*Ireen* er zijn vast ook veel Grote-borsten-topics
Klein beesje, bodytobody hoort hier niet thuis
irene, niet zo aanstellen he!
hahahaha... iets meer dan een handje kan ook nog wel... maar zo gauw je er 2 handen voor nodig bent.... danneuhhhh
laatste aanpassing
donateur
Als het maar in verhouding staat
Maar idd liever wat kleiner...dus Ireen en klein beesje...tis all good
laat ze maar lullen hoor Ireen,niks mis met je tietjes! kom maar hier,ik neem ze,eh je wel in bescherming hoor ik zal ze eh je stevig vasthouden en beschermen
De verhouding moet iig goed zijn. (En ze moeten een beetje stevig zijn ).
IDD die van de wicked zijn ook fantastisch! maar das de rest ook...hey Thijs,zit niet te ouwehoeren over me werk ja?! hehehe als ik daar over tieten wil lullen,groot of klein,dan doe ik dat ja?!zolang mijn werk er niet onder lijdt,is er altijd tijd voor tiet...thijs!tja...
Ga mij eens haarfijn uitleggen wat je onder "als ze het maar doen" verstaat?
by the way:
Hoe krijg je een pond vet lekker?
Zet er een tepel op....
Eerst een paar stampen in haar rug geven zodat ze iets naar voren komen!
Zo ga je toch niet met een dame om?
laatste aanpassing
Nou... vind het eigenlijk best lief dat je hier speciaal een forumpje over opent!
Weet je wel hoeveel meisjes met kleine cup zich onzeker voelen omdat ze denken dat de meeste jongens veel liever alleen maar grote willen of iig minimaal cup C?
dus idd voor die kleine tietuh behalve die van dat meisje hierboven op de foto idd, maar zij heeft dan ook écht niets
uh ja
das errug klein thijs
hahaha doe je best hahaha
klein beesje (aka Rotbrab) 19 april 2004 14:16
Ik voel me hier eigenlijk wel thuis.
Maar nu lees ik opeens de opermking van bodytobody dus begin weer te twijfelen.
smaken verschillen
en ach, van spijs veranderen doet eten, niet waar?
meisjes met kleine cup zich onzeker voelen
Jij ook Melanie??
hahahaha hey INFAMOUS,tieten op dr rug,dat zou kicke zijn,en makkelijk....
het is nie zo dat ik zelf er op het moment mee zit heb die tijd gehad haha..
Maar ik kan het me voorstellen dat als je je nu als meisje onzeker zou voelen over je (kleine) tits en je leest dit forum dat je je stukken fijner voelt zeg maar..
als je zo achterlijk gaat reageren op een geintje
achterlijk reageren?? omdat ik je kneus noemde?? dat was mijn geintje man!!
kijk dan eens hoe achterlijk jij op mijn geintje terug reageert..opgefokt menneke
Klein is duidelijk veel mooier!!!!
Van die uiers.....
T moet niet meer dan een C'tje zijn
achterlijk reageren?? omdat ik je kneus noemde?? dat was mijn geintje man!!
kijk dan eens hoe achterlijk jij op mijn geintje terug reageert..opgefokt menneke ,p
2 bodytobody:
hahaha nee idd...
maarja ik vind t persoonlijk niet mooi of sexy! ALs anderen dat wel vinden is t hun goed recht!
Maar geef mij maar lekker kleine borsten die lekker stevig zijn!
2 Enzie-verhouding moet goed zijn,niet te hard,niet te zacht...t zijn geen tomaatjes,jongen....enne voor de rest ben ik helemaal met swampB52,groter is beter.....onder de c-cup is geen leuk speelgoed en ze zijn lekker zacht en groter,en groter....en huppelen zo fijn en ze...en ze...en ze....ben zo terug,ff pisse..
2 bodytobody:
hahaha nee idd...
maarja ik vind t persoonlijk niet mooi of sexy! ALs anderen dat wel vinden is t hun goed recht!
Maar geef mij maar lekker kleine borsten die lekker stevig zijn!
daarom, smaken verschillen
Jaja Djin, als het een hartslag heeft, is het voor jou voldoende!
donateur
ja das ook weer zo iets he "handje vol" ja wiens handje???? haar handje, tja zal niet veel inpassen he, jouw handen, misschien heb je wel enorme kolen schoppen ...
Mannen....zucht...
muwhahaha ireen
Ik vind kleine tietkes mooier dan grote! Wij grote tieten gaan ze snel hangen en zijn ze minder stevig en je hebt niet altijd een mooie huid... Maar goed iedereen zijn ding...
ja Thijs...het moet een hartslag hebben ja....jij bent tevreden als het nog lauw is.....enne Ireen,ik heb ook enorme kolen..o wacht effe dat bedoelde je niet....ja,nou eh groter is beter,viva la biggie boobies!!!!
ja,nou eh groter is beter,viva la biggie boobies!!!!
sowieso
Daarvoor dat dat niet gebeurt heb je BHtjes Love Fool
2 Dijon: met stevig bedoel ik dat ze niet zodra de BH uitgaat zakken tot navel hoogte. (Bij wijze van spreken). En dan de grootte: volle B of C vind ik persoonlijk wel mooi.
laatste aanpassing
2 Dijon: met stevig bedoel ik dat ze niet zodra de BH uitgaat zakken tot navel hoogte. (Bij wijze van spreken). En dan de grootte: volle B of C vind ik persoonlijk wel mooi.laatste aanpassing: 19 april 2004 15:38
misschien moet je je dates is niet ophalen in het behjaardentehuis?
Van die tietjes die zo klein zijn dat ze aan de andere kant er weer uit komen..je rug zeg maar...zooo klein???
nou net of slanke meide alleen maar kleine tiete hebbe dat zie je dan verkeerd dussssssssss
2 bodytobody: was bij wijze van spreke, staat tussen haakjes. Vanaf cup D kunnen ze nogal "hangerig" zijn.
hey Enzie,ik snap m hoor!!! maar ik zelf ga nog steeds voor grotet,viva la biggie boobies!!!! viva la biggies!!! heerlijk,lekker mee spelen enzo...beetje zachtjes heen en weer meppen...zachtjes he? bietje knaipe....lekker hoor....ben weer ff pisse
Ik had cup D/DD en ze hingen idd.
Maar dat had wel een reden, dat kwam omdat ik een kind heb gekregen wat niet aan de borst wilde, maar mijn lichaam wel heel veel voeding aanmaakte.
Ik vind niet dat je zomaar kan zeggen dat kleiner ook gelijk mooier is
Persoonlijk ben ik nu heel blij nadat ik vorige week donderdag een borstverkleining heb gehad
En dat is niet omdat ze nu kleiner en ook mooier zijn, want mooier zijn ze na een verkleining niet, maar ze zitten me niet meer in de weg en ik kan het nu ook mooier maken door mooie bh's te kopen, wat ook niet gaat als je grote borsten hebt.
En persoonlijk vind ik alle borsten mooi, zolang ze maar bij het lichaam passen waar ze aan vast zitten
Het moet elkaar een beetje compenseren vind ik
b.v latina's hebben absoluut geen tieten,maar wel een kont,benen en heupen (hele figuur eigenlijk) waar een Nederlandse u tegen zegt
Maar een Nederlandse heeft b.v geen mooie ronde gevulde kont maar welvaak dikke jetens,dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit.
en kleine tietjes boeie dan werk je aan de rest van het lichaam aan b.v kont en benen
Koud mag ook Djin!
wacht effe Thijs....geen gelul nou....Evil Pussy,jij hebt tiet verspild?!?!?! ben je nou helemaal belazerd?! das zonde!!!
ik heb kleine tietjes....ben er soms best trots op als ik sommige meiden zie
ja poes ze kosten inderdaad wel wat, maar ja heb ik er wel voor over
en wat maken jullie je eigenlijk druk over groot of klein, als ze maar bij je passen ja toch ??
Loeszie,zachtjes tikken dan? en Evil Pussy,ik blijf t zonde vinden,jij had er mischien last van maar ik toch zeker niet.....nou kan ik er nooit meer nar staren.....poor me..
Dat heb je van mij niet gehoord Nancy,vind dat niet klein
donateur
nee precies, dat is toch een beetje de gemiddelde maat in Nederland.
ik las een paar reacties terug hier, en daarin verkondigen jongens dat ze houden van "kleine borsten, gewoon een goeie C"
als je een goeie C hebt heb je in mijn ogen dus absoluut geen kleine borsten!
Probeer anders aaien of masseren, klinkt wat aangenamer om te ondergaan..
Oeh dat klinkt al beter
Oh sorry ik dwaal af
idd die bedoel ik
nee precies, dat is toch een beetje de gemiddelde maat in Nederland.
ik las een paar reacties terug hier, en daarin verkondigen jongens dat ze houden van "kleine borsten, gewoon een goeie C"
als je een goeie C hebt heb je in mijn ogen dus absoluut geen kleine borsten
inderdaad
zoals ik al zei
Cup A
cup AA
cup AAA
dat zijn kleine borsten
moet zeggen dat ik dan toch echt voor mijn dinnetjes DD ga...
donateur
als dat bij je lichaam past, kan dat mooi zijn ja. foto?
de een wil ze wat voller de ander boeit het niet ...
ik denk de persoon die ze idd heel klein tot niks heeft vaker meer problemen er mee heeft dan wij ons voorstellen ...
maar dames (die zich aangesproken voelen met dit onderwerp ) het heeft een voordeel ze kijken niet de hele tijd naar je decolite als ze met je praten...
heb ook geen grote voorgevel maar ik vind het fijn... is veel handiger in zake kleding vinden en sporten en zo en het past bij mij want ik ben gewoon klein...
BloW... jij hebt de juiste gevonden...
enne... als ze klein zijn kan er later ook niet veel gaan hangen...
Hmmmzzz.....
mag ik hierbij even de opmerking plaatsen dat in tegenstelling to wat de meesten meiden denken, wij jongens vaak absoluut niet in eerste instantie naar de borsten kijken (althans niemand die ik ken).
Wat je als eerste opvalt is de proporties...het geheel zeg maar! En termen als 'groot' en 'klein' meer op cup-maat slaan... Dus jongens die van 'kleine' borsten houden vallen vaak op wat kleinere/'athletischer' (niet voor niks tussen aanhalingstekens voordat ik reacties krijg ) meiden!
Hiermee bedoel ik dus dat 'groot' en 'klein' geen termen zijn die een intrinsieke waarde hebben! Het betreft eerder proporties dan feitelijke grootte....een meid van 1.65 met cup CC zal 'grote' hebben en een meid van 1.90 'kleine'....
Persoonlijk val ik op 'klein'...maar ik val eerlijk op wat kleinere meiden! (overigens ook niet altijd!!)
Helaas zijn er n heleboel meiden die vinden dat hun cupmaat dus heel belangrijk is omdat 'jongens van grote houden' en het is, voor mij heel erg makkelijk zeggen, NIET WAAR!!!!
Dames voel je maar fijn met wat je hebt en de jongens die je vanwege je cupmaat weigeren ZIJN DE MOEITE NIET WAARD!!!!!!!!!!!!!!
Zo ik heb mn hart weer ff gelucht!!!
laatste aanpassing
een meid van 1.65 met cup CC zal 'grote' hebben
Dus als je klein bent ziet het er vaak niet uit als je grote borsten hebt? Ik ben 1.63 met 75d, heb nog NOOIT iets gehoord dat het niet mooi is, al mn vriendinnen zijn jaloers en ik vind het ook mooi...
Volgens mij zegt ie dat ze "grote" hebben, niet dat het er niet uit ziet..
just me thijs j is een leugenaar!!!!! zegt dat ie op slanke vrouwtjes met kleine stevige borstjes valt maar das helemaal niet waar!!!!! ik heb zelf een keer met hem in een bigmamabordeel gezeten,en hij had de tijd van zn leven,VIVA LA BIGGIES!!!!! bigger is better!!!!
donateur
djieezus kraist djin, het is net 10 uur en je hebt het ALWEER over tieten
ja sorry......ik had me verslapen..... enne jij zit hier toch ook te kijken,tante Ireen.....
hangt van de presentatie af of het te vroeg is..
van de stewardesjes in de ochtend is niet goed voor mijn hartslag
Kut Djin, je hebt me door. Was inderdaad gezellig daar!
jaja ik hou je scherp.........
Ik jou ook en daar ben je nu wel achter gekomen!
Wanneer gaan we naar een kleine tietenbar? Heb ik toch liever!
laatste aanpassing
naar een kleine tietenbar,ehm nou ik weet niet of ik daar wel zin in heb hoor......kost dat dan ook minder? ik zou het niet eerlijk vinden als ik daar net zoveel voor een biertje moest betalen als in een bigmamabordeel......
CHRiSPy 20 april 2004 00:38
Hmmmzzz.....
mag ik hierbij even de opmerking plaatsen dat in tegenstelling to wat de meesten meiden denken, wij jongens vaak absoluut niet in eerste instantie naar de borsten kijken (althans niemand die ik ken).
Wat je als eerste opvalt is de proporties...het geheel zeg maar! En termen als 'groot' en 'klein' meer op cup-maat slaan... Dus jongens die van 'kleine' borsten houden vallen vaak op wat kleinere/'athletischer' (niet voor niks tussen aanhalingstekens voordat ik reacties krijg ) meiden!
Hiermee bedoel ik dus dat 'groot' en 'klein' geen termen zijn die een intrinsieke waarde hebben! Het betreft eerder proporties dan feitelijke grootte....een meid van 1.65 met cup CC zal 'grote' hebben en een meid van 1.90 'kleine'....
Persoonlijk val ik op 'klein'...maar ik val eerlijk op wat kleinere meiden! (overigens ook niet altijd!!)
Helaas zijn er n heleboel meiden die vinden dat hun cupmaat dus heel belangrijk is omdat 'jongens van grote houden' en het is, voor mij heel erg makkelijk zeggen, NIET WAAR!!!!
Dames voel je maar fijn met wat je hebt en de jongens die je vanwege je cupmaat weigeren ZIJN DE MOEITE NIET WAARD!!!!!!!!!!!!!!
Zo ik heb mn hart weer ff gelucht!!! laatste aanpassing: 20 april 2004 00:44
Ben ik het best wel mee eens
Ik persoonlijk val ook op wat kleinere vrouwen met mooie kleine stevige borsten Jammie
Damn, ik moet ff wat minder in het sexforum lezen...word er helemaal geil van!
En met de tieten van het meisje op de foto zou ik me echt wel goed kunnen vermaken!! Damn, lekkel
Ik ben 1.63 met 75d, heb nog NOOIT iets gehoord dat het niet mooi is
Alleen ben ik dan wel 1.65
Maar soms zou ik ze wel wat kleiner willen hoor
Kan je bv. ook kleine truitjes aan en met sporten zou het soms wel handiger zijn, maar verder vind ik het wel best zo.
laatste aanpassing
wacht ff!!!!!! CHER....jij bent...1.65m lang...en je hebt cupmaat 75D? *hapt naar adem*
Kleintjes is niks mis mee,
je moet ook niet hebben dat zo gauw als je het korfje open dit die dingen op de grond pleuren.. weer deuk in mijn laminaat erbij (N)
da's ook niks:neenee:
moet ook niet zo zijn dat er hele watte rol uit dat ding komt zeilen, wordt genept zeg ik!
Ik heb 75DD. Ik ben er persoonlijk niet ongelukkig mee, maar vind het jammer dat vooral mannen mij gelijk beoordelen op mijn tieten.
Kleine borsten.. vind ik ook wel mooi, ook omdat je meestal geen bh hoeft te dragen en ze mooier uit kan laten komen..
Alles moet in zijn geheel gewoon mooi passen.. Dus geen kleine borsten en een huge ass.. maar kleine borsten en een kleine kont.. ben ik niet vies van..
Alles moet in zijn geheel gewoon mooi passen.. Dus geen kleine borsten en een huge ass.. maar kleine borsten en een kleine kont.. ben ik niet vies van..
Dat is dus vaak niet, niet lullig bedoelt. Maar vaak ziet het toch beetje vaag uit.
Maar goed, even on topic.
Ik ga voor de pronte borstjes
volgens mij maakt je lengte meer uit, als ik 30 sm kleiner was geweest hadden wat kleinere borsten wel wta mooier gestaan maar een lange meid en kleien borsten ind ik ook niet mooi
haha nou ik heb mn groeispurt al gehad ik ben al 2 jaar 1.80 lang en heb ook al zolang DD dus daar ben ik niej bang voor
Het mooiste vind ik als de omtrek van je borsten in verhouding staat met je heupen. Dus zeg maar 95 cm borstomvang, 75 cm taille omvang, 95 cm heupomvang. Voorgaande is een voorbeeldje van ongeveer mijn maten. Kleiner of groter maakt niet uit, maar het moet gewoon passen in zijn geheel.
En zoals mannen meestal zeggen; "Een mooi handje vol".. Tja.. dan ligt het natuurlijk ook aan hoe groot je handen zijn hè!?
vrouwen met grote bosten kunnen beter hun kinderen voeden en de man lekker toch je wordt geile van pamela anderson dan toos tietloos vooral in de zomer mmmmhmmm
Vrouwen hebben het voordeel als ze enigszins een niet zo knap gezicht hebben, maar wel grote tieten, dan zal het merendeel van de mannen toch achter een dame in kwestie aanlopen.
Vrouwen hebben het voordeel als ze enigszins een niet zo knap gezicht hebben, maar wel grote tieten, dan zal het merendeel van de mannen toch achter een dame in kwestie aanlopen.
En dat noem jij een voordeel?
ik ben maar 1.65 en heb cup b, soms twijfel ik wel ns maja groter zou me niet staan, heb je meer tieten dan meisje
vrouwen krijgen dan vaak toch aandacht ondanks dat ze een niet zo'n knap gezicht hebben,een voordeel dus voor de niet zo knappe vrouwen volgens mij
Als ik alleen maar dikke tieten voorbij zie komen dan krijgen die nog altijd minder aandacht dan dat ik een mooie vrouw zie lopen.
Ik kijk meer naar het geheel
laatste aanpassing
dat doe je goed knuppel!!!
donateur
Ik kijk vooral naar haar kut. Haar cameltoe welteverstaan.
wat is er mis met b75? zie het probleem niet, tussen alles tussen b75 en c75 is wat mij betreft
zal ook dan wel grondig gekneet worden gna gna
dus 85C is te groot Jungster??
donateur
meer overzicht misschien...
maar wel minder inzicht
Ik vind het verschillend bij sommige vrouwen vind ik grote borsten mooi maar bij anderen vind ik wat kleinere borsten mooi.. helemaal plat is niet mooi want borsten is toch echt iets vrouwelijks!
De ene staat blond haar en de ander donker.. een donker persoon met wit blond haar is ook niet mooi.
@partymeid aka boefje: ow, nou ja dat doe we dat een andere keer, moet ook werken vanavond bedenk ik me net
Ga je naar DefQon? Dan kneed ik je daar wel ff...
Dus partymeid, scantraxx feest? ga niet wachten tot defqon natuurlijk.. veels te lang..
als je durft, wat denk jij nou
zorg maar dat je tijd genoeg hebt na scantraxx..
Dus partymeid, scantraxx feest? ga niet wachten tot defqon natuurlijk.. veels te lang..
als je durft, wat denk jij nou
zorg maar dat je tijd genoeg hebt na scantraxx..
dan Zal ik jou cup eens grondig scannen
Haha is goed Jungster
Daar is nix te durven aan, tuurlijk doe ik dat gewoon. Let maar op
Geen loze woorden partymeid, praatjes genoeg hier die meisjes.. maar daden ho maar
zullen we eens zien of jij 'one of the bunch' bent ofdat je echt 'ballen' hebt
heel veel zin maximaal zin hebben, ontwenningsverschijnselen..
Geen loze woorden partymeid, praatjes genoeg hier die meisjes.. maar daden ho maar
zullen we eens zien of jij 'one of the bunch' bent ofdat je echt 'ballen' hebt
Nou ballen heb ik niet dan moet je bij the shark zijn geloof ik
Ik heb nooit loze woorden
Ik heb helaas A, ben leeggezogen door me kinderen tijdens de borstvoeding.
Heb er geen problemen mee, er zijn tegenwoordig genoeg middeltjes om ze groter te laten maken
Kleine misschien wel, maar bijna plat is echt niet mooi.. en hele grote trouwens ook niet, vind ik ook heel vies van die grote ballen ervoor vooral als iemand dan ook nog heel dun is.. Moet gewoon bij je lichaam passen..
dree,dat meen je niet hoor....als ik dat kreng tegen het licht hou,dan zie ik wat ze gister heeft gegeten.....nee voor mij geld altijd nog VIVA LA BIGGIES,beetje meer spek is altijd welkom,dan maar geen handzame tietjes...laat mij maar stuntelen met die net over mn handen heen vallende memmen,aaaah,you gotta love it!!!!
donateur
Dit zou ik aandoen als ik grote had dan
Hey Gupcore.. Waar kan je die kopen???
Alleen tja.. volgens mij vraag je juist dan de aandacht op je dingen..
mijn ex had zeer kleine.ik vnd dit erg sexy.tijdens de sex mocht ie niet uit niet te geloven toch.mischien dat het dan nog wat leek.mocht er altijd alleen een glimp van nemen door de bh te verschuiven. ze had een plastisch chirurg gesproken en ik zei dat ik het uit zou maken als ze een operatie wilde.hihi
sorry....begrijp ik dit nu goed? jij hebt je ex gedreigt het uit te maken als ze een borstvergroting zou laten doen?..............je bent ook niet voor niks postsorteerder....
jep dat heb je goed gelezen.alles zo natuurlijk mogelijk.
loser........
Guines sorry hoor maar dat vind ik echt nergens op slaan. Als ik haar was geweest en je had dit tegen mij gezegd dan lag je al buiten op straat voordat je met je ogen had kunnen knipperen!
kijk...das klasse...zo ga je niet met mensen om.....VIVA LA BIGGIES!!!!!! en daar blijf ik bij!!! liever grote dan kleine.....met grote kun je beter spelen!!
Ik vind het heel goed als je iemand stimuleert tevreden te zijn met zichzelf.
Ik zou mensen er ook vanaf proberen te houden, alleen als ze al vastbesloten zijn, sja, dan niet. Maar ik vind het zonde, je kan veel beter blij zijn met jezelf, want ik ken iemand met complexen "want ze had geen tieten" operatie laten doen, nog steeds complexen hoor.
Maar je kunt ook iemands besluit respecteren vind ik..en achter iemand staan in haar beslissing.
Ik vind je echt een lul als je dreigt met uitmaken
Hupka....als je iemand kan aanpraten gelukkig te zijn met wat ze hebben en hoe ze zijn,doen!! maar wanneer je dreigt bij iemand weg te gaan omdat diegene zichzelf wil laten 'verbeteren',dan kom je wat mij betreft toch wel in aan merking voor'loser van het jaar' en dan sluit ik me gewoon aan bij Loeszie..
Ja dat zou kunnen Lisa & Marieke, maar dat ben ik niet hoor! Vind dat te overdreven en zou ze zelf niet willen. Kun je niet meer lekker slapen en sporten. Mijn cup D vind ik prima lekker stevig maar ze zitten niet in de weg!
Ja, lees nu effe goed wat er staat (dat ze ook echt iemand al had gesproken enzo) en zeggen dat je het uitmaakt is ook wel heel ja.. kinderachtig ofzo.
In tweede instantie: mee eens!
jullie vatten het verkeerd op.ik zou het nooit echt uitgemaakt hebben.was gewoon te gek op haar.ik vond het erg goed staan en dit tot de tegenstelling met haar wat vollere lichaam.ze was gewoon erg eigenwijs en moest meegaan met die zogenaamde trendsetters.ze heeft het trouwens uitgemaakt omdat ze voorgoed naar het buitenland vertrok.
haha Djoya dat hoopte ik al voor je, daarom zei ik ook : op die foto van Djoya. en NIET Djoya. toch zou een foto van jezelf vast mooier zijn als die big..
Ik vind je echt een lul als je dreigt met uitmaken
Ja een foto van mij komt er aan als mijn vriend ff tussen de honderden cdroms de cdrom met foto's zoekt. Anders maak ik snel ff nieuwe en gooi die erop. Heb wel nog een paar andere leuke plaatjes en misschien doe ik die wel eerst!
ja dat mag je vinden loeszie,but I don''t care 'k lig er niet wakker van ofzo.
2 Djoya...doe maar een foto van jezelf,das altijd beter.....
2 guines.....zelfs dreigen is loserig man...hoe kan je zoiets zeggen tegen een meisje waarvan jezelf zegt dat je ''te gek'' op was....je stinkt gewoon..
donateur
Heb er geen problemen mee, er zijn tegenwoordig genoeg middeltjes om ze groter te laten maken
hmm welke middeltjes dan? volgens mij worden ze alleen groter als je silliconen neemt
pff ga nou niet groot praten man aangezien jij van grote borsten houdt is je reactie begrijpelijk.maar probeer me niet te dishen.
hehehe dat doe je zelf al,met je spraakgebrek...
dus ik mag je niet''dishen'' ,jaja ......
kom op man,tis toch triest dat je tegen iemand zegt dat je diegene verlaat om zoiets,en dan hou je ook nog van dr...ik wil wel es zien hoe jij je vijanden behandelt,gek...
wat is er dit al te moeilijk voor je geformuleerd.je snapt het moreel van het verhaal niet eens...gek.het ging erom om haar van het idee af te houden en niet om de dreiging of haar te verlaten,maar ja ik verlaag m'n niveau zeer met jou door deze discussie te voeren dus laterzz.
donateur
jah daar zijn we het weer helemaal mee eens die groote dingen zitten alleen maar in de weg
GUINES: jouw niveau ligt gewoon laag door te gaan dreigen!!!!
das laf,je kan me veel flikken maar iemands moeder dr bij halen das laf!!!!! ik ga voor Loeszies voorstel,alleen wil ik het tot tegenstelling van haar over dikke tietjes hebben en niet over kleine geile....VIVA LA BIGGIES!!!!!
Een dikke koe met kleine tieten,
Dat kaan ook weer niet
Kleinere tieten zijn gewoon mooier!
Vooral bij een meid met een mooi slank lichaam
dat is in sommige gevallen wel waar ja!!
GaNN
is aan het stribbelen.....
EERST is hij grote voorstander voor BIG HOOTERS, en mochten mensen met (kleiner dan een C cup) niet op het topic komen over BIG HOOTERS...
En nu komt meneer weer hier heen.....
Als jij ZOoOooOooOo nodig grote HOOTERS wil hebben, laat mij dan eens zien of jij een GROTE PIET in je boxer hebt!
(want dat is waar IK van hou)
Oeeeeeeeeh en nu Gann ze heb wel gelijk!!
hoezo wajo, wil je ook zien wat voor grote piet ik heb
Neee dat bedoel ik niet je stribbeld nou weer een beetje terug!
Wajo :
aaaha krijg zomaar een kusje
ik ben nou eenmaal een grote stribbelaar
*OEPS* ben je er NU PAS achter gekomen dat je vriendinnetje OOK kleine tietjes heeft???
Vandaar dat je maar ff naar dit forum komt
wat weet jij veel van mijn vriendinnetje!! daten jullie ook ofzo
Nee GaNN, ik date helaas geen koeien....
Klopt, de enige die jij date dat is je eigen hand onder de douche...
Nou nou jongens een beetje rustig
DAMN GaNN,
Ik dacht al dat ik iemand hoorde toen ik onder de douche stondt!
(ik hoorde zo'n aftrekkend geluid)
Dat was JIJ zeker!
Hé GATVER!
wat dan, wil jij het voor me doen dan ofzo?
Ik heb een B cup,
dus val bij jou niet in de smaak...
Remember???
Lekker belangrijk allemaal, het maakt mij echt niet uit of
een vrouw nou grote of kleine borsten heeft, zolang ze maar
een beetje mooi zijn
en ik vind het kontje trouwens veeeeeeeeel belangrijker!
1. ogen
2. kontje
3. de lach
enz
10. borsten
laatste aanpassing
CORRECT geantwoord ThaMenace!
U verdient 100 punten!
kleinere tietjes zijn idd wel leuk...maar het moet niet te klein zijn...het moet gewoon mooi in verhouding staan met de rest van het lichaam...en wat the menace zegt,dat lach,ogen,etc ook belangrijk is natuurlijk ook zo...en dat vormt het geheel...
Julie hebben het nu over (uiterlijk)
telt het innerlijk tegenwoordig niet meer mee
19 juni 2004 is het weer zo ver, dan is er weer De Nationale Kleine Geile Tietenkeuring 2004. Dit jaar zal deze populaire keuring plaatsvinden op het DefQon1 festival te Almere strand op een nog nader te noemen tijdstip en meeting point.
Vrouwen met kleine geile tietjes kunnen zich inschrijven doormiddel van private messaging naar de organisator, tHe shArk).
Graag aanmelden voor 17 juni a.s.
Met vriendelijke groet,
Organisatie De Nationale Kleine Geile Tietenkeuring 2004 (r) tHe shArk
ik snap het niet jongens zeggen dat ze kleine tieten mooi vinden en als er dan een meisje voorbij loopt met grote joekels toch er ff op geilen
ik snap het niet jongens zeggen dat ze kleine tieten mooi vinden en als er dan een meisje voorbij loopt met grote joekels toch er ff op geilen
Is net zoals een meid die zegt dat ze gewone jongens leuker vindt, maar als er dan zo'n gladde, getrainde, gebruinde gozer langsloopt toch even kijken...
Is net zoals een meid die zegt dat ze gewone jongens leuker vindt, maar als er dan zo'n gladde, getrainde, gebruinde gozer langsloopt toch even kijken...
sorry Chris ik zal alleen nog maar naar jou kijken
juist KLEINE GEILE
laatste aanpassing
sorry Chris ik zal alleen nog maar naar jou kijken
Ondanks dat ik niet zo gespierd ben, maar 1x per maand onder de zonnebank ga en geen gladjakker ben, toch:
volgens mij sta jij ermee op en ga jij er mee naar bed of niet shark?...... je bent altijd op de meest onmogelijke tijden al hier aanwezig op dit topic
mja geen woorden voor
wat maakt het nou uit
gaat om de persoon niet wat ze heeft
ik neem geen relatie omdat zei grote borsten heeft
gaat om innerlijk en karakter
en is idd mannen topic maar ik sluit me hierbij niet aan
zinloos topic
@ Lady_J: Tsja ik zit hier op stage, heb echt nix beters te doen. Begin iedere dag om 8 uur dus...
Maar ja het is niet het saaiste onderwerp laten we maar zeggen
donateur
Tsja als je dan toch niks beters te doen hebt lijkt t me een goede besteding van je tijd haha......
Jammer, de topic is dood
Toch blijf ik erbij dat te grote tieten niet mooi zijn
The Shark is gewoon blij met z'n eigen tietjes
De MIJNE
Ja shark het gaat niet zo hard met de kleine tietjes
ik zet ut ff bovenaan misschien dat er meer lekkere tietjes reageren
laatste aanpassing
Dree heb jij ook kleine tietjes
Gheghegheghe
kale dree...je bent geweldig..
lady_D bij me eigen inbreng ook daar kleine tietjes
Rosah dankje klinkt goed lekkerding
laatste aanpassing
Hahah
GRAPJAS!
lekkere handzame tietjes nr 1
eindelijk een gozer met hersens..
Weet niet of het topic al dood is... maar hier toch nog een reactie:
Idd is erg leuk om te horen dat de meeste mannen meer houden van de wat kleinere borsten. Heb zelf ook niet van die grote. Ik hoor natuurlijk van mijn vriend dat ze mooi zijn....maar ja...dat is je vriend. Fijn dat er meer mannen zo over denken!
Een paar jaar geleden wilde ik ook mn tieten vergroten, maar ben nu zeer tevreden!! Geen last van tijdens t sporten en zoals mn vriendin ooit zei 'parmantige tietjes'
Heel erg zonde ook. En gevaarlijk. Gewoon blij zijn met jezelf, dat helpt veel beter.
Idd. En de jongens die er over lopen te klagen zijn jou gewoon niet waard.
P-r-e-c-i-e-s-!!!!
nou sorry hoor..maar als ik echt 2 doperwtjuhs had gehad..dus gewoon alleen 2 tepels..dan zou ik ze ook laten vergroten..al is t alleen maar voor je eigen gevoel..ik ben ook redelijk plat..maar als ik dat had..dan zou ik er geen moment over na hoeven denken..
Die roosjuh.. Is een mooie vrouw hoor.. Past perfect in zijn geheel..
ROOSJUH
maar als het maar bij het geheel past is het goed
(permanent verbannen)
Nouwe als ik me tieten laat vergroten is het niet omdat ik meer aandacht wil van mannen, maar omdat ik dan tevreden kan zijn met me zelf.
Ik wil echt geen super grote maar een beetje tiet mag wel...
ja toch vind ik nou ook...en al die kerels kunnen t wel helemaal nix vinden..maar zodra ze dr mee in bed liggen, houden ze hun bekkie wel.. niet dat ik t nou van plan ben hoor..
je bent zo als je bent...Klein of groot..
interesseert je toch geen moe wa een ander van je denkt...
Tietjes power
niet vergroten aub.
aangepast ik vergat een R
:0
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
afwachten...
donateur
Zolang ze niet hangen zit het goed toch ? Of van die vliegende schoteltepels
(permanent verbannen)
whehehe nee ze hangen niet en ik heb ook geen schotels!
Nou dat is een goede zaak toch..
laat zien laat zien
heb kleine maar vind ze hoor
heb er geen problemen mee
laat zien dan sannje , als je er toch geen problemen mee heb.
donateur
hmmmz de meeste zijn pro kleine borsten hier, maar waarom valt het dan toch zo op dat mannen eerst een verdieping lager kijken en dan pas naar me gezicht???
Owké.. Maar wat word er nou met dat "OVERZICHT" bedoeld.. Welk overzicht? Ik ben trouwens nog steeds voor de juiste verhoudingen.. Heb van het weekend weer dingen gezien..
Lady d,tepels worden sowieso snel stijf of je nou grote of kleine tietuh hebt!!
Even de lekkere kleinere tietjes boven aan zetten
ik heb tiet op handgrootte
altijd goed...
Beetje jammer dat de dikke tieten topic is verhuist naar de chat.
Nog een adviseur nodig dree?
ja thijs het is wat met je dikke tieten topic
Stephanie ik ben trots op je
laatste aanpassing
Zijn er nog dames die hun kleine, maar wel mooie en welgevormde tietjes willen laten keuren?
Hee MsBitch, ik heb maar kleine handjes, voor mij zijn ze dus meer dan handvol???
tietjes
(permanent verbannen)
doe mij maar mini's
na ja ik ben zelf maar 1.64,1 lang, dus ik hou sowieso van kleine meisjes, en nee, ik ben geen pedo..maar meeste meisjes van mijn lengte hebben ook kleine tietjes dus wat ik probeer te zeggen is dat ook van kleine tietjes hou
Ik val meestalop meisjes van 10/12 jaar jonger, die zijn dus nog niet volgroeid..Kleine tietjes zijn gewoon megageil..
Ik heb meisjes in mijn klas die juist wél grote tieten hebben. Ik knijp daar graag in. Hoewel mijn leerlingen daar soms geen begrip voor hebben.
Dikke
donateur
Persoonlijk vind ik grote borsten veel mooier dan kleine Zijn lekker zacht en je kan er lekker op liggen als je wil maffen Als je 't mij zou vragen: cupje D/ DD of E mag ook nog wel hoor (maar dan wel een beetje stevige)
hey !!
en nu staat ie weer boven aan
donateur
nee geen kleine liever mn moppie's d cup
mja wat ik ff wil zeggen: wat kan de vrouw er nou aan doen hoe haar tieten zijn?
donateur
daar heb je gelijk in mop,maar goed ben heel blij met je d cup
ze hebben het maar te accepteren dat ik kleine tietjes heb en als ze da nie doen dan zoeken ze maar lekkah een ander wijf met pamela anderson tietuh!!
De een houd van grote de ander van kleine...
Is maar goed dat smaken verschillen anders zouden we allemaal op dezelfde vallen !!! Vind vrouwen met grote en kleine borsten allebei mooi ...
Groot of klein, kan allebij mooi zijn, hangt een beetje af wat voor meid ut is. ja toch
ze hebben het maar te accepteren dat ik kleine tietjes heb en als ze da nie doen dan zoeken ze maar lekkah een ander wijf met pamela anderson tietuh!!
en gelijk heb je!!
Ach ja kleine tieten?
Tis nu eenmaal niet anders!!
Ik heb ze zelf ook niet gemaakt!
ik heb ook niet zoveel maar ben er nu tevreden mee, maar als ik over een jaar of 3 4 kinderen heb gekregen en ze hangen door de borstvoeding laat ik er wel wat aan doen ik wil niet op mijn 26 ste al slappe tieten gelukkig is er plastische chirurgie
Ik had ook liever wat grotere gehad..
je bent zoals je bent en ze moeten niet zo zeuren hierover
er is altijd wel iets waarover ze klagen dus
Mmm, ik behoor zelf tot de forser geschapen vrouwen (E/F cup) op deze aardbodem en ik kan nu niet zeggen dat ik ook maar één man heb horen klagen hoor!!!! Integedeel zelfs
Maareh, het gaat ook meer om het totaal plaatje toch, en of je meissie er zelf blij mee is. Want met grotere borsten kun je ook hele leuke dingen doen
Kleine borsten (zo rond een B-cup) zijn veel mooier én fijner om mee te spelen en zonder BH zijn ze ook nog prachtig in vorm en zeker geil om te zien.
Grote borsten zijn in principe wel mooi, zolang ze maar ondersteund worden door een BH, maar wel een stuk onhygiënischer, want sommige vrouwen hebben echt last van exceem of van die geïrriteerde rode zweetplekken onder de borsten. En dat is echt niet fris!
En laten we dan ook niet die lelijke striemen vergeten, die je vaak ziet op de huid van vrij grote borsten.
En tegen vrouwen met kleine borsten hoeven mannen dan ook niet meer te roepen:
Tell your boobs not to stare at my eyes!!!
laatste aanpassing
Kleine borsten (zo rond een B-cup) zijn veel mooier én fijner om mee te spelen en zonder BH zijn ze ook nog prachtig in vorm en zeker geil om te zien.
Grote borsten zijn in principe wel mooi, zolang ze maar ondersteund worden door een BH, maar wel een stuk onhygiënischer, want sommige vrouwen hebben echt last van exceem of van die geïrriteerde rode zweetplekken onder de borsten. En dat is echt niet fris!
En laten we dan ook niet die lelijke striemen vergeten, die je vaak ziet op de huid van vrij grote borsten.
jep
laatste aanpassing
Hey piXXure,
smergens ben ik altijd de wijste heb je mn handdoekjuh al klaarliggen bij het zwembad?
tis maar net wat je groot vind he?
mijne zien er zonder beha gelukkig ook nog mooi uit tenminste als ik mijn vriend moet gelove
Ja, de meeste met KEI grote hebben van die hanglappen als ze geen BH aan hebben ik kan mn navel tenminste nog zien als ik mn BH uitdoe
Hahaha Daar ben ik het helemaal mee eens
En daarbij heb je niet van die tepels die zo groot zijn als een schoteltje waarbij je die aderen kan zien lopen
Keine tieten roeleren!!
Nog steeds niet uitgepraat over tieten.. nou mannen ik speel er iedere dag me loop er iedere dag mee rond en zie ze iedere dag in de spiegel..wat moet jullie dat toch jaloers maken hahaha..wat is er nou tochzooo geweldig aan tieten
Ik vind die meiden op die foto's die amnesia spakenburg liet zien wel een beetje te kleine borsten hebben, maar ze zijn wel strak en stevig en dat vind ik dan wel weer erg geil maar 1 cupmaatje groter en goed van de zon gebruind en ze waren perfect geweest!
Herstel Dit vind ik gewoon de perfecte borstjes Kwa kleur en formaat, helemaal top (sorry dames voor al die illustraties waar jullie vast nu een hekel aan hebben )
die laatste kan mij wel krijgen
kijk dat is gewoon de goede maat. nix op aan te merken
dat had ik nog aan op Defqon
jouw partybroek staat je ook sexy
tjah ik heb zelf ook geen knoerten
maar ik weet wel zker dat iemand niet met me gaat om me tieten de meeste vrouwen met grote tieten die worden daar alleen maar voor gebruikt ik laat t lkkr zo
Zoooooo
ff naar de 700 toe
hallo !!
ut wil nie lukke geloof ik.....
dus dan doe ik ut zelluf maar
kleine tietjes zijn wel lache, maar hangt er wel vanaf wat voor buik eronder zit. xie wel plaatjes met kleine tietjes her en der, maar die hebben een strak buikkie. Maar een vrouw met een dikke buik en kleine tieten is nix.