo belangrijk.
Wel aardig prijzig voor een feestje waar je niet voor de muziek komt, maar ja, moet toch wat he...
Helaas is de muziek niet helemaal mijn smaak, maar als er een beetje festivalsfeertje hangt vind ik dat niet zo belangrijk.
Wel aardig prijzig voor een feestje waar je niet voor de muziek komt, maar ja, moet toch wat he...
Helaas op vakantie 
Maar vind het idd best prijzig voor een line-up zoals deze.... Maarja terreinhuur, licht etc zal ook wel veel kosten?!
Maar vind het idd best prijzig voor een line-up zoals deze.... Maarja terreinhuur, licht etc zal ook wel veel kosten?!
Hahaha dat zal vast wel zo zijn..
Heb ook nog niet veel promotie gezien, alleen een auto bij mij om de hoek
Volgens mij is defqon niet veel duurder/even duur en die heeft veel meer naam...
Heb ook nog niet veel promotie gezien, alleen een auto bij mij om de hoek
Volgens mij is defqon niet veel duurder/even duur en die heeft veel meer naam...
Waarom? Nou ik zal je nog ff de Line-Up laten zien!!! Daarom!!
Line-up
Red (open air) - Harder styles 1
Dana
Don Diablo
Gizmo
Luna
Marcel Woods
Pavo
Pila
Rush
Technoboy
MC: Ruffian
Green - Techno 2
Amok
D-jay Alias
Glenn Wilson
Ignition Technician
Jan Liefhebber
Miss Djax
Thomas Krome
Umek
Xanno Gallois
Orange - Hardtrance 3
Astrid
Bas & Ram
Blank & Jones
Dave202
Francois
Kai Tracid
Mark Norman
Rank 1
Yves de Ruyter
MC: Alee
Yellow - NRG 4
Ado the Dream
Charly Lownoise
D-Jean-D
Darkraver
Hardbounze DJ Team
Igor S
Lars Tindy
Nick Lunn
Noise
MC: Marsje
Blue - Hardstyle 5
Abyss
Alpha Twins
Balistic
Beholder
Gary D
Isaac
Julian DJ & David Sonar
Showtek
The Prophet
Zany
MC: Da Mouth of Madness
Black - Oldstyle / Hardcore 6
Akira
Bass-D & King Matthew
Dano
Drokz
G-Town Madness
Outblast
Promo
Rob & Mc Joe
Sunny D
The Wishmaster
Yves
MC: Syco
Purple - Talents 7
MC: Static
Line-up
Dana
Don Diablo
Gizmo
Luna
Marcel Woods
Pavo
Pila
Rush
Technoboy
Green - Techno 2
Amok
D-jay Alias
Glenn Wilson
Ignition Technician
Jan Liefhebber
Miss Djax
Thomas Krome
Umek
Xanno Gallois
Orange - Hardtrance 3
Astrid
Bas & Ram
Blank & Jones
Dave202
Francois
Kai Tracid
Mark Norman
Rank 1
Yves de Ruyter
Yellow - NRG 4
Ado the Dream
Charly Lownoise
D-Jean-D
Darkraver
Hardbounze DJ Team
Igor S
Lars Tindy
Nick Lunn
Noise
Blue - Hardstyle 5
Abyss
Alpha Twins
Balistic
Beholder
Gary D
Isaac
Julian DJ & David Sonar
Showtek
The Prophet
Zany
Akira
Bass-D & King Matthew
Dano
Drokz
G-Town Madness
Outblast
Promo
Rob & Mc Joe
Sunny D
The Wishmaster
Yves
Purple - Talents 7
leuk....
Defqon is toch gewoon niet te vergelijken met Riverdance.....
en ja... mensen die al kaarten hebben voor defqon gaan daar heen.. mensen die geen kaarten hebben kunnen naar riverdance
Defqon is toch gewoon niet te vergelijken met Riverdance.....
en ja... mensen die al kaarten hebben voor defqon gaan daar heen.. mensen die geen kaarten hebben kunnen naar riverdance
Ik wil niet vervelend doen maar met de line up voor defqon wordt puur gedoeld op het beuk publiek en dit is niet waar riverdance op doelt dus wat dat betreft verschilt het nogal
En de sfeer op riverdance is ongekend en daar kan defqon denk ik niet aan tippen
En de sfeer op riverdance is ongekend en daar kan defqon denk ik niet aan tippen
Defqon is ook voor de echte die-hards.De beukers onder ons.
ZOWWWW... vett stoer..!

He leuk dit!
Hopen dat alle pauupers lekker op DQ zitten dan!
Vond dat echt een boutfeest vorig jaar. Dit lijkt me dan wel weer erg gezellig, ik ga wel effe kijken denk ik! 
Hopen dat alle pauupers lekker op DQ zitten dan!
Waarom? Nou ik zal je nog ff de Line-Up laten zien!!! Daarom!!
Line-up
Dana
Don Diablo
Gizmo
Luna
Marcel Woods
Pavo
Pila
Rush
Technoboy
Green - Techno 2
Amok
D-jay Alias
Glenn Wilson
Ignition Technician
Jan Liefhebber
Miss Djax
Thomas Krome
Umek
Xanno Gallois
Orange - Hardtrance 3
Astrid
Bas & Ram
Blank & Jones
Dave202
Francois
Kai Tracid
Mark Norman
Rank 1
Yves de Ruyter
Yellow - NRG 4
Ado the Dream
Charly Lownoise
D-Jean-D
Darkraver
Hardbounze DJ Team
Igor S
Lars Tindy
Nick Lunn
Noise
Blue - Hardstyle 5
Abyss
Alpha Twins
Balistic
Beholder
Gary D
Isaac
Julian DJ & David Sonar
Showtek
The Prophet
Zany
Akira
Bass-D & King Matthew
Dano
Drokz
G-Town Madness
Outblast
Promo
Rob & Mc Joe
Sunny D
The Wishmaster
Yves
Purple - Talents 7
Line-up
Dana
Don Diablo
Gizmo
Luna
Marcel Woods
Pavo
Pila
Rush
Technoboy
Green - Techno 2
Amok
D-jay Alias
Glenn Wilson
Ignition Technician
Jan Liefhebber
Miss Djax
Thomas Krome
Umek
Xanno Gallois
Orange - Hardtrance 3
Astrid
Bas & Ram
Blank & Jones
Dave202
Francois
Kai Tracid
Mark Norman
Rank 1
Yves de Ruyter
Yellow - NRG 4
Ado the Dream
Charly Lownoise
D-Jean-D
Darkraver
Hardbounze DJ Team
Igor S
Lars Tindy
Nick Lunn
Noise
Blue - Hardstyle 5
Abyss
Alpha Twins
Balistic
Beholder
Gary D
Isaac
Julian DJ & David Sonar
Showtek
The Prophet
Zany
Akira
Bass-D & King Matthew
Dano
Drokz
G-Town Madness
Outblast
Promo
Rob & Mc Joe
Sunny D
The Wishmaster
Yves
Purple - Talents 7
ksnap hem niet denk ik.
Er is toch totaal niets boeiends aan deze line-up? ofja..niets..iig in verhouding tot vorig jaar niet...
donateur
Unitec is top! haha we love them (he chris)
Helaas gaat mijn mop chantalu dit jaar niet mee. Maar ik ga weeer, ben alleen het eerste jaar niet geweest, maar verder altijd!
Natas & me zij er...
Helaas gaat mijn mop chantalu dit jaar niet mee. Maar ik ga weeer, ben alleen het eerste jaar niet geweest, maar verder altijd!
Natas & me zij er...
Yep helaas ga ik naar defqon
Volgend jaar weer beter
Vorig jaar was het super gezellig!
Tipje voor de liefhebbers... vorig jaar werd schijnbaar door de organisatie aan de deur verkocht voor minder dan de voorverkoopprijs... maar ik ga toch echt foeballe kijken die dag... daar kan geen Defqon en zeker geen Riverdance (€40,-!!!
) tegenop 
Maar als iemand mij uit kan leggen hoe je inderdaad van +/- FL. 35,- naar €40,- kan gaan in 3 tot 4 jaar tijd... be my guest
Maar als iemand mij uit kan leggen hoe je inderdaad van +/- FL. 35,- naar €40,- kan gaan in 3 tot 4 jaar tijd... be my guest
To Finch,
Er hangt dit jaar op riverdance een scherm waar jegezellig met ze alle voetbal ken kijken, dus daar hoef je het niet voor te laten
Greetz
Er hangt dit jaar op riverdance een scherm waar jegezellig met ze alle voetbal ken kijken, dus daar hoef je het niet voor te laten
Greetz
Wordt zekers een topper dit jaar. Iedereen loopt te verkondigen dat Defqon zo n vette line up heeft, maar lang niet alle mensen houden van die snoeiharde stylen die daar gedraaid worden.
Ik weet 100% zeker dat het echte gezellige publiek lekker staat te genieten op RiverDance met de wat rustigere kanten van house scene. En tuurlijk wordt er gebeukt maar er wordt eerst genoten en daarvoor moet je op RIVER DANCE zijn.
Techno 14.00 tot 16.00 UNITEC
Talent 18.00 tot 20.00 E-Rhythm
22.00 tot 24.00 Syndrome
Wordt super!!
Ik weet 100% zeker dat het echte gezellige publiek lekker staat te genieten op RiverDance met de wat rustigere kanten van house scene. En tuurlijk wordt er gebeukt maar er wordt eerst genoten en daarvoor moet je op RIVER DANCE zijn.
Techno 14.00 tot 16.00 UNITEC
Talent 18.00 tot 20.00 E-Rhythm
22.00 tot 24.00 Syndrome
Wordt super!!
laatste aanpassing
Ok Ok!! ff jongens!! dit draaid daalijk uit op een kinderachtig feestgebekvecht!
Laten we blij zijn dat we in Nederland wonen, en dat we kunnen genieten van onze eigenbodemsemuziekstylen!(wat een woord) Holland is godverdomme de BESTE!
En laat iedereen in zn muziekstyle opgaan!
Ja toch, niet dan?
Mensen die naar Riverdance gaan, Have Fun!
Mensen die naar DQ gaan, See Ya there!!
Party hardy, zo veel je kan man!
En laat iedereen in zn muziekstyle opgaan!
Ja toch, niet dan?
Mensen die naar Riverdance gaan, Have Fun!
Mensen die naar DQ gaan, See Ya there!!
Party hardy, zo veel je kan man!
2 Superkort
Ja ik weet dat over het algemeen alles duurder is geworden.
Ik vind het alleen jammer dat een feest dat vooral Utrecht en omstreken in het hart hebben gesloten, zo duur is geworden. Zó duur relatief dat ik het er gewoon niet meer voor over heb. En het argument van de boys van Unitec om op Riverdance voetbal te kijken, daar kom je natuurlijk niet voor
Ja ik weet dat over het algemeen alles duurder is geworden.
Ik vind het alleen jammer dat een feest dat vooral Utrecht en omstreken in het hart hebben gesloten, zo duur is geworden. Zó duur relatief dat ik het er gewoon niet meer voor over heb. En het argument van de boys van Unitec om op Riverdance voetbal te kijken, daar kom je natuurlijk niet voor
hey mensen misschien stomme vraag maar er was iemand die mij het vroeg,
hoe heet area 04 tijdens riverdance...
ben nu ook wel nieuwsgierig aangezien ik het niet kan vinden

vaag
hoe heet area 04 tijdens riverdance...
ben nu ook wel nieuwsgierig aangezien ik het niet kan vinden
vaag
Het is zeker aan te raden om naar dit feest te gaan. Het is er altijd gezellig en mensen komen naar Riverdance om de zomer in te luiden met goede muziek en veeeeeeel gezelligheid.
Dit is echt zo'n festival wat best groot is maar toch knus, als je wel eens naar zo'n festival bent geweest dan weet je precies wat we bedoelen!
Greetz
Dit is echt zo'n festival wat best groot is maar toch knus, als je wel eens naar zo'n festival bent geweest dan weet je precies wat we bedoelen!
Greetz
laatste aanpassing
donateur
veel mensen uit omgeving Utrecht, dus sfeer is altijd prima!
De sfeermakers van nederland
Maar is wel waar.. Riverdance is gewoon echt gezellig.. (nou ken je daar ook de helft misschien daardoor
ga naar defqon had die kaartjes allang binnen..
en dat het tegelijk met defqon is zal wel aan de vergunning van de gemeente lopik liggen, defqon is week later dan vorig jaar riverdance voor de 5e keer op de 3e zaterdag in juni
ben alle 6 de keren op river geweest wel zonde sfeer is nergens zo goed maar is zeker niet vol dit jaar...
eerste jaar 25 piek entree
2e 35 3e 40 4e 40 5e 30euro 6e en 7e jaar 39euro
teveel geld voor zon line up was gister in breda gewoon gratis en ook toch ook gosmic gate etc.
en dat het tegelijk met defqon is zal wel aan de vergunning van de gemeente lopik liggen, defqon is week later dan vorig jaar riverdance voor de 5e keer op de 3e zaterdag in juni
ben alle 6 de keren op river geweest wel zonde sfeer is nergens zo goed maar is zeker niet vol dit jaar...
eerste jaar 25 piek entree
2e 35 3e 40 4e 40 5e 30euro 6e en 7e jaar 39euro
teveel geld voor zon line up was gister in breda gewoon gratis en ook toch ook gosmic gate etc.
Nieuwegein/IJsselstein langs de lek... A2 utrecht-den bosch (of anderzom) mee afslag nieuwegein-zuid
en dan ben je d'r in een paar minuutjes
en dan ben je d'r in een paar minuutjes
Ik ga toch liever naar het indian summer festival waar extrema een tent heft
En omdat ik dan een trouweerij heb
kan ik niet naar Riverdance...en dus ook niet naar Defcon 1...hoef dus ook niet te kiezen.
Ik kan jullie wel vertellen dat er foto`s op www.picturewessel.nl zullen komen
...dus das wel een meevaller
.
Hou dus de fotograaf in de gaten (Dirk-Jan)..spreek `m aan en laat een foto maken
.
Grtzz, Wessel.
Ik kan jullie wel vertellen dat er foto`s op www.picturewessel.nl zullen komen
Hou dus de fotograaf in de gaten (Dirk-Jan)..spreek `m aan en laat een foto maken
Grtzz, Wessel.
Dreammachine: kaarten aan de deur zijn wel iets duurder..
tsjongejonge wat een gezeik allemaal over dat geld zeg,jullie hoeven niet te gaan hoor.
ik ben nog alle keren geweest zelfs eerste jaar helemaal de pleuris in geregend maar het is altijd gezellig en nu zeker met januz die gaat draaien.
als je het geld ervoor over hebt dan ga je en anders blijf je lekker met je lage voorhoofd thuis op de bank zitten.
ik ben er iig en lekker naar nederland kijken word weer super!!!
later
ik ben nog alle keren geweest zelfs eerste jaar helemaal de pleuris in geregend maar het is altijd gezellig en nu zeker met januz die gaat draaien.
als je het geld ervoor over hebt dan ga je en anders blijf je lekker met je lage voorhoofd thuis op de bank zitten.
ik ben er iig en lekker naar nederland kijken word weer super!!!
later
donateur
we gaan wel ff lol hebben in die voetbal tent, want ik ben er ook!
Maar goed dat Donny de Groot niet opgesteld is
MEER INFO OVER HET BUSVERVOER NAAR RIVERDANCE
IJSSELSTEIN
Vanuit IJsselstein rijdt er elke drie kwartier een bus naar de ingang van het festivalterrein.
Opstapplaats: Busstation – ’t Podium / Overtoom
Tijden: 11.45u / 12.30u / 13.15u / 14.00u / 14.45u / 15.30u
16.15u /17.00u / 17.45u / 18.30u / 19.15u / 20.00u
NIEUWEGEIN
Vanuit Nieuwegein rijdt er elk heel uur een bus naar de ingang van het festivalterrein.
Opstapplaats: Busstation - Cityplaza
Tijden: 12.00u / 13.00u / 14.00u / 15.00u / 16.00u / 17.00u
18.00u / 19.00u / 20.00u
TERUG
Uiteraard staan er ’s avonds en na het festival bussen klaar om je weer naar de busstations van IJsselstein of Nieuwegein te brengen. Deze rijden de gehele avond, tot 01.30u.
KOSTEN
Een enkele reis kost € 3,- p.p.
CONTACT
Voor vragen betreffende het busvervoer, kan gebeld worden naar het volgende telefoonnummer: 0614-466849.
IJSSELSTEIN
Vanuit IJsselstein rijdt er elke drie kwartier een bus naar de ingang van het festivalterrein.
Opstapplaats: Busstation – ’t Podium / Overtoom
Tijden: 11.45u / 12.30u / 13.15u / 14.00u / 14.45u / 15.30u
16.15u /17.00u / 17.45u / 18.30u / 19.15u / 20.00u
NIEUWEGEIN
Vanuit Nieuwegein rijdt er elk heel uur een bus naar de ingang van het festivalterrein.
Opstapplaats: Busstation - Cityplaza
Tijden: 12.00u / 13.00u / 14.00u / 15.00u / 16.00u / 17.00u
18.00u / 19.00u / 20.00u
TERUG
Uiteraard staan er ’s avonds en na het festival bussen klaar om je weer naar de busstations van IJsselstein of Nieuwegein te brengen. Deze rijden de gehele avond, tot 01.30u.
KOSTEN
Een enkele reis kost € 3,- p.p.
CONTACT
Voor vragen betreffende het busvervoer, kan gebeld worden naar het volgende telefoonnummer: 0614-466849.
Hahahaha geweldig al die discussies echt genieten en nog effe tegen TERROR THEELEPEL TRUTJUH
, ik ben blij dat je het een kut feest vind want dan hoef ik ook niet bang te zijn dat er van die kansloze zoals jij rondlopen op riverdance ga jij maar lekker defqon verzieken.
Jewie op riverdance gaan we los of niet dan wordt SUPER
Jewie op riverdance gaan we los of niet dan wordt SUPER
Eerlijk gezegd vond ik Riverdance ook een beetje tegenvallen...
Echt hartstikke gezellig feestje inderdaad, maar niet echt knallen!!!
Heb me goed vermaakt, daar niet van...
Maar goed, dit jaar op dezelfde datum als Defqon... Dus voor dit jaar wordt het Defqon!!!
Maar toch veel plezier op Riverdance! Blijft een grappig feestje...
Echt hartstikke gezellig feestje inderdaad, maar niet echt knallen!!!
Heb me goed vermaakt, daar niet van...
Maar goed, dit jaar op dezelfde datum als Defqon... Dus voor dit jaar wordt het Defqon!!!
Maar toch veel plezier op Riverdance! Blijft een grappig feestje...
2 LIMO - Bussen zijn dit jaar goed geregeld. Voor vragen/opmerkingen kan altijd gebeld worden naar 0614-466849. Ook op de dag zelf! Dit nummer is uitsluitend om in contact te komen met de organisator van het busvervoer.
Beetje jammer dat er geen goeie dj's komen
hop hop hop paardje in galop
Hmmm ik ga toch maar niet. Krijg 2 dagen daarvoor de sleutel van mn nieuwe husije, heb t eigenlijk veel te druk met schilderen enzo! Veel plezier allemaal! 
The time to rock is here!! Al vijf jaar luidt River Dance het begin van de zomer in, op het eerste weekend daarvan.
Ik heb alleen de eerste gemist, en me op de andere vier altijd heerlijk vermaakt! Gaat dit jaar zeker weer lukken!!
Zie je ook hoe op dat kaartje hierboven de wolkjes allemaal aan de rand van Nederland staan? Nou, River Dance is in het midden, dus dat gaat helemaal goedkomen daar!!
Ik heb alleen de eerste gemist, en me op de andere vier altijd heerlijk vermaakt! Gaat dit jaar zeker weer lukken!!
Zie je ook hoe op dat kaartje hierboven de wolkjes allemaal aan de rand van Nederland staan? Nou, River Dance is in het midden, dus dat gaat helemaal goedkomen daar!!
Ik heb er best wel zin in, alleen het weer is wel minder
ik had me juist zo verheugd op lekker zonnig weer!! Net als vorig jaar! maar ja, geen rede om niet te gaan
Het blijft een gezellig feestje!

TOT MORGEN ALLEMAAL! En wel allemaal een beetje vroeg komen, en niet pas om 4uur ofzo! Want dat is saai!
TOT MORGEN ALLEMAAL! En wel allemaal een beetje vroeg komen, en niet pas om 4uur ofzo! Want dat is saai!
nou mensen
weet niet of jullie al naar buiten hebben gekeken, maar tis nu bijna acht uur en het zonnetje schijnt
! heb zelfs ook best veel blauwe lucht gespot
..!
nu maar hopen als ik klaar ben met werken dat het dan nog steeds zo is hehe..
tot straks jaja
weet niet of jullie al naar buiten hebben gekeken, maar tis nu bijna acht uur en het zonnetje schijnt
nu maar hopen als ik klaar ben met werken dat het dan nog steeds zo is hehe..
tot straks jaja

![[MOH-Radio] Mercenary](/images/user/48978_2184752.jpg)

![[img]http://www.weeronline.nl/karten/nlnl/0000000005.gif?2004061609[/img]](http://www.weeronline.nl/karten/nlnl/0000000005.gif?2004061609)